Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Hangi eşitliğe inanmıyorsunuz?

living_dead: Kadın -erkek eşitliği hiçbir zaman olmamıştır.Ne kadar eşitiz desekte, neden erkekler bizi istemeye geliyor anlamış değilim.Biz de gidelim istemeye :)
harun19706: Bence bu erkekliğin ve kadınlığın doğasıyla ilgili ve de örf ve adetlerimizle ilgili bir şey atalarımız eskiden beri böyle yapmış bunun eşitlikle bi ilgisi yok bence...
7 Kasım 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Aman yenilik, çağa uymak falan demeyin. Çağdaş Türkiye falan cıs. Mazallah batıya falan benzeriz. Sonra kadınları nasıl zaptedecekler.
1 Ekim 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Oğlan annelerine düşüyor iş tabii. Kızlar da kafalarını çalıştırsınlar az kazık yesinler. Kocaları, babaları öyle istiyor diye türbana dolanıyor mercimek beyinliler. Hangi eşitlikten bahsediliyor.
1 Ekim 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Ham zihniyet zaten gelişmemiş, geri kalmış anlamındaydı. Kafa nasılsa davranış da öyle olur. Erişkin olduktan sonra geçmiş ola. 7 yaş bile çok geç. Rol model aile zaten. Beyninde boş yer olsa bile başka türlüsünü içi almaz. Başka türlü yoğrulmuş bir kere. Temeli bozuk. Gelsinler de bana dayatsınlar bakalım. Ama çocuklar için endişeleniyor insan.
1 Ekim 2009 . Ankete Git
ışıl_ışıl: Zihniyetlerin ham kalması belki geri kalmasından daha iyidir. Çünkü yenilikleri kabullenmeniz daha kolay olur ama eskilerle doldurmuşsanız beyninizi boşaltıp yenilerle doldurmak zor oluyor gördüğüm kadarıyla. Sene 2050 olur 2100 olur ama bazı zihniyetler halen aynı şeyleri tekrarlar durur. Bizim işimiz bu tekrarlara kulaklarımızı tıkayıp yolumuza devam etmektir, çünkü zamanın değiştiği apaçık ortadadır. Erkeklerin tercihleri olabilir ama kız istemediği sürece istediği kadar tercih yapabilir.
30 Eylül 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Büyük şehirde yaşayan, yüksek tahsilli olan, yurtdışı görmüş ama evleneceği zaman memleket adeti ve aile isteği dayatan, yine meslek sahibi kızın evlendikten sonra çalışmasına ifrit olan erkekler tanıdım. Onun için hiçbir şeyden emin olmayın. Şahsi kanaatim insanların kendi kültürlerine yakın insanlara birlikte olmasının daha uygun olduğudur. İstanbul karmakarışık.
30 Eylül 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Işıl Işıl.. Bu kadar hayretlere düşmeniz garip. Biraz sosyal olan malesef bunlara şahit oluyor zaten :) Fransızsanız o ayrı.
30 Eylül 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: İşinize gelmeyen cümleleri beyniniz almıyor olabilir. Yakınen gördüğüm şeyleri söylerim ve atıp tutan siz oldunuz özellikle hakkımda söyledikleriniz tam atmasyon :) Gerçekler acıdır bazen. Bekarsanız başınıza ne gelecek belli değil. Ama evet zaman değişiyor. Keşke zihniyetler de ham kalmasa.
30 Eylül 2009 . Ankete Git
ışıl_ışıl: O saydıklarınızı yakinen hiç görmedim. Hayretlerim de o yüzden, siz o kadar emin konuşuyorsunuz ki, zannettim ki siz de öyle bir durumdasınız. Madem öyle değilsiniz bilmedikleriniz hakkında böyle atıp tutmayın. Tamam bu tür şeyler özellikle doğuda olmuş olabilir ama genelleyemeyiz artık, hele ki günümüzde... Zaman çok değişti ama siz hala eskilerdesiniz. Günümüz tabiriyle 'update' edin kendinizi :)
30 Eylül 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: ' Modern yetişen aile erkekleri ellerini hiçbir işe sokup eşlerine yardımcı olmuyorlar' demişsiniz. Tam tersi. Osmanlı zihniyetinden kurtulamayan, anneleri tarafından şehzade muamelesiyle yetiştirilen buldumcuk erkekler eşlerine yardımcı olmaz. Eve gelin geliyor erkek iş mi yaparmış. Gelin kırsın dizini otursun erkeğine baksın derler. Benim modern kabul ettiğim iyi yetişmiş erkek kendi başının çaresine bakabilen, eşine de ev işlerinde ve çocuk bakımında destek olmaktan gocunmayan erkektir.
29 Eylül 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Tespitleriniz her zamanki gibi yanlış. Çevremde gördüklerime dayanarak söylüyorum. Doğuda, az gelişmiş toplumlarda, yobazlarda (bilemiyorum türlerini) bu tarz yaklaşan çok insan var çevremizde. Bunu yakınen siz de görmüşsünüzdür eminim. Benim ailemde böyle şeyler olmaz. Benim başıma da gelmedi, gelmez. Gururla söylüyorum. Saydığım saçma adetlerin hiçbirini de yapmadım. Herşey ben nasıl istersem öyle oldu.
