Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın, 14 Ocak 2000'de konuk olduğu Avustralya'nın SBS Radyosu'nda terörist Abdullah Öcalan için iki kez 'Sayın Öcalan' ifadesini kullandığı ortaya çıktı. Siz bu haberi nasıl karşılıyorsunuz?

revello_xxx: Kesinlikle yalan uydurma ve hiç bir sağlam veriye dayanmıyor.DTP ile AK PARTİ'Yİ KARIŞTIRANLAR VAR GALİBA.
sender: google da ataturkolmak yaz orda site kaşına çıkacak...siteye gidiginde kınu başlıklarında apoya sayın öcalan diyen el tayyip haberini tıkla ordan ses kaydını mp3 olarak indir..yalan haber diyenlere
20 Mart 2007 . Ankete Git
rasputin: Yoo ben karıştırmıyorum zaten bilakis aynı kefeye koyuyorum akp=dtp ama şimdi o dtplilere yazık oluyor onlar sayın dediği için ceza alıyor bu sayın boşbakan hala orada oturuyor...
20 Mart 2007 . Ankete Git
lazandac: daha karışmadı türkiye durun bakalım daha neler olacak akp 1 sene daha kalırsa türk gençliğiğ uyanacak kuvvayi milliye ruhu yeniden canlanacak ve artık vatan savunmasına fiili olarak başlayacağız kanımızın son damlasına kadar meydanı boş bıraktılar hainler kol geziypor istanbulun göbeğinde fakat türkiye türklerindir bu böyle biline
19 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: haklısın
19 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: O zaman bütün siyasetçileri, devlet adamlarını bir güzel geçmişleriyle araştırsınlar bakalım onlarda neler çıkıyor. Eğer cezaya müstehak birşeyler varsa hepsini cezalandırsınlar hiç te gocunmam. Çeksinler tabi cezalarını.
19 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: evet hepsi insan haklısın. bir siyasetçi olduğun zaman normal bir insan kadar hata yapma lüksün yok ama. o yüzden siyasetçiler kelimelerini çok iyi secmeliler. tayyip beyinde böyle bir beceriksizliği var. bu beceriksizlik de cezalandırılmalı
19 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: Büyük bir hata yapmıştır. Ama diğer liderlerin de geçmişleri bir araştırılsa eminim onların da birçok büyük hataları çıkacaktır. Sonuçta hepsi insan.
19 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: türkiye de bir radyoda bu ifadeyi kullanacak. YEMEZ
19 Mart 2007 . Ankete Git
Liider: Rte konuşmasında üç kere hata işlemiştir. 1- terörist başı ile kendisini bir kefeye koyup değerlendirmiştir. 2-teröriste iki kere sayın ifadesini kullanmıştır. 3-şehitlerimizden bahsederken şehit ifadesi yerine Kelle hesabı yapmıştır. Bu durumda dil sürçmesini bir tarafa bırakıp gerçekleri görelim Lütfen..
19 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: sence?
19 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: türkiyede bir radyo da sayın ifadesi kullanabilir mi tayyip?
19 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: Ben sevmediğim kişilere küçümsemek veya dalga geçmek maksatıyla derim bunları veya kibarlığımı muhafaza etmek amacıyla. Bu tavırlar sizde olmayabilir doğal karşılıyorum.
19 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: Tabi ki çıkıp özür dilesin ben dilemesin veya iyi yaptı mı diyorum. Ahmet türk aslında sayın ifadesini kullandığı için değil PKK yanlısı olduğu için yargılansın. Bizim sayın ifadesi kullandığı için yargılansın dememizin sebebi şudur : Sayın ifadesini kullanırken içindeki APO sempatizanlığını ortaya çıkarmasındandır. Böyle bir niyeti olmayan birisinin böyle bir kelime kullanması ancak kınanabilir veya ayıplanabilir. Ama işi böyle Ahmet Türk gibiler yapınca art niyet aranır tabi ki.
19 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: sevmediğimiz kişilere sayın ifadesini kullandığımız zaman cezası yok ama sevdiğimiz kişilere sayın ifadesini kullandığımız zaman idam cezası var. farketmez bu fasli. ayıp ayıptır. Çıkıp özür dilesin tayyip türk halkından. bu kadar aciz bir savunma olamaz
19 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: ilginç sevmediğin kişiler hakkında sayın sevgili hitaplarını kullanmak size özgü galiba. yen yeni şeyler öğreniyoruz valla. eee niçin kullanıyorsunuz o zaman bu hitapları. bilmediğimiz bir şey varsa öğrenelim yeni bir trend mi bu
19 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: Sen de biliyorsun saygı duymadığını. Bazen ben de hiç sevmediğim kişiler hakkında sayın, sevgili, saygıdeğer gibi ifadeler kullanırım ama bu onu sevdiğim anlamına gelmez.
