Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

AKP Kurmayları, kendilerini bir adıyla demokratik açılım, diğer adıyla Kürt açılımı adı verilen çalışmalarla ilgili eleştiren MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'yi, 'Apo o zaman elinizdeydi, asacak ip mi bulamadınız, neden asmadınız?' türünden sorularla 'vuruyor'. Oysa Türkiye'de idam cezası fiilen 1984'den beri uygulanmıyordu. Sizce AKP 1999-2002 döneminde iktidarda olsaydı Apo'yu ne yapardı?

harun19706: Burda önemli olan akp nin asamayacağı değil mhp iktidarının asamamasıdır diye düşünüyorum...Kim olursa olsun iktidarda asamazlardı çünkü bize asmayın diye paketleyip verdiler...(umarım anlaşılmıştır)
25 Kasım 2009
yalnızdeniz: Bence siyasi parti kurdurur seçimlere sokardı,sonra da partisini kapattırır,ülkeden kaçırırdı baskılarla.
21 Kasım 2009
JohnNash: 1999-2001 yılları arasında bu ülkede bir tane ip satan dükkan yoktu, zira sağolsunlar dünyada eşi benzeri olmayan bir krizden cumhuriyet tarihinde ilk defa esnaf 81 ilde miting yaptı, yani hepsi kapısna kilit vurdu, sayın Bahçeli haksız sayılmaz, o zaman ip vardı da hükümet mi asmadı? Allah aşkına birazda sayın Bahçeli'ye hak verelim, sayın Ecevit ve sayın Yılmaz ile birlikte boş kağıda imza attılar idam metni kağıda sonradan eklendi :))
12 Ekim 2009
keremege: AKP, sayın Apo'yu yakalayamazdı değil, yakalamazdı zaten. 7 yıldır ne yapmışlar ki, terörü tırmandırmaktan başka. Ayrıca sadece AKP değil kim olsa asılmaz bu adam, asılamaz...
9 Ekim 2009
siyahmasal: Amerika ne derse onu yapardı ,aynen yattığı yerden brifing vermesine izin verildiği gibi.Biri birinden daha daha masum değil bu konuda...
9 Eylül 2009
chuck: Bence AKP o zaman olsa Apo'yu yakalatmazdı.
8 Eylül 2009
Ugugug: Örgütün yapısını pek bilmem ama Apo'nun PKK ve türevleri konusunda abartıldığı kadar çok da önemli bir konuma sahip olduğunu düşünmüyorum. Örgüt için önemli olan ne yapmış Abdullah Öcalan? Veya yakalanmasa mevcut durumdan daha fazla ne yapabilecekti? Belki bir şekilde konumunu başkalarına bile kaptırabilirdi; bilemiyoruz. Bugün kendisi gündem oluşturacak bir kişi oluyorsa ve kitle psikolojisini etkilemek için çok kez kullanıldıysa, hepsi yakalandığı içindi belki.
8 Eylül 2009
ayazcem: Asamazsın diye ülkenin eline verildi bu herif...Ya gelirken uçak düşürülecekti...Tek şan oydu...Şimdi Apo denen herif kalp krizinden olsa bunlar öldürdünüz diye ayaklanacaklar...Demokratiğiz ya alttan alacaz herşeyi.Maalesef demokrasi bu ülkede bu ülkenin öz sahiplerine en az uğrayan bir kavram oldu...
5 Eylül 2009
meşmet: Asnazdı,ne de olsa zamanında 'sayın' demişti...
3 Eylül 2009
demirsoy33: İlk dönemlerinin ilk yılları olduğunu varsayarsak asarlardı.
3 Eylül 2009
Milliyetci: Yakalayamazdı ki.(Açın o zamanın arşivlerini araştırın,Mecliste olan bütün partiler,(sadece Milliyetçi Hareket Partisi dışında) aponun asılmaması için idamın kaldırılması lehinde oy kullanmıştır.) Lütfen bu konuyu güzelce doğru kaynaklardan araştırın.Sonra yorum yapın,atıp tutmayın.
3 Eylül 2009
Ergenebeyi: Ozaman AKP iktidar olsaydı şimdi olduğu gibi o zamanda Bölücübaşıyla gel şunu yapalım bu yapalım, seni söyle ağırlayalım böyle ağırlayalım diye pazarlık yapardı.
1 Eylül 2009
eoktay75: Bence büyük fırsat diye reklam yaptıkları açılımlarının baş mimarı ....Tayyip'in tabiriyle ‘’sayın Öcalan’’ katili, AKP hükümetinin en iyi dostları olan… Ermenistan, kuzey Kıbrıs Rum kesimi veya kadim dostları ilham kaynakları olan Amerika birleşik devletlerinde katiller topluluğunu yönetiyor olurdu.
