Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

NTV'de yayımlanan 'Haydi Gel Bizimle Ol' programında Aysun Kayacı 'Ben vergi veriyorum, niye vergisini vermeyen, dağdaki çobanla benim oyum eşit? O, benim kadar duyarlı, benim kadar sorumluluk sahibi bir şekilde yaklaşıyor mu acaba?' diye konuştu. Siz, Aysun Kayacı'nın bu sözlerine katılıyor musunuz?

tommyer: Dagdaki coban Vatan'a zararli olmayan herhangi bir partiye oy vermis olmasaydi katilmazdim. Ama su an katiliyorum. Yanliz onun cahil olmasinin bir suclusu kendisi ise, bir suclusu da onu ozellikle cahil biraktiran son 50 yilin sozde sag iktidarlaridir. Yani burada coban 8'de 8 suclu degildir.
11 Nisan 2008
yusufziya61: böyle düşüncelere sahip insanlarında olduğunu ortaya çıkarmış oldu.
10 Nisan 2008
danzig: O nun ne demek istediğini ben anlıyorum da dağdaki çoban öyle anlamaz işte, daha dikkatli konuşmalıydı gereksiz yere hedef oldu kamuoyunda işte...
10 Nisan 2008
umutcul: Kısmen de olsa haklılık payı var. Evet devletin işi herkese hizmet eşit hizmet ulaştırmaktır, ama bu eşitlik herşeyin simetrik bölünmesi değil ;herkese hakettiği kadarını vermektir eşitlik. Ya da konumuna göre , imkanlara olan pozisyonuna göredir. Köyde yaşayan biri ile şehirde yaşayan birisinin siyasete yakınlığı da elbetteki farklıdır. Aysun K. biraz küstahça konuşmuş olsa da haklılık payı vardır.
9 Nisan 2008
spongenes: Bir yerde katılıyorum öyle bişi ki 20ytl veriyorlar adama ampule bas diyorlar adamda basıyor ama kalkıpta vergi verene göre oy kullanımı belirlemek saçma
8 Nisan 2008
pamukadam: Dağdaki çoban,köylü üretiyor.kalkınmanın zengin olmanın vergi vermenin adam olmanın tek yolu üretim.böyle söyleyen ve düşünenlere ben bir şey diyememde Büyük ata türkün bu millete verdiği tek tam olarak kulandığı hakkı elinden almaya çalışan ve insana haret eden bunlara kim dur diyecek.yada ordanda beslenenlermi çıkacak şimdi sosyal devlet,laiklik,demokrasi ..hıı hıı o ve onun gibiler düşünenler kendilerini ailelerini seviyorlarmıdır acaba yokmu bir araştırmasını yapacak bir anket yapacak.
8 Nisan 2008
_sergen_: ama çoban da aysun kayacı da t.c. vatandaşı.
8 Nisan 2008
2007_1987: tabikide hayır.kendini ne sanıyorda o benim oyum dağdaki çobanla aynıymış tabi aynı sen nesinki sende insansın çobanda kimse bunu unutmasınki peygamberimizde bir çobandı.insanın ınsana üstünlüğü yoktur allah katında okadarda kibirli olmasın insan oğlu herkesin gittiği yer aynı yer....kim nekadar sorumluluk sahibi onu kendisi değil başkası söylesin....
8 Nisan 2008
yakbulut: Aslında bu karakterde ülkemin şartlarından uzak,beleşçi ve hazır cı bir kişiye cevap bile vermek istemezdim.Ama bizzat o proğramı bende izledim ve geçmişinde tırnakları ile söke söke gelen insanların üzerinde bile kendini görecek kadar burnu büyük, yaptığı şey aklına gelen ve yetişme tarzından kaynaklanan sebeplerden dolayı en iyi bildiği birkaç kelimeyi bir araya getirip konuşmaktan ibarettir.Dağdaki çobana kurban olsun.çoban üretir otlatır peko ne üretiyormuş belli...
8 Nisan 2008
jaqueee: Kesinlikle katılıyorum..herkesşin oyunun eşit olmaması gerekir bence.İyi nitelikli insanlar seçime katılırsa nitelikli bir iktidar ve ülke oluşur.
8 Nisan 2008
n_ayaydin: Din Dil Mezhep Cinsiyet Memleket TAHSİL ayrımı yaparak söylediği bu çümle Irkçı ve Cahil olduğunu gösterir. Ayrıca Dağdaki o saygıdeğer çoban kardeşimizde vergisini ödüyor.
8 Nisan 2008
kroniq_bnlm: böyle insanların akılk sağlığından şüphe ediyorum.bunu söyleyen birde üniversite öğrencisi olunca durum daha da vahim bir hal alıyor.
8 Nisan 2008
zeng: Kesinlikle iğrenç küstahça bir hakaret.O kendini bilmez kadın çoban diyince buyuk ihtimalle içine köylüde girmiş oluyor. Ataturk'ün şu sözünü unutmuş galiba : 'Köylü milletin efendisidir.'
7 Nisan 2008
hay-LAZ: insanların yaşamları kısıtlı sosyal hayatları kısıtlı eğitimleri kısıtlı bırakın da oyları eşit olsun. hani çiftçi çoban emekçi bu ülkenin efendisiydi.eğer seçimi chp zihniyeti kazansaydı bunlar konuşulmazdı ama. konuşulsa bile konuşan vatan haini bile ilan edilebilirdi.
