Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Gişede rekoru hedefleyen Şahan Gökbakar'ın "Recep İvedik 2" filmini izlediniz mi?

siyahmasal: Sadece gülüp kafa dağıtmaya birebir bu adam,sırf bu yüzden izleyeceğim en kısa zamanda....
dpd06: halkın ayaklanmasının tek sonucu darbe olmaz ki.belki de yunanistanda devrim olur,nereden bilebiliriz?gerçi bir AB ülkesi olarak yunanistanın işi zor ama hiç belli olmaz.neyse konu uzadı.zaman gösterecek sonucu
27 Şubat 2009 . Ankete Git
meşmet: tamam halk ayapa kalkabilir ama ben bunun sonuçlarından bahsediyorum.hükümet ibret alıp istifa eder mi bu durumda veya icraatlarını değiştirir mi?hayır tabiki.olan yine halka olur.toplum içinde kargaşa çıkar ve işin sonu darbeye kadar uzanabilir.o zaman kim verir bunların hesabını?tabiki en büyük suçlu yine toplum olur.bir insan en güzel tepkisini belkide seçimde verir,ay sonra göreceğiz zaten.inşallah yine senin tabirince seçimden 'koyun' bir sonuç çıkmaz...
27 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: hayır meşmet insanların bal gibi de gücü var.yunanistanla ilgili haberleri oku bakalım neler göreceksin.aylardır halk ayakta.en kısa zamanda 650,000 işçi tam zamanlı iş bırakma eylemi yapacak,sendika kararı çıktı.tek bir gencin polis kurşunuyla öldürülmesiyle başlayan olaylar durulmuyor.halk yavaş yavaş uyanmaya başlıyor.bizim farkımız ne biliyor musun?eğitimsizlik...elbette bizim halkımız da uyanacak,zamanı gelecek ama cumhuriyet yürüyüşleri gibi olmayacak.o gün geldiğinde buraya yazarım yine
27 Şubat 2009 . Ankete Git
meşmet: o konuda haklısın,insanları uyutuyor olabilir ama ben bu filmi izleyenler akplidir,chplidir vs türü şeyleri saçma buluyorum...
27 Şubat 2009 . Ankete Git
meşmet: siyaset programlarını istersen saat 8'e koy ki bazı duyarlı kanallarda bu saatte yayınlanıyor ama izleyen olmaz ki işte.insanlar ancak oturur elinde çekirdeğiyle her akşam bir dizi veya var mısın yok musun,yemekteyiz vs saçmasapan programlar izler.sonra duyarsızlaşıyorlar ama yinede çoğu insan kafasını birkaç sattliğine dinlndirmek için bu tür şeylere yöneliyor;komedi filmi izlemek gibi.filmden çıktıktan sonra akşam haberi izlersin,yine aynı şeyler canlanır kafanda.aynı kin,aynı nefret...
27 Şubat 2009 . Ankete Git
meşmet: insanlar durumlarını düşünüyorlar ama elden gelen bir şey yok.ne yapabilirler sence?ellerinde bir güç yok.sen istediğin kadar sokaklara çıkıp 'hükümet istifa' diye bağır.ne faydası var ki?şerefsizler tamam biz çıkıp istifa ediyoruz derler mi?insanlar en güzel cevabı sandıkta verecek diyorum ama buyrun işte akp hala %20'nin üzerinde oy alıyor...
27 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: ama düşünmüyorlar çünkü onlara düşünmek yasak.düşünmek korkunç onlar için.tekrar söylüyorum %100 lük bir genellemeden bahsetmiyorum ama büyük çoğunluk böyle.insanların düşünmelerini engellemek için onlara mehmet ali erbilleri,recep ivedikleri,seda sayanları verir,yemekteyiz programlarını verir.aynı sistem siyasi tartışma programlarını gece 12ye koyar,sabaha karşı bitirir.oysa yemekteyiz saat 8de yayınlanır.alaka kurdun mu şimdi?yardımcı olabildim mi?
