Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın 'Medya güvenirliğini yitirdi' sözüne katılıyor musunuz?

durgul: RTE, halkın üzerindeki güvenilirliğinin kırıntılarının kaldıgının farkına varsın artık
23 Eylül 2008
VİPER: Asıl akp'nin güvenilirliği yitirildi
23 Eylül 2008
genius: bence medyanın güveni yerine geldi.artık pohpohlama devri sona erdi.şimdi aralarındaki münakaşa yüzünden tüm pislikleri daha da ortaya çıkartılacaktır başbakanın
22 Eylül 2008
krgz: Çünkü;o haber,bu haber,yalan da haber,doğru da haber,önemli de haber,önemsiz de haber,magazin de haber,spor da haber...İnansak mı acaba bak böyle bir haber var demiyor muyuz?hoşçakal...
22 Eylül 2008
Metallica58: Basında sıkıştığında hemen medyaya hakaret ve suç yükleme yapan bir adamın bu görüşüne katılmak ne kadar doğru acaba.
22 Eylül 2008
cihangir_c: Medya bir canavardır.Farkında olmadan biz bilinçli okuyucular yada izleyiciler olduğumuzuda düşünsek bizi etkiliyor ve bunu toplumu biliçlendirmek için yapmadıkları kesin.Herkes lütfen bu oyunlara gelmesin.
22 Eylül 2008
drosophila: HIcbir zaman güvenilir degildi ki.
22 Eylül 2008
gizem93: Aynen öyle, aynen öyle, taraflı haber yapıyorlar çok da komik oluyorlar :)
22 Eylül 2008
pericek: kendisinin söylemiş olduğu hiçbir şeye katılmıyorum.
21 Eylül 2008
selcuk74: varmıydı ki?
21 Eylül 2008
ringless: doğrudur artık stv kanal 7 kanal a'ya zerre güvenim yok alayı beyin yıkama kanalı...hatta ve hatta zamanın doğru kanalı trt bile gitti....
21 Eylül 2008
mehmetorhan: zaten hicbir zaman güvenirligi yoktu ki
21 Eylül 2008
the_punisher: evet doğru da başını erdoğanın çektiği siyaset çok mu güvenilir
21 Eylül 2008
smyrna_hako: Evet ne yazık ki bu sefer haklı. Bir kaç medya kuruluşu hariç herkes 2 ayrı kutupta. Ya yandaş ya da karşıt.
21 Eylül 2008
ilgi: Zaten güvenilir değildi
20 Eylül 2008
ediza: medya ne zamandır güvenilirdi ki..en azından benim yaşım kadar olmadığını biliyorum..doğan seçim zamanı onun reklamını yaparken güvenilir miydi yani
20 Eylül 2008
timurlenk: Evet medya güvenirliğini yitirmiştir.Ama ilk önce kendi yandaş medya grubu güvenirliğini yitirmiştir.
20 Eylül 2008
Leyla-tr: Evet kesinlikle katılıyorum. Ama zaten çoktan beri bu böyleydi. Medyaya güvenilmez hiç bir medya kuruluşuna inanmıyorum. Hepsi yanlı hepsi çıkarcı.
20 Eylül 2008
teddy: yeni bir şey değil ki bu.. ben bildim bileli öyle..
20 Eylül 2008
ingwe: bütün medya yitirdi
20 Eylül 2008
bozkurt__107: tabi artık medya onun arkasındanonu pohpohlamıyor da ondan unutmayalım 22 temmuz seçimlerinde doğan grubunun medyası akpnin oylarını sürekli yüksek göstermiş çekimser oyların akp ye kaymasıı sağlamıştır... Chp ve Mhp koalisyonu haberide akp ye oy kazandırdı.. nasıl die sorarsanız ülkücülerin çoğu kolaisyonu istemiyordu bu haber çıktıktan sonra da ülkücülerin oyları azaldı eee haliyle akp yede oy aktı bir yerde...
20 Eylül 2008 . Polemikleri Oku
fidem: Medya (daha doğrusu zatıalilerinin görüşüyle Doğan grubu) baktı ki istedikleri araba kendilerine tahsis edilmeyecek, ağzının salyasını sildi. Daha çok medya (!) tasmasını gevşetti desek, duruma uygun olacak gibi bence... Yoksa bir takım medya hala pek güvenilir, pek dürüst ve pek adil. Misal Vakit, Zaman, Yeni Şafak... Lütfen yani, onlara çamur atan eller kırılsın.
20 Eylül 2008
menntre: Evet Kesinlikle ama şunuda belirtmek isterim lehine olanlarda guvenirliğini kaybetmiştir.Medyaya güven neredeyse sıfır.
20 Eylül 2008
dirty_diana: yitirdi?var mıydı ki?
20 Eylül 2008
Galileo: hem gerçekten katılıyorum hem gülmekten katılıyorum.deveye sormuşlar kime güveneyim diye deve bilmiyorum demiş..uygun bir atasözü gelmedi aklıma bununla idare edin.
20 Eylül 2008
keremege: Katılıyorum ama bu RTE ile hemfikir olduğum anlamına gelmesin. AKP ile birlikte medya da güvenirliliğini yitirdi. İktidar yanlısı ve iktidar karşıtı olarak bölündü medya. Durum böyle olunca da Tayyip Beyin iktidar karşıtı medya için böyle konuşması gayet doğal.
20 Eylül 2008
zerrin_367: ilk defa doğru birşey söylemiş.medya güvenirliğini yitirdi bence saçma sapan şeyler yazıyor...
20 Eylül 2008
quartz: onun çok sayıda olmayan ama belli sayıdaki kalemşörleri mi, evet güvenmiyorum onların haberlerine, medya ile 4. muratvari uğraşacağına, dünyadaki krizin yansımaları için çabalasın, ülkeyi yönetsin bi zahmet onun işi böyle ucuzluklar değil, ama benim kapasitem budur, elimden bu kadarı geliyor diyorsa da söylesin.
20 Eylül 2008
pinokyo: Hangi medya medya bu ülkede gruplara ayrılır cemaatciler,Doğancılar,faşistler,Karamehmetciler,vs vs ben bu listedeki hiç birine güvenmiyorumki zaten başbakanda dahil
20 Eylül 2008
umutcul: Kesinlikle katılıyorum, son zamanlarda medya özellikle de doğan grubunun elinde oyuncak oldu, hepsi ağı birliği etmişcesine hemen her olaya tek taraflı yorum getiriyorlar.. Bu arada başbakan yanlısı gazeteler de aynı şeyin ikinci yüzünü gerçekleştiriyorlar, yani onlar da taraflı. Bir an önce medyanın daha gerçekçi ve halkı düşünen, belli kesimlerin tekelinde olmayan bir hüviyete kavuşması lazım. Medyanın çirkinliği malesef halkı da etkiliyor.
20 Eylül 2008
Anketi oluşturan üye: kafkas62 . 20 Eylül 2008