Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Dinin siyasete alet edilmesi, sizce hangi değer için daha büyük bir tehdittir?

israfil: 'Dininizi özgür bir şekilde yaşayacaksınız, gereklerini yerine getirebileceksiniz' demek dini siyasete alet etmekse ve dini özgürlükleri baltalayanlar kalkıp bu ifadeleri dinin siyasete alet edilmesi olarak lanse ediyorsa, artık gözlerimizi açıp bunu görmemiz gerekiyor.
sidewinder: Aslında en büyük sorun, uluslar arası sermeyenin ve emperyalizmin en büyük destekçisi olan akp isimli partinin, din sömürüsü yapıp, kendisini bizim cahil halkımıza müslüman gibi gösterip, gerçekte amerikan çıkarları için canla başla çalışan bir parti olması ve bu partininin iktidarda olmasıdır. Bu, şu şekilde bir örnek ile açıklanabilir. Türk Telekom'u arap hariri ailesi satın aldı ( akp sattı ). Ama ismi hala Türk Telekom. Aslında isminin hariri telekom olması gerekir.
3 Temmuz 2007 . Ankete Git
israfil: birde söylemleri konuşmanın akışı içinde irdelemekte fayda var. Bektaşi nin fıkrasındaki gibi 'namazdan uzak durunuz' ayetini tek başına alıp değerlendirirsek çok farklı anlamlar çıkar.
2 Temmuz 2007 . Ankete Git
israfil: bop eşbaşkanı diye bir kavram çıkardınız ve birde onu savunur oldunuz bu aralarda. tüm dünyada bir siyonizm tehlikesi vardır ve bunu sonuna kadar katılıyorum ki bu tehtid kuranda bile geçmektedir ama sırf muhalefet yapmak amacıyla yapılan güzel işlerin ört pası amacıyla sen o adama bop eşbaşkanlığını biçersen bu o siyaset anlayışındaki yozluğu gösterir.
2 Temmuz 2007 . Ankete Git
tommyer: Tarih: 31 Mart 2003,The Wall Stree Journal Gazetesi'ne Basbakan Recep Tayyip Erdogan'in verdigi demec; ' ABD'nin Irak'ta savasan kahraman bay ve bayan askerlerinin en az zayiatla ulkelerine mumkun olan en az zamanda donmeleri temennisi ile duaciyiz'
2 Temmuz 2007 . Ankete Git
tommyer: Bunlar da mi iftira, Irak'ta bir Ulus'a tecavuz ediliyor. Sen cikmis bana bu projenin esbaskanini Musluman diye yutturmaya calisiyorsun. Kimin ne oldugu mahser gunu ortaya cikacak. Bu dunyada beni kandirdin, halki da kandirdin, peki oteki tarafta Irakli kadin senin karsina cikmayacak mi? Bir daha kimse burada Hristiyanlarin tarafindaki partiyi savunup Muslumanlik mavali atmasin. Erkek olsun dogrudan Hristiyanligi savunsun, Evanjelizmi ve Bush'u savunsun, saygi duyalim!
2 Temmuz 2007 . Ankete Git
tommyer: Yazdigim hicbirseyin cevabini veremezsin, ancak burada din somurusune devam edersin. Kendini her ne saniyorsan, burada dinin, Turklugun, Islamin tek temsilcisi gibi gormeye ve gostermeye calisirsin. Piyonsun, Usaksin ve zavallisin. Amerikan Islamciligi da bir yere kadar aldatir halkimizi, bir yerden sonra, yalancinin mumu misali eriyip gider, sen beni bosver de gucun ve donanimin yetiyorsa cevap ver. RTE, BOP'un esbaskani ise Irak'ta Musluman kadinin tecavuze ugramasinin sorumlusu degil midir?
2 Temmuz 2007 . Ankete Git
tommyer: bugun AKP'i, doliayisiyla ABD'yi savunanlar da dindar olabilir kabul ediyorum, ama hangi dinin dindaridirlar, onu da takdirlerinize birakiyorum.
30 Haziran 2007 . Ankete Git
tommyer: Ben AKP'yi ve onun politikalarini savunan bir kisinin dini acidan cok zayif ve donanimsiz oldugunu dusunuyorum artik, insanlarin zannettigi gibi oyle samimi dindarlar filan degil onlar, asil onlar dinden haberi olmayanlar. Arkadas Kur'an'in ayeti uygulansaydi Islamiyet Arap Yarimadasi'nda hapsolurdu diyor. Kendini Allah'in yerine koyuyor ve ayetini elestiriyor, boyle insanlari dindar sayan halkimiz cahildir asil
30 Haziran 2007 . Ankete Git
tommyer: ne pahasina olursa olsun savunma azminden tez zamanda vazgec, bu bir Vatan, bu bir Bayrak, bu bir Namus meselesidir.
30 Haziran 2007 . Ankete Git
tommyer: Gunumuzde dindar olan adam Amerikan politikalarina ve onlarin Turkiye'deki usaklarina karsi cikar! Simdi kamusal alandan filan bahsediyorsun, insanlar her turlu ibadetlerini yaparlar, bizim babamiz da memur, ve istediginde ibadetini yapiyor. Benim dikkat cekmek istedigim olay ise eger samimi bir dindarsan ok daha ciddi! Sokak ortasinda dusman askerleri tarafindan tecavuz edilmeme ozgurlugunun elinden alinmasina ne dersin? Oyleyse ABD'nin Turkiye'nin de icinde bulundugu BOP'nin esbaskanini
30 Haziran 2007 . Ankete Git
tommyer: Bana cevap yazarken, Once Irak'ta eslerinin onunde tecavuze ugrayan, karninda adini bilmedigi bir babadan olma bir kirma cocuk bulunan Irakli kadini, sonra Bush'u ve daha sonra da onun projesinin Turkiye'deki esbaskani olan ve az once bahsettigim olayin kahramani olan abd askerleri icin duaci oldugunu aciklayan Tayyip'i dusun! Ondan sonra benim din anlayisimi sorgula! Tabi sorgulama ve ozgur dusunme gibi yetenekleri genc yasinda senin yerine dusunebilecek baskalarina devretmediysen.
30 Haziran 2007 . Ankete Git
tommyer: Ayrica benim din anlayisimda Amerika'da musluman bir halki piclestiren Amerikan askerlerinin, 'ulkelerine en az zayiatla ve sag salim donmeleri icin duaci olmak' gibi bir anlayista yoktur! O yuzden Ben senin o taptigin Tayyip'i musluman bile kabul etmiyorum, Evet din anlayisimiz tamamen farkli,bu konuda katiliyorum.
30 Haziran 2007 . Ankete Git
tommyer: belli oluyor, Zira Kur'an'i Kendi dilinde okuyan insan her konuyu din adamlarina havale etmez! Kur'an Din adamlarina indirilmemistir butun insanliga indirilmistir. Sizinle ayni din anlayisini paylasmiyorum evet, sadece bu konuda anlasiyoruz.
30 Haziran 2007 . Ankete Git
tommyer: Bu karikturlerde Trenler konusunda halki uyaran Bilimadamlari OKUZ diye tasvir edilmisti, karikaturde bir okuze gozluk takmislardi onu bilim adamina benzetmek icin ve Bakanin teknoloji harikasi(?) trenine bakarken tasvir etmislerdi. Simdi Kur'an-i Kerim'de 100'lerce defa ilim kelimesi gecmektedir. Islam Ilimi dislamaz, aksine ozendirir. Simdi boylesi bir durum sizin Islam anlayisiniz ile uyusuyorsa kusura bakmayin ama demek ki ben baska Kur'an okyorum sizden,Zaten sozlerinizden de okumadiginiz
30 Haziran 2007 . Ankete Git
tommyer: Bu konuda lutfen arastirma yapiniz, gazetelerin arsivlerine, televizyonlarin arsivlerine bakiniz. Ulastirma uzmani muhendisler televizyonlarda bas bas bagirdilar, uyarilar yaptilar halka, binmeyin dediler, ben cocugumla bu trene binmem, olctum bictim altyapi ustyapiya uyumsuz dediler! Ulastirma bakani ne yapti dersiniz? Bilimle ve bilimadamiyla dalga gecen bir karikaturu yurdun her yerinde tren garlarina asti. 'Okuzun Trene baktigi gibi' diye bir deyim vardir dilimizde;...
