Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

KADINLARA ÖZEL: Bakirelik anketindeki bir yoruma istinaden anket: Sizce de üniversite kızları bozuyor mu?

kafka: Üniversite nasıl bir kalıba sokulmuş helal olsun.Yapan lisede de yapar sokakta da.Rahatlık insanın kafasındadır üniversite kapısında değil.Genelleme yapılamaz bile.
25 Ekim 2007
burcu30481: bakire olmamak neden yoldan çıkmak anlamına gelsin ki?
24 Ekim 2007
teddy: lisede de çok bozuk kız gördüm ben. üniversiteyle ne alaka? bozulmaya müsait kız için ortam önemli değil..
19 Ekim 2007
bediray: bu nasıl bir dar görüşlülük böyle sorunun şıkları bile bağnazlık kokuyor. böyle geri kalmış bir zihniyet olabilir mi?ne demek yoldan çıkmak
15 Ekim 2007
eliff2901: bir üniversiteli olarak buna katılmıyorum kişiliği sağlam olmayan doğrularına sarılmayan kişileri hereyr bozar ille üniversite ile alakası yok kişiyle alakalı
7 Ekim 2007
cadi-mine: kızların bekaretlerini korumak istememeleri neden başkalarına dert oluyo anlamıyorum bu tamamen kişisel birşey .ayrıca bekaretini evlenmeden kaybeden bir çok okumamış kız var
3 Ekim 2007
ilgi: o kişilikle ilgili bişey üniversiteyle alakalı değil üniversiteye gitmeden bozulanlarda var
25 Eylül 2007
designer: gerçekten çak rahat bir yaşam var iniversite hayatında olayların içinde olmamak mümkün değil o yüzden isanların kendilerine oladukça iyi sahip çıkıp yoğunluklarının derslere yönlermelerini tavsiye ederim.insanlara güvenmemeyi öğrenmenin öğrenileceği en güzel yer kendinden başka kimsaye güvenme...
8 Eylül 2007
bendersu: ne üniversite ne lise ne de dış etken herkesin aklı basında olsun bozulmasın ayrıca namus iki bacak arasında bir yerlerde değil namus bence akılda bitiyo ıyuzden universiteye oraya buraya suraya suc atılmamalı
4 Eylül 2007
mervve: Yani bunu üniversiteye bağlamak yanlış bence.Bu tamamen kişisel tercihlerden ibaret diye düşünüyorum.
26 Ağustos 2007
göste: yapan heryerde yapar.üniversite ortamına bağlamak yanlış olmuş.zaten içinde varsa yapacaktır
22 Ağustos 2007
sirincakmak: Ben üniversitelere böyle konuların bağdaştırılmasını hiç doğru bulmuyorum. Neden kendi fikirlerimizi, yaptıklarımızı, düşüncelerimizi bir kuruma maal ediyoruz ki. Tamamen kendi özgür irademize ait olan bir şey. Üniversiteler git de bekaretini kaybet demiyor. Bunu biz kendimiz seçiyoruz.
9 Ağustos 2007
pinkgirl.85: genellememek lazım,biraz insanın içinde olmalı.
7 Ağustos 2007
cigdemk: Şimdi göreceli bir konuda tek bir doktrine bağlı kalmak yalnış.Ailesince baskı görmüş yaşaması gerekenleri yaşında ve çağında yaşaşamışlık kötü etki yapabiliyor ve nasıl olsa evde yapamıyacağım tadını çıkarayım mantığı hakim oluyor.Anne babaları bu konuda duyarlı olmaya davet ediyorum.
31 Temmuz 2007
Damlaaa: ya adam gibi olanlar gitttiği gibi geliyo ama bozulmak isteyen her yerde bozuluyo
26 Temmuz 2007
91969maggie: kisilerin aileden aldigi egitim cok onemli. o egitim dogru alinirsa kisinin beyni biraz çalısıyorsa yanlis şeyler yapacağina ınanmıyorum.üstelik konunun, ahlakın sadece bakirelikten gectigine inanmiyorum.kimin bakire olup kimin olmadigi kimi ilgilendirir.bana ne kaybettirir ne kazandirir.bırakalım bunları ahlak sadece bakırelıgın elden gıtmesıyle olmuyo.egıtım sadece okulda alınmıyo.herseyın bası aıle.
