Anket Sitesi

excell Tarafından Yazılan Yorumlar

Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
konumuz örtü değil yani öylemi yasaktan bahsederken aihm nin onyedi yargıcını sayıyordun nerdeyse ne zaman sıkışsan başka bir ankette görüşürüz diyorsun işte sizin mantığınız bu kadar atatürkün laikliğin arkasına saklanıp cevaplar verip dahada sıkışınca çekiliyorsunuz yaa anlayın artık savunduğunuz ideoloji size bir şey kazandırmıyor islamı da yanlış biliyorsunuz bırakın milletin saçmalıklarını bir araştırın öğrenin size öğretildiği gibi olmadığını göreceksiniz
3 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
1.aihm türkiye ye karşı sadece örtülüleri haksız bulup ermenilerin yunanlıların ve pkk nın tüm başvurularında bizim aleyhimizde karar verince ne hissediyorsunuz? 2.başörtüsü neden yasak? hemen türban yasak başörtüsü değil gibi gereksiz cümleler sarfetmeyin çünkü bunu daha önce konuştuk 3. amerikan emperyalizminin simgesi diyerek mini etek, kot pantolon gibi elbiseleri yasaklasalar ne yapardınız 4. dün sokaklarda özgürlük diye bağırıken şimdi neden yasakları savunuyorsunuz?
3 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
sorularımı tekrar yazıyorum ve bu aşağıdaki soruyu da ekledim sayın birde yazdıklarınız tutarlı olsun yani salya sümük saldırganlık eseri cümleler sarfetmeyin biraz elle tutulur mantıklı şeyler olsun hayal kurup kurup yazıyorsunuz dediğim gibi bir dayanağınız olsun pkk yı tarikatlar destekliyor demişsin resmi sitelerine bak dinle alkalarını özellikle kadına özgürlük konusunda kiminle aynı fikirdeler gör bu onlaın kendi siteleri http://www.pajk-online.com/ozgurluk_onderligi/news_1.html
3 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
ve yazdıklarına bakılırsa bu şeriat denen şey bayaa bi kötü ama bu şey nerde ki çünkü ben senin anlattığın gibi bişeyi hiç görmedim
3 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fügen o yorumların içindeki cevapları ben göremedim lütfen bir daha yazar mısın o cevapları
3 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
saçmalamayın lütfen yaaa abuk subuk konuşuyorsunuz yine abdestim kaçtı diye sınavdan kim çıkmış. yok kamusal alan yok laiklik yok bilmem ne diye milletin başını açtırıyorsunuz sonrada zorla örttürülüyormuş gibi iftira atıyorsunuz bu kadar pişkinliğe pes valla. okullarda kızlar bacaklarına kopya yazıyor diye oldu olacak giyinmeyi de yasaklayalım herkes çıplak girsin sınava. arkadaşlar aşağıdaki sorularımı cevaplayabiliyorsanız cevaplayın ama lütfen saçmalamayın artık
3 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
1.aihm türkiye ye karşı sadece örtülüleri haksız bulup ermenilerin yunanlıların ve pkk nın tüm başvurularında bizim aleyhimizde karar verince ne hissediyorsunuz? 2.başörtüsü neden yasak? hemen türban yasak başörtüsü değil gibi gereksiz cümleler sarfetmeyin çünkü bunu daha önce konuştuk 3. amerikan emperyalizminin simgesi diyerek mini etek, kot pantolon gibi elbiseleri yasaklasalar ne yapardınız 4. dün sokaklarda özgürlük diye bağırıken şimdi neden yasakları savunuyorsunuz?
