Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

AKP Genel Başkan Yardımcısı Mir Dengir Fırat, New York Times gazetesine Atatürk devrimleri için, Türk toplumu bir incinme yaşamıştır... Bir gecede kıyafetlerini, dillerini değiştirmeleri istenmiştir. Dini yaşama biçimleri ortadan kaldırılmıştır' demiş ve eklemiş: 'Bu travmayı yaşamayan toplumlar, insanların nasıl giyindiklerine ilişkin tartışmaları anlayamazlar'. Siz Mir Dengir Fırat'ın bu tespitine katılıyor musunuz?

istante: ak parti emin adımlarla yoluna devam etmektedir. zamanı gelince halifeliği tekrar kurup amerikadakini getirecektir. işte bu insanlara ya travma yaşatacağız ya da onlar bize yaşatacak bunun başka bir çıkış yolu kalmadı...
25 Haziran 2008
goztepe: Bende bu anketi yapmayı düşünüyodum yaa:)Yakında AKP ile DTP birleşir zaten biri amerikaya satar biri teröre nasılsa şimdiden istediklerini konuşmaya başladılar...
25 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
tugcesss: Ne katılması son derece saçma buluyorum tabii ki... Bir de kendisini eleştirenleri cehaletle suçluyor. Neymiş efendim onların Lozan Anlaşması'ndan bile haberi yokmuş. Tarihi çok iyi okumuş gibi ahkam kesip önplana çıkınca bir halt olunmuyor. Turgay Özakman kendisine gerekli cevabı vermişti. '(...)Kendisine yakın tarihimizi okumasını tavsiye ediyorum. Kılık kıyafet, dil bir gece değişmemiştir.(...)'
25 Haziran 2008
fidem: Şimdi bu öyle bir durum ki, bu adam bugün karşıma çıksa kendisine tarihten, tarihteki diğer devrimlerden, o dönemdeki halkın durumundan, koşulardan ve çarelerden asla bahsetmezdim. Çünkü dediklerimi algılayacak donanımda olduğunu hiç düşünmüyorum. Ona sadece 'Kelin merhemi olsa başına sürerdi' derdim... Travmanın ta kendisi olan bu şahsın ciddiye alınacak bir yanı yoktur benim için. Arap atıı gibi zaten mübarek, bir açıldı pir açıldı. İpleri kimin elinde, dublajı kim yapıyor o da belli zaten..
24 Haziran 2008
dogasuada: Hayır.Türk Toplumu; Bugün Sayın Mir Dengir Fırat ve onun gibi Devleti yönetenler yüzünden 'incinme ' yaşamış ve yaşamaktadır...
24 Haziran 2008
murat0587: 'işgaldeki hali sakın unutma;atatürke dil uzatma sebepsiz;anandan yine çıkardın ama baban kim olurdu bilemezdin şerefsiz'ne güzel demiş demi neyzen...
24 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
timsah016: Şeh Saitin torundan daha ne beklersiniz,dedesinin asılma sebeblerinden birini bugün kendi söylemektedir,kuyruk acısı burdandır
24 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
ayazcem: Bu kişiyi Sait Nursi torunu olarak biliyorum zaten.Atatürk düşmanı bir insanın torunu ve ne tesadüftir ki akp'li....Ben daha çok milletimize kızıyorum....Bu düşünce yapısını yönetimimize layık gördükleri için.....Bir de diyorlarki biz cumhuriyet değerleriyle çatışmıyoruz diye...İşte bu yüzden kapatılmak isteniyorsunuz siz de biliyorsunuz...
24 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
kafkas62: Atatürk Milli Mücadele tamamlandıktan sonra hangi şehre gitse vatandaşların coşkun sevgisiyle karşılanmış, onlar işgalin sıkıntılarını, kayıplarını yaşadıkları için yapılanları, devrimleri nankörlükle değil, takdirle karşılamışlardır,fakat bu takkiyeci zihniyet malesef,ne Atatürk'ü nede devrimlerini hiç bir zaman benimsemediler ve gerçek yüzleri her geçen gün ortaya çıkıyor
24 Haziran 2008
yorgun: dangur dungur konuşuyor işte.
24 Haziran 2008
Lilimarlen: TC hainleri olarak tarihe geçecek bunlar. Bu açıklamaları kendi ülkelerinde yapamıyor korkak hainler. İstiklal Mahkemeleri paklar bu ve bunun gibileri...
24 Haziran 2008
kleopatra: tabikide katılmıyorum Atatürk milletimiz travma yaşasın diye değil cahillikten uzaklaşalım diye ve medeni bir ülke olalım diye bunları yaptı bu adamlar böyle muhteşem icraat yapmadıkları gibi bir de Atatürk'e laf ediyorlar onlar ne yapmış bu ülke için bir sormak lazım
24 Haziran 2008
teddy: tespit aynen bu şeklideyse üzülerek talihsiz açıklama olduğunu söylerim.
