Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Diyanet İşleri Başkanlığı'nın son açıklamalarına göre flört zina sayılıyor, kadının parfüm sürmesi kadını çekici hale getirdiği için istenmiyor, ayrıca kadının çalışması da erkekle kadının başbaşa kalabileceği için hoş karşılanmıyor. Siz bu açıklamaya katılıyor musunuz?

fisun: Kadının çalışmasını istemezler ama üniversiteye gitsin diye ülkeyi karıştırırlar, bu zihniyetin emelleri ortadadır ve kadınlarımız hala bunlara boyun eğip kendilerini ezdirmekteler, kendilerini cinsel objeden öte görmeyen bu zihniyeti alkışlayıp onay vermekteler, benim esas anlayamadığım bu...
x_mert_57: kadınları bir cinsel obje olarak görmüyoruz ama kadınlar kendilerini bir cinsel obje olacak şekilde gösterirlerse o başka,erkeklerle de kadınların aynı yerde çalışması bu yüzden sakıncalıdır , erkeklerin ister istemez seksi bir kadın gördükleri zaman hormonları çalışır ve o kadını düşlerler bu olay erkeklerin önünde dekolte,mini etek vb şekilde giyinen kadınların hoşuna gidiyorsa kadınlar kendilerini cinsel objeye çevirmiş olur.
2 Haziran 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Kardeşim kuranı kendin yazmış gibi kesin ifadelerle cümle kuruyorsun.Kendin birşeyler üret , ayrıca sen başkasına uymayıp kendin bir şeyler yazsan insanları tanıyabilirdin.Başkalarına sadece stepne olmuşsun kendine yandaş bulmuş arkadaşın.Bana sataşmayan kimseye ben de sataşmam sen sadece kendin ol , başkası olma.
31 Mayıs 2008 . Ankete Git
ercü: Dikktli okursan ayet yazmamışım nedir kaynağın demek isteyen birine kaynak gösterdim. Kaynağı beğenmeyip saçma diyen birinebu kaynaklara olan fikrimi zikr etmişim.Dikkat ettim sana sen asıl fikrini değilde iğnelemeyi daha çok yapıyorsun. Sen çokmu yazdın fikrini yani ?
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Burası kuran kurslarına döndü.Ya kardeşim siz neden kendi fikirlerinizi beyan etmekten kaçıp kutsal kitaptan ayetlerle su yüzne çıkmaya çaılşıyorsun. Fikrin yok mu senin.Ayetlere sığınma fikrini söyle varsa tabi.
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
ercü: Ayetler ALLAH cc nün bize emir ve yasaklarıdır.Hadislerde peygamber efendimizin bizlere öğüt ve istekleridir.Destekleme diyerek yanlış anlama adına bir kelime kullanmışım özür ama hadisler bana göre dayatma değil öğüttür.Ayet birinci derecede uyulması gereken hadiste uylmasının önemi ve nedenlerini uygulanacak olan yöntemleri belirliyor.Sana sorduğum soruyu yine net cevaplamamışsın bu hadisin var olmadığına mı inanıyorsun yoksa hadislerin olmaması gerektiğine mi?fikir beyan edelim dayatma değil.
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: ne yazık ki... sizler hadislerin gerçekliğini ispat edemezsiniz, ama Kuran apaçık önünüzdedir ,onda apaçık belirtilmişse, hadis neden bana dayatılır? uzatmak istemedikçe uzatıyorsun. Bu dayatma , bu zorlama neden? lütfen son kez söylüyorum, herkes kendinden mesuldür, kimse kimsenin bakışını değiştiremez, buraya link yazınca benim bakışım değişmeyecek !...
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Sence, zina konusuna bile bu kadar incelikli ve dikkatli yaklaşan Kuran, bu kadar saçma bir hadise endekslenecek ve sıkıştırılacak bir kitap demek ki? Eğer öyleyse uzatmanın anlamı nedir? Kitap, en az kaç şahit istiyor? bunu ispatın ne kadar zor olduğunu anlatıyor bize, bu konu bu kadar hassasken , İşin hikaye yanına eğilmek, şeytanı ekleyip insanların kendi nefs ve insan olma özelliklerini göz ardı etmek, bunu da hadis budur diye sunmak bana gerçek dinin ne hale getirildiğini gösteriyor
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
ercü: Fisun hanım benim bu pollemikte anlamadığım şu senin inandığın hadisler derken hadislere mi inanmıyorsun yoksa bu hadisin uydurma olduğuna mı inanıyorsun. Bu hadis çok bilinen ve ayeti destekleyen( NUR (24/21) ) hadistir http://www.milligorusportal.com/showthread.php?t=4431 bakıp okuyabilirsin.
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: yoruma yönelikti, daha uzatıp kırmak istemediğimden, bitiriyorum. Sen istersen devam edebilirsin...
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Ben mi çekiyorum konuyu başka yerlere:))) polemiğin başına bakın kim neyi nereye çekiyor, görülüyor zaten. Ayrıca senin inandığın hadislere inanmak zorunda değilim, ben Kuran'ın zina konusuna bile ne kadar hassas yaklaştığını idrak edebilen bir insanım, keşke gayret edip sizlerde idrak etseniz! Diyanette etse! bu yaşıma geldim, oturup kalktığım insanları bilirim, sizlerden ders alacak konumda değilim. Zaten kimin aklının ne de olduğu yorumlardan görülüyor.benim tenkidim 'Kuran okuyun' diyen
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
ercü: Fisun hanım bilinen bir hadise saçma diyerek hadisler hakkında ne kadar bilgili olduğun hakkında fikir verdiğin için tşk ederim. Zaten olayın doğruluğu yanlışlığı savunamadığınız noktada olay saçma oluyor. Kadın için kimsenin aklına ilk cinsellik gelmez. Ama yalnız kalma olayında tedbiren yalnız kalınamayacağını sana anlatmak çok zor. Bu durumu kadınların lehine diye düşünmeniz ayrı bir saçmalık. Yalnız kalınmama olayı erkek içinde geçerli. Düşün artık olayı başka yere çekme ustalığını.