27 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: bu sorunların tamamının,bu filmin bu kadar izlenmesinde etkili olmadığını mı sanıyorsun?işsizlik,ekonomik kriz,sağlık sorunları,sosyal bunalımlar...bütün bunlar kapitalizmin sonuçlarıdır meşmet.kapitalizmin en büyük amacı da insanlara recep ivedik gibi saçmalıkları seyrettirip,onlara siz düşünmeyin,bunları seyredin,gülün,sonra yine günde 14 saat çalışıp,3 kuruş maaş alın ve 'sessiz kalın' demektir.insanlar bu filme gitmek yerine,yahu ne oluyor,biz neden bu kadar kötü durumdayız diye düşünmeli
27 Şubat 2009 . Ankete Git
meşmet: insanların kafaları yeterince karışık zaten,ülke sorunları,ailevi sorunlar,ekonomik kriz derken insanlar 1-2 saatliğinede olsa bunları unutup,gülmek için izliyor olabilirler.gerçi ben bu filmi saçma buluyorum ama benim sorduğum insanlardan bu tür cevaplar alıyorum...
27 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: meşmetçim öğrenmen gereken çok şey var.mesela bu filmi neden tartıştığımız.saçma film diyerek aşağılamanın ne faydasını görebilirsin?önemli olan tartışıp neden insanların böyle bir filme bu kadar rağbet gösterdiği.saçma filmi tartışmaya ne gerek var diyerek onu yok saymak sorunu daha da büyütür.ben tamamı akpli demedim,dikkatli okumalısın.bir çoğu dedim.unutma ki ben siyaset okuyorum,bu konuda çok olmasa da bilgim var,siyaset bu konuyla çok alakalı
27 Şubat 2009 . Ankete Git
meşmet: tamam tartışın ama tartışacak o kadar konu varken sizin saçma bir sinema filmi hakkında tartışmanız gereksiz değil mi...hemde tartışmanın konusu daha saçma...her kesime hitap eden bir fimle siyasetin uzaktan yakından,0,1 oranında bile alakası olamaz.recep ivediği izleyenler akp'li diyelim,peki bu filmi izleyen chp,mhp,dtp,tkp vs insanlar yok mu?insanın düşünce biçimi bu tür şeylerle karşılaştırılamaz...
27 Şubat 2009 . Ankete Git
siyahmasal: Siyaset hayatın her alanında vardır ve olmalıdır da,hatta sanat aynı zamanda siyasi duruşunu da simgeler bence kişinin...
27 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: meşmet burası tartışma sitesi yahu,tartışmak ne diye lüzumsuz olsun.fikir alışverişi yapıyoruz burda.siyasetle filmin nasıl alakası olmaz onu anlamadım.bal gibi de olur.
27 Şubat 2009 . Ankete Git
siyahmasal: Diğer yoruma da yazdım,sanatsal içeriği olan ve gücü olmayan film,müzikal,sergi vb.olayları devlet reklam anlamında desteklemeli,en azından haberlerin bir köşesinde şu film vizyona girdi,şu sergi şurada gezilebilir denilecek bir bölüm olmalı,bunu sadece TRT yapıyor özel televizyonlara da bu anlamda bir yaptırım uygulanmalı,ondan sonra tercihler üzerine tartışmak mantıklı olacaktır.
27 Şubat 2009 . Ankete Git
meşmet: bu kadar basit bir konuyu böyle uzatmanız lüzumsuz olmuş...siyasetle bir filmin hiçbir alakası olmazki...ben bu filmi izlemedim ve izlemem de ama her kesimden insan zengin,fakir,akpli,chpl,mhpli,kadın erkek,yaşlı çocuk herkes izliyor.bir komedi filmide hiç kimseye hitap etmez...
27 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: eğitim konusunda siz de haklısınız.benim üniversitede okuyan çok arkadaşım,her şeyden habersiz.siyaset nedir ne değildir haberleri bile yok.tanıtım parayla oluyor ama o para da gişe hasılatıyla elde ediliyor.mesela recep ivedik filmi şuan ankaranın en büyük alışveriş merkezlerinin salonlarında oynarken pandoranın kutusu kızılayda en kötü 3 sinemada oynuyor.belki recep ivedik vizyondan kalktığında diğer salonlarda gösterime girme şansı bulur..
27 Şubat 2009 . Ankete Git
siyahmasal: bana göre,herkesin bir hikayesi var neden o partiye oy verdiğiyle ilgili,ama şu konuda çok haklısınız eğitim çok önemli ve eğitim sadece okula gitmekle olmuyor,biz eleştirmeyi, sorgulamayı,üzerinde düşünmeyi,yorumlamayı da bilmiyoruz,çünkü yıllarca susturulmuş beyinlerimiz,özgür düşünme ve özgür irade konusunda zincirler kırılmadığı sürece bu devran hep böyle gider...
