Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Sizce ABD, Suriye ve İran'a savaş açabilir mi?

muzzy: büyük israil devletimi ilginç bir yaklaşım_?
12 Eylül 2005
isimmi?: bence evet çümki büyük israil devletini kumak için bu şart
12 Eylül 2005
maroon 5: açarmı açar onlardan sonrada sırada biz varız zaten bunu herkes biliyo o zamana kadar yaşamam inş savaş görmek istemiyorum
9 Eylül 2005
Wizard: şu herifleri birileri kendi topraklarında pataklasa da kurtulsak.
6 Eylül 2005
bananam: Bir el bile gelmez... Hemen ezer geçer... Bize zarar vermese bari...
4 Eylül 2005
osmanyumuk: irak a savas actigina gore suriye iran vede turkiyeyede savas acabilir
3 Eylül 2005
seftalinar: belki...
2 Eylül 2005
the_lilcen: evet sonunda onuda yapar
1 Eylül 2005
yuksel_z: Açar.. niyeti var zaten..
31 Ağustos 2005
muzzy: o kadarını da beklememek lazım:)))
31 Ağustos 2005
cambaz13: açar bushtan herşey beklenir
31 Ağustos 2005
Leandro: normal yani.. açabilir tabii
30 Ağustos 2005
muzzy: burda ezgiye bende katılıyorum. türkiye dünyanın en güçlü ordusuna sahip ve savaş açılabilecek en son ülke
29 Ağustos 2005
ezgi-dunyasi: stra...ya bazı konularda katılıyorum ama fiery_boy1'a kesinlikle katılmıyorum çünkü ABD Türkiye'ye savaş açmaz çünkü açamaz. buna adım gibi eminim. Türkiye öyle kolay kolay savaş açılabilecek bi ülke değil.
29 Ağustos 2005
fiery_boy1: kesinlikle acacak ve oradan sonra türkiyeye acacak lanet olası abd
29 Ağustos 2005
msa: büyük ihtimalle
29 Ağustos 2005
stratocaster: çok eski dönemlerde araplaştırılamamış 2 ülke var; iran ve Türkiye...bu nedeniyse çok köklü olmaktan kaynaklanıyo...
29 Ağustos 2005
stratocaster: ırak ambargolu olduğu için dışarıya kapalıydı..ama iran da pek farklı sayılmaz..bnm iran lı olan tanıdığım bi aile var,o anlatır neler olduğunu..mesela çanak anten bile yasak,çatıda görünce vuruyolarmış çanak anteni,ağaçların arasına saklıyomuşsun.ya da trafikte giderken sürekli arkadan birileri sana vuruyomuş,sen öndekine vuruyomuşsun..öyle gidiyomuş..herkes çok normal karşılıyomuş :)) tabi bu konuda en bilgili ezgi...ama bence abd iran ı vuramaz.farslar en az Türkler kdr köklüdür..
29 Ağustos 2005
Kursat: ezgi dünyası haklısın çok katı bi rejimleri olabilir ama benim diktatörlükten kastım saddamınki gibi dışarıya tamamen kapalı sistemlerdi. diğer arkadaşlarında söylediği gibi iran ve suriyenin diğer ülkelerle ticari ilişkileri var. amerikayı da ilgilendiren bu değil mi. oradaki insanların yaşadıklarıyla pek ilgilendiğini düşünmüyorum.
28 Ağustos 2005
muzzy: ama herşey ordu demek değildir bunu da unutmayalım
28 Ağustos 2005
canfidan: iran ve suriye yi ırak tan ayırmak lazım ırak ın oturmuş bir ordusu yok tu ama suriye ve iran en az türkiye kadar bu konuda güçlü ve iktidar sahibidiye düşünüyorum..
28 Ağustos 2005
ezgi-dunyasi: yani demek istediğim ya Azerbaycan yada Türkiye'ye tutunmalıyız, ve bu iki ülke ancak bize yardım edebilirler...
27 Ağustos 2005
ezgi-dunyasi: kursat'a katılmıyorum çünkü İran devleti zaten diktatörlükle yürütüyorlar herşeyi. İran lideri saddamdan bin kat daha diktatör. ama yaptıkları gizli saklı olduğu için hiç birşey onun hakkında ortaya çıkmıyor. ama ha ABD bizi kurtarmaya çalışsın ha İran'nın bu durumu devam etsin biz Azeriler için durum aynı. yıllardır farsların ayağının altında eziliyoruz daha da ezilmeye devam edicez. amerika da daha bi ezecek. Türk olduğumuz için hiç bir yere tutunamicaz. ya azerbaycan cumhuriyeti yada Türkiye.
27 Ağustos 2005
ezgi-dunyasi: bi İran Azerisi olarak ve İran'da yaşayan birisi olarak şöyle söyliyim: ABD Suriye'ye savaş açarmı açmaz mı bilmem ama(belkide açar) ama İran'ın politikası sandığınızdan daha güçlüdür. ABD kolay kolay İran'a savaş açamaz çünkü okadar kolay değil İran'a savaş açmak. ama İran milleti okadar bezmiş bi durumdalar ki ABD savaş açsa bile milletin umrunda değil, çünkü bu devletten nasıl olursa olsun kurtulmak istiyorlar.
27 Ağustos 2005
ozi: sağı solu belli olmaz..şuursuz davranabilme olasılığı herzaman var..
27 Ağustos 2005
eyigunler: ihtiyacını yeterince sağladı.o kime diş geçireceğini bilir...
27 Ağustos 2005
muzzy: tabii ki pazar korkuları olcak ama öte yandan da petrol sıkıntıları baş gösteriyor. zaten şu anda suriye geri adım attı yoksa daha değişik bir tablo meydene gelirdi.
27 Ağustos 2005
eyigunler: iran'ın bizimle arasının pek iyi olmaması avrupa ülkelrininde kötü olduğu anlamına gelmiyor.bugün almanya yıllık 60 milyar doların üstünde bu ülke ile ticaret yapıyor.rusya gibi ülkeri düşündüğünde böyle bir pazarın gitmesine seyirci kalırlar mı?
27 Ağustos 2005
muzzy: bana zamanı geldi gibi görünüyor. amaçları da bu değil mi zaten?
27 Ağustos 2005
eyigunler: yürek ister...
27 Ağustos 2005
Anketi oluşturan üye: muzzy . 27 Ağustos 2005