Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Leyla Şahin'in AİHM'ye götürdüğü davaya, Abdullah Gül'e bağlı Dışişleri Bakanlığının; 'Türban çağdaşlaşma yolunda geri adımdır. Başörtüsü özgürlük sorunu değil, politikacılar tarafından siyasi amaçlı kullanılan bir olgudur' şeklindeki savunmasını nasıl karşılıyorsunuz?

berxay: Evet; başörtüsü özgürlük sorunu değil, Akepe tarafından siyasi amaçlı kullanılan bir olgudur. Böyle düzeltilirse doğru ama çağdaşlaşma olayına katılmıyorum.
5 Ağustos 2012
cici_bebek: Malesef herkesin özgürlük anlayisi farkli. Bu iki secenekte benim görüsüm degil
22 Haziran 2008
quartz: adamlar üstüne basa basa demişler sürekli ama dinin gereği safsatası yapanlar bir çıkıp laf etmemişler. bu nasıl siyasi simge olur diye. anayasa mahkemesi önünde tükürük saça saça eylem yapsın onlar, ecevit döneminde cami önlerinde eylem yapsınlar, döviz açsınlar yetti mi yetmedi mi? yok kardeşim sizi allah ıslah etsin. hükümet bişeyin bilince değildir bu arada. bilinci olsa idi velev ki deyip sonra da kendini köşeye sıkıştırmazdı.
13 Haziran 2008
fidem: Eh nostalji oldu tabii ama sanki bu anketin son kullanma tarihi geçmiş gibi geldi bana...
12 Mayıs 2008
keremege: Artık bıkkınlık geldi bu türban muhabbetinden. Ülkeyi soktukları kaosa bakın ya, hiç yoktan hem de. Tümden yasaklasak da hepimiz kurtulsak. İsteyen de gitsin İran'da taksın türbanını...
29 Şubat 2008
bozkurt__107: FİKRİM yok fakat özgürlük başka inanların özgürlüğünü kısıtlıyorsa özgürlük değildir türban türkiyenin konusu olmamalı ve türkiyeyi böle konuşar geride bırakır die düşünüyorum
21 Şubat 2008
ekinox: ne demiş demirel: dün dündür bugün bugündür... ne kadar veciz bir söz değil mi? dün demireli izledim haberlerde. diyor ki türban üniversiteye girmemeli. günaydın , yeni mi uyandın. sen de arasında değil misin zamanında imam hatiplerin yolunu açanların. ağzımı bozacağım gene gece gece...
17 Şubat 2008
siyahmasal: Arkandayım Leyla Şahin.....
30 Ocak 2008
Tun-cem: Duygularımın tercümanı olmuş onu öpüyorum burdan.Gerçek bu zaten.
8 Ocak 2008
servetcembar: Ben olsam türbanı yasaklar,sorunu kökünden çözerdim...
11 Aralık 2007
2moro: kesinlikle dogru söylemis.
14 Ekim 2007
mervve: Kendini padişah sanan şahıs ve çetesi bu olayları bu boyuta taşıdı.Onlar körüklediler ve sömürmeye devam ediyorlar.Takıldığım nokta türbanın serbest olması için orada burada bağıranlar bu hükümet sonrasında neden çenelerini kapattılar?Çözüldü mü yoksa sorunları?Yoksa istediklerini elde ettiler mi?Yoksa istediklerine ulaşmak için araç mıydı türban?
14 Eylül 2007
fisun: Artık kal geldi bu türban konusundan. Sanki bir türbana kilitlendi koca islamiyet. onun bunun hakkını yerler, lüks içinde yaşarlar, oğullarına gemi alıp , milyon dolarlık saat takarlar sonra dönüp koskoca dini bir bez parçasına endekslerler. Sömürün beyler sömürün. Allah bir gün bunların hesabini elbet sorar.
