Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Parti kapatmak gerekirse, sizce hangi parti kapatılmalıdır ?

55kamil1965: teröristlerin partisini kapatmak değil hepsini asmak gerekir kapatmak çözüm değil bence
fidem: Eee ne farketti şimdi? Sizden önceki iki sayfada ciddi tartışma yaşandı ama kimse birbirine küfretmedi.... Yapmayın yahu, bu şekilde nasıl anlaşabiliriz ki?
9 Mayıs 2008 . Ankete Git
fidem: Fikirlerinin uyuşmadığı insanlara 'bayağı' diyenin kalitesinden şüphe ederim ben asıl...
9 Mayıs 2008 . Ankete Git
55kamil1965: held bu söyleyeceklerim sana ve senin gibi kişiliksizlere ' pe - kaka kimdir de istekleri yerine getirilsin örgüte yaltaklıkmı yapılsın kürt kardeşlerimize bişi dediğimiz yok bu ülkede yaşıyosak kuzeydeki de, güneydeki de, batıdaki de, doğudaki de aynı hakka sahiptir ancak pe kaka ve yandaşları bu ayrıcalıktan muaftır onların hakkı ölüm
9 Mayıs 2008 . Ankete Git
55kamil1965: Arkadaşlar bir konuya açıklık getirelim... Recep Tayyip Erdoğana oy verenler sağcıdır, Devlet Bahçeliye oy verenler ülkücüdür, Deniz Baykala oy verenler solcudur ve tabi şu lanet olası partiye oy verenlerde teröristtir ve bence ülkemi babam bölse (ki böyle bişey bizim sülaleden çıkmaz) onuda idam edin derim buna mukabil oy verenlerin hepsini katletmek gerekir (nokta)
9 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: dedim ya farklı düşünüyoruz.saygı konusunda da baya farklı düşünüyoruz.herneyse hakikaten bu polemik gereğinden fazla uzadı.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Bir taraftan kürtlerle pkk ayridir karistirmayalim diyorsunuz, diger yandan pkk kürtlerin temsilcisiymis gibi taleplerinden söz ediyoruz.Terör örgütleriyle devletler muhatap olmazlar, bütün dünyada bu böyledir.Artik bu konuda baska yorum yapmiyorum.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: peki held senin başka dahiyane bir fikrin varmı?yıllardır insanlar ölüyor.üstelik demek istediğimi anlayamazsın.pkk ya silah bırak de.gel oturalım de.bakalım geliyorlar mı?elbette hayır!ne görecek insanlar.barış isteyen türkiye,istemeyen pkk.o zmaan taraf değitirecekler.silahla ancak onalrın tarafını arttırdık anlamıyor musun!!1
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: 'pkk elbette silah birakmali ama silah biraktiginda karsisinda siyasi muhatap bulmali.Istedikleri yerine getirilmeli.' Bu sözler dpd ye ait kimin anlama sorunu oldugunu bir daha düsün istersen...
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: sen az önceki yorumunla bana yeniden açıkça pkk lı dedin.zehirle bana katılıyor diye pkk yı lanetliyorsan o yorumlara katılamazsın,düşüncene ters düşer dedin.bu sitede beni bilen 10 kişi var ya da yok.sayende diğer üyeler pkk yandaşı bir vatandaşım zannedecek.artık hakaret olmadığı sürece yorum yapmayacaım bu konudalütfen benmle ilgili birşey yazma.elbette engel olamam ama rica ediyorum!
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Zehirlee: dbd06 yı anlıyamamışlığın senin sorunun Ne benim nede anlamış olduğum kadarıyla dpd06 nın pkk yı yada dtp yi haklı görmüşlüğü yoktur. Burda bir takiyecilik ten çok senin anlamak istememeyişin var yada anlamayı becerememeyişin.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Ülkesini sevenlere laf atmam ben hic bir zaman böyle bir sey olmadi.Ülkemin askerini polisini sehit ednelere lafsöylerim ben.Gocunan gocunabilir.Ben onlardan degilim diyorsan.Sakin ol o halde.Celallenmene gerek yok.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: ercü değil zehirlee diyecektim
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: benim zoruma giden dpd nin yorumlarına katılıyorum diyprsun sonra pkk yı lanetleyiorsun ve kendine ters düşüyorsun demen.ercü de ben de yüz kez yazdık pkk nın allah belasını versin diye.sen neden hala uğraşıyorsun anlamadım gitti
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Benim derdim seninle degil dpd, zehirle denen vatandasla..Yahu pkk yi lanetlemem neden birilerinin zoruna gidiyor anlamakta zorluk cekiyorum...
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
dpd06: held hala bana pkk yandaşı dediğinin farkında mısın??rica etsem benimle uğraşma olur mu?konuşmakla da vatansever olunmuyor.ahkam kesmekle sevimli vatandaş hiç olunmuyor.ülkesini sevenlere laf atıp durmakla adam da olunmuyor.susmak en büyük erdemdir diye bir laf var.hakaret etme yahu
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Dpd nin yorumlarinin tamamina katiliyorum deyipