Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Bülent Ersoy'un 'Oğlum olsaydı, askere göndermezdim' sözüne katılıyor musunuz?

canberk: bu vatanın böyle kişilerin (olamayacak)oğullarına ihtiyaçları yok bu vatana kendi evlatları yeter
3 Mart 2008
computer85: tabiki katılmıyorum ne demek ya bu ülkenin her vatandaşı askerlik yapmak zorundadır
3 Mart 2008
hız_manyağı: Bence ben katılmıyorum arkadaşlar.Her türk erkek vatani görevini yapmak zorundadır.
3 Mart 2008
cerens: olamıycağı için öyle bi yorum yapması gereksiz olmuş :D:D
3 Mart 2008
keremege: Genel olarak katılmıyorum ama söz konusu Kuzey Irak operasyonu ise, hangi amaçla başlayıp, nasıl sonuçlandığına bakarsak eğer ve askerlerimizin boşu boşuna şehit olduğunu gördükten sonra, ben de oğlumu bu operasyona göndermek istemezdim. Çünkü sonuç itibariyle tam bir fiyasko oldu bu operasyon.
3 Mart 2008 . Polemikleri Oku
laleli: herkes askerlik borcunu yapmalı
3 Mart 2008
e_X: Oğlu olursa göndermesin.
3 Mart 2008
siyenpi: İhanet olarak algılıyorum.Acaba Ulu Önder Atatürk kapısına gelip oğlunuzu askere almamız gerekiyor deseydi cevabı yine aynı olur muydu?
2 Mart 2008
eoktay75: Bir türk annesi gibi düşünebilseydi, maalesef böyle bir şansı yok bu şekilde konuşmazdı.
2 Mart 2008
sebar01: Bu kadar kaypaklıklar arasında bende göndermezdim. DTP başkanı rapor alacak, oğlu rapor alacak bende vurulup gelecem.
2 Mart 2008
danzig: Bülent Ersoy un oğlu olsaydı ona hem annelik hem babalık yapardı, bu söz tam da onun için söylenmiş sanki, o zaman bir çocuk evlat edinsin de tüm Türkiye görsün oğlunu askere gönderek mi, göndermeyecek mi?
2 Mart 2008
dpd06: askerlik zorunlu olmamal bence.çok karşı çıkan olacak biliyorum ama zorlamamalı halkı
2 Mart 2008
sıla07: Biz gönderdik ve şehitde oldu.Vatan sağolsun...
1 Mart 2008
göste: kınıyorum yazık, yazık
1 Mart 2008
celik: Bu memlektin ne ona ne de oğluna ihtiyacı var.
1 Mart 2008
yasemenli: askerlik bir görev, isteğe bağlı değil. istesek de istemesek de Türkiye de askerlik bir görev ve vatanseverliğin bir kanıtı. insanların içlerinde askerliğin gururunu hissetmesi kendilerine ait bir duygu. bireysel. Oğlum olsa Allaha emenet eder askere gönderirdim. bundan da gurur duyardım.oğlumunda bunu istemesini ve gurur duymasını isterdim.Demekki katılmıyorum.
1 Mart 2008 . Polemikleri Oku
becey: 1-20 yaşında bir kişi akıl sahibi değil mi? kendi kararını kendi versin. 2-Sana mı soracak devlet -'Oğlunu askere gönderecekmisin' diye? 3-Sen bir çocuğa ne ana ne de baba olabilecek kabiliyette değilsin. O zaman konuşmayı bilmiyorsan susta insan sansınlar.
1 Mart 2008
sosyolog1227: kimse çocuğunun genç yaşta hayata veda etmesini istemez ancak tarihte hiçbir savaş kayıpsız kazanılmamıştır,ayrıca bizim bu gençlerimiz,evlatlarımız daha önceden de şehit oluyorlardı,polis şubesi baskınları veya mayınlar yüzünden,hemde kendilerini savunma şansları bile olmadan şehit oluyorlardı,bu şekilde en azından hem kendilerini savunma imkanı buldular hemde kendilerini öldürmek isteyen din ve vatan hainlerini öldürme fırsatı buldular. Ayrıca şehit olmak çok büyük bir lütuf,ne mutlu onlara
1 Mart 2008
jasso: Sen gönderme, ben göndermeyim, kim koruyacak vatanı? Bülent Hanım ne anlar bu konulardan, duygusuz kadın...
1 Mart 2008 . Polemikleri Oku
perperok: Bu zamanda savaşın olmasını isteyenlerin vicdanlarından şüphe ediyorum.İnsanlarımız ölüyor farkındamısınız içi karanlık,yüreği rahat insanlık!!! Kan dökülmemeli ve barışın sesi yükseltilmeli.Herkes hayatta bir kere duyarlı birşey yapsında barışı sesimizin ortak dili yapmayı becersin..!
29 Şubat 2008 . Polemikleri Oku
sahtiyan: aslında bülent ersoy'u hiç ama hiç sevmem, fakat hayatımda ilk kez ona katılıyorum. evet, ben olsam ben de çocuğumu asla askere göndermezdim. hatta kendisi istese bile onu eve kapatıp yine izin vermezdim. sen çocuğunu büyüt, üzerinde titre, sonra bir hiç yüzünden yok olsun, öyle mi? ben öyle bir şeyi kabul edemezdim. zaten kötü bir dünyada yaşıyoruz. ölen öldüğüyle kalıyor, sonra da nasıl olsa unutulmuyor mu...?
29 Şubat 2008
pilot33: şiddetle kınıyorum..
29 Şubat 2008
rosa: aman onun oğluna türk ordusunun ihtiyacı yok olsa da çürük çıkardı
29 Şubat 2008
appeliuss: bu sözü anca çocuğu askere giden bir anne anlayabilir. siyasi bazı oluşumların, bir takım menfaatler için orada ne canlar ölüyor. bu kadar umrumuzda madem hayatımızdan neleri değiştiriyoruz.
29 Şubat 2008 . Polemikleri Oku
bitter0404: sonuçta kendi çocucugunu bile bile ölüme kim göndermek isterki
29 Şubat 2008
abuzittin: Bülent Ersoy sadece oğlumu askere göndermem demedi. Yani asıl vurgusu bu değildi. Bülent Ersoy neden 24 yıldır bu savaşın bir türlü bitmediğini ve neden her defasında çözümün silah, savaş ve şehit cenazeleri, terörist cesetlerinde arandığını sorguladı. Her vicdan sahibi bu vicdanî haykırışı desteklemek zorundadır. Çözüm sadece silahta mı, ölmekten ve öldürmekten başka hiç bir şey yapamaz mıyız?
29 Şubat 2008
memin36: Söyledikleri çok çirkin 1000 evladımız feda olsun bu vatana.
29 Şubat 2008
melodrama: Eğer bu vatan için canını feda eden kahramanlar olmasaydı Bülent Ersoy pembe kimlikle sahnelere çıkamaz, bugün ki gibi şaşalı bir hayat yaşamazdı. Ağzında çıkanı kulağı duymuyor. Yazık
29 Şubat 2008
partizan_ea: böyle önemli konuları bile magazin malzemesi bile yapmayı başarıyorlar.memleket bülent ersoyun ağzına kadar düştü sonunda.yazık...
29 Şubat 2008
karvayo35: bu ülkenin her ferdi gibi zamnı gelince herkes üzerine düşen görevi yapmakiçin askere gidecek veya oğlunu askere gönderecertir.
29 Şubat 2008
Anketi oluşturan üye: decaff . 27 Şubat 2008