3 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fbemre senin insanların üzerinde stocholm sendromu oluşturma çalışman son derece başarısızdı sebebi yalanının bile fazla abartılı olması yani kusura bakma ama boş konuştun fügen nur cemaati hakkındaki iddialar ispat gerektirir yoksa bende atatürkçü düşünce derneğinde kadın satılıyor bunu da bana oniki kişi söyledi derim olur biter (gerçi insanları dinsizleştirme çalışmalarını herkes biliyor). bir de aihm ye bakarsak türkiye kürdistanı işgal etmiş pkk da vatanını savunuyor
3 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
kafanızda bir örtülü şekli çizmiş her örtüneni öyle değerlendiriyorsunuz randevu evlerinde çalışanların başı açık diye her başı açığı o sınıfa sokmak gibi aptalca bişey bile sizin yaptığınızdan daha tutarlı olurdu. bu ülkeyi kurtarmak için canını verenlerin anneleri eşleri kardeşleri örtülüydü siz ne yaptınızda onları karalayabiliyorsunuz hangi rahibe bu ülke için iyi bişey yaptı da onları övüyorsunuz çok seviyorsanız gidin onlarla beraber yaşayın insamızın hakkını yemeyin
2 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fügen ünv. nikah yapmadan üç günde bir koca değiştiren birsürü çağdaş laik demokrat kız tanıdım ben, ülkenin her yanı da bunlarla dolu ama sen hala örtülülere saldırıyorsun çünkü size göre kötü olan metreslik değil nikah örtülüler hakkında konuştukların da iftiradan ibaret senin niyetin üzüm yemek değil bağcıyı dövmek seviyeni kaybetmeni istemezdim rahibeleri övmenden islama bakışın da anlaşılıyor örtülüleri denizdeki balığın kelebekleri tanıdığı kadar tanımıyorsun ama mangalda kül bırakmıyorsun
2 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
kot pantolon amerikan emperyalizminin simgesidir ve yasaklanmalıdır (mı??)
1 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
tarihbilimi eğer verdiğim adresteki resime baktıysan ve altındaki yazıyı da okuduysan yaptığın yorumun asılsız haberlere dayandığını anlamışsındır bu durumda yaptığın sert eleştiriden dolayı buradaki bazı arkadaşlardan özür dilemen gerekiyor değil mi
1 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
ondan sonra bir de şuna cevap ver sen ve tüm devdiklerin yaşlılara bakma konusunda eğitim aldınız mı almadıysanız vatana yararlı birer insan !olmadığınız için ne hissediyorsunuz
1 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fügen sana sorduğum sorunun cevabını alamadım hala bekliyorum
1 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fbemre kimin ibadetini yapıp yapmadığı seni ilgilendirmez. bizde burda kimseye zorla başını örttürmeye çalışmıyoruz sorun yasaklarda yasak kalksın isyen yapsın isteyen yapmasın o kimseyi ilgilendirmez. birde düne kadar sokaklarda özgürlük diye bağıran zihniyet bugün illede yasak diye tutturmuş samimiyetsizlik dediğin bu olsa gerek.
1 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
özellikle tarih bilimi için yazıyorum yalancı bir medya ordusunun yalan haberlerini bana gerçekmiş gibi sunmadan biraz araştır tek taraflı bakma yalan haberlerinden dolayı ödediği tazminatlar boylarını geçmiş gazetelere bakarken bide buna bak arasıra da gerçekleri de görmüş ol http://www.zaman.com.tr/?hn=233820&bl=politika&trh=20051130
1 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
türklükten bahsetmedim önemli olan ırkı değil dini müslüman olmasam ve benim atalarımda ineğe tapsa bende öyle konuşurdum ama dediğim gibi dinden bihaber birinin bu yöndeki söyledikleri beni ilgilendirmez
30 Nisan 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
bir de diyelimki öğretmenini çok seviyorsun ama ders çalışmıyorsun okula gitmiyorsun ödevleri yapmıyorsun ama öğretmenini seviyorsun bu sınıfı geçmek için yeterli mi ya da bu şekilde sınıf geçersen adil olur mu
30 Nisan 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fügen şimdi soru şu ineğe tapılan bir dinin ülkesinden çıkmış ve islamı hiç tanımamış 1.dünya savaşında ülkesi menfaatleri aleyhinde olacak şekilde ingilizlere destek vermek gibi büyük hatalar yapmış bir siyaset ve fikir adamının din yorumu bizi ne kadar ilgilendirir
30 Nisan 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
şimdi soru şu ineğe tapılan bir dinin ülkesinden çıkmış ve islamı hiç tanımamış 1.dünya savaşında ülkesi menfaatleri aleyhinde olacak şekilde ingilizlere destek vermek gibi büyük hatalar yapmış bir siyaset ve fikir adamının din yorumu bizi ne kadar ilgilendirir
30 Nisan 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fbemre onun bir din olduğunu nerden çıkarıyorsun o adamın yaptığı kendi kabilesindeki adetlere göre güç gösterisinde bulunmak bu şekilde giyinmek pardon soyunmak doğru değil çünkü bizim milli değerlerimiz var ve o resim milli ahlak ve aile yapımıza aykırı peki sen nasıl oluyorda toplumun büyük bölümünün desteklediği bir giyimle çırılçıplak soyunmayı kıyaslıyabiliyorsun söyler misin
30 Nisan 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fügen babaannen kendi bildiği gibi yaşamış onun o şekilde yaşaması islamın o şekilde olduğu anlamına gelmez isteyen örtünür isteyen açılır sorun örtünmemek değil örtüye karşı çıkmak bir de bazı yorumcular hilkat garibesi olsa gerek resimlerini göndermişler çok korktum o resimdeki yaratık soyunmuş ünv.lerde soyunana karışmıyorlar giyinene karışıyorlar yani sorun giyinmek onu o şekilde kabul ederler inanmıyorsanız aynen o şekle girip ünv.gidin içeri almazlarsa herkesin içinde özür dileyecem valla
29 Nisan 2006 . Ankete Git
Bülent Arınç'ın 23 Nisan TBMM'nin açılmasının 86. yıldönümü ile Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nda Meclis'te yapmış olduğu konuşmayı nasıl buldunuz?