24 Haziran 2008
nilesh: akp bukez dürüstlük etmiş ve amaclarını dile getirmiş atatürk devrimleri hakkında iclerinden gelen cahilce fikirlerini söylemişler ama bilmediği birsey var bu ülkeyi kimin kurdugunu unutuyor ve nasıl kuruldugunuda unutuyor bu ülke bu zamana kadar bu devrimler sayesinde yasamıs bu devrimlerle hep yasayacak begenmeyenler gidip irticai dinci ülkelerde yasayabilir
24 Haziran 2008
Zehirlee: Birincisi bir konu hakkında bir anket yapılacaksa , konunun anateması ve anlatılmak istenenin en doğru özet çıkarılarak yapılır ki , çıkarılmış olan özetle oluşturulmuş bu anket yanlı. İkincisi Fırat ın anlatmak istediği doğru anlaşılırsa ve bu günden, bu güne bakaraktan deilde bu günden, o günlere bakılıp anlaşılmaya çalişilirsa Fırat ın tespitine katılmamak mümkün değil.
24 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
Held: Bu ve buna benzer, Atatürk ve cumhuriyet düsmanlarini asmak gerekir.Yasamaya haklari yok o hainlerin.Istiklal mahkemeleri yeniden kurulmalidir.
24 Haziran 2008 . 1 üye beğendi
r.berkan21: Türklerin Asyadan Anadoluya göçünde araplarda Türkleri katletti,dilimizi ,kültürümüzü bizden çaldı ve kendi sapkınlıklarını bize bulaştırdı.... Türklerin yaşadığı en büyük travma Atatürk ile değil 750 li yıllarda islamla gelmiştir....(yoruma istediğinz kadar polemik açın böyle düşünüyorum) ayrıca bu yorumda akpnin niye kapatılmak istendiğinin açıkca kanıtıdır....
24 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
mcalex: Çok talihsiz bir açıklama... :((
24 Haziran 2008
meşmet: o adam ne yaptığını bilmiyor.asıl kendi yaptıkları bu ülkede travma yapmıştır...
24 Haziran 2008
zıpıracik: halkın tamamının Atatürk ün yaptığı yenilikleri anında benimsediğini sanmıyorum. ama mir dengir fırat ın söylediklerine birebir katılmıyorum.
24 Haziran 2008
Ugugug: Çok daha eskilerden tanırım kendisini ve bu potansiyele sahip olacak kadar dengesiz olduğunu iyi bilirim. Bu adam tarihin ruhundan 1 gram bile anlamaz; yazdıklarında ne bir mantık, ne de bir gerçeklik payı var, siyasi yasak geleceğini bildiği için bol bol konuşma hakkını kullanıyor, hakkında anket bile yapmaya değmez, adı üstünde dingilin teki işte, bırakın konuşsun, bırakın saçmalasın
24 Haziran 2008
quartz: fransız ihtilali olduğunda avrupa nasıl giyiniyormuş bakmış mı hiç? o fransız ihtilali sonrası kafası giyotinle uçurulanlar ile burada asılanların sayısına bakmış mı hiç? bir kaç kendini bilmez, çıkarları elden gidiyor diye ayaklanınca bunlar dayatma olmaz. kimin ne dili değişmiş yani bu kadar boş konuşma olmaz, nece konuşuyormuşuz biz. sanayi ile birlikte tabi kıyafetler değişir hala anadoluda şalvar giyen de var. nesi değişmiş. gidip gazeteye neler anlatıyor. gidin bi ya.. bsg diyorum.
24 Haziran 2008 . 1 üye beğendi
burcanburcan: Hayır Türk toplumu incimemiştir.Biz Atatürk Devrimleriyle övünüyoruz.Her devrimin sonra bir taravma yaşanır.Bütün dünyada olan devrimlerde olduğu gibi...O kadar yazının içinden sinsice bu yazıyı alarak şov yapanları kınıyorum.Bir kaşık suda fırtına koparanlar!!! İnsanlar samimi,dürüst,tarafsız ve demokrat olmalıdır.Acaba nasıl bir hata buluruz diye,balıklama atlayanlar,yazıklar olsun.....
24 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
Jgr: Arap özentileri !
24 Haziran 2008
fisun: Ben İstiklal mahkemelerinin işlerini eksik yaptığına katılıyorum başka katılacağım bir şey kalmadı artık...
24 Haziran 2008
oyuncakbulut: İncinme yaşanmışsa yaşanmış kardeşim..Bir insan ya Atatürkçüdür, Kemalisttir ve onun kazanımlarına sahip çıkandır...Ya da bunlara karşı olan insandır kardeşim...Hiç boşuna eveleyip gevelemeyin...
24 Haziran 2008
müebbetim: Katılıyorum. Atatürk'ün inkılaplarına karşı değilim ama neden istiklal mahkemelerinde o kadar kişi sırf kılık kıyafete uymadıkları için idam edildiler? yani Atatürk inkılabı neden sindire sindire benimsetmedi de empoze ettirdi bu millete? şapka kanunu çok mu gerekliydi yani? ya da bunun gibi bir kaç inkılap daha... olan olmuş aslında tartışmaya bile gerek yok, boş çaba olur...
24 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
ekinox: İstiklal Mahkemeleri diyorum...Yeniden diyorum...başka da birşey demiyorum...
24 Haziran 2008
kardiamou: Tipik AKP millet vekili....
24 Haziran 2008
Anketi oluşturan üye: kafkas62 . 23 Haziran 2008