Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Ergenekon operasyonuna bakışınız?

quartz: ergenekondan bir şey çıkmayacak, yada beklendiği gibi olmayacak. mantıksız olan şudur emekli askerlerin darbe yapması mümkün değildir ve bu terör mü cinayet mi darbe çetesi midir nedir topluluğun böyle bir niyeti varsa aktif askerlerin içindeki ayağı bulunsun ama öyle bir ihtimal yok, çünkü böyle bir şey yok. gidip de paşa add kurup sivil insiyatifte yer almazdı öyle olsa. bu olay ilk patlak verdikten sonra akp bunu kendi için kullanmaya karar verdi ve bir sindirme operasyonu başlattı.
Tatarizma: :) ercü sen Kurtlar Vadisi'ni çok izlemişsin bu örgütün gücüne bakınca yok olması doğalmış vay anasını! iyide yok edenler soruşturmayı açanlar kardeşim o 'sözde' örgütün mensupları değil ki! Ayrıca neymiş bu örgütün gücü emekli generallerle 3-5 gazeteci ile İşçi Partisi kadrosu ile mi ele geçirilen delilleri yok ettiler bu söylediklerinize ciddi ciddi inanıyormusunuz Akp liler?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tatarizma: Birde şu Nato'nun emrindeki gladyo ile karşılaştırmıyorlar mı ergenekon operasyonu insanın gülesi geliyor..Kardeşim hadi bu örgütün varlığına boyutlarına medya şişirmesiyle filan inandınız ama bunu İtalya'daki Gladyo karşılaştırmakta neyin nesi? Ergenekon'da içeri alınan insanların hepsi sabah akşam ABD'ye söven insanlar Gladyo ise NATO'nun yani ABD'nin kontrolünde olan bir kurumun yönlendirmesi ile oluşmuştur !
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Bu gücün bağlantılarını düşündüğümde yok olmayacağı kanısı bende uyanmıyor. Başlagıcı bu olay olduğundan ve bu olayla çözülmeleri çok yeterlibir kanıttır.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
kukuli: Bana söyleyin ya bu operasyonda sizce bir terörist parmağı olamaz mı?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
kukuli: Orduya karşı bir komplo yapılıyorsa bunun içinde terör mutlaka vardır tüm suçlamaların varsayım olduğu bir operasyonda bende kendi varsayımlarımı söyledim,bence tüm bu operasyonların içinde terörist vardır ama suçsuzlar içerde terörist muamelesi görüyor suçlular mecliste milletvekili oluyor sizin bu kavramı anlayacak kabiliyetiniz yoksa ben birşey demiyorum bu da bir terördür ve bunun adı devlet terörüdür...
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
Tatarizma: ümraniyedeki elbombalarının yani kanıtların yok edildiğini nasıl açıklıyorsun o zaman ercü!? Madem o el bombaları bu Ergenekon operasyonuyla ilgili neden soruşturma esnasında yok edildi! Nerede şu anda o Ümraniyedeki el bombaları!
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Şuan soruşturma devam ediyor daha bir hafta önce tutuklananların ötesinde bir yıl bu operasyonun büyüklüğü açısından fazla değil. Günlüklerin inkar edilmesi veya olaylarda kullanılacak olan elbombalarnın bulunması bunlar için atılmış adımların kanıtlanması çarpışık ilişkilerden askerin bile sustuu inkar edemediği bu olayda halen kanıt nerde demeni hayretle karşılıyorum.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
dakyanus: arkadaşlar birincisi yargılama sürecinde suçlu yada suçsuzluğu belli değilken yorum yapmak saçma. ama tutuklananlara ve onların gözaltındaki ilişkilerine baktığınızda bu basit bir kavga değil ki gözaltına alıp sorgulayıp 10 dakkada uğurlasınlar. adamlar devlette rejim değişmek için plan yapıyolar kalkmış yok bunlar akp nin muhalifi olduğu için yapılıyo diyosunuz o mantıkla iş yapıyosunuz. zamanında italya da da glodyo bitirilirken böyle olmuştu ama dava bittiğinde örgütte bitti.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: gerilerde kalmış ile ne kastediyorsun bilmiyorum ama inan havanda su dövüyoruz. fikrim budur ötesini duymak istemiyorum.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: arkadaşım anlamıyorsun galiba bişey gerçek mi yalan mı demiyorum.. bu olay artık aydınlatılmaya başlansın diyorum. insanlar boş yere hapiste yatıyorsa yatmasın diyorum. yanlış mı bu? ve evet diyorum ki 2000lerin başında başlayan bu davayı sonradan akp kendi adına kullanmış olailbir. ve de kullanıyor.. ergenekon üzerinden siyaset yapmadılar mı? iyi 367nin rövanşını almak için önüne gelene etiket yapıştıracaklar ve bu insanlar yargılanıp suçlu veya masum mu hala öğrenemeyeceğiz.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Akp nin bu olayı kullanması aynı cumhurbaşkbanlığı yada 367 vakkası gibi bir nimmet olabilir. Ancak daha tehlikesi bu ergenekonun gerçekmi yalan mı olduğunu tartışmak. Eyer gerçekse akp'nin bundan faydalanması çok geride kalmaz mı?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: evet mahkeme neyi ispatlamıştır? kimin mahkemesi olmuştuır da biz görmemişizdir? eylemleri nelerdir?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: hiç bir şeyi savunmuyorum, buradaki yönlendirmelerden bahsediyorum, savcı sorgulamalarının basında yer almasından bahsediyorum, tutuklu insanlar hakkında hala dava başlamamasını soruyorum.. bu işin altından ne çıkartacaklarsa çıkarsınlar diyorum, anlatamıyorum galiba? ancak bu şekilde yapılması uygun değil diyorum.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: mahkeme neyi ispatlamış?