Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Kredi kartı mağdurları için af çıkarılmasını isteyen çevrelere seslenen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, 'Kredi kartının mağduru olmaz, kredi kartı sebebiyle borçlananlar olur' dedi. Erdoğan, kredi kartı borçlularına dürüst gözüyle bakmadığını söyledi. Başbakanın bu sözlerine katılıyor musunuz?

anıl_1988: Kredi kartı bilinçli kullanılmadıkca kredi kartından dolayı bu duruma düşen kişiler hep olacaktır.
6 Ağustos 2009
siyahmasal: Bu konuda gerçekten mağdur olanlarda var voleyi vuranlarda var.Ama bir ülkenin başbakanı şartlardan habersiz ki böyle kolayca atıp tutuyor,ne de olsa herkesin bir gemiciği yok,mecbur o kartları kullanıyor pekçok insan.Tabii bizim insanımızın bir kısmıda olmayan parayı harcamayı çok seviyor orası ayrı mesele....
14 Mayıs 2009
Jgr: Başbakanın, günümüzün yasal tefecileri olan bankaları bu derece kollaması ibret vericidir. Adında 'Adelet' olan bir partinin gerçekte ne derece adil olduğu bu basit örnekte görülmektedir.
13 Nisan 2009
elif6: insanlar lüks diyebileceğimiz şeyler için kredi kartı borcuna giriyorlar bir tane ayakkabın varken ikincisini alıp on takside böldürmenin ne anlamı var yada yeni mobilya almak ne kadar mantıklı . insanlar paraları kadar harcasa kredi kartı borcu olmaz eğer gıda için harcanmış bir para varsa ortada ve bu yüzden borç yapmışlarsa ki çok zor bir ihtimal o konuda bu insanlara yardım edilmeli.bilmiyorum ne kadar doğru ama ben kesinlikle böyle düşünüyorum.
8 Nisan 2009
sevgiozlemi: Bilinçsizce yapılan harcamalar böyle sonuçlar doğuruyor. İnsan harcama yapmadan önce her şeyi sağlama düşünmeli. Eşeğini sağlam yere bağlamalı derler hani.ı. Benim de kredi kartım var ama gerekmediği sürece kullanmıyorum. Elimde taşıdığım bir silah olarak görüyorum. Bu da bankanın suçu aslında. Neyse şimdi gereksiz yere anlatmayayım :D
3 Nisan 2009
malinka: Asil hedefi yoksul halk yaratmak olan basbakan bu durumdan gayet memnundur. Yakinda kredi karti borcu yuzunden cocuguna sut veremeyen ailelere sut yardimi gelecektir ve biz de minnet borcu olarak kendisine oyumuzu verecegiz hic merak etmesin...
30 Mart 2009
umutcul: Ülkemizin durumu belli,insan kredi kartı kullanmasın da ne yapsın.Bi zaman sıkışıklık oldumu (ki muhakkak çok sık oluyor) hemen ek krediye ihtiyaç duyuluyor. Yani bu yönüyle insanların borcu olması bir bakıma mecbur kılınmış. Ama işin bir de şu yönü var ; kaç kişi elindeki kartı gerçekten ihtiyacı için kullanıyor, bir markete, mağazaya girdiğinde gerçekten ihtiyacını karşılayıp çıkıyor, ödemesinin de olduğunu düşünerek elini biraz olsun sıkı tutuyor. Sözüne katılıyorum, pek dürüst değiller.
27 Mart 2009
fizikcitolga: Bu kartlar sokaklarda adeta zorla insanların cebine sokuşturulurken başbakan ve hükümet neredelerdi? o zaman zat-ı şahaneleri başta değil miydi? Allah aşkına şu pişkin adamın söylediğine bakın. Hayret birşey gerçekten.
27 Mart 2009 . Polemikleri Oku
quartz: Acaba kara listeye af getirilirken kimleri dürüst buldu da bunu yaptı, esnaf kredi alabilsin diye olmadı mı? Oy için yapmadı mı bunu? Şimdi çıkmış bunu diyor, ülke iyiye gidiyor diyor, ekonomi şudur diyor, teğet diyor, iki senedir insanlar kan ağlıyor, yaşamak için ne yapmaları lazım, ölsünler mi? Mecbur o bankadan kart bu bankadan kart taaki kullanıma kapatılana kadar. Ben de başbakana dürüst gözüyle bakamıyorum. Sonra çatıya pankart açanların pankartını indirtir, ülkeden bihaber başbakan.
26 Mart 2009 . Polemikleri Oku
omarbabuscu: Mağdur değil boşa harcayıp ondan sonrada aman dilemekdir.
26 Mart 2009
en.cadi: Yahu adam neyi doğru söyledi ki bugüne kadar bu dediği doğru olsun.. Kriz de yok, işsizlikte neymiş. Adamın kendisinden başka kimse dürüst değil ki bu ülkede(!) kendisi direkt kanatsız melek zaten. Bundan sonra ben de onun gibi(!) dürüst olacağım:=)
25 Mart 2009
kuazar: bu kredi kartı mağduru sözüne uyuz oluyorum. Harca, harca sonra ödeyemiyorum diye bagır.harcamasaydın kardeşim. bilmiyormusun ne oldugunu almasaydın kredi kartını, adamın on adet kredi kartı var.Borcun varsa ödeyeceksin. Faizler yüksek denebilir ama borcumu ödeyemiyorum denemez. başbakanda dürüst degil demiyor zaten.
25 Mart 2009
ayazcem: Boşbakanımız kendine yakışan bir cümle kurmuş...Şakşakçıları alkışlasın. Bizim kendisi ile ilgili görüşümüz bellidir...