27 Şubat 2009 . Ankete Git
siyahmasal: Eleştiri yapmanıza asla itirazım yok,sadece söylemek istediğim çok iş yapan filmler çok fazla gündeme geliyor haber oluyor değil mi,aynı şey kaliteli yapımlar için yapılmadığı sürece onların seyircisi özel olarak takip edenlerin dışında çoğalmayacaktır.Adını bile duymadığı bir filmi nasıl seçip gitsin ki o halk.Siyasi görüşünüzle hiç ilgilenmiyorum ve sizi şu bu diye etiketlemek yerine düşünen ve sorgulayan bir birey olarak kabul ediyorum,ama siyasi partiye oy verme meselesi çok daha sosyolojik
27 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: niçin kimseye söz düşmesin ki.eleştiri de mi yapılmayacak?ben yapıyorum işte.yapan bir çok kişi de var.derdimi anlatamadım belki de.kaliteli filmlerimize olan rağbetsizlikle,bu filme olan rağbet arasında koca bir uçurum var.bu da demektir ki halk yeterli eğitime sahip değil.bana göre aynı halkın büyük kısmı akp'yi göreve getirmiştir.katılmayabilirsiniz o ayrı.beni chp'nin elit tabakasından sanabilirsiniz o da ayrı.halkı aşağılamıyorum,sistemi eleştiriyorum.halkı cahil bırakanlara kızıyorum
27 Şubat 2009 . Ankete Git
siyahmasal: Ben filmleri sadece izlemek olsun diye izlemem,tüm ayrıntılar benim için önemlidir,ondan sonra değerlendiririm.Bu filmde sadece küfüre odaklanan düşünecek bir şey bulamaz tabii,ama zaten beğenmediğiniz bir şey üstüne düşünmeniz de gereksiz.En önemli nokta şu ki adam bu filmi yaptı ve herkes dönüp kendini ve çevresini sorguladı,kimi düzeldi kimi üstüne bile alınmadı.Ama sonuçta toplumda bir hareket oldu,ben izledikten sonra bu konuyu çok düşündüm mesela....
27 Şubat 2009 . Ankete Git
siyahmasal: Ben de yapılan her hareketi toplumsal yara olarak değerlendirmeye karşıyım,küfür etmeyi onaylamıyorum ama herkes kendi başına olduğu zaman,gerildiği zaman küfür eder etmiyorum diyene asla inanmam.İyi olan şeylerin değerinin anlaşılması için kötülerinde gözönünde olması gerektiğini düşünüyorum.Ayrıca bu bir tercih meselesi insanlar bu filmi izliyorsa ve seviyorsa daha da önemlisi cebindeki kısıtlı parayı buraya yatırıyorsa kimseye söz düşmez..
27 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: haklısınız belki de sanat kaygısı taşımıyor ama ben sadece bu filme de kızmıyorum ki.alp kırşan,şafak sezer,peker açıkalın gibi oyuncu bozmalarının yaptıkları filmlerden de nefret ediyorum.mesela en son bu ekip kadri'nin götürdüğü yere git adıyla saçma sapan bir film daha çektiler.korktuğum şey şu tıpkı gaffur gibi recep ivedik'e çok rağbet varken kaliteli yapımlara hiç gidilmiyor,bence bu ciddi bir toplumsal sorundur,yaradır.
27 Şubat 2009 . Ankete Git
egekirim: Şahsen bende bu filmi onaylamıyorum ama sonuçta adam filmi yaparken bir sanat kaygısı taşıdığınıda söylemedi.Bence en büyük yanlışı Cem Yılmazla polemiğe girmekle yapıyor.Sen kim Cem Yılmazla aynı kulvarda koşmak kim..
27 Şubat 2009 . Ankete Git
dpd06: ne gibi mesajlar vererek düşündürdüğünü merak ettim,söyleyebilir misiniz?
27 Şubat 2009 . Ankete Git
siyahmasal: Sanat yaptığını iddia etmiyorum ama insanların birazda düşünmeden gülmeye ihtiyacı var,gerçi ben bu filmde bile düşündüren çok taraf olduğunu iddia ediyorum tabii anlamak isteyene...
27 Şubat 2009 . Ankete Git
yalnızdeniz: Bence sizin bu filme prim vermemeniz gerekir.
26 Şubat 2009 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: n_alp . 18 Şubat 2009