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Quartz mahkeme bunu ıspatlamış ve onun bilgisayarından çıkan bu duruma evet diyeceğini beklemiyorum. O kadar çirkin olaylar çıktıki ne mahkemenin ve savcıların bu operasyona artık devam ettimeye cesarei kaldı nede olaylarda bağlantıların sonuçlanacağı düşüncesi var bende. Bu operasyonun derinliğini düşünürsen serbst kalanların masumluğundan olayın temiz çıkarılması çok ucuz bir kurtuluş olur. Ergenekon savunduun kadar masum değil mualesef. İnan keşke olsa :) bak kimseyede suçlu demedim.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: bu suçsuzdur değildir demiyorum. ve akp nin de olayı bu şekilde kullandığını düşünüyorum. çünkü bakışımın ne olduğu sorulmuş.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: konu balbay olayı değildir. ergun poyraz bir seneye yakındır cezaevinde, yine bir seneye yakındır cezaevinde tutulan biri ölüyor. bunlar nedir? ozaman suç sabitlenmeden herkesi hapse atalım. dah bir sürü insan aylardır hapiste. dava görülmeye hala başlanmamış. bunun ne olduğu belli değil, cinayet çetesi deniyor terör örgütü deniyor bir yandan darbe deniyor. nedir bu? eylemleri nedir? malatya olaylarını da ergenekon a atıyorlar şimdi? dava görülsün artık diyorum.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: darbe yaparken devlete ait tüm iletişim organlarını ele geçirmeniz gerekir. günümüzde böyle bir lşey mümkün değildir. bunu emekli bir kaç paşa yada asker yapamaz, bunu sivil halk da yapamaz, baksana faksa varıncaya kadar okuyorlar illa ki istihbarat alınır. burada darbeyi savunuyor havası verdirmeyin. hoşlanmıyorum daha önce de yaptın burada bir usulsüzlük var bu gerçek, ve benim görülşüm bu ötesine laf düşer mi ya. fikrimi mi değiştireceksin.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: bak ercü bir darbe olayı varsa bu 2004te planlandı ise bunda bu ordu komutanları mutabık ise yapılırdı, darbe yapmak için üst düzey komutanlara ihtiyaç duyarsınız darbeler nasıl yapılmıştır inceleyin ayrıca günlükleri ortaya çıkan şahıs iddiaları reddediyor ama hiç sorgulanmıyor(bu işin içinde olduğu belli olmasına rağmen) sonra da oğulları ile ilgili değişik bilgiler çıkıyor, birileri bu opis işlerin ne olduğunu ortaya çıkarsın. birisi okkır ın hesabını versin mesela.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Fidem kukulinin barzani ve talabani atıflarından sonra senin onla olan paslaşmandan ve seni bu sitede hiç bu tip konulara taraf görmediğimden bir kaç imalı soru sordum. Sende evet doğrudur diyip belkide konunun neden geldiğini düşünmeden verdiğin cevaplardan 'doğrudur' sonucu çıkıyor.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: ergenekon ile pkk ve dtp yi bir araya getirecek bir bilgi vereceksen dinleyelim, biz zaten alakayı kuramadığımız için sana soruyoruz. bu terör örgütü ile ve bu parti ile ergenekon un ilişkilendirilmesi heralde son nokta.. ya olaylardan bihabersiniz yada çok iyi bir belge var elinizde biz de bilelim bu işler nereye uzanıyor. bilgilendir bizi istiyoruz.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
kukuli: Ya biriniz bana şunu söyler mi bu konuların terörle hiçbir alakası yok mu?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Qurtz bir darbenin devlete yada hükümete yapılması aynı durumu ifade eder. Mahkeme tarafından verilmiş kararlar var. Paşaların bugünlerde ceza evlerinde yatması öyle akp'nin oyunu diyerek kenara atılacak basit bir durum değildir. Ayrıca darbe legal bir durum olmadığından illa görevdeki paşalarında yapacağı şart değil. Olayları farklı haber sitelerinde farklı tvlerde aynı doğrultuda takip edebiliyorum. Balbay sadece olaya bulaşmış başrol olmayabilir o durumdan alevlenmek doğru değil.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
fidem: Ben nerede doğru söylüyor demişim ya? Offff........
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
kukuli: Yani şimdi bu konunun terörle ve bürokrasi ile alakası olmadığını da söylüyorsunuz değil mi?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
kukuli: Siz genel olarak hangi fikirdesiniz renginiz ne kimi savunuyorsunuz?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: ercü ye bu sefer biraz hak veriyorum. millet konuyu nereden tutarsa oradan atıyor. açıklayın deyince de susun diyor. daha neler göreceğiz.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Konu benle fidem arasında geçen idol tartışmasıyken kukuli idolünüz barzani ve talabani şeklinde konuyla alakasız aslında şaşırma değilde çirkin bir yakıştırmadan olduğu bu polemiğin ilk sayfasında görebilirsiniz. Yine fidem aslında şaşırma olmayan bu duruma evet doğru söylüyor atıfından verdiği cevaplarla acaba kukuli bu şaşırmaydı dediğinde ne diyecek merak ediyorum.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
quartz: siz yazdığını açıklayamıyorsunuz diye susacak mıyım? bağlantısı nedir diyoruz yanlış yere yazmışım diyorsunuz. bu polmeik yorumu bana ait. istediğim kadar konuşurum. birde kibarca emrediyor. bu sitede yanlış yere yazınca, veya yanlış bir şey yazdığınızı düşününce şikayet edersiniz yorumunuz kaldırılır. eğer açıklayamıyorsanız sizin susmanız gerekmez mi? demek ki bu erdemin bu sitede oluşması mümkün değil.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: yada susturursunuz:))
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: Zehirlee . 3 Temmuz 2008