Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Cumhuriyet tarihimiz içinde askeri müdahalelerin en yerinde olanları hangileriydi?

set: Bence sen önce halkı tanı,halk zorlamayla değil inandığına oy veriyor. istediğiniz kadar kapatın,yasaklayın,bağırıp çağırıp kızın yinede inandığına oy veriyor.Yani yasaklamaya,kapatmayla,engellemeyle olmuyor bu işler. Erdoğanı yasakladınızda ne oldu,halk onu başbakan yaptı .) Ne habeeer...
29 Ağustos 2006
set: Tekrar söylüyorum bu halk değerlerinin kıymetini çok iyi bilir. Bu halk Cumhuriyete,laikliğe,Atatürkçülüğe sıkı sıkı sahip çıkıyor.Çünkü bu halk şu anki rahatlarını,huzurlarını,özgürlüklerini var olmalarını bu değerlere borçlu olduklarını çok iyi biliyorlar. Bunu yarınki kutlamalarda daha iyi göreceksiniz. Anıtkabir yarın muhteşem bi kalabalığa şahit olacak.Yarın hepimiz oradayız,gururla kutlayacağız bu güzel bayramı...
29 Ağustos 2006
set: Tekrar söylüyorum bu halk değerlerinin kıymetini çok iyi bilir. Bu halk Cumhuriyete,laikliğe,Atatürkçülüğe sıkı sıkı sahip çıkıyor.Çünkü bu halk şu anki rahatlarını,huzurlarını,özgürlüklerini var olmalarını bu değerlere borçlu olduklarını çok iyi biliyorlar. Bunu yarınki kutlamalarda daha iyi göreceksiniz. Anıtabir yarın muhteşem bi kalabalığa şahit olacak.Yarın hepimiz oradayız,gururla kutlayacağız bu güzel bayramı.
29 Ağustos 2006
set: Neticede halkın istediği oluyor. O kadar yasaklamalara rağmen şu an erdoğan başbakan... Sonuç gayet açık,yine sağ parti, yine istenmeyen parti hükümette şu an... Ne yapacaksınız, bunudamı indireceksiniz, akp yidemi kapatacaksınız... Birini kapatıyosunuz öbürü çıkıyor. Peki nereye kadar,ne olacak bu işin sonu... Herhalde dünyada en çok parti kapatma ülkemizde olmuştur.
29 Ağustos 2006
set: Bahaneyi bırakalım sonuca bakalım... Sol partiler artık halk tarafından tercih edilmiyorlar. Sol partilerin fikirleri ortada, eğer beğenilseydi tercih edilirlerdi ama olmuyor. Darbelerin ülkemize hiç bir yarar getirmediğini sağır sultan bile duydu.Bu defalarca yazıldı,çizildi söylendi... Gelişmiş ülkelerde asla darbe olmaz. Zaten ekonomik göstergelere ve gelişme tablosuna bakıldığında darbelerin olduğu zamanlarda ülkemizin ne kadar geriye gitttiği açıkca görülmektedir. Bu gayet net...
29 Ağustos 2006
set: Bahaneyi bırakalım sonuca bakalım... Sol partiler artık halk tarafından tercih edilmiyorlar. Sol partilerin fikirleri ortada, eğer beğenilseydi tercih edilirlerdi ama olmuyor. Darbelerin ülkemize hiç bir yarar getirmediğini sağır sultan bile duydu.Bu defalarca yazıldı,çizildi söylendi... Gelişmiş ülkelerde asla darbe olmaz. Zaten ekonomik göstergelere ve gelişme tablosuna bakıldığında darbelerin olduğu zamanlarda ülkemizin ne kadar geriye gitttiği açıkca görülmektedir. Bu gayet net...
29 Ağustos 2006
set: Bu arada ben formdaki tüm arkadaşlarımın 30 Ağustos zafer bayramını kutluyorum.Arkadaşlar bu bayram bizim bayramımız,ulu önder Atatürkün sayesinde,el ele,omuz omuza büyük bir zafer kazandık. Atatürke bu vatanı,bu hayatı borçluyuz.Bu yüzden 30 Ağustosda yine antkabirde Atamızın yanında olalım.Bu güzel bayramı,30 ağustos zafer bayramını hep birlikde coşkuyla,gururla kutlayalım.
28 Ağustos 2006
set: Merak etmeyiniz,bu halk değerlerine sahip çıkıyor.Cumhuriyet,laiklik,Atatürkçülük bizim yolumuz,ışığımızdır.Bizler elimizdeki bu değerlerin kıymetini biliyoruz.Çünkü bizi güçlü kılan,hayatta tutan değerler bu değerlerdir.Eğer bugün varsak,özgürce yaşıyorsak,bunu bu değerlere borçluyuz.Bizler Atatürkün izindeyiz ve bizi bu yoldan hiçbir kuvvet saptıramayacaktır.Bakınız 30 Ağustoda yine mahşeri bir kalabalık toplanacak.Oraya bakarsanız bu milletin değerlerine nasıl sahip çıktığını görürsünüz.