19 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: tabi 7 sene öncesinden bahsediyoruz. biliyorsun bu ülkede siyasette önemli bir ölçüt vardır. Dün dündür, bugün bugündür
19 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: valla saygı duyanların ifadesidir sayın hitabını kullanmak. tayyip bey de saygı duyuyor olmasın?
19 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: 'DTP Eşbaşkanı Ahmet Türk, PKK ile partilerinin tabanının ortak olduğunu kaydederek, en fazla oyu dağdakilerin ailelerinden aldıklarını söyledi. En fazla oy aldığımız taban belli. Bana oy veren insanın çocuğu dağda.' İşte bir şahıs hem bunları söylüyorsa hem de Abd.Öcalan'a 'sayın 'diyorsa ben saygı duyduğunu düşünürüm. Peki sence Tayyip Erdoğan'da saygı duyduğu için mi o ifadeyi kullandı?
19 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: fasli, Ahmet Türk saygı duyduğu için mi sayın Öc... diye hitap etti sence
19 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: Bu bir gaf değil resmen saçmalamış ama burada geçen sayın ifadeleri gerçekten de saygı duyduğunu göstermiyor. Tabi yargılanırsa neden yargılandı dememeli kimse.. Sonuçta böyle bir ifade kullanmamalıydı. Çok yanlış bu yaptığı.
19 Mart 2007 . Ankete Git
murat&cansu: dtp ve ak partiyi karıştırmayın demişsin ne alakaysa.zaten çok ayrı olabilirler.ama eğer dtp ye farklı ak partiye farklı olursa şu an ki düzen eşitlik nerede derim
19 Mart 2007 . Ankete Git
sender: bu habere yalan haber demek için insanın kulaklarının duymaması lazım....şayet duyma özürü varsa buna yalan demesini dogal karşılarım
18 Mart 2007 . Ankete Git
böcek54: evet arkadaşlar şimdi karar verin bu bir gafmı?
18 Mart 2007 . Ankete Git
böcek54: Bir diğeri de Sayın Öcalan düşüncelerinin değil, şu anda almış olduğu kellelerin hesabını veriyor. Bense düşüncemden dolayı 4 ay hapis yattım, aramızdaki fark çok büyük.” Erdoğan, Güneydoğu’da terörle mücadele yürüten güvenlik güçlerinin yürüttüğü operasyonları da “militarist yaklaşım” olarak yorumluyor.
18 Mart 2007 . Ankete Git
böcek54: “Siz köpeklerin çektiği kızakların üstünde, hamile kadınların taşındığı bir Doğu’da, Güneydoğu’da o insanları inandıramazsınız. Kaldı ki, ben şunu da söyleyim, arkadışımız, Suudi Arabistan’dan şurdan burdan ifadeler kullanıyor. Benim 4.5 yıllık 5 yıllık yönetimimi takip etmiş olsaydı böyle bir korkunun izlerinin bile olmadığını görürdü.
18 Mart 2007 . Ankete Git
böcek54: Ne yaptım da hapise girdim yattım? Düşüncemden dolayı girdim yattım. Şimdi buradan ben Sayın Öcalan’ın durumuna gelmek istiyorum. Şimdi, Türkiye’de bir sıkıntı var. O sıkıntı da şu; muhalefetteyken partilerin konumuyla, iktidardayken partilerin konumu çok farklı oluyor. Bu tabii siyaset bilimi açısından çok anlamlı ve bu yeni bir tespit, yeni bir gelişme.”
18 Mart 2007 . Ankete Git
böcek54: “Ben hukuku kişiselleştirmeyi doğru bulmuyorum. Hukuk sadece kişiler için yoktur, hukuk bir toplum için vardır. İnsanlık için vardır ve hukukun üstünlüğü sadece bireylere, tek tek şu bireye karşı uygulanır, bu bireye karşı uygulanamaz. Ben şimdi burada bir defa mağdurum, nedir benim mağduriyetim, hapis dediler girdim yattım.
18 Mart 2007 . Ankete Git
böcek54: evet o ifadeye bende ulaştım. tamamen gerçektir.ayrıca bilinçli olarak söylenmiştir dikkatli okursanız fark edersiniz.ifadelerin içinde düşüncemden dolayı hapis yattım geçiyor.yani bu ifade bir gaf değil.evet ifade şöyle :“Siz Tayyip Erdoğan olarak bu olay konusunda ne düşünüyorsunuz” sorusu üzerine Erdoğan şöyle konuştu:
18 Mart 2007 . Ankete Git
sender: yalan haber dediginiz konu hakkında size googledan Avustralya'nın SBS Radyosu na ve ordan arşivden kendi sesinden dinleyebilirsin çok istiyorsan bulmazsan söyle sana ses kaydını göndereyim...
18 Mart 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: sender . 17 Mart 2007