Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Sizce bekaret hala önemli mi?

zohararcadia: evlenecek insanların , kadın erkek farketmez bence , birbirlerinin ilk cinsel hayatları olması gerekir
yalnızdeniz: Nerden nereye geldik ve çok güzel bilimsel açıklama getirmişsin,anarsist'cim,sağol.Cinsellik her insanın ihtiyacı ve yaşanmalı,bunun insana faydalarını da güzel anlatmışsın.İnanan inanmayan her insanın ırkı,dini,vatanı,mezhebi,siyasi görüşü ne olursa olsun cinselliği vardır ve vücut bunu yaşamak ister.İnsanın elinde değildir,yaşanmazsa da Seks terapistlerine gidiliyor mecburen,Evlilik danışmanları temelde dediğin gibi seks yaşamına bakıyorlar çiftlerin.yatak odası mutluysa evlilik de güzel gider
2 Haziran 2007 . Ankete Git
mmoorr: Ayrıca kadının fizyolojisi ile ilgili olan konuyu çok güzel anlatmışsın.Herkes bilse bunu ve kötü şeyler yaşanmasa keşke :(
2 Haziran 2007 . Ankete Git
mmoorr: Dedim ya ben sadece senin dini yöndeki açıklmalarını destekleyen bir ayet yazdım.Elbette ki bilimsel verileri kabul ediyorum o kadar da değil :)) ,bu konuda anlattın birçok şeye de katılıyorum.Benim katılmadığım şeyi tahmin etmişsindir.Evlenmeden önce fiziksel olarak birbirini tanıma olayına katılmadım sadece :)
2 Haziran 2007 . Ankete Git
mmoorr: Sonunda bi bozukluk olmuş,kusura bakmayın,anlaşılmıştır heralde... :)
2 Haziran 2007 . Ankete Git
mmoorr: Nur Suresi 3. ayette 'Zina eden erkek ancak, zina eden veya Allah’a ortak koşan bir kadınla evlenir. Zina eden bir kadınla da ancak zina eden veya Allah’a ortak koşan bir erkek evlenir. Bu mü’minlere zinayı haram kılınmıştır.' Anarsist'in dînî yöndeki açıklamasına destek...Ama bazı açıklamalaırının bazılarına katılıyorum bazılarına katılmıyorum..
2 Haziran 2007 . Ankete Git
deris: Anarsist olayı açıklamış,bitirmiş zaten:)
2 Haziran 2007 . Ankete Git
böcek54: Büyük bir başarı bak benim görüşümü de değiştirdin.
2 Haziran 2007 . Ankete Git
yalnızdeniz: "Bu dağlar aşılmaz deme ,aşılmaz dağ yok;erişilmez ülke deme böyle ülke yok" şarkıda ne güzel söylemiş.Bekaret önemli değildir,benim yaşamımda hiç önemli olmadı,2 tane kız kardeş ve yeğenler büyüttüm bakire değil diye onları öldüreyim mi? Zihniyetinizi değiştirin.hepsi aşılır.İnsanları klişeleşmiş laflarla yargılamak gerekir.Alwayss sende umut var,biraz kendine güven gerisi gelir.Bakma sana laf atan dinci arkadaşlara,onlara göre herşey haram zaten,içmek v.s.
2 Haziran 2007 . Ankete Git
belen: sayin always yanlis anlasildi galiba benim yorumum sizinkine karsi degildi zoharara idi.toplum baskisindan dolayi yasanamayan bazi seylerin aclik olarak topluma geri yansidigina inaniyorum.Turk insaninin sapkin davranislari oluyorsa eger cinsellik konusunda sebebi budur bence
2 Haziran 2007 . Ankete Git
yalnızdeniz: Böcek kardeş seni az çok tanıdık ,size ve zihniyetinize göre genelliyorum;kızlar evde otursun,evlenene kadar bakire beklesinler,gerdek gecesi de 2 taraf da başarısız olunca hadi hocalara,yatırlara,türbelere,iyi üfleyen hocalara v.s.Sizin zihniyeti değiştirmek mümkün değil ama alwayss gibi kendini aşmaya çalışan arkadaşlara benim sözlerim.Tamamen özgüven ve kadına bakış açısı ile ilgili olay bu.Aşılır aşılmaz değil,arkadaşlık ve dostluk kurarak başlanabilir kadınlarla eğitime zamanla alışacan.