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
Ugugug: Bence de haklısın, bak ben de yazma gereği duymuyorum artık, ezberlettim.
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Haklısın ne deyim.
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Ben artık cevap verme gereği duymuyorum Tuncem...
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
Tun-cem: O ankete öyle yorum yapmak gerekmiş olabilir konu itibariyle.Her ankete aynı yorumlar yazılır mı?Ayrıca bunu fisun hanıma diyorsun mümkün değil yanlış yapması.
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
Ugugug: Evet Atatürk ile ilgili, ama türbandan çok bu çalışma meselesi ile ilgili mutaasuplarla ilgili olan sözünü hatırla derim. İşte o kadar zaman önceki sözleri, gitmiş senin yorumunda tecelli etmiş, ileri görüşlülük böyle bir şey.
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Fisun şaşırdın heralde.3 çocuğu nasıl yapacaklar )))
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Ercü, konuları karıştırmaya, alakasız mevzularla saptırmaya ne kadar meraklısınız? Soyunmakla, başbaşa kalmanın, bir konuyu konuşmanın ya da mesai arkadaşı olarak başbaşa kalmanın sakıncası nedir. Beyinleriniz sürekli cinselliğe mi programlı sizlerin, kadın erkek arasında başka konu paylaşamıyor musunuz? ayet falan yok bu konuda, şu hadis böyle demiş, yok şeytan 3. kişiymiş, komik yorumlarınızla insanları sindiremezsiniz ne siz ne de iktidar adına millete takiyye yapan diyanet!...
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Uguguk hiç bir şey anlamadım, bu konuda tartıştığımı hatırlamıyorum. Buraya da Atatürk'ü karıştıracaksan hiç başlama bence... konu türban değil, ne alaka?
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
Ugugug: Bunları daha önce yazınca tartışma konusu olmuştu, fisun hanım anlamıştır az çok, gerisi önemli değil.
30 Mayıs 2008 . Ankete Git
ercü: senin ileri görüşlülüğün nedir?
29 Mayıs 2008 . Ankete Git
Ugugug: İşte burada inanılmaz bir ilerigörüşlülük örneğine daha hayretler içinde şahit oluyoruz.
29 Mayıs 2008 . Ankete Git
ercü: Önemli olan o anki durumdur. Niyet kötü olmayabilir yani soyunan bir insan düşün belki etkilemek için soyunmuyor ama yalnış bir davranıştır. Her durumu niyetle legalleştirirsek hiç kimse kötü niyetli olmaz değil mi ?
29 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Tarafsız falan bakamam, bakmayacağım da. Benim ve karşımdakinin niyetidir önemli olan, başbaşa kalan her erkek her kadın bunları düşünmez, böyle yaftalamak, önyargıdır esas kötülük. bu nasıl bir anlayıştır, nefsine hakim olmayacaksın, kadın kafasını örtsün, erkekle çalışmasın, şurda bunu yapmasın, parfüm sürmesin! Nefsi, insan olmayı bırakıp, bunlarla uğraşın istediğiniz kadar, sizin içinizde ki niyet kötü olduktan sonra nerede olursa olsun yasak engel değildir, tek engel vicdandır...
29 Mayıs 2008 . Ankete Git
ercü: Tarafsız bakarsan orada kadının erkekle başbaşa kalması yada yalnız kalması sakıncalı görülmüş. Flört tanışma anlaşama amacı değilde nikahlı koca-kadın gibi kullanıldığından evet zina sayılır günümüzde. Ama şuna eminim okumuş kendisini geliştirmiş bir bayanın uğraşı olmalı. Kadının ve erkeğin uğraşının olması kötülüklerden dahada uzaklaştırır. orda işaret edlen bir bayan ve bir erkeğin yalnız kalmaması peygamber efendimizin hadisinde de öyle işatet edilmiş.
29 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Sizin anladığınız manada ki herşey İslam dahilinde, gerisini de inançsız olarak niteleme hakkını kendinizde görüyorsunuz, sizin haricinizdekiler inançsız! sonra biz demokrasiye inanıyoruz herkes özgür olsun diyenler de sizsiniz , ilginç! milleti, başkalarını , etiketleyerek mi yapacaksınız bunu. Yapıyorsunuz zaten...
29 Mayıs 2008 . Ankete Git
fisun: Ayrı yerde okusunlar, ayrı yerde çalışsınlar, her şeyi ayrı ayrı yerde yapsınlar, bir araya hiç gelmesinler hatta, dünyayı ikiye bölelim erkekler kısmı kadınlar kısmı yapalım, bir de böyle bölmeyi deneyelim, siz iyi anlarsınız bu işlerden. Ne dersiniz?
29 Mayıs 2008 . Ankete Git
dariusmaneng: 1. Çalışmak ile erkeklerle birlikte çalışmak aynı şey değildir 2. Okumanın tek amacı işe girip çalışmak değildir 3. Ben diyanetin avukatı değilim hatta çoğu konuda diyaneti İslamla inançsızlığı uzlaştırmaya çalışan ucube bir kurum olarak görürüm...
29 Mayıs 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: umutkahya . 27 Mayıs 2008