Anket Sitesi

bilge Tarafından Yazılan Yorumlar

Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
mesele dinle değil toplumsal sorunlarla ilgili yani. burdan hareketle kadının sosyal yaşama dinden soyutlayarak kazandırılacığı düşüncesi de yanlıştır. mesele genel toplumsal sorunlardan kaynaklanmakta,
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
aslında türbanlı ve açık beraber gezen çok arkadaş var. halk için bu konu kişisel. tayyip toplumsal mutabakat derken bunu kastediyordu. bir bağcılarda gezen bilirki başı açık ve kapalı kankalar ve arkadaşlar çoktur
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
vede kimse korkmasın bu ülkenin iran olmasından. türkiye yüzlerce yıl osmanlı döneminde şeriatla yönetildi ancak recm(taşlayarak öldürme) olayının kaç kere olduğunu biliyormusunuz. hiç. türkiyeyi suudi arabistanla karıştıranlara ise gülerim.
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
biz insanlar yazılı kurala uymasın demiyoruz. yazılı kural daha iyisiyle değiştirilsin diyoruz. türban sorunu da senin çevrendeki insanlarda yok diye türkiyedede yok sanma. öyle bir sorun olmasaydı insanlar türbanı çözeceğine inanan siyasetçiye oyları yığmazdı
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
evet excel'e katılıyorum. tartışmalardaki en büyük sorun yobazlık. bu insanlar yobazca diyorlarki bu ülkede hiç birşey değişmeyecek. beğenmeyen gitsinmiş. yani hiç bir şey tartışılmayacak ve böyle kalacağız. görende durduğumuz yer süper sanacak. bi en büyük olalım ondan sonra dururuz
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
umay sen diyorsunki sorunu hallettik. kimi açtı, kimi okulu bıraktı. başını açana bişey demiyorum ama başörtüsü yüzünden okuyamama sence sorunun halledilmiş şeklimi. böyle sorun çözmemi olur.
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
allahın köyünde adam camiye gitmez namaz kılmaz allaha bile küfreder ama kızı başını açarsa onu öldürür. burdan anlamamız gereken geleneğin türbandaki rolüdür
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
bir de şunu bilmek gerkirki türk halkının çoğu başını dini değil geleneksel duygularla örtüyor. yani yaptığı cahilliğine verilecekken başındaki türbana bakıp dine vermek yanlış olur. çünkü o başını dini değil geleneksel gerekçelerle örtmüştür. bu %90 böyledir
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
bir de şunu bilmek gerkirki türk halkının çoğu başını dini değil geleneksel duygularla örtüyor. yani yaptığı cahilliğine verilecekken başındaki türbana bakıp dine vermek yanlış olur. çünkü o başını dini değil geleneksel gerekçelerle örtmüştür. bu %90 böyledir
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
haklısın umay ama söylermisin bir taraf tescillenmiş yalanlar söylerken birbirimizi anlamak zor olmazmı. ama genede bu ülkede yapılması gereken birşey varsa o da birbirimizi anlamaya çalışmaktır
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
ha bunun için kuranı değiştirdin yani. bu sence yeterli mazeretmi. o kuran milyonla için kutsal ve sen böylelikle onlara da hakaret etmiş oldun
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
efendi efendi, yalan söyledim, sıkıştım ve yapacağım başka birşey kalmadı desene sen şuna. iyi niyetli bir düzeltme farkedildikten sonra gelirdi. senin gibi zaten kuran değiştirilmişti denmez
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
hadi ya düzelttin en sonunda ha aaferim. niye bu kadar uğraştırdın beni o zaman
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
bak fügen demin gördünki excel ben değilim. ama hala yalan söylüyorsun. bu işin tadı kaçtı. o zaman sizde aynı kişisiniz. vastic cenkk falan. zaten senin yazdıklarında erkeklerin yorumu gibi. bir kadın olarak kadınların özgürlüğünü savunmuyorsun. asıl şüpheli sensin
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fügen sen 'kuranda kadınlarınızı tuvalet harici dışarı barakmayın der' yazdın. şimdi çıkıp yazmadım diye yalan söylersen bundan sonra yorum yazmanda anlamsız olur. biz işi gücü bırakıp fügen bunların hangisini yalanlayacak diye düşünemeyiz
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
:)))))
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
ya excel bunlara kafa takmakla ömürmü geçer. ha bağcılardaki dolandırıcı. ha burda yalan ayet yazan fügen. hepsi çıkarı için yalan söylüyor. ama fügeninki bence daha tehlikeli
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fügen benim yazılarımdan sıkıştıkça sadece yazıları okuyr ve cevap yazmıyor. ben bu yalan ayetler için özür dileyinceye kadar yazıcam. bu konu özür dileninceye kadar devam edicek. kadın hem yalan ayet yazdığını itiraf ediyor , hemde zaten kuranı değitirmişlerdi diyor. bide kurana inanan müslümanım diyor. fügen bunlarda sadece birini seçebilirsin. seç
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fügen gene arazi mi oldun yoksa
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
oh be geldin sonunda, evet iftira atanlar kuran için özür diledikten sonra benden de dilersiniz inşallah
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fügen kuranı değiştirdiğini itiraf etmiş oldun. özür dile bu konu kapansın
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
birde sen mi değiştirmek istedin yani. yanlış yapmışsın. özür dile bu konu kapansın
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
kuranı değiştirip yazan birisinin hangi iddiası inandırıcı olurki. biz aynı olmadığımızı ispatlarız, sen birkaç gün sonra yine öyle birşey yazmadım dersin
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fügen o kadar çok insanlık yanlısı isen niye milyonların kutsal saydığı kuranı değiştirip yazdın
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
bak ben başka şeyle değil bununla ilgileniyorum. yalan ayeti niye yazdığını soruyorum. sen bilgili bir kadınsın sana yakışıyormu bunlar. özür dile de konu kapansın
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
yazamayacaksın gene herhalde. dün zaten yeterince bekledik. şimdi soruyorum, niye yalan ayet yazıyorsun. bu bir ahlak sorunudur
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fügen senden hepsini istemiyorum. olduğunu söylediğin ayeti yaz yeterli
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
iddiada bulunan senisn . senin kanıtının sağlam olması lazım. ama excell bi ara girerse görürsün kim kimmiş
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
yalan söylüyorlar, excell ve bilge aynı kişi değildir. tek kanıtları ikimizin birarada denk gelmemesi. bu saçmalık
26 Mayıs 2006 . Ankete Git
Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?
fügen sen yalana kötü alışmışsın. bilge sadece bir kişidir. bunu bil. ikincisi ortada yalan ayetler yazıp durduğunu dün veremediğin cevapla onaylamış oldun. yalan ayet yazmak herşeyden önce bir ahlak sorunudur, ve editörün budurumu da değerlendirmesi gerekir
26 Mayıs 2006 . Ankete Git