Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Hrant Dink'in öldürülmesiyle gündeme oturan 'Hepimiz Hrantız, Hepimiz Ermeniyiz' sözlerine katılıyor musunuz?

gaffur: Bu sembolik bir protesto şeklidir. Hepimiz Ermeniyiz diyenlerin ne demek istediğini herkes biliyor, ancak bu protestoyu siyasi mesajlarına alet ederek farklı yorumlar yapıyor, ben Ermeni değilim diyorlar. Kimse hepimiz Ermeniyiz diyerek gerçekten Ermeni olduğunu falan söylemiyor ki. Sağduyulu yaklaşım ile bu sembolik protestoyu anlamaya çalışmak, anlamayana anlatmak bence hepimizin görevidir. Bu protesto yurdumuzda yeni bir hoşgörü ve kardeşlik döneminin başlangıcıdır.
25 Ocak 2007
oceanblue13: Acı bir kayıptır. Yeri zor doldurulacak ülkesini seven sadık bir T.C vatandaşıydı. Zaten Kimsenin kimseyi öldürmesine onay veremem; lakin, ben hiçbir şehit cenazesinde şehit olan şahsın adını söyleyerek'ben ahmedim, ben mehmet im' diyen duymadım. Hepimiz Türk üz diye bağıranda duymadım. Bunlar anlık gelişmiş gibi gözüken planlı hareketlerdir ve amaç BÖLÜCÜLÜKTÜR. Bir vatandaş olmayı ve bulunduğumuz sistemin dinamikleri olmayı umarım birgün başarabiliriz. Bunu hep birlikte başarabiliriz.
25 Ocak 2007
kaizersoze: Hepimiz şehit ailesiyiz, hepimiz Türküz!
25 Ocak 2007
kemalist: hayır böyle bir söz ihanettir Faşistliktir.Etnik kökeni ne olursa olsun bu ülkede yaşayan herkes bu ülkenin öz sahibidir ve türktür.Türkiyede yaşayan etnik kökenlerin hiç birisinin bir birine üstünlüğü yoktur.kürtler bu ülkenin azınlığı değil asli unsurudur.türkün kürten kürtün türkten ırk olarak hiçbir üstünlüğü yoktur.türkiyede yaşayan herkes türktür bunu hiç unutmayalım.saygılarımla.
25 Ocak 2007
BURAK_S3: Lütfen herkes kendi adına konuşsun.Ben Türküm.Ben Müslümanım...Sıradan bir ermeniyi Atatürk yaptılar...Uyumayalım lütfen...
25 Ocak 2007
sevgiozlemi: Okadar da değil artık
25 Ocak 2007
pinokyo: bu slogan çarpıtıldı bence bu sloganı atan kimse etnik kimliginden utanmıyor bu sloganın amacı bu ülkedeki halkların kardeşligini bozmak isteyen kirli odaklara tepkidir aslında memnun olmamız gereken gurur duymamız gereken bir slogan bu ülke insanlarının hiç bir etnik kökene düşman olmadıgı iddaa edildigi gibi ermeni düşmanı olmadıgının bir nevi sözlü belgesi (bu yoruma ne zaman polemik acılacak acaba)
25 Ocak 2007
NECO: Hepimiz muhammed,hepimiz Türk'üz
25 Ocak 2007
baysevgi77: Saçmalamışlar.
25 Ocak 2007
Ankebut: Ve katılanları da ayıplıyorum. Hangi ermeni ölen Türk diplomatların ardından hepimiz Türküz dedi???? Hadi ordan serseriler demek geliyor içimden
25 Ocak 2007 . Polemikleri Oku
firavun: ben türküm
25 Ocak 2007
sümbül_06: ya evet öldürülmemeliydi evet taktir edilecek bir insandı yalnız insanlar tepki vermek konusunu biraz abartıyorlar...son zamanlarda çıkan onlarca şehit ölüyor kimse yürümüyor bir ermeni ölüyor onbinlerce insan yürüyor sözüne de kafam takılıyor ama Hrant bizden yana bir ermeniydi bizi avrupaya karşı korurdu ama biz onu kendimize karşı koruyamadık
25 Ocak 2007
koobee24: asla katılmam ırkçılığı protesto ederken bile ırkçılık yapıyorlar.bir de yanına hepimiz kürdüz lafını koyuyorlar.neden hepimiz Türküz Lazız Çerkesiz Ermeniyiz demiyorlar da böyle diyorlar anlamak zor.bunların yaptıkları da bölücülük.ben Türk'üm hep Türk kalacağım.
25 Ocak 2007
_sule_: hepimiz Hrant Dink sek katil kim?
