Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Görünmez olsaydınız ne yapardınız?

novalgine: sokakta gördüğüm her türbanlının kafasından türbanını çıkartırdım:)) ama özellikle kara çarşaflılar:))
Erol14: Helal olsun be kardeşim
12 Ağustos 2008 . Ankete Git
betül_0794: saçma bir yorumdan küpe takmaya ve erkekliğe gelmişsiniz helal olsun:)
11 Ağustos 2008 . Ankete Git
xmystery: Küpe takmak ya da takmakak erkekliğin göstergesi değildir.
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
berxay: Mavi_Sakal sana ilk kez katılıyorum novalgine saçmalamış..
27 Haziran 2008 . Ankete Git
novalgine: durumu Kur-an'a dayandırmaya çalışıyorsunuz.İslam hani hoşgörü diniydi.nerde bunda hoşgörü?kadınlarla erkeklerin eşit olduğu şu dünyada, kadın ırkını toplumdan soyutlamaya çalışan bir din olamaz islam. lütfen yanlış yorumlamayalım!! her yorumuna da inanmayalım! (bunları uyduruk bir feminist yorum olarak düşünmeyin-öyle değil zaten- sadece insanlığın gereğidir bunlar!)
10 Mayıs 2008 . Ankete Git
novalgine: =DD çok güldürdünüz beni ya.vay be ne yorum yazmışım millet 1-2 haftada birbirine girmiş:D ya millet bakın. ben kendi türümü ayaklar altına alan,aşağılayan,kendini erkeklerden aciz gören ve sırf onların çıkarları için karalara bürünen, gözünün burnunun haram olduğunu düşünen hemcinslerime saygı felan duymam arkadaş!! bunda saygı gerektirecek bir durum göreninde insalığından,laikliğinden şüphe duyarım!!..
10 Mayıs 2008 . Ankete Git
sahtiyan: umarım zamanla fikirleri değişir...
13 Nisan 2008 . Ankete Git
sahtiyan: erkek veya kız olması önemli değil. kendisi daha henüz 17 yaşında! memlekette boş ve faşist nesiller mi yetişiyor ne? başı örtülü bi kadının başını zorla açtığı zaman o kadının kendini nasıl hissedeceği hakkında bir fikri yok mu bu kızın? o kadının kendini ne kadar kötü hissedeceğini, onurunun kırılabileceğini düşünemiyor mu? insanda biraz insaf duygusu olur. başka insanların hassasiyetleri ve hisleri yok sayılamaz...
13 Nisan 2008 . Ankete Git
Dilemma: Sahtiyan yorumuna baktıktan sonra farkettim, bunu yazan 17 yaşında bir kız ! Erkek zannetmiştim ilk seferde. Novalgine hanım size sormak istiyorum, inancı için başını örten bir kızın türbanı neden sizi bu kadar rahatsız ediyor?
13 Nisan 2008 . Ankete Git
sahtiyan: biz birbirimizin yüzüne bakan insanlarız, burada “görünmez olsaydım türbanlıların kafasından türbanını çıkarırdım“ deyip sokakta onların yüzüne nasıl bakabiliyor acaba novalgine hanım?
13 Nisan 2008 . Ankete Git
sahtiyan: novalgine’nin yorumunu okuduğum zaman şok geçirdim! tanrım! bu nasıl bir zihniyet, bu nasıl bir insanlık?
13 Nisan 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Biliyorum kardeşim senin öyle bir zihniyete sahip olmadığını:) Herkesin ne olduğu yorumlarıyla açık ve net ortada.
13 Nisan 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Size ne kardeşim? Herkes istediğini giyer de takar da? Amma meraklısınız milletin orasıyla burasıyla uğraşmaya. Herkes kendi işine bakarsa sorun kalmaz.
13 Nisan 2008 . Ankete Git
mervve: Size mi kaldı küpe takanların erkekliğini sorgulamak? Erkekliği kulaktaki küpeye indirgemeniz neyse...
13 Nisan 2008 . Ankete Git
timsah016: Oda var ya küpe takan Erkeğim diye geçinenler
13 Nisan 2008 . Ankete Git
Dilemma: Ben olsaydım 2 cm etekle dolaşan kızların bacaklarına şalvar geçirirdim...
13 Nisan 2008 . Ankete Git
timsah016: Ya nekadarda meraklısınız RAHİBE kıyafetleri giymeye arkadaş seni destekliyorum
13 Nisan 2008 . Ankete Git
beril41: ben yorumcunun tam da polemiklik olsun diye yazdığını düşünüyorum... yani hayatta o kadar şey dururken buna takılmış arkadaş...
