Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Üniversitelere türbanla girilebilmeli mi?

stillife: ayrıca samy herkes müslüman diil, o da en kıl olduğum laftır; 'hepimiz müslümanız' ne demek o ya, kim nerden bilecek benim ne olduğumu? herkes kendi adına konuşsun, artık bu din olayı da sıkmaya başladı iyice. gerçek dindar, iyi niyetli olmalıdır, gerçek dindar başkalarına karışmamalıdır.
21 Mayıs 2006
turkland: başı açık kadınlar mücadele etmese kapalılar bugünkü özgürlüklerini bile bulamazdı..hangi kadın yürüyüşünde kapalılar vardı? işleri güçleri hazıra konmak sonrada başı açıklara sataşmak..buna nankörlük denirç gerçi arap atalarıda biz Türklere ihanet etmemiş miydi?
21 Mayıs 2006
sevgiozlemi: Türbanı siyasi simge olarak kullananlar müslüman olamaz..Ancak misyonerdir onlar.Onlar da dini kötülemeye çalışan sizin gibi din düşmanlarının içinden çıkar gerçekten inananların içinden değil..
21 Mayıs 2006
stillife: sana ne sevgiözlemi? benim yerime sen mi yanıcan cehennemde? karışma ya, kıl etme adamı, milletin inancı seni ilgilendirmez, sen git bol bol şükret yüce tanrına. bi daha da kimsenin inancına laf uzatma, kestirme dilini şer - i kanunlarla.
21 Mayıs 2006
samy: gerçek d,n seversen şu ortama allahı ve dinini karıştırmazsın,herkes müslüman.sen burda kimseye dini öğretmeye kalkamassın sevgiözlemi
21 Mayıs 2006
sevgiozlemi: Bir insana size iyilik yaptığında nekadar teşekkür ediyorsunuz.Ama size bukadar şey veren canınızı veren Allah'a şükretmek için ibadet etmeye sıra gelince bu size baskı gibi geliyor ne diyebilirim?
21 Mayıs 2006
sevgiozlemi: Savaşta esir olan askerlere bile müslüman askerler işkence etmemiş onlara iyi davranmış.Hatta Hz.Muhammet 10 kişiye okuma yazma öğreteni serbest bırakmış hani bunun işkencesi nerde?
21 Mayıs 2006
stillife: dinde baskı vardır, özellikle de ilahi dinlerde baskı çok ağırdır, kuralları çiğnemeye cesaret eden öldürülür feci bi şekilde.
21 Mayıs 2006
samy: onu ben bilmem sizin gibiler söylüycek,sahi siz neden türbanı siyasi simge olarak kullanıyosunuz?
21 Mayıs 2006
sevgiozlemi: kimse kadınlara erkeklerin esiri olun demiyor..Anlamyor musunuz dinde baskı yoktur.
21 Mayıs 2006
sevgiozlemi: türbanın siyasi bi sembol olarak kullanılmasının sebebi nedir?
21 Mayıs 2006
samy: türban bir siyasi simgedir ve hep öyle kalacaktır,türbana hayır
21 Mayıs 2006
fügen: mücevherli hanım,.kadın kapanacaksa , yaşamı boyu erkeklerin esiri olacaksa,yaradılış sebebi nedir sence. eğer gaye bir erkek tarafından kuluçka makinesi gibi kullanılmaksa Allah kadınları bu kadar güzel , akıllı, duygulu değil, suratsız, saçsız,şekilsiz, konuşamayan, düşünemeyen, aynı tesettürlülüler gibi, tek tip varlıklar yaratırdı.
21 Mayıs 2006
vuslad: Başörtülüyüm ve başörtümün bir siyasi simge olarak görülmesinden çok rahatsızlık duyuyorum. Üniveriste öğrencisi olarak eğer başı açık okunabiliyorsa kapalı da okunmalı. Başım kapalıyken yapabildiklerimi açıkken de gayet rahat yapabilirim. Korkulan ne hala anlamış değilim...
21 Mayıs 2006
stillife: bu ne iğrenç bi tanımlamadır, mücevherim zekamdır, aklımdır, bedenim mücehver olsaydı manken olurdum :) hakikaten iğrenç..