31 Ağustos 2009
zombi: AKP de asamazdı MHP de asamaz. Bahçeli muhalefetteyken atıp tuyuyo asın diye. başbakan da haklı bu konuda madem öyle Bahçeli kendisi neden asmamış. 84den beri fiilen uygulanmıyosa şimdi resmen uygulanmıyo artık iidam cezası ozaman asılamadıysa şimdi hiç asılamaz.
29 Ağustos 2009
gamzet2: Çok milliyetçi geçinen Mhp bile Apo'yu asmadıysa Akp de asmazdı herhalde.
29 Ağustos 2009
Travian: Böyle anketler ile halkın aklını bulandırmaya gerek yok..O zamanlar mecliste olan Akp milletvekilleri zaten idam kalksın oyu kullandı..Yani asmayacağı belli..İdamın kalkmamasını isteyen tek parti ise Mhp'dir bunun aksini iddaa eden bir cahil varsa arşivlere baksın.
29 Ağustos 2009
spongenes: Ne asması, meclis başkanı falan olurdu.
28 Ağustos 2009
servetcembar: Apo çoktan partisinin başına geçmişti...
28 Ağustos 2009
crasycagla: Kimse 'Asardı' demesin. AKP 7 senedir tek başına iktidarda ama Apo'yu hala asmadı.
27 Ağustos 2009
fizikcitolga: Asamazdı, asacak adam 7 yıldır çamur atmak yerine birşeyler yapardı.O zamanlar Mhp asmak istedi ama 120 vekille asamadı. Akp 370 vekil çıkarmıştı istese asardı. Zaten bu tür çamurlu iftiralar geldikçe, MHP hep gelin biz de destek verelim asalım diyor. Ama duymak istemiyor Akp.
27 Ağustos 2009
egeli-prens: Hiçbirşey yapamazdı çünkü ortalığın çok rahat bir şekilde karışacağını şimdi de olduğu gibi ozamanda eminim ki farkına varabileceklerdi.
27 Ağustos 2009
cagri1907: Apo'yu Ecevi yakalatti. AKP bu konuda kilini kiprdatmazdi, cunku zaten Barzani ve Talabani ile diyalog icerisindeler. Yani su anki iktidar Apo'yu yakalamak icin ugrasmazdi bile. Olur da yakalasa bile, Apo'yu beslerdi, aynen su an yaptigi gibi.
27 Ağustos 2009
ışıl_ışıl: Sanıyorum asılamayacağını bildikleri için Abdullah Öcalan yakalandı o dönem. Ak parti olsaydı iktidarda daha farklı şeyler olabilirdi.
27 Ağustos 2009 . Polemikleri Oku
pinokyo: MHP tek başına iktidar olsa yine asamazdı. AKP, CHP içinde bu böyle biraz gerçekleri görmek lazım. Apo yakalandı mı yoksa hediye mi edildi hediye edildiyse ne karşılığı bunlar aslında cevapları açık sorular o yüzden Apo'yu asacağız, keseceğiz vs söylemleri gülünç hem assan ne olacak yokluğu varlığından daha değerli olacak o yüzden böyle ucuz oy kaygılı polemiklere gerek yok hele MHP o imzadan sonra topu taça atıp konu değiştirmeli
26 Ağustos 2009
dpd06: Apo'nın iade edilme şartı asılmamasıydı zaten,Kenan Evren bile olsa asamazdı.
26 Ağustos 2009
kkaappttaann: Asardı büyük ihtimal,hem o dönemde Dsp-Mhp-Anap yerine Mhp-Fazilet-Anap koalisyonu olsaydı yine asılırdı Apo.
26 Ağustos 2009
fatih__80: Ben bu anket yanlış çünkü bunların iktidara gelmesi, bu kürt sorunu tamamiyle ABD oyunudur.Daha önce bunların iktidara gelmesi planlanmamıştır.Onun için bunlar geçmişte olsalardı neyapardı gibi sorular sorulamaz.
26 Ağustos 2009
quartz: Apo'ya önce bir az şekerli kahve ikram ederdi, gazeteciler bir kaç poz çekerdi sonra kapılar kapanırdı hesap kitap yaparlardı sonra Amerika'nın planı ise ispatlayamayan şerefsizdir deyip Washington'da toplantı yaparlardı, Türkan Saylan için pkklılara yardım ediyor deyip sonra kendileri böyle açıklamalar yapardı,amaç ışık evleri ve uzantılarının rahat hareket etmesini sağlamak bunu da diğerleri istemiyor, herkes kendi taraftarının peşinde tabi.
26 Ağustos 2009 . Polemikleri Oku
Held: Büyük ihtimalle su anda Türkiye Büyük Millet Meclisinde milletvekili olurdu.Hatta Akp ye transfer olup bakanlik falan bile kapabilirdi:)
26 Ağustos 2009
kaplan_kagan: Bence yakalarlardı ve o zamanki koalisyon ne yaptıysa aynısı yapardı.
26 Ağustos 2009
Anketi oluşturan üye: gaffur . 26 Ağustos 2009