cenkk 28 şbt baktımda basiretsiz bir başbakan batan etibank ortağı çevik bilmem kaç bide her akşam sofrasında milyarlarca eski lira yediğinden ordudan atılan g.erkaya geldi aklıma. diğerlerinden de bahsedecem ama ihale takipçilğinden pek anlamam kutsal mehmetçiğin onuruyla oynayanlara destek verip (harbiden tarafsız bakınca) devasa bir açıklama yapan b.arınç'a hakaret etmek için nasıl bir kafa yapısı lazım diyorum anlayasım gelmiyor
29 Nisan 2006 . Ankete Git
Şemdinli iddianamesini hazırlayan savcının görevden ihracı konusunda ne düşünüyorsunuz?
28 şubat kahramanları da batan bankaların ortağı çıkmıştı onlara da dokunulmamıştı nerden aklıma geldiyse işte
29 Nisan 2006 . Ankete Git
Şemdinli iddianamesini hazırlayan savcının görevden ihracı konusunda ne düşünüyorsunuz?
amanın demokrasi taraftarları ne hallere gelmiş böyle diğer anketlerde demokrasi masalları anlatanların maskeleri yerlerde geziyor
29 Nisan 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
amerika da avrupa da vs dünyanın heryerinde kızlar türkiyedeki gibi örtünüyor nereye noldu bülent arınç bi ara sizin istediğiniz örtü şeklini söyleyin kızlar öyle örtünsün dedi de kıyameti kopardılar biz modacı mıyız diye yaa Allah aşkına biraz gerçekçi olun örtünmeye tahammülümüz yok deyin anlayalım yok adı türbanmış yok eşarpmış irandan gelmiş bilmem nerye gitmiş yaa lütfen hikaye anlatmayın
28 Nisan 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
tarihbilimi biraz sakin ol ne bu şiddet bu celal türban bir yana dursun şöyle başına peruk takanlara bile izin verilmediğini kargalar bile öğrendi ben de ünv. okudum biraz tutarlı konuşursan sana katılırım ama olan şeylere olmuyor dersen sana yapabileceğim çok şey yok. ingilterede krallık var ve kızları son derece açık giyiniyor şimdi bizim kızlar açık giyinince krallık mı gelecek yani bize irandan diyorum takmışsın bi irana ülkemize dön artık insanların giyimiyle rejim değişmez anla yaa anla
28 Nisan 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
ben de teşekkür ederim zıt fikirli de olsa seviyeli bir insanla münazara yapmak güzel islamı biraz tanısan belki düşüncelerin değişir ama sen de haklısın islamı o kadar öcü yaptılar ki kendi insanımız bile adını duyunca ürperir oldu maalesef tekrar teşekkür ederim kendine iyi bak.
28 Nisan 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
inkar edenleri öldürün diye bir ayet de yok onlara islamı anlatmak emrediliyor ve dinde zorlama olmayacağı ve herkesin dininin kendine olduğu söyleniyor
28 Nisan 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fügen sen ya kitabı yanlış okuyorsun ya da yanlış bir kitabı okuyorsun Allah hacca deveyle gidin demiyor diğer bahsettiğin ayetlerde savaş hukukuyla ilgili ve önünüze geleni öldürün demiyor affetmek her zaman ilk planda geliyor ama dediğim gibi art niyetli olmamak lazım atatürk de çanakkale de ingilizleri azakları vs milletleri katlettirmedi savaştı düşmanca bakarak olumlu yorumlamak mümkün değil
28 Nisan 2006 . Ankete Git