1 Eylül 2007
ilgi: türban tamamen siyasi amaçla kullanılıyor hatta partilerin iktidar olmasını bile sağlıyor
1 Eylül 2007
katatua: şimdi ne olacaka o zaman.adam cumhurbaşkanı oldu.....:):):):)
1 Eylül 2007
Coshqoon: Türban veya başörtüsü insan özgürlüklerinin bir unsurudur. Allah'ın emridir ve buna yasak konmamalı.
26 Ağustos 2007 . Polemikleri Oku
pinokyo: Türban konusu ülkemizde çok saptırıldı bu konu hiç bir zaman çözülemeyecegi için bu konu hakkında bir şey demek de manasız
24 Ağustos 2007
mumır: siyasi bir ideologiden baska hiçbir sey değil
30 Nisan 2007
fasli: Abdullah Gül'e katılmıyorum. Başörtüsü her ne kadar da siyasete alet ediliyor denilse de bu bir müslümanın boynunun borcudur. Her müslüman bunu yapmalıdır çünkü dinimiz emrediyor. Yapmayana da saygımız var kendisi bilir. Ama yapsa daha iyi olur.
12 Şubat 2007
Ahmet-odtü: Yeter artık ya yetmedi türbanlılar üstünden siyaset yaptığınız.
6 Şubat 2007
belen: kesinlikle katılıyorum çok doğru bir söz
20 Ocak 2007
ebru2006: Aferin. Dogru söylemis.
12 Aralık 2006
dileks: türban kullanılıyor
25 Kasım 2006
çmobius: Bu açıklama, hükümetin konu üzerindeki bilinç düzeyini mi gösteriyor. Türbanın siyasi amaçlar için kullanıldığı doğrudur fakat, bunu devam ettiren de yine bu hükümetin ta kendisidir. Seçeneklerde bu da olmalıydı. Mecburen 'Kararsızım' ı işaretledim, kararsız olmamama ramen. Bu konuda çıkan oyların çoğunun da, bu düşüncede olacağını düşünüyorum.
10 Kasım 2006
seym@: valla bu leyla şahin olayları ...küçüktüm ama hatırlıyorum bazı zihniyetsizler türbanlı gördükleri yerde leyla şahin diye yuhahalardı.
1 Kasım 2006
ERTANADEN: böyle bir sorun yoktur. insanlar abartıyor. sizlerin analarınız anası daha dogrusu cumhuriyet tarihimiz de türban yokmuydu. bir çogunun annesi türbanlı ama eşi veya çocugu türbansız dır. türbanlı ve türbansız kesimler bunu abartıyorlar siyasetçilerde bundan malzeme çıkartıyor.
21 Ekim 2006
Bulovad: Peki ya başörtüsünü yasaklayanlar, halkın inancını yasaklayanlar. Onlar çokmu masumlar. Bu kavgayı onlar başlattı! Halkın inancı yasaklanamaz.
16 Ekim 2006
perfectidea: doğru yapmış akp fakat istediğinden değil yusuf yusuf olayından.tabii bu nasıl takiye ise türbanı savunmalarıda takiyedir.onların dinle imanla bir alakaları yok.onların imanıda dinide cepleri
13 Ekim 2006
Bulovad: Hem hadislerde hem ayetlerde başörtüsü emrinin var olduğu açıkca görülürken bazıları hala inatla yoktur diyorlar ya...
12 Ekim 2006
Bulovad: "baş örtüsünün kafayı ve saçları örtmek amacıyla örtülmesini emreden bir ayet Kuran-ı Kerim'de yoktur" diyenler var.Bazıları hala anlamak istemiyor.Nur suresi 31.Ayet::"Mümin kadınlara da söyle:Gözlerini harama bakmaktan korusunlar;namus ve iffetlerini esirgesinler.Görünen kısımları müstesna olmak üzere,zinetlerini teşhir etmesinler.Başörtülerini,yakalarının üzerine kadar örtsünler."Ayeti aynen yazdım.Ayette açıkca başörtülerini yakalarının yani boyunlarının üzerine kadar örtsünler demiş
12 Ekim 2006
Anketi oluşturan üye: Akylmz . 6 Ağustos 2006