Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

İslam dininin sakınılmasını istediği davranışlardan (istemeseniz bile) hangilerini yapıyorsunuz?

oyuncakbulut: Dikkatimi çekti de burada 'insanın canına kıyma'/cinayet' diye bir şık yok...Bu durum da Sivas'ta yakılan 37 kişinin durumunu haklı çıkarıyor gibi sanki..
quartz: amacınız nedir kuzcali anlamış değilim.. verilen her iki örnekteki ölenler bizim insanlarımız. olayı böyle çirkin bir boyuta taşımaktaki amacınız nedir? insanlar arasında ayrım yaratmanın amacı nedir?bunların misilleme olduğunu ifade etmek nasıl bir mantık dahilinde yapılabilir? insanları çözmüş gibi etiketlemekten vaz geçin. herkes işine bakacaksa da öncelikle siz bakmalısınız.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
oyuncakbulut: Kıvırma...Sorduğum soruya cevap ver...Yiğitliği senden mi öğreneceğim? Sen kimsin? Ayrıca ne şikayetiymiş bu? Çok mu biliyorsun?
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
oyuncakbulut: Evet kuzcali soruma cevap vermeni bekliyorum...Ama cevap vermekten tırsıyorsan, köşeye sıkışmaktan korkuyorsan this is your problem derim...(Bu arada zırt pırt kendine iyi bak deyip durma, ben kendime hep iyi bakarım zaten..Masamda et,balık yanında rakım eksik olmaz)
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
oyuncakbulut: İslam dininin sakınılmasını istediği davranışlardan biri de 'cinayet,insan öldürme' değil midir?
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
kuzcali: İstediğini diyebilirsin koçum.Kim tutar seni.İstersen Antalya'da kalablaık bir caddeye çık,topla vatandaşları orada söyle salyayı sulyayı da insan görsün yobaz Antalya. Sen yine de kendine iyi bak.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
oyuncakbulut: Evet benim itirazın mı vardı? Ve yazdığım yorum da anketle gayet tabi alakalıdır...İslamiyette cinayet işlemek, insan canına kıymak günahtır. Ama bazı insanlar işin içinde alevi/oruç tutmayan/Kemalist öldürme olunca müslüman olduğunu unutuyor bu tip insanlar..(Bu arada Sivas'ta insanların canına kıyanlara ağızları pis salyalı gerici yobaz diyorum..Ve demeye de devam edeceğim...Bak bir de 'ağızları pis salyalı' sıfatını ekledim)
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
kuzcali: Bir Polemiğe girmeden önce nasıl bir ankete alakasız bir polemiği kimin başlattığını oku.İki sana kimsenin birşey öğretme niyeti yok,zaten kimsenin umrunda da değilsin.Üç bu ülkenin vatandaşlarına yobaz diyerek hakaret içeren cümlelerle sitenin seviyesini düşürme.İnsanlar cevap vermek için seviyene inmek zorunda kalıyor.Dört keyfine bak,germe kendini fazla.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
oyuncakbulut: Erzincan'ın Kemaliye ilçesi Başbağlar köyünde gözü dönmüşler oluyor da Sivas'ta 37 kişiyi yakan gerici yobazların gözü ne oluyor bu biiir...Bu işi kim başlattı, durduk yerde 37 kişiyi diri diri yakan (Müslüman geçinen kişiler, Ama İnsanı yakmak oldu mu işin için de müslümanlık falan kalmıyor.) iki gün sonra da gayet tabi misilleme görmüşlerdir.(Tabi Başbağlar'da olanı da, tasvip etmiyorum) bu ikiii...Hiçbir yobaz bana adalet duygusu öğretemez/öğrenmem bu da üüüç.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
meşmet: zaten bu sitede cinayet işleyen bir üye olduğunu sanmıyorum?zaten yapsada hapse girer.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
berxay: Meşmet haklısın.. Zaten soruda ( istemeseniz bile ) diye yazıyordu.. Ne yani istemeden insan canına mı kıyılacak..