30 Haziran 2007 . Ankete Git
tommyer: Uzmanlarin uyarilarina ragmen Hizlandirilmis Treni Altyapiyi ustyapiya uygun insa etmeden iki oy fazla almak icin alel acele sefere cikartanlar o 39 vatandasimizin katilidir! Onlardan biri sizin bir yakininiz olsaydi Allah korusun, yine de bu kadar savunur muydunuz bu sozun bir katil tarafindan soylenmesini! Ben soylerim, siz soylersiniz, Ama iz hic 39 kisiyi oldurdukten sonra Takdir'i Ilahi aciklamasi yapip hicbir ceza cekmeyen bir KATIL gordunuz mu? Bakiniz Ulastirma bakanimiz.
30 Haziran 2007 . Ankete Git
tommyer: Bir; bilip bilmeden bodoslama savunuculuk yapan bir militan oldugunuz, Kasten Olume Sebebiyet veren, insanlarin kanina giren ulastirma bakani tarafindan soylenmistir Basbakan tarafindan degil! Umarim bir daha Basbakan'i savunacaksiniz diye bu kadar komik duruma dusmezsiniz. Iki; Takdir-i Ilahi'nin ne oldugunu siz 22 temmuzdan sonra goreceksiniz, Islami kavramlari ABD yandasi partilerin yardakcilarindan ogrenecek kadar dusmedik, ve o kadar cahil ve ahmak degiliz! Uc;...
30 Haziran 2007 . Ankete Git
israfil: İslam dininin ruhunu tam olarak çözemediğiniz inancındayım. 'Hristiyanlari ve Yahudileri dost edinmeyin' ayetinin aslında ne demek istediğini bir ilahıyatçıya danışmakta fayda var ama şunu net bir şekilde söyleyebilirim ki eğer İslam'ın ruhunda böyle bir anlayış olmuş olsaydı İslamiyet Arabistan çöllerinde bir kabile dini olarak kalmaya mahkumdu.
29 Haziran 2007 . Ankete Git
israfil: Dini ve milli kültürümüzün güzel bir göstergesi olan hayrın ve şerrin sadece Allah’tan geldiği inancının dillendirilmiş hali olan “takdiri İlahi” sözünün ve İslam dininin “sana kötülük yapana sen iyilikle yaklaş” felsefesi ışığında başbakanımızın bu sözlerinin siz tarafından anlaşılamaması beni üzdü.
29 Haziran 2007 . Ankete Git
israfil: Sözlerine ilk olarak bir tespit ile başlamışsın ve orda yapılan hata tüm savını yanlış bir yöne sürüklemiştir. Zira bu ülkede eğer bir din özgürlüğünden bahsediyorsak sanırım bu konuda seninle ayrışıyoruz. Kamusal alan diye bir kavram çıkarıldı ve insanların buralarda dininin gereklerini yerine getirilebilme özgürlüğünü ellerinden alındı. Bu bile din özgürlüğünün olmadığının göstergesidir
29 Haziran 2007 . Ankete Git
tommyer: Din anlayisinin tamamiyle baskalasmasi anlamina gelmez mi? Ozellikle de bu kisiler toplumun bireyleri uzerinde etkili olma araclarina sahiplerse?
29 Haziran 2007 . Ankete Git
tommyer: Insanlarimizin dini, babalar gibi halkin devlete emaneti olan mulkleri yabanciya satan Kemal Unakitan ile, bilim eksikligi yuzunden gerceklesen hizlandirilmis tren faciasindan sonra Takdir'i Ilahi diyerek kendi ihmalkarligina Yuce Allah'i suc ortagi yapmaya kalkan Binali Yildirim ile, Irak'taki Amerikan askerlerinin ulkelerine en az zayiatla donmeleri icin duaciyim diyen R. Tayyip Erdogan ile veya 'Hristiyanlari ve Yahudileri dost edinmeyin' ayetini cigneyen F. Gulen ile ozdeslestirmeleri
29 Haziran 2007 . Ankete Git
tommyer: Eger bunun soylendigi ulke, dinin de dinsizligin de en ozgur sekilde yasandigi bir ulkeyse, ve bunu soylemekle bazi siyasetciler kendilerini Islam'in yagane temsilcisi olarak gostermeye calisiyorlarsa, ve bunu yapanlar dindar insanlardan aldiklari oy ile iktidara geldiklerinde, din ve ulkenin dusmanlari ile el ele vererek vatan topraklarini bile satip, her turlu ahlaksizligi yapma hakkini bile kendinde buluyorsa. Bu isten en cok din anlayisi yara alir.
29 Haziran 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: tommyer . 22 Haziran 2007