21 Mayıs 2006
bidenem_74: tesettür ve başörtüsü bir siyasi simge olarak algılanmamalı.bu tamamen fıtri bir yönelme olarak bilinip öyle değerlendirilmeli.hem şunuda unutmamak lazım ki vücudumuz değerlidir, değerli olansa gizlidir ortalıkta salkım saçak dolaşıyosa ondan herkes faydalanır yada faydalanmak arzu eder.ama değerli olan aynı zamanda gizli olduğu için yalnızca sahibine aittir.mücevherlerinizi koruyun,ortalıkta bırakmayın. selamlar.
21 Mayıs 2006
bilge: ben ne zaman bunu sorsam fügen ortadan kayboluyo. kuranla ilgili birşey sallamıştı da onu soracaktım.
21 Mayıs 2006
bilge: fügen sen geçenlerde bir ayet yazmıştın, onun hangi ayeet olduğunu söyleyebilirmisin. yazdığın şuydu' kadınlarınızı tuvalet haricinde sokağa bırakmayın' gibi birşeydi
21 Mayıs 2006
sevgiozlemi: Bari Kuran'a hakaret etmeyin çarpılırsınız
21 Mayıs 2006
karabiber: kamuda giyilecek kıyafetler yasalarla belirtilmiştir
21 Mayıs 2006
britneytatli: kesinlikle girilmeli.özgürlük var.
21 Mayıs 2006
bidenem_74: bugün başörtülüleri gerici diye nitelendirirken zübeyde hanımada hakaret etmiş olmuyomusunuz? hem başörtüsünün bi üniversitenin eğitim sistemine nasıl bi zararı olabilir.öğreticinin konsantresinimi dağıtır.yoksa bunu daracık giyinenlermi daha ii yapar verimi düşürür.çanakkale,kurtuluş savaşı deyince şöle kestik şöle biçtik diyen çok.ama biz o savaşları bu günün başörtülülerini gerici ilan edenlerle almadık.ordaki annelerimizin hepsi de başörtülüydü,iman sahibiydi:
21 Mayıs 2006
bidenem_74: bu bir özgürlüktür,lafa geldimi propagandalar yaparak özgürlükler kısıtlanamaz diyorsunuz ama uygulamalar hiç bunu göstermiyor.başörtüsü veya türban meselesi açılınca hemen nedense atatürk akla geliyor.kamusal alan denilip kesip atılıyor. ben atatürkün bunu isteyeceğini sanmıyorum yada onu bize yanlış anlatmışlar.eğerki atatürk böle bişeye karşı çıkmışsa o zaman neden 85 yıldır zübeyde hanımın başörtülü resmini kitaplara koyarsınız.yani atatürke annesini bile dışlamışmı diyosunuz.
21 Mayıs 2006
fügen: haklısın familyrock. Kuran' ı anlamaları, orada söylenmek istenenleri idrak edebilmeleri 2000-3000 bin yıl daha sürebilir. Herhalde ozamana kadar da burka'ya girip, kafesin altından bakacaklar.
21 Mayıs 2006
famılyrock: 10 yıl içinde toparlanmıştı arkadaş toparlanmaya inme dağıtılma matbaya verilme ve gerçekliğinin tartışılması ve müslümanlar tarafından gerçekliğine inanılmadığı zamana kadar geçen süreyi hesapladı herhal bikaçbin yılla:D
20 Mayıs 2006
fevzicirak: girilebilmeli
20 Mayıs 2006
samy: ben stilife katılıyorum bu tartışma artık oturma odasına taşınmalı çünkü konu türbandan çıktı
20 Mayıs 2006
sevgiozlemi: 1400 sene önce
20 Mayıs 2006
fügen: ayetlerin inmesi 23 sene sürmüş de sen kaçbin sene diyorsun.
20 Mayıs 2006
sevgiozlemi: 571 yılında peygamberimiz doğmuş ve 40 yaşında Kuran'ın ilk ayetleri indirilmeye başlanmış ona göre hesapla
20 Mayıs 2006
Anketi oluşturan üye: adkaymak . 22 Haziran 2004