28 Ağustos 2006
set: Yüzde 35 lik kısım dediğiniz gibiyse yüzde 65 lik kısım nerede o zaman :) Dediğiniz gibiyse geriye kalanlar sol partilere kayması gerekir. Ama sol partilerin durumu içler acısı... Demokrasilerde rakamlardan öte çoğunluk önemidir. Demokrasilerde çoğunluğun dediği olur hep.Tüm dünyadaki demokrasilerde bu böyledir.
28 Ağustos 2006
set: Halkı bilinçsiz görmek, halk bişey bilmiyor demek, halkı küçümsemek demokrasilerde olmaması gerekir. Demokrasiyi içine sindirememiş, kavrayamamış kişilerin yaptığı bu şekildeki düşünce bence çok yanlışdır,tutarsızdır. O kadar halk bilmiyor bi tek sen biliyosun derler adama... Artık halka güveniniz, halkı küçük görmeyiniz.
28 Ağustos 2006
set: Darbelerin ülkeyi geriye götürdüğü su götürmez bir gerçektir. Bunu tüm dünyadaki tarihçiler kabul ediyor. Ayrıca gelişme tablosuna bakarsanız,rakamlara bakarsanız darbelerin olduğu tarihlerde Türkiyenin ekonomik olarak küçüldüğünü ve geriye gittiğini görürsünüz. Sadece bu anket değil çoğu ankette sonuç aynı. Ayrıca sokaktaki halkda bu şekilde düşünüyor.Öyle olmasaydı sağ partiler bu kadar oy alamazlardı hiçbi zaman...Şu an sol partiler yerlerde sürünüyorlar.
28 Ağustos 2006
set: Evet haklısınız, bu eleştiriyi yapmak gerekiyor, size katılıyorum. Ancak lütfen bıraknız bu eleştiriyi halk yapsın. Halkı küçümsemek,halk bilmez demek bence çok büyük bir yanlış..Demokrasilerde bu büyük yanlış olur.Eleştiriyi halk yapsın.Parti kapatılmadan önce refarandumla halka sorulabilir.Sonuca göre gereken yapılır.Merak etmeyiniz,bu halk değerlerimizin cumhuriyete,laikliğe,Atatürke sahip çıkacaktır.Zaten öyle yapıyor.Halk en doğrusunu,en güzelini yapacaktır.Halkdan korkmayınız..
28 Ağustos 2006
set: Bazı arkadaşlar anlaşılan uyuyorlar hala, halkın tepkisi kesinlikle olumlu olmamıştır, bu kesin, şöyle bi sokağı dolaşıp sorun bakalım.Ayrıca anket sonucu sizi yalanlııyor.Ankette hiçbiri yerinde değildi sonucu çıkmış.Demokrasilerde en çok oyu alan parti veya partiler hükümette görev alırlar ve bu tüm dünyada böyledir.En çok oyu almış bir partiyi kapatıyorsan ne anlamı kaldı demokrasinin! Sen halkın en çok oy verdiği bir partiyi kapatıyosun.O halde neden seçim yapıp boş zaman harcıyosunki :)
28 Ağustos 2006
set: Bazı arkadaşlar anlaşılan uyuyorlar hala, halkın tepisi kesinlikle olumlu olmamıştır, bu kesin, şöyle bi sokağı dolaşıp sorun bakalım... Ayrıca anket sonucu sizi yalanlııyor. Ankette hiçbiri yerinde değildi sonucu çıkmış. Demokrasilerde en çok oyu alan parti veya partiler hükümette görev alırlar ve bu tüm dünyada böyledir. En ok oyu almış bir partiyi kapatıyorsan ne anlamı kaldı demokrasinin. Sen halkın en çok oy verdiği bir partiyi kapatıyosun. O halde neden seçim yapıp boş zaman harcıyosunki.
28 Ağustos 2006
ERGENEKON: 1980'de haklı nedenler vardı bence.
27 Ağustos 2006
set: Gelişmeleri anlamak gayet kolay... Darbelerle halkın tercihine saygı gösterilmemişdir, halk bence boşu boşuna oy veriyor... Bu ülkede demokrasi bence yok, eğer olsaydı halkın tercihine saygı duyulurdu... Bu genelde hep böyle oldu. Halk istediği kadar oy versin boşuna, sonuçta bu ülkede halkın ne istediğinin pek bi önemi yok. Ben bu sonucu çıkardım. Öyle değilmi... Baksana bu ülkede halkın büyük çoğunluğunun oyunu almış pek çok parti halka sorulmadan hemen kapatılmıştır ... Bunu hep görüyoruz.