25 Ocak 2007
Golde: Bir olay karşısında takınılan tavır ve bir tür tepkidir bu, tabi ki hepimiz Türk'üz, bu cinayet en çok Türklere ve Türklüğe zarar vermiştir, milliyetçi hislerle bu tepkiye tepki vermenin anlamı yok bence
25 Ocak 2007
kamer8686: böyle saçma sapan sözler olabilirmi hiç türkiyede yaşıyorsanız hepimiz türküz demektir
25 Ocak 2007
G3V4N: Bu slogan iki toplumunda kardeş olduğunu göstermek açısından çok güzel bir slogandır. Hatta daha iyi hangi slogan gösterebilirdi diye düşünüyorum da kesinkille en güzeli bu.
25 Ocak 2007
ozge_ceza: parçaya diil bi bütüne bakın yahu.Hrant Dink te hep böyle yanlış anlaşıldı zaten.yazılarından bi bölümünü ortaya çıkarıyolar.sonra herkes kin kusuyo adama.hallbuki yazının geneline baktıımızda olayın göründüğü gibi olmadığını anlıyoruz.bu olayda aynen buna dönmüş.neden böle bişi sölendiğine baksak yargılamadan önce..
25 Ocak 2007
E-MaD: 'Hepimiz Hrant'ız' diye bağıranların acaba kaçı, daha dört gün önce şehit olan Astsubayımız için 'Hepimiz Kadir'iz' diye haykırdı. Şehit Askerlerimize neden bukadar birlik olup sahip çıkmıyoruz. 'Hepimiz Hrant'ız' diyenler cevap versin bakalım.
25 Ocak 2007
visage: katılamam..üzgünüm...ırkçı değilim ama ermeni de değilim...
25 Ocak 2007
lazandac: hyr kesinlikle katılıyoruz bizlerde buna karşı hepimiz oğuz kağanız hepimiz türküz diyoruz
25 Ocak 2007 . Polemikleri Oku
Arslanbey: Hayırrrr.Ben Tunadan aldığı abdestle Viyanada namaz kılan İnsanlığa İslamı ve medeniyeti ögereten şanlı Türk milletinin bir ferdiyim,benTürk Oğlu Türküm.Benim devletim zaten ne çekiyorsa O Pankartı taşıyan kıraldan çok kıralcılardan çekiyor.Bir İnsan olarak katılanlara saygım son suzdur.Fakat O insanın cenzesini adi ve alçak emellerine alet eden Şerefsizleri kınıyorum.ve lanetliyorum.hekeş şunuda çok iyi bilmeli'ki Türk Dev letinininve Alyıldızlı Türk bayragının altında yaşayan saygılı olacak
25 Ocak 2007
umutkahya: Evet herkes bu lafı yanlış anlamasın istediği gibi anlamsın propoganda malzemesi yapmasın.Burada vurgulaann şey halkların kardeşliğidir.
25 Ocak 2007
dtcfli1905: hepımız hrant ız olabılır ama ben ermenıyız lafını kabul etmıorm.
25 Ocak 2007
tugrul22: Şehitlerimizin cenazesinde nerede idiler hele o bazı sanatçı bozuntuları
25 Ocak 2007
muzzy: ben türk değilim, ben ermeni de değilim, boşnaqım ben:))
25 Ocak 2007
cinayet: tabi ki hayırr..ne yani kendını bılmezın bırı olduruldu dıye mıllı kımlığımı mımı ınkar edeceğim sembolık olsa da . hrant dınk turkluğe hakaret etttı.tabı kı oldurulmesını katledılmesını onaylamıyoruz.ama daha dun bırcok cevre tarafından vatan haını ılan edılen bır ınsan oldu dıye kahraman ılan edılıyo anlamıyorum.birde bu olayların altında sankı ülkücüler yada milliyetciler varmıs havası yaratılmaya calısılıyor.sakın ha kımse boyle bır gaflete dusmesın yoksa olacakları tahmın dahı edemezsınız
25 Ocak 2007 . Polemikleri Oku
tarihci_4268: Kesinlikle hayır.Irkçılığın her türlüsüne karşıyım.Irkçılğa karşı olduğunu söyleyenler ırkçılığın alasını yapmaktadırlar.
25 Ocak 2007
mcalex: 'Türk oğlu Türk'üm çok şükür'. Hiçbir şekilde, ne amaçla olursa olsun, kimse ama kimse bana o lafları dedirtemez billa :(( 'Ne Mutlu Türk'üm Diyene'
25 Ocak 2007
melisa_a: kesinlikle bu söze katılmıyorum.ölümüne üzülebiliriz fakat ermeniyiz diye desteklemek bence yanlış.
25 Ocak 2007
Anketi oluşturan üye: bugra-353 . 24 Ocak 2007