Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Cumhurbaşkanı eşlerinden (başbayan, first lady) beğendikleriniz, bulunduğu konuma çok yakıştığını düşündükleriniz hangileridir?

2moro: abdullah gülü cumhurbaskani olarak görmüyorum ki esini c.baskani esi olarak göreyim.favorilerim ilk basta Atatürk ün esi,sonra da Ahmet Necdet Sezerin esi.Sadece esleri degil,beyefendilerin kendileri de o makama gereginden cok yakisiyorlar;);)
teddy: hep ben haklıyım diyorsun yani :)
11 Ekim 2007 . Ankete Git
2moro: kullanamaz degil kullandi bile.bizim de ricamiz akp lilerin de bunu kabul etmesi.bi su sayin lafi yüzünden sayfalarca polemikler uzadi gitti.bi 'tamam,dogru söylüyorsunuz' deseler konu kapanacak ama neyse.
11 Ekim 2007 . Ankete Git
teddy: başbakan bazen düşünmeden konuşuyor. bunun sebebini düşük şekeri olarak gösteriyorlar, ama ben de tasvip etmiyorum o böyle konuşmasını. tekrarlamaya gelince bu bir bant kaydı, yapılan rutuşlarla tekrarlanmış hale getirilmiş olabilir. başbakan yine o kelimeyi orada söylememesi gerektiğini düşünmeden söylemiş olabilir... ama kasıtlı olamaz bu yani.. bir dtp'li dışında kimse kasıtlı olarak bu kelimeyi o kişi için kullanamaz! hele bir de başbakansa..
11 Ekim 2007 . Ankete Git
2moro: ama dikkat ederseniz konusmasi sirasinda 'sayin' kelimesini bircok kez tekrarliyor.bu bir tesadüf olamaz.ayrica sehitler icin kelle dedigini de unutmamak lazim.kelle lafini bir dtp li bile kullanmazken,basbakan diye milletin nerdeyse alip degerli esya gibi vitrine koymaya heveslendikleri birisinin agzindan böyle laflarin cikmasi düsündürücü.
11 Ekim 2007 . Ankete Git
teddy: erdoğan orada o lafı kullandı evet, ama bilerek, farkında olarak bunu yapmış olması inandırıcı gelmiyor hakikaten. ben bir dtp'li dışında kimseden beklemem bu davranışı (bilerek yapılanını diyorum hani ;) ) . umarım yanılmıyorumdur, sn. başbakan gerçekten farkında olmadan o 'sayın' kelimesini ağzından kaçırmıştır. aksi taktirde büyük suç işlemiş sayılır.
11 Ekim 2007 . Ankete Git
2moro: aynen öyle;)
11 Ekim 2007 . Ankete Git
mervve: Yani yanlış olan körü körüne bağlanmak,yanlışlarını göremeyip saldırmak...
11 Ekim 2007 . Ankete Git
2moro: ama akp lilerin kabul etmedikleri bazi gercekler var.tutup anket yapiyorsun:'erdogan öcalan icin 'sayin' dedi,nedir yorumunuz' diye,kalkip diyorlarki 'ben basbakanimin böyle birseyi söyledigini sanmiyorum'.eger gercekten söylenmemis olsa(ki hakikaten erdogan tarafindan sarf edilmis bir söz) iftira olarak görülebilir.ama 'ok,haklisiniz,yanlis bilgilenmisim' diye hatalarini kabul etmek yerine daha da üsteliyorlar.sorun ordan cikiyor zaten.
11 Ekim 2007 . Ankete Git
teddy: dinsiz, terörist yandaşı, islam düşmanı vb. iftiralarda bulunmak kolay. iki tarafta karşılılı olarak yapıyor bunu. yanlışlarımızı düzeltemiyoruz bir türlü. sen nasıl sezerin din düşmanı olduğuna inamıyorsan karşındakiler de erdoğan vb. kişiler için yapılan iftiralara inanmıyorlar. gerçi ben ikisine de inanmıyorum. :) neden birbirize düşma oluyoruz ki, kardeşçe yaşamak varken..
11 Ekim 2007 . Ankete Git
2moro: benim tepkim herzaman 'sezeri sevmiyorum,teröristleri affediyor' düsüncesini beyan edenlereydi.ama sezeri zaten kendilerince genel olarak cumhurbaskani olarak bile görmeyenler icin bisey söylemiyorum.sadece bazen bazilari sezeri dinsizmis,islam düsmaniymis,terörist yandasiymis gibi göstermeye calistilar.sanirim ortada bir yanlis anlama vardi.ben ve arkadaslarim onlara gereken cevabi verdik zaten;)
11 Ekim 2007 . Ankete Git
teddy: kıyaslama yapmıyoruz burada mervvecim. sevsen de semsene de abdullah gül türkiye cumhuriyeti cumhurbaşkanıdır. bir vatandaşın cumhurbaşkanına karşı böyle saygısız tavırlarda bulunması büyük ayıptır. kendisini sevmesen bile konumu gereğince saygı göstereceksin. siyaseti işin içine sokmanın anlamı yok.
11 Ekim 2007 . Ankete Git
mervve: Sayın Sezer ile gül kıyaslanmayacak kadar farklı insanlar...Hem geçmişleri,hem söyledikleri,hem yaptıkları itibariyle.
11 Ekim 2007 . Ankete Git
teddy: sn. sezer'in cumhurbaşkınlığı döneminde ona laf söyleyenler için o bu ülkenin en üst, en önemli makamındaki kişi, ona kimse laf söyleyeyemez diye tepki gösteriyordunuz (sizin gibi düşünenler için söylüyorum). ve ben bu durumda sizi destekliyorum. cumhurbaşkanımız sevilmese de bu tarz konuşmalar saygısızlığa girer, hadisizliktir (!) çünkü. peki şimdi sizin sn. gül'e yaptığınız ne oluyor? sevmeyebilirsiniz, nefret edebilirsiniz, ama 'cumhurbaşanım değil, kabul etmiyorum' ne demek?
11 Ekim 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: teddy . 2 Eylül 2007