21 Mart 2009
Hurdogan: Ya ben bu şahsa ne diyeyim.Kredi kartı kullanan ve borç batağına saplanan kişiler acama lükse yatırdıklarından dolayımı yoksa evdeki çoluk çocuğu aç kalmasın diye gıdaya harcamalarından mı kaynaklıyo bir araştırması gerekli idi.Aylarca maaş almayan,para almadan işinden atılan,ya da atılmamak için zoraki ücretsiz izine çıkarılarak yarı maaşa teselli edilen insanlar dürüst değilse ben ne diyeyim sana.Ya duyun görün bu adamın vatan sevgisini,vatandaş sevgisini.Nasıl oy veriyonuz ya anlamıyorum
21 Mart 2009
ekinox: Umarım, bir hafta sonra insanlar, bütün bu sözleri unutmadan, AKP'nin ve Tayyip'in icraatlarını doğru bir şekilde değerlendirerek oylarını kullanırlar ve dürüst olmadığını düşündüğü ayaktakımı ona hayatının dersini verir.
21 Mart 2009
akrepq: Başbakan atv'de programda konuşuyor. Dinledikten sonra karar veririm
21 Mart 2009
keremege: İşin vardır çalıyorsundur, maaşını da düzenli olarak alıyorsundur ve kredi kartını da kullanıyorsundur gerektiği kadar. Ama birden ülkenin başına bir bela gelir ve tepetaklak olur memleket, işsizler ordusuna katılırsın ve borçlar katlanarak artar. Yapacak bir şeyin yoktur ve sen artık kredi kartı mağdurusundur. Yani, dürüstlükle alakası yok sayın RTE, o belanın seni içine soktuğu çaresizlik vardır. Tok açın halinden anlamaz ama değil mi?
20 Mart 2009
durgul: İnsanlar bankaların ve sistemin kölesi haline getirilmiştir. Bankalar nasıl olsa kendi elinin altında. Konusup duruyor işte...
18 Mart 2009
berxay: Başbakana katılmıyorum. Bazı bankalar insana gına getiriyor, hatta zorla kredi kartı borçlusuu yapıyor.
18 Mart 2009
ibrahimpekin: Ben böyle başbakanın ağzına biber doldurayım. Biz senin gibi ekmek elden su gölden yaşamıyoruz.
18 Mart 2009
danzig: Hem haklı hem haksız ihtiyaç için kullananlar haklı, fütursuzca harcayanlar haksız tabii ki, borç parayla saltanat olur mu hiç?
18 Mart 2009
pinokyo: Kredi kartı borçluları biraz kendilerindede hata aramalılar başbakan doğru demiş.
18 Mart 2009 . Polemikleri Oku
kafkas62: AKP politikaları sonucu ekonomi dibe vurdu,siyaset tek parti diktatörlüğüne döndü muhalif kesimler sindirilidi ve kimine ergenokoncu, kimine baron, kimine din düşmanı ,kimine laik,kimine ırkçı v.s gibi bir sürü kulp taktılar şimdide mağdur insanlara dürüst değiller diye suçlama yapıyorlar,bir gün roller değişince çok merak ediyorum kendilerine ne diyecek bu halk?
17 Mart 2009
dpd06: Yorumlara şöyle bir baktım da akp'ye yakın olan üyeler hemen punduna getirip,'siz de adam gibi harcasaydınız kardeşim' türünden yorumlar yapmışlar.Şimdi ilk olarak bankalar masumane varlıklar değildir.10 yıl boyunca iş bankasında avukatlık yapmış hukuk hocam,kredi kartı başvurularındaki sayfalarca sözleşmeyi hazırlayan kurulda çalışmış ve bankaların asla halkı düşünmediğini söylüyor.Halkı sıkıntıya düşüren bir politikayla karşı karşıyayız.Bu kartlar bedavadan dağıtılıyor-
17 Mart 2009 . Polemikleri Oku
Ugugug: Başbakan sonuna kadar haksız. Faizin yüksekliğinden çok direkt faizin kendisi sorun. İnsanlar sonra ödemek üzere nakit parasından çok fazla mal alıyorlar. Sadece nakit kullanılsa ne kadar fakir olduğumuz farkedecektik ama sistem bizi faizle uyutuyor. Fabrikalar ise talebin çok üzerinde mal üretiyor. Bunlar çok saçma. Ekonomiden anlamam ama hep merak etmişimdir, bu faiz nereden geliyor? Bu paranın gerçekte karşılığı yok mu, dünya üzerindeki toplam para faizle sürekli kabarıyor mu? Bilen var mı?
17 Mart 2009
haceriye: Katılıyorum,ayaklarını yorganlarına göre uzatsınlar..çok mu zor? ama bazıları da fırsatçılık yapıp akıllı sanıyorlar kendilerini,afı bekliyorlar..iyi valla
17 Mart 2009
Ktulu: Bakkaldan cikleti bile kredi kartıyla alan insanlar ay sonunu hesap edemiyor haliyle... Zamanında, hesabını kitabını yaparak alış veriş yapan insan borçlu çıkmaz. Banka hayır kurumu değil ki senin masrafını karşılasın. Kullanmasını bilmeden cüzdanından defter defter kart çıkartıyorlar, sonra vay anam ay sonu gelmiyo.. Gelmez tabi
17 Mart 2009
meşmet: Eğer sen ülkemizin ekonomosini iyi yerlere getirseydin o insanlar mağdur hale gelmezdi...
17 Mart 2009
servetcembar: Kişi karşısındakini kendi gibi görür,kendi ne ise karşısındakine de öyle bakar ya...:)
17 Mart 2009
Anketi oluşturan üye: eoktay75 . 16 Mart 2009