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
siyenpi: Cinayet dendiğinde sadece sivas katliamını hatırlaman senin bir cani olduğunu gösterir.Bu açık.Biz cinayetlerin her türlüsüne karşıyız kim tarafından gelirse gelsin..PKK'lılar hariç.Bir kere de Başbağlar Katliamını hatırlayın be...Sadece milletimizin değerleriyle alay edenler mi insan.Çivini sokmuşsun bir ideolojinin deliğine her olaya o delikten bakıyorsunuz.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
quartz: bu durum ispatlanmadığı sürece bunları diyerek bazı kesimleri birbirine karşı kışkırtamazsınız. çok yanlış.. ortada bu olayın netliğine dair birşey yok. bildiriyi herkes bırakır. evet 37 ye 33 sayısı gerçekten rövanş.. haklısın ne diyeyim.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Katliam katliamdir.Kinanacaksa yada dile getirilecekse adil bir sekilde olmak zorunda degilmidir.Sivas katliami icin kiyametler koparanlar, Basbaglar icin tek kelime yazmismidir.Riyakarliktan kastim budur.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: qurtz isterseniz biraz gercekci olun artik.Bunun rövans oldugunu öldürülern insan sayisindan ve birakilan bildiriden anlamak cok acik.Neyi savunuyorsunuz anlamis degilim.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
quartz: ozaman hepimiz birbirimizi yiyelim. olur mu mutlu olur musun held? kime ne demeye çalışıyorsun.. bunlar hoş mu başbağları sivas ın rövanşı gibi göstermek. ne demektir bu?
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Iste böyle olaylara tek yönlü bakmayi huy edinmis olanlar icin,ölenlerin ideolojik kimlikleri önemlidir.Birde sözde demokrat,ögürlükcü,barissever, ve hümanist gecinirler.Aslinda riyakarliktan baska bir sey degildir yaptiklari..
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
quartz: arkadaşım o da büyük acı. ben sadece senin yazdığını ve okuduklarım ışığında durumu ona bağlamıyorum. onu ifade ediyorum. kim kime misiileme yapıyor. lüffen böyle söylemlerde bulunmayın.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
kuzcali: Pardon kutlanıyor yazmışım.Anılıyor olacaktı.Düzeltirim.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
kuzcali: Sivas'ta öldürülenler ne kadar insan evladıysa Başbağlar da öldürülenler de o kadar insan evladı.Tek suçları sizin görüşünüzde olmamaları.Şayet öyle olmuş olsaydı şu an Başbağlar'ın filmi çekilmiş türküleri yakılmış medyada yıl dönümleri kutlanıyor olurdu.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
quartz: onları da okudum. sizce mantıklı mı peki.. istediğinize inanın olayı ben mantıklı bulmuyorum.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
kuzcali: Ne pkklısı yaa.Atın da biraz araştırıp atın.Her konuya görüş yazmak için çaba sarfetmeyin.Sivas'ta yaşanan olaydan 2 gün sonra yapılmasını biraz düşünün.Hain katliam sonrası köye bırakılan bildiriyi okuyun bir zahmet.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
quartz: yoruma polemik açan arkadaşın yorumuna istinaden, o tarihte olan olaylar pkk tarafından yapılmış olup sivas'ta yaşananlardan apayrıdır. o da büyük bir acıdır ama sivas'ta sizin bizim gibi insanlar oteli ateşe veriyor. bence bunu oturup düşünmek lazım.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
meşmet: evet içki içen eminim vardır.zina ve kumarı bilemem.bu anketin bir benzerini yapmıştım ama editörler onaylamamıştı.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Zina, içki, kumar gibi en büyük günahlardan bir çoğu da ankette yer almıyor. Adam öldürmekte yer almayabilir. Art niyetle bakmamak lazım.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Hakli bir hatirlatma..Olaylara tek yönlü bakarsak inandiriciligimiz olmaz.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
meşmet: ayrıca soruda yapıyorsunuz denmiş.bu sitede cinayet işlemiş olan varmıdırki?
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
meşmet: anketör 12 yaşında ve din kültürü kitabından bakaerak yapmış.bunlar aklına gelmemiş olabilir.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
kuzcali: Erzincan'ın Kemaliye ilçesi Başbağlar köyünde gözü dönmüşlerce hunharca kurşuna dizilerek,evlerinde yakılarak katledilen 33 kişi de içini sızlatsın biraz.(5 Temmuz 1993).Herkes için adalet sözünü unutmayalım.El insaf.
27 Mayıs 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: berxay . 26 Mayıs 2008