16 Temmuz 2007
selmauygur: İnanmak mümkün değil bu soruya .Bozulmanın kriteri kızlık zarımı .Toplumun çivisi çıkmış.Sizi din bile kurtaramaz artık.
12 Temmuz 2007
yosun52: Üniversiteye bence okuma dışında gidilmiyor. İstinalar vardır tabi. Ama üniversite ortamı aileden, hesap verilecek kişilerden uzak olmanın rahatlığı ile yapamadıklarını yapma zinciri oluşturuyor. Öğrencilerin daha rahat aynı evde kalabildikleri ve gidiş geliş yapabildikleri bir ortam olduğu için bazı şeyler kaçınılmaz oluyor. O ortamlara rağmen kendilerinden ödün vermeyenler mutlaka oluyor. Tek sebebi rahatlık ve özgürlük düşüncesi.
7 Temmuz 2007
levni: bozulmaya meyilli olan insanı bozar ama sağlam ahlaklı bir kıza hiçbişey yapamaz
1 Temmuz 2007
ozgeray: Şöyle ki;kapalı görüşlü bir aileden gelen kız ya da erkek gençler üniversite ortamına gelip bu ortamdaki rahat yaşamı görünce sapıtıyorlar,çoğu da özentiyle yanlış tavırlar sergileyip bu tavırları benimsiyorlar.Doğru yolu bulmaları ise çok zor oluyor.İş tamamen aileden kaynaklanıyor.Ailelere tavsiyem çocuklarına üniversite hayatına atılmadan önce de belirli ölçülerde özgürlük tanımaları.
20 Haziran 2007
hendek82: evet büyük kentlerde olabilir... ama genellemekte istemem kesinlikle...
16 Haziran 2007
peris: yanlız üniversite olayı deyil cünkü insanın içinde varsa yapar yoksa herşey boş önemli olan kişiligi üniversite okuması deyil
12 Haziran 2007
maru: neden bu tartışma konusunda,ankette konuya dair pozitif bir seçenek yok? bu anketi açanın ciddi sorunları olduğunu düşünüyorum.
9 Haziran 2007
asenabozkurt: Kesinlikle bozuyor sebebi farklı bir hayata geçiş yaptıkalrı için gençliğin verdiği hevesle çok çabuk kötü arkadaş ortamına uyum sağlıyor gaza gelme uğruna yapmadığı hiçbirşey kalmıyor.Tabi lafım geneline değil,kendisi koruyanda adam akıllı okumak için,geleceğini kazanmak için gidenlerde var.Ama herkezin bildiği gibi devrimiz bozuk.
9 Haziran 2007
crypt: üniversiteye gitmelerine gerek yokki yoldan çıkmış olan heryerde var.
7 Haziran 2007
ssetayf: Bırakın üniversiteyi daha ilikokuldan, ortaokuldan sonra okutulmayıp, evde oturtulan ve bakire olmayan kızların sayısı daha fazla.
4 Haziran 2007
likable33: genelleme yapmak aslında dogru değil her insan aynı olamaz ama su da bir gercek ki üniversite ortamını tadan kızlar ve tatmayan kızlar arasında cok fark var
3 Haziran 2007
krbycnvr: bozulmaya müsait olan kız heryerde bozulur.. böyle bir genelleme kesinlikle yanlış..
1 Haziran 2007
seri_katil: ben bu cevapların hiç birine katılmıyorum herşey kişide biter eğer içinde mevcut olan bir sapma varsa bu her nerede olurdsan ol ortaya er yada geç çıkar.
30 Mayıs 2007
rapunzel: ne alaka ya! bir de bu açıda mı kötüleyelim yükek öğretimi. zaten kız çocuklarını okutma konusunda ülke olarak sıkıntımız var. insan ister üniversitede olsun ister lisede yaşama bakışı nasılsa o doğrultuda yaşar. kaldı ki liseler daha tehlikeli boyutlarda her açıdan. ergenlik çağında oldukları için başlarına buyruk oluyorlar. oysa üniversitede kişilik yerleşmiş, olgunlaşmış olduğundan kişi değerlerine ne ise ona göre yaşar.
23 Mayıs 2007
Anketi oluşturan üye: en.cadi . 9 Ocak 2007