27 Ağustos 2006
gokhaninyo: bilmem...
26 Ağustos 2006
kingado: askeri müdahele bi afrikada olur bi de bizde
26 Ağustos 2006
set: Yazdıklarımı çok iyi ayırmak gerekir,aradaki çizgi çok önemlidir.Çizgi aşıldığında demorasiden uzaklaşılmış olunur. Bu halk Cumuriyetin,laikliğin,rejimin koruyucusudur. Halk ne yaptığını iyi bilir.Zorlamayla hiçbişey olmaz. Parti kapatmayla,darbe yapmayla demokrasi olmaz.Önemli olan halkı bilinçlendimektir,eğitimdir. Biz hep yanlış yolu seçiyoruz. Şu an bence halk bilinçli davranıyor,seçimlerdede zaten bunu gösterecekdir.Herhangi bir müdahaleye gerek yokur,halk zaten seçimlerde müdahaleyi yapar.
25 Ağustos 2006
set: İlk meclis kurulduğunda Ulu Önder Atatürk siyasete atılmaki isteyen askerlere üniformalarını çıkartmak kaydı ile siyasete atılmalarını istemişti. Siyasetin yeri başka ordunun yeri bambaşka. İkisininde kendine has görevleri var. Ordumuz ülkemizin,Rejimin,Cumhuriyetimizin koruyucusudur. Ancak bu değerler tehlikeye girerse üdahale yerinde olacaktır. Öyle kafasına göre zırt bırt müdahele bence yanlışdır.hükümeti ise halk seçer ve demokrasinin gereği olarak halkın iradesine saygı göstermek gerekir.
25 Ağustos 2006
set: Gelişmiş veya gelişmemişliği en güzel halk belirler. Sen veya üç beş kişi değil. Bu ülkede demokrasi var,bunu kafanıza sokun...
25 Ağustos 2006
set: O halde neden seçim yapıyosunuz ki, asker şu olsun desin onu yönetime getirelim olsun bitsin. Böyleikle seçimle falan vakit kaybetmeyiz. Bu ülke dikta rejimi ile değil demokrasi ile yönetiliyor. Bunu kafanıza sokun artık. Atatürk bu ülkeyi biz gençlere emanet etmiştir. Hakimiyet kayıtsız şartsız milletindir demiştir. Bu halk herşeyin en güzelini, en doğrusunu bilir. Halkı küçümsemekden vazgeçin artık...
25 Ağustos 2006
set: Peki kim belirleyecek bu gelişmişliği veya gelişmemişliği? Halkmı yoksa birkaç akıllımı! Hani hakimiyet kayıtsız şartsız milletin idi? Hem bunu söylüyorsunuz hemde milletin iradesine saygı duymadan kafanıza göre zorla bişeyler yapmaya çalışıyosunuz. Şunu anlayın artık, hakimiyet kayıtsız şartsız milletindir, halkı küçümsemekden vazgeçiniz lütfen... Bi tek siz akıllı değilsiniz bu ülkede... Bu ülkede demokrasi var, demokasilerde halkın dediği olur, demokrasilerde asker yönetime müdahale etmez.
25 Ağustos 2006
set: Gelişmiş ülkelerde asker hiçbir zaman yönetme müdahale etmez...
25 Ağustos 2006
ado_60: askeri müdahale geri kalmış ülkelere özgü bir olay
22 Ağustos 2006
kemal-mhp: 74 harekatı ama ne yazık ki şu an kıbrısı şehitler vererek aldığımız kıbrısı ab uğruna satanlara ses çıkarmayan bu halkadan bizden iyi bir darbe gerekiyor
22 Ağustos 2006
denememgerek: İki yıl içinde gerçekleşecek olanı. En yerinde askeri müdahale, henüz yapılmamış askeri müdahaledir.
22 Ağustos 2006
pera: demokretik toplumlarda bu tür olaylar olmaz.bunun yerine eğitim ile insanların eğitilmesi yerinde olurdu.ve bu tür müdahalelere gerek kalmazdı.demokrasi arabasına askeri müdahaleler ile yetişilmez....
21 Ağustos 2006
thetunny: 28 Şubat 1997'de dincilere karşı yapılan darbe bence en iyisi. Özellikle Sincan'da askerimizin bulunması ve dinci hükümeti başımızdan def etmesi.
20 Ağustos 2006
eness_ss: Beni komplo teorisyeni olarak suçlayan sizin Ak parti hükümeti için akıllara ziyan komplo teorilerinizide burda saymanızı beklerdim
20 Ağustos 2006
Anketi oluşturan üye: atatürkçü26 . 16 Ağustos 2006