7 Nisan 2008
hilfmir: ntv ye yakıştıramadım böyle bir programı ta başından zaten..müjde ar 2 cümlesinden biri gaf ..ayrıca aysu hanım anlatmış anlatamamış beni ilgilendirmez..millet ne anlamış o ilgilendirir..ezilenin yanında olmayı bırakalım yeter artık,yok herkes üstüne gelmiş..demesin kardeşim..madem düşündüğünü düzgün açıklayamıyorsun bırak içinde kalsın
7 Nisan 2008
hkeskin32: Şimdi de demokrasiyi mi tartışmaya başlayacağız?Burada Kayacı'nın sorması gereken asıl soru siyasi partiler seçimlere eşit şartlarda girebiliyorlar mı?4-5 partiye insanlar oy vermeye zorlanıyor.Diğer partileri gündeme niçin getirilmiyor?%10 seçim barajı uygulamasının neresi doğru?İnsanlar lütfen gündemi boş yere oyalayan piyaniste,mankene ciddiye almasın...
7 Nisan 2008
celikihsan87: ntv kalitesini iyice düşürmeye başladı.biz böyle insanları izlemeye devam ettikçe de düşücektir ntv nin kalitesi
7 Nisan 2008
berksun: Aysun kayacıya katılmak mümkün değil çünki; Çobanlardan daha sorumlu olğunu nereden biliyor, Çobanlar yaşaya bilmek için ülkenin kaymağını yiyen süslü hanımlardan, çıtır beyfendilerden dahaçok emek harcıyor.
6 Nisan 2008
affelay: saçmalamış, herkes eşittir. sen kimsin ki dağdaki çobanı aşağılayabiliyorsun? ama mankenlerden çok duyduk böyle saçma sözleri alışmak lazım:D
6 Nisan 2008
kagann81: Doğrudur. Aysun Kayacı ablam zekidir. Aysun ablamın her sözünün altına imzamı atıyorum. Aysun abla böyle devam.
6 Nisan 2008
cns95: Çünkü her şey kömür dağatarak olmuyor,insanları öyle kandırıyorlar,gerici bir parti hükümete geliyor,yazık,çobanlar da ne yapsın durumları kötü,veriyorlar ama çoğu kişi hala uyuyor,bu hükümetin ne kadar dindar olduklarını göremiyorlar.
6 Nisan 2008
kötü: onun sözleri sınıf farklılığına kadar gidiyor.
6 Nisan 2008
ekinox: ilk duyduğumda bu sözleri hakikaten kızdım ve 'ulen sen kimsin ki , çobana sen kurban ol' gibi cümleler kurdum...sonra biraz düşününce bu kıza haksızlık yaptığımı anladım...kızın ne yaptığı , vergisini verdiği parayı kazanırken topluma ne gibi bir hizmette bulunduğu , ne ürettiği filan kısmını geçersek eğer , kız sadece kendi fikrini söyledi.belki çoğumuzun aklından geçen birşeyi yanlış kelimelerle söyledi...fikir özgürlüğü diyorsam , 301 kaldırılsın diyorsam bu kıza kızmamam gerekir bence...
6 Nisan 2008
pinokyo: Bu kadının saçmaladıklarına katılmak ne mümkün ve bu kadını savunmak.Halkı aşağılayan küçük gören bu kadın bu cüretti nereden alıyor.Neyse daha fazla şey yazardım ama ilk yorumum gibi silinmesini istemediğim için yazmayayım ama içimden neler geçiyor neler.
5 Nisan 2008
seym@: Bu mankenlerde zırvalamayı bir halt zannediyorlar.Çobanların vergi vermediklerini nerden biliyor? Saçmalamış.
5 Nisan 2008
yasemenli: Katılmıyorum. Kentli olmak üstün olmak demek değildir.Çobanın da ondan ahlaki olarak üstün olduğunu söylemek mümkündür.
5 Nisan 2008
novalgine: cumhuriyetin eşitlik ilkesine aykırı bu söyledikleri..
5 Nisan 2008
a.rifat: aysun kayacı'nın duyarlı olduğu neresinden belliymiş? 12 eylülden sonra dışkı yedirip, köy meydanında karılarının gözü önünde süründürüp sıradan kürtleri zorla pkk lı yapmışlardı. şimdi de her başı mabadı oynamayan adamı lanet olsun dedirtip zorla akp li yapacaklar. zaten böyle oldu hep. yıllarca laikliği hafifmeşreplere ve ahmaklara savundurdular. gericilerin en akıllılarının karşısına hep bunları çıkardılar. bu özel tv lerin 18 yılda açtığı zararı yunan gavuru vermemiştir bu memlekete.
5 Nisan 2008
marcer: Bu tür beyanatlar kendini bu devletin hainleridir. Çünkü Bu vatan o çobanların şehit olmaları ile ayakta. kendini fil kulelerinde gören sosyete yapılılar kendini yüksekte gören bazı akılzedeler kendini halktan görmeyen ilginç kişilik yapısı olan bu tür kişileri edebe davet ediyorum.
4 Nisan 2008
b_j_k_00688: Sen dağdaki çobanla kendi zekanı bir tutuyormusun.
4 Nisan 2008
Anketi oluşturan üye: Lilimarlen . 31 Mart 2008