2 Haziran 2007 . Ankete Git
alwayss: sn böcek bu sorunun cevabını bende bilsem çok iyi olacak:)) benim acil psikoloğa ihtiyacım var
2 Haziran 2007 . Ankete Git
böcek54: Always senin için evleneceğin kızın bakire olup olmaması önemli mi önemli değil mi? ben anlamadım.
2 Haziran 2007 . Ankete Git
böcek54: Üzgünüm always benim görüşüm de bu.
2 Haziran 2007 . Ankete Git
alwayss: böcek yanlış düşünüyosun kızlar evde oturup koca beklerken erkekler ne yapacak gezip tozcak öyle mi?bu mantık işi değil böyle şey olmaz beni kimse anlamadı burada benim demek istediğim bekareti savunmuyorum cinsellik yemek yemek su içmek kadar normal bir olay ama gerçekçi olalım bir erkek sevdiğini istemesede önceki sevgililerinden kıskanır lütfen gerçekçi olalım
2 Haziran 2007 . Ankete Git
böcek54: Kızların yapacağı çok basit:Otursun evinde hanım hanımcık kocası olacak erkeği beklesin.Onunla bununla ortalıkta sürtmesin.haa ben yaparım diyen kız varsa gerekli ünvanlarda titizlikle verilir.
2 Haziran 2007 . Ankete Git
yalnızdeniz: Ne demek'bir erkek erkekse eğer bekaret önemlidir,değilse gitsin kendine mide üşütmesinden ilaç yazdırsın"?..Ne bu şimdi? Mide değil kafayı üşüttüm ben o zaman demek ki?Yahu ben 80 öncesinden ve özellikle denizcilik hayatıma başladığımda ve okurken yani 25 yıl önce bu konuları aşmıştım ama yeni nesil hala bunlarla uğraşıyorsunuz,yazık ya!..Kadınları kızları rahat bırakın da özgürleşsinler,beraber oluyorlar erkeklerle diye onlara iğrenç yaftalar takmayalım,yazıktır!Kızlar ne yapsın peki?
2 Haziran 2007 . Ankete Git
yalnızdeniz: Yahu alwayss kişilik problemin varsa bunu bazı yollarla tedavi edebilirsin,ama hala benden önce ya biri ile sevişmişse,beraber olmuşsa,yahu sana ne? Sen kadını beyniyle,aklıyla,yüreğinin güzelliği ile sev;bacak arasında olanlarla değil!..Bir de turizmcisin,batılılarla beraber oluyorsun ve sevdiğin kadın bakire değilse,daha önce başkası ile olmuşsa düşüncesini onlara sor ne diyecekler sana.Hiçbir erkek kabul etmez deme,benim öyle bir derdim olmadı hiç!..Özgüvenini geliştir,aş bunları,kıskançlık?.
2 Haziran 2007 . Ankete Git
alwayss: sn en cadı bu söylediklerinze sonuna kadar katılıyorum ama yanlış anlaşılmanın verdiği sıkıntı var şu anda yine yazıyorum bana göre bekaret önemli değil ama belli bir zamandan sonra insan alıştıkça sevdikçe o kişiyi kıskanma duygusu başlar ve bu da bazı saçma duyguları beraberinde getirir ben gerçekleri konuştum yok önemli değil söyleyebilirdim ama bir zamandan sonra önemli oluyor her ne kadar saçma olsada umarım beni anlamıştırsınızdır (duygulara gem vurulmaz)kontrolsüz hareket eder duygularım
2 Haziran 2007 . Ankete Git
en.cadi: Ayrıca, verdiğim yanıtların hiçbirini üstüme alınarak cevap vermiyorum ben, herşeyi üzerine alınma meraklısı olan sizsiniz. Bu toplumumuzu genel olarak ilgilendiren bir durumdur! Bu konuda yazdığınız her yoruma bu ülkede yaşayan bir bayan olarak cevap verme hakkım vardır !