12 Nisan 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Birilerinin türban sevdasıymış.. Ülkede yaşanan gerilim,insanların dini hassasiyetleri ile laikliği yada yasaları karşı karşıya getirme çabalarınıızn bir ürünüdür!! Yani bu eser sizn eseriniz gurur duyabilirsiniz.
12 Nisan 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Kuran'da 'Mümin hanımlara söyleyin.. Başörtülerini ta yakalarının üzerine kadar salsınlar.' şeklinde başörtüsü emri vardır! Söylesene neye dayanarak yok diyorsun? Laik demokratik devlet düzeninde insanların dini inança ve gereklerini özgürce yaşama hakları vardır. Siz hangi hakla görmezden geliyorsunuz? Bak san tavsiyem. En güvenilir kaynak olarak aç diyanetin sitesini nur suresinin meaili bir oku ondan sonra devam edelim.
12 Nisan 2008 . Ankete Git
heartstopper: 'Ne demek Kuran'da örtünme emri yok?' yazdıklarımı daha doğru dürüst okumadan sivri bir çıkış yapmak kolay tabii.'kuran da örtünme emri yok' demiyorum,'kuran da baş/saç örtme emri yok' dedim.
12 Nisan 2008 . Ankete Git
heartstopper: pkk ve türbanı kıyaslamayı burda çok isabetli bir davranış olarak görüyorum zira türban da bir (sessiz) silahtır.Ülkenin bölünmez bütünlüğünü bozan bir unsur haline geldiğini hepimiz yaşıyoruz.Birilerinin türban sevdası yüzünden oluyor bu çatışmalar.çünkü türban,islamın değil,siyasi islamın simgesidir.
12 Nisan 2008 . Ankete Git
seym@: 1500 yıldır kadınlar boşu boşuna mı örttüler/ örtüyorlar başlarını? Tefsircilerden, Din görevlilerinden daha mı iyi biliyorsun?
12 Nisan 2008 . Ankete Git
seym@: Millete bir zararı yoksa, bütünlüğü bozmuyorsa vatandaş istediğini yapabilmeli. İnanç için örtülmediğini nereden biliyorsun? Siyasi hale getirenler bazı parti ve kurumlar.Herkesi nasıl aynı kefeye koyup bir köşeye atarsın?
12 Nisan 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Ne demek Kuran'da örtünme emri yok? Nur suresi 31. ayette gerekn gerektiği şekilde yazıyor. Nasıl pkk ile başörtüsü özgürlüğünü bir tutuyorsun? Saçma sapan örnekler vereceğine söylemek istediğin şeyi açık ve net yaz!!
12 Nisan 2008 . Ankete Git
seym@: Ben ' onların eline koz vermiş oluyorsunuz' derken başörtüsü karşıtı olanları kastettiğini anladım, bana diyorsun zannettim.pardon. İyice karıştı.
12 Nisan 2008 . Ankete Git
heartstopper: onların arasından biri çıkıp derse ki'ben böyle inanıyorum,böyle yapıyorum' diye,yine 'istediğini yapmakta özgürsün' diyebilecek misiniz???
12 Nisan 2008 . Ankete Git
heartstopper: 'İstediğini yapsın vatandaş'..herkes istediğini yapacaksa yasa denen şey neden var? hem anlatamadım galiba.türbanın inançla falan alakası yok.'benim iiçin var,senin için yok' demekte saçma.şu kapanmayla ilgili olan,çok meşhur,her fırsatta gözümüzün içine soktuğunuz bir ayet var.'al işte,burda yazıyor' demek kolay.içinde 'saç' veya 'türban' kelimesi de geçmez.olmayan şeyi dinde var diye yutturmak bi kere dine hakarettir.Herkes istediğini yapacaksa birakalım pkk hepimizi gebertsin.
12 Nisan 2008 . Ankete Git
mervve: 'Onların' derken kasteddiğim 'baş örtüsünü' dini inançları için takanlar değil. Siyasete alet edip , parti çatısı altında sömürü yapanlar... Ne açık insanlar , kapalılara , nede kapalılar açıklara bu şekilde davranmalı. Bu ülkede her insan eşit haklara sahiptir. İstediği gibi inanıp istediği gibi yaşayabilir , anayasal kurallar dahilinde diye de belirtelim...
12 Nisan 2008 . Ankete Git
seym@: Onların yaptıkları ne oluyor mervve?, ama gene de haklısın.
12 Nisan 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: gpower . 15 Aralık 2006