Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

AKP iktidarı için söylenen 'İktidardaki iktidarsızlar' sözü bir eleştiri mi, yoksa hakaret midir?

beril41: ne hakareti canım... birilerinin herşeyi söyleme hakkı var.. buna özgürlük deniyor bilmiyor musunuz??? aşk olsun...
fisun: Niye kızayım, sadece anlaşılmak istemiştim. Bence yazdıklarımı okumadın:(
6 Nisan 2008 . Ankete Git
ahmet_750: ok kızma hadin iyi geceler diim yoksa kovalarsın :))
5 Nisan 2008 . Ankete Git
fisun: Gerçekten yazılanı okumuyorsun, ya da anlamıyorsun. ben ne diyeyim daha... İster kına ister kınama Ahmet yaa üfffff.
5 Nisan 2008 . Ankete Git
ahmet_750: hala herkesi kınadığımı söylüyorsun ve tersini iddia ediyorsun ben nedim daha.
5 Nisan 2008 . Ankete Git
fisun: Şöyle de açabilirim iktidarsızlık bana göre hakaret değildir. bkz. yukarda ki açıklamam...
5 Nisan 2008 . Ankete Git
fisun: İddia etmedim arkadaşım, böyle algılıyorsan ve de herkesi kınayabiliyorsan sorun yok dedim sadece...
5 Nisan 2008 . Ankete Git
fisun: Aynen öyle. kimin dediğine de bağlı.
5 Nisan 2008 . Ankete Git
ahmet_750: ama benim genel bir kınama yazdığımı iddia ettin...
5 Nisan 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Yaf arkadaşlar bu solenen, soylenin kim olduğuna, ne tür bi cümle içinde kullandığına, ve kullanın o anki ruhi durumuna göre değişir.
5 Nisan 2008 . Ankete Git
fisun: sorun yok dediğim halde niye kavgaya döküyorsun ki ayrıca? Ben öyle algılamadım, zorla mı kabul edeyim?
5 Nisan 2008 . Ankete Git
fisun: Bir şey daha ekleyebilir miyim, neden iktidarsızlık hakaret olarak algılanıyor? cinsiyet açısından bile baksak, bu bir hakaret değil, fizyolojik bir olaydır, tedavisi olabilir. Neden insanlar bu kadar önemser ve hakaret sayar bir türlü anlamıyorum. Üstelik iki kişilik bir olayı zaten kim hakaret olarak kullanabilir ki? saçma...Erkek kompleksi bence bu...
5 Nisan 2008 . Ankete Git
ahmet_750: evet haklısın bakış açısı önemli.senin bakış açından zaten sorun yok çünkü hedef yerini bulmuştur gerisi teferruattır.bide yorumu güzel okumayan yada okumamış gibi yapan yine sensin ben genelleme yapmamıştım kınama konusunda.bidaha oku istersen.yine parmaklarımı yoracan sanırım :))
5 Nisan 2008 . Ankete Git
fisun: Bakış açısına bağlı dediğimi okuyamadın sanırım. İktidarsız'ın anlamı sadece erkek iktidarsızlığı için kullanılmaz. Bir yönetici için de kullanılabilir. Sen öyle algılıyorsan bu lafı eden herkesi kınaman doğal tabi. Önemli olan herkesi kınayabildiğindir zaten, o halde sorun yok...
5 Nisan 2008 . Ankete Git
ahmet_750: iktidarsızlığın anlamını bilmeyen varmı?burda o anlamda kullanılmamış diceksiniz biliyorum ama bu kelimenin anlamını bildikleri halde neden iktidardaki başarısızlar vs. örnek çoğaltabilirim,denmemiş?bakalım bu na ne savunma verceksiniz.bi dipnot akp değil hangi parti veya birey olursa olsun bu kelimenin kullanmasına karşıyım vede bilinçli kullananları kınıyorum.ki bilinçli olarak kullanılmıştır..
5 Nisan 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Nie sendemi herkesi kınıyacan yada kınıyon?:))
5 Nisan 2008 . Ankete Git
fisun: Herkesi kınıyorsan anlaştık:)
5 Nisan 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Ben resmi ve gayrı resmi kınıyorum:)
5 Nisan 2008 . Ankete Git
fisun: Ben buradaki tamlamadan bir hakaret çıkartmadım. Bakış açınıza bağlı bu. iktidarda iktidarsız olmak;ülke yönetimini iyi beceremedikleri anlamı taşıyor. Siz hakaret olarak alıyorsanız kınayabilirsiniz amaa Başbakanın başkalarına ettiği hakaretleri göz ardı ederseniz bu ne kadar objektif baktığınızı gösterir...Bize yasak başkalarına değil diyerek insanları itham etmek son derece yanlış. Eğer hakaret maksadıyla yapılıyorsa herkesin yaptığı kınanmalıdır Ahmet arkadaşım.
5 Nisan 2008 . Ankete Git
ahmet_750: evet beril özgürlüklerin sadece kendilerine has olduğunu zannedenlerin tabiki hakları var.argo küfür bile ederlerse hiç şaşırmam çünkü onlarınki özgürlük kapsamına giriyor.bazı vatandaşların ise, 'cepten arıyorum kapatıyorum' bu kadar işte.
5 Nisan 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: ayazcem . 28 Mart 2008