Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Yeniçağ yazarı Ahmet Seyhan diyor ki;"MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, MHP’yi tasfiye etmektedir. MHP’yi pasifize ederek de Türkiye’ye zarar vermektedir. Bu hareket Devlet Bahçeli’ye mecbur değildir. 29 Mart seçimlerinin sonucu ne olursa olsun, Bahçeli istifa etmeli, ülkücü hareketin önünü açmalıdır" Siz bu görüşe katılıyor musunuz?

Laikturk: Sayin Devlet Bahceli durst gercek bir siyasetci ve genel baskandir.
10 Nisan 2009
sevgiozlemi: Yazarların her dediği yapılsaydı bütün siyasetçiler istifa etmek zorunda kalırdı.
3 Nisan 2009
siyahmasal: Yazarı tanımıyorum ama uzun zamandır söylediğim düşüncelerime tercüman olmuş,parti ne olursa olsun başında dinamik,kararlı ve güçlü liderler görmek istiyorum ben....
2 Nisan 2009
umutcul: Devlet bahçeli hakkında söylediğine katılıyorum ama şu ülkücü hareket saçmalığı nedir. Ben vatanseverim,sol görüşe oldukça uzağım ama ülkücüler kadar bu milleti galeyana getiren, bölünmeye (belki farkında olmadan) önayak olan başka bir hareket yok...Akıllarınca bişeyleri sahipleniyorlar, ama olaya kendi malı gibi bakmaları asıl garip olan
27 Mart 2009
fizikcitolga: Hayır bence böyle birşey mümkün değil, Bahçeli siyasi bakımdan zayıf olabilir ama iyi bir devlet adamıdır.Ülkü ocaklarındaki sadece bağıran çağıran, davadan bihaber yapıyı değiştirdi. Şimdi ülkücü gençler daha fazla okullu ve bilgili. Bu yenileşmeyi yapmak kolay olmadı tabi. Bu eski yapıyı seven ülkücüler ayrıldılar ve MHP geçici bir oy kaybı yaşadı. İnanıyorum ki ilerde MHP daha iyi olacak. A:ma bu seçimlerde oylar düşerse Bahçeli istifa etmelidir. Neden derseniz sanırım hasta ve yorgun görünüy
27 Mart 2009
omarbabuscu: Doğru söylemiş. O gitmeden düzelmez işler.
26 Mart 2009
ayazcem: Tamamen aksini savunuyorum...Bahçeli'nin tek yaptığı doğru iş ne deseniz bu derim...
24 Mart 2009
Gokceli: Ülkücülük kimsenin tekelinde olmadığı gibi, ülkücülerin de Ahmet Seyhan ya da herhangi başka bir şahsın tavsiyelerine ihtiyacı yoktur. Ülkücü Hareket kendi kaderine yön verebilecek, liderini seçebilecek bir iradeye sahiptir. Ahmet Seyhan gibi toplumu kutuplara ayırıp, ülkeyi çatışma ortamına sürüklemeye çalışan insanlar Türkiye'ye PKK'dan daha çok zarar vermektedir. Ülkücüler için şimdi kavga silahla değil ilimle ve irfanladır. Çünkü milliyetçiliğin niteliği devletine, milletine faydalı olmaktır
23 Mart 2009
iboredd: Devlet Bahçeli'nin yaptığı en iyi şey Ülkü Ocakları'nı düzenlemekti. Ama genel olarak vasatı geçemiyor. Daha kaliteli bir MHP olursa alternatif arayışına da gerek kalmaz. Ama maalesef o da koltuk derdinde
23 Mart 2009
keremege: Ülkücü hareketin önününü açarak, eski şiddet dolu günlere geri mi dönelim yani?... Solcuları keselim, doğrayalım, öldürelim. Polis de bize destek versin. Öyle mi?
22 Mart 2009
gamzett: Bence Sn. Bahçeli çok değerli bir siyasetçi. Her ne kadar Mhp'li olmasam da onu çok beğeniyorum. Bence istifa etmesi hem Mhp hem de ülkemiz için büyük bir kayıp olur.
22 Mart 2009 . Polemikleri Oku
kara_deniz: mhp görüşlerini ve hareketlerini savunduğum bir parti olmasa da Devlet Bahçeli'nin partisinin bazı sorunları aşmasında,merkeze açılmasında büyük bir başarı sağladığını düşünüyorum.Partisinin geçmişiyle bugünü arasına sünger çekmesi ise kendi yararlarınadır.Yurdun ve insanlığın yararlarına gelince ise......