1 Haziran 2007 . Ankete Git
en.cadi: Şimdiki düşüncelerinizle önceki düşünceleriniz arasında direkt kıvırma var farkındaysanız! Ne alakası var sevdiğin kadını başkasıyla paylaşmakla olayın? Geçmişini sorgulamaktan bahsediyorduk? Size mi soracak sizden önceki yaşadıklarını? Sahiplenme duygusu değildir o dediğiniz ayrıca, kıskançlıktır! Kendine güvenmeyen insan kıskanır, şüphelenir ! Güvenmediğiniz kadınlarla birlikte olmayın, kimsenin karısına kızına da yan gözle bakıp yatağa atmaya kalkışmayın. Erkeksiniz ya bu da doğanız da var!
1 Haziran 2007 . Ankete Git
alwayss: sn en cadı ben kendimi rezil hissetmedikten sonra isterse bütün türkiye beni rezil ilan etsin hiç önemli değil ve burda lafım size değil üstüne alınmayınız lütfen ben namusu bakire olarak eşitlemedim tabiki bu çok saçma bir denklem ama biz erkeklerin doğasında var bu sizlere belli etmesekte kadınımıza sahiplenme duygusu onu paylaşamama duygusu bizi böyle çözülmez denklemler götürüyor lütfen gerçekçi olalım hangi normal insan sevdiğini paylaşmak ister
1 Haziran 2007 . Ankete Git
en.cadi: alwayss, konuştuğun kelimelere de dikkat et. Veterinere yollarım doktora değil seni ! O daha uygun ilaçlar yazar gibi geliyor !
1 Haziran 2007 . Ankete Git
en.cadi: Namusu, bakirelikle değerlendiren zihniyet daha az evvel rezil olmadın mı yazdıkların yüzünden? Hala mı konuşuyorsun? İlacı midene değil beynine yazdır sen
1 Haziran 2007 . Ankete Git
alwayss: hocam soruyorlar cevap veriyoruz ama hala papağan gibi aynı şeyleri söylüyorlar bir erkek erkekse eğer bekaret önemlidir önemli değil söyleyen birisi gitsin doktara mide üşütmesinden kendine ilaç yazdırsın yeter artık başka yorum yazmam artık.
1 Haziran 2007 . Ankete Git
böcek54: Always dostum bunu en iyi ben anlarım.bunu kızlara anlatma bence anlamazlar.
1 Haziran 2007 . Ankete Git
alwayss: ya yazdıklarıma bakıyorum da başka bir dille mi yazıyorum diye ya yorumları mı okumadın galiba:?ben bekaret ne kadar önemli değil söylesekte biz erkekler için belli bir zamandan sonra sorun olmaya başlıyor kafamızın içini yiyor gerçekçi olmak lazım hangi erkek ister sevdiği kadının daha önce başkasıyla olmasını belki o zaman hayatında ben yoktum ama onlla o eski sevgilisini bir arada düşündün mü gelde içme yaw:))
1 Haziran 2007 . Ankete Git
deris: E tamam onu diyorum sevdiğin insanla evlenmeyi bekle sen o zaman alwayss yada sadece bi kişiyi sev onunda evlen:)Sevdiğin bi insanla ayrılıp,başkasıyla evlenedebilirsin bissürü sebep sayabilirim sana da kimsenin önceki hayatı beni ilgilendirmez,sonuçta beden onun bedeni-çok insanla beraber olmadığı sürece tabiiki herşeyin bi zamanı,yeri var-
1 Haziran 2007 . Ankete Git
alwayss: sevdiğin insan evlenceğin insandır zaten sevmediğin kişiyle evlilik yaparsan sen bilirsin
1 Haziran 2007 . Ankete Git
deris: Bu kişiden kişiye değişen bi konu ama insan sırf evlenmeyi mi beklicek?Yani artık bu konuların zamanı geçti...Üstelik sevdiğin insanla olması önemli,evlilik değil
1 Haziran 2007 . Ankete Git
alwayss: sn belen o tip erkekler abaza tipli şahıslar her toplumda var sadece bize has bir özellik değil şimdi durumdan anladığınız bu galiba cinselliği kimse yaşamasın diye bir tabir kullanmadım kimsede ben yarın ne olucam diye yaşayamaz benim dediğim olay sevdiğim kadının başka biri tarafından dokunulması başka biri tarafından telefonla aranması onun elini başkası tutması arabada başkasının yanında oturması...vb işte bunları düşünmek bana acı verir ama cinsellik yaşanmalı çünkü ihtiyaç...
1 Haziran 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: ozgurv . 13 Mayıs 2005