29 Eylül 2009 . Ankete Git
ışıl_ışıl: Kelebekk sizinle ilgili kanaatim de şudur, ya çok baskı gördünüz (aileniz tarafından ya da çevreden), ya da çok yobaz bir aileniz (sülaleniz de olabilir) vardı...Çünkü o saydıklarınız, (kızın sadece erkeğin istemesiyle aileden alınıp götürülmesi gibi) o kadar eskilerde kaldı ki, zaten ülkemizin batısında pek rastlanan bir durum değildi...Siz halen bu durumların sıcağındaymışsınız gibi yorum yapmışsınız. Ya baskı, ya sallama...
28 Eylül 2009 . Ankete Git
ışıl_ışıl: Günümüzde kadınların ne çok problemleri var değil mi, hizmetçilikten tutun da düğün öncesi ayrılmalara, birbirine giren ailelere kadar say say bitmiyor. Ha bir de bunları modern aileler yapıyor. Modern yetişen aile erkekleri ellerini hiçbir işe sokup eşlerine yardımcı olmuyorlar, bir de o kadar kibarlar ki annelerine karşı eşlerini sözlü bile koruyamıyorlar. Günümüzün problemleri...
28 Eylül 2009 . Ankete Git
living_dead: 'Living dead eski misiniz siz? ' hayır yeniyim..Kelebekk söylediğim gibi haklısınız.Hatta kadın türünü hala, hayvandan sonraya atan kişiler var.Müslümanlıkla ilgili buluyorum ben bunu.Din saptırılması gibi..Oysa, milleti müslüman yapmaya çalışırken, dinden imandan çıkarıyorlar :)
27 Eylül 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Bu konu çok dallı budaklı, ucu hassas yerlere gider azıcık karıştırırsan. Kim müslüman kim değil tartışması çıksın istemem :) Esas konu kadın türünün beyinsiz kabul edilmesi :)
26 Eylül 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Bir de kadın var kadın var. Kız isteme diyoruz. Ya o kız değil de çocuklu veya çocuksuz daha önce bir evlilik geçirmiş bir kadınsa?? O kadın istenir mi? Hayııııır.
26 Eylül 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: İsteme, bohça hazırlama, kına gecesi, kızların alınıp erkek evinde erkeğin ailesiyle yaşaması, erkeğin kızı bir yerde görüp çekinmeden 'anne bana bu kızı iste' diyebilmesi, evde sözü geçenlerin erkeğin anne babası olması, gelinin çocuk doğurması için baskı yapılması, çocuğa isim koyma çekişmesi.... Çarpık o kadar çok şey var ki say say bitmez.. Düğün öncesi gerginlik boşuna mı çıkıyor. Düğün gecesi patlayıp birbirine giren aileler var. Kim kiminle evleniyor belli değil. Sülale herşeyin içinde.
26 Eylül 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Kadınlar hala hizmetçi bu arada :(
26 Eylül 2009 . Ankete Git
gamzet2: Living dead eski misiniz siz?
25 Eylül 2009 . Ankete Git
living_dead: Yoktum epey büyümüş polemik.Kelebekk'e katılıyorum..
25 Eylül 2009 . Ankete Git
Mohikan: Anlaştık:)
25 Eylül 2009 . Ankete Git
ışıl_ışıl: Annemin ikna kabiliyeti çok yüksetir. Umarım ondan biraz huy kapmışımdır ben de... Bizzat gelip ailenden ben isteyeceğim seni oğlumuza :)) Sonu daha kötü olursa ama kaçmana da yardımcı olurum, söz...
25 Eylül 2009 . Ankete Git
Mohikan: Işıl hanımın desteklerini bekliyorum,gerçekten çok hayırlı bir işe imza atacaksınız.:)Sonuç sizin dediğiniz gibi olacaksa gayet iyi,istisna olmamaya razıyım.
24 Eylül 2009 . Ankete Git
ışıl_ışıl: Bitirdin beni Mohikan :) Ama henüz kaçmamış olman avantaj halen... Aileni ikna için ben de uğraşacağım :) Sonuç olarak kaçmayacaksın...
24 Eylül 2009 . Ankete Git
Mohikan: Ben de kaçmayı planlıyorum bir istisna olarak:)
24 Eylül 2009 . Ankete Git
ışıl_ışıl: İstisnaaaa.... :)
24 Eylül 2009 . Ankete Git
Held: Evet bende nadir oldugunu düsünmüyorum.
24 Eylül 2009 . Ankete Git
Mohikan: Işıl hanım hiç de istisna değil,bizim sülalede kızlar kaçmaları ile ünlüdür:)
24 Eylül 2009 . Ankete Git
Held: Ilginc...
24 Eylül 2009 . Ankete Git
ışıl_ışıl: Türkiye için istisani durumlar bunlar... Çok çok nadir olabiliyor.
24 Eylül 2009 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: ışıl_ışıl . 20 Eylül 2009