21 Mart 2009
ekinox: Pasifize edilmiş halleri buysa önlerinin açılmış halini hiç düşünmeyeyim. Düşünce yoksunu gençlere çakallık öğretme mekanlarını ilim irfan yuvalarına çevirebilseler belki adam olurlar.
20 Mart 2009
lokman23: Ebcet hesabı ile parti yönetilmez,temsil edilmez.
20 Mart 2009
pinokyo: Aktiflikten kasıt nedir.Muhalefet olarak MHP hiç bir zaman aktif olamadıki.Birde ben aktif (!) bir MHP'nin bu ülkeye pek bir kar sağlayacağına inanmıyorum.
19 Mart 2009
servetcembar: Bahçeli bu seçimde AKP'ye giden tepki oylarını geri alacaktır...Sonrasında neler denecek bakalım...
19 Mart 2009 . Polemikleri Oku
guvenmu: Ahmet Seyhanın bahsettiği kafatası milliyetçiliği. Bence MHP böyle kişileri tasfiye etmelidir. İçlerinde hala böyle ırkçı yaklaşımları olanlar var.
19 Mart 2009
demir: MHP nin zaten tasfiye edilmesi gerekiyor. Devlet Bahçeli bunu başarabilirse hayatında tek doğru işi yapmış olacaktır.
19 Mart 2009
ulusalci: Bu fikre kısmen katılıyorum, Devlet Bahçeli, Dolayısı ile Alparslan Türkeş fikride Türk dünyasından gitmelidir.
19 Mart 2009
Held: Mhp ve Mhp lilerden haslanmiyor olsamda, meydani bos bulan komunist ve pkk lilarla daha etkin mücadele edilebilmesi isin, pasif, pisirik, korkak Bahceli derhal görevi birakmalidir.
18 Mart 2009
Galileo: MHP'yi tasfiye etmenin karşılığı yüzbinlerce ülkücüyü terör olaylarının,provakasyonlarının,bayrak yakmaların dorukta olduğu bir zamanda sokağa indirmeyip,oyuna getirmemekse evet tasfiye ediyor..Ben bir ülkücü değilim.Ama oyumu MHP'ye vereceğim..Bu ülkede üslubunu bozmadan,sakin,aklı başında siyaseti erdoğan ve baykaldan iyi yaptığı kesin.Ayrıca 2002 seçimlerinde tabana vuran oylarını akp ve CHP'den daha fazla artırması da pekala başarı sayılabilir.
18 Mart 2009
kılıç1: Ülkücü hareketin pasivize edilmesi kimlerin işine geliyor,herkesin malümü ! Ancak bu böyle gitmez. Türk'üm demek suç oldu,vatansever olmak,ulus devleti savunmak nasıl muameleyle karşılanıyor görüyoruz, bu hareketi engellemeye kalkanlar yarın çok pişman olacaklar ama iş işten çoktan geçmiş olacak!!!
18 Mart 2009
dpd06: Ülkücü hareketin önü açıldığında ne katliamlar olduğunu gördük.Burada tek tek saymama gerek yok herhalde.
18 Mart 2009
Ugugug: Bana oldukça ters bir parti, iç işlerine karışmaya niyetim yok ama tavsiye istiyorlarsa Bahçeli'yi bırakıp Atatürk'ün turan vasiyetini gerçekleştirmek için öncelikli olarak çalışacak, ılımlı bir lider edinsinler, varsa. Böyle biri belki hiç olmazsa sözde milliyetçi hareketin ülkeye bugüne kadar vermiş olduğu zararı biraz olsun telafi edebilir.
18 Mart 2009
berxay: MHP hakkında pek bir fikrim olmadığı için bu soru hakkında da fikrim yok.
18 Mart 2009
unalziya: Vurdulu kırdılı ülkü ocaklarını ve MHP yi özleyenlerin görüşleridir bunlar.MHP Devlet Bahçeli döneminde çetelerin esaretinden kurtulmuş,oy oranını arttırmıştır.
18 Mart 2009
akrepq: Ülkücü hareketin önünü açsan ne olacak? Ülkücü hareket vatana zararı dokunana değil, kendi görüşünden farklı düşünenleri yok etmeye odaklanır her zaman. Gerçi ülkücü hareket dediğiniz şey de şuan, okullarda mafyacılık oyunu oynayan gençlerden ibaret. Gençlerin vatan, millet duygularını sömürerek kendi partilerine katmaya çalışmaktan öteye geçemedi. Hepsini yaşadığım için biliyorum.
18 Mart 2009
Anketi oluşturan üye: kafkas62 . 17 Mart 2009