Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Almanya-Recklinghausen ADD eski Başkanı Dr. Yüksel Cavlak'ın 'Açık konuşmak gerekirse, Atatürk'e ve ilkelerine ihanet edildi. Ortada sadece çıplak bir Atatürk tümcesi kaldı' şeklinde yaptığı açıklamalarına katılıyor musunuz?

partocar: Atatürk'ün itibarını soyup çırılçıplak hale getirenler bizzat kendileridir. 'Biz Atatürk'ün koruyucusuyuz, bilmem neyiyiz' diye diye kandırdılar, kandırmaktalar. Atatürk'ü korunmaya muhtaç bir çocuk gibi gösteriyorlar, Atatürk'ün önünde kalkan görevi yaptıklarını söyleyip arkasına sığınıyorlar.
30 Mart 2013
bjk1903: Türk milletinin son dâhisi ve Başbuğ'u olan M. Kemâl'i herkes istediği gibi istismar etti. İnönü zihniyetinin etkisi ve din bezirgânlarının da kışkırtmasıyla millet Atatürk'e yabancılaştı. Kemalizm adı altında siyâsî çıkar elde edenler, Başbuğ'un en önemli özellikleri olan bağımsızlık aşkını, Türklük, vatan ve millet sevgisini görmez geldiler. Kendisi 'Türk milliyetçisiyim' demesine rağmen memlekette Atatürk milliyetçiliği gibi bir garabet türetildi, devlet Türk milliyetçiliğini düşman belledi.
9 Mart 2013 . 1 üye beğendi
dpd06: Sebebi kendini Atatürkçü zannedenler,ki bu salt Atatürkle ilgili değil,günümüzde her şeyin içi boşaltıldı,Che rozetleri takıp gezen ama o kim desen adını telaffuz edemeyen emocu gençler,Atatürkçüyüm diye gezip AKP savunanlar...neler neler,her şeyin içi boşaltıldı,amaç buydu,ulaşıldı.
20 Mayıs 2009
Held: Aci bir itiraf...
20 Mayıs 2009
62yurtsever: Atatürk'e yobazlar ve cahillerce ayrıca vatanhainlerince yapılmayan iftira ve hakaret kalmadı."85 yıllık karanlığa son" diye seçim afişiyle güya seçim propagandası yapanlar AKP'lilerdi unutmadık o günleri mesela.
14 Şubat 2009
Tun-cem: Anayasadan adını kaldırmak isteyenler, kaçak kuran kurslarına ceza verilmesini iptal edenler,ülkeyi yakasına Atatürk rozeti takmaktan korkar hale getirenler,ümmetçi bir toplum yaratmak için bir taraflarını yırtanlar da Atatürk ' çüyüm diyor.Hatta 12 eylülcüler bile Atatürk ' ü ağızlarından düşürmediler.
16 Aralık 2008
mihver54: evet özellikle Atatürkçüyüm diye bağıranların ihaneti büyük oldu
8 Ekim 2008
siyahmasal: Çok doğru bir tespit yapılmış katılıyorum utanarak,herkes Atatürk'çüyüm diye geziyor ortada ama ilkelere uygun davranan yok,bugün doğru düzgün oy kullanmamak,tarihini okuyup öğrenmemek ve hala vatan hainlerine prim vermekte ihanettir,bunları yapanlar ben Atatürk'çüyüm demesin boş yere...
29 Eylül 2008
fidem: Bireysel olarak katılmıyorum çünü Atatürk'ü anladığıma inanıyorum. Toplumsal olarak ise doğru geliyor... Solcusu, sağcıı, dincisi, dinsizi... Hepsinin ağzında sakız oldu Ata'm. İşine gelen adını kullanarak bir cümle kuruyor, anlamlı veya anlamsız, dğru veya değil... Bunların önemi olmuyor. Adının geçmesi yeterli oluyor onlar için. Anat desen iki cümle dahi kuramayacak cahilleri adını pisletiyor Ata'mın...
22 Eylül 2008
perfectidea: tabiki katılıyorum ama gün gelecek devran dönecek hainler halka hesap verecek hemde istiklal mahkemelerinde bunu kimse unutmasın !
14 Eylül 2008
menntre: Agzi olan konusuyor.
14 Eylül 2008
ekinox: Yaşatıyor musun devrimlerimi , Götürebiliyor musun yeni çağlara?...Yazıyı, kılığı, hür düşünceyi Örnek ediyor musun uluslara?...Atabiliyor musun zihinlerden Softalık, gerilik, tüm karanlığı?...Adın var mı en yeni buluşlarda? Köye sokabildin mi aydınlığı?...Sevebiliyor musun düşmanını? Bolluk mu bir uçtan bir uca vatan?...Derim ki yolumda yürüyorsunuz , Büyüğünden küçüğüne o zaman...
13 Eylül 2008
ayazcem: Atatürk ilkelerine ihaneti şuan ülke yöneticileri yapıyor...Halk Ata'sını seviyor ve sayıyor ve asla maneviyatına engel olmadığını da biliyor..Ama bir takım güçler cahil insanları kandırıyor.Atatürk'ü bazı değerlerle karşı karşıya getiriyor...Dingil Mehmet'ler- Bülent Arınç'lar açık net Atatürk düşmanlarıdır bunlar ülke yönetiminde söz sahibidir..Bizim işte ihanetimiz asıl budur...Atatürk düşmanlarına ülkeyi yönettirmek...
12 Eylül 2008
servetcembar: Atatürk'ün adını sayıklayan kişiler de var,hiç ağzına almayanlar da...Mitinglerinde,onun posterinden daha büyük posterlerini asanlar da mevcut...Birşeylerin ayarı hakikaten kaçtı...
10 Eylül 2008
keremege: Kısmen de olsa katılıyorum. Kendi adıma bir ihanet söz konusu değil. O'na ihanet edenler apaçık ortada ve biz onlardan kurtulacağız. Tümce olarak kalması imkansız...
10 Eylül 2008
ulusalci: bu görüş herkesi kapsamaz, kısmen doğrudur. nasılki dindar ile din tüccarı farklı, gerçek Atatürk!çü ile Atatürk kelimesini çıkarları için kullanmakta farklıdır.
9 Eylül 2008
ibrahimpekin: Doğru bir söz mü bilen biliyor ama yanlış olduğu inkar edilemez..
9 Eylül 2008
durgul: Ben Ataturkun her tartisamaya mal edilmesinden ve bilerek yada bilmeyerek adinin kirletilmesinden ve agiza sakiz edilmesinden cok usandim. Bunu kendim de yaptim galiba karsit goruse karsi kendimi savunurken uzgunum....
9 Eylül 2008
pinokyo: Bilmiyorum kimi kastetmiş ama evet baktığımızda birileri Atatürk'ün adının altına sığınarak baya kirli işler karıştırıyor.Yani "arkadaşa katılıyorum".
8 Eylül 2008
Ugugug: Ben bunu yıllardır söylüyorum, kimse bir şey demedi, Yüksel Cavlak söyleyince ne değişmiş oldu, onu anlayamadım bir türlü; ama neyse, doğruları duymak yine de güzel. Bu arada Atatürk'ün en büyük ihanete uğramış, uğratılmış ilkesi açık ara farkla Devletçilik, sonra Devrimcilik, diğerleri de Laiklik, Halkçılıktır ve biraz da Milliyetçiliktir.
8 Eylül 2008
emay80: Ortada bir ihanet varsa en başta ADD yapmıştır bunu. Yaptıklarını görüyoruz.
8 Eylül 2008
hepyek: Bunun böyle olduğunu Almanlar bile biliyor ama biz daha farkında değiliz..
8 Eylül 2008
quartz: 1945ten bu yana bazı durumları düzeltmek, söylemlerin etkisini azaltmak için kendince çaba verenler zamanından beri ilkeler yozlaştırıldı. ben soruya güldüm ne yalan söyleyeyim.
8 Eylül 2008
zıpıracik: bunu söyleyen eski add başkanı ! doğru söze ne denir.
8 Eylül 2008
meşmet: işte bunuı akp yaptı ve yapıyor...
8 Eylül 2008
asl9999: Atatürk'e ve Atatürkçülüğe karşı günümüzdeki yaklaşımın ve zihniyetin en güzel ifadesi olmuş
8 Eylül 2008
Anketi oluşturan üye: the_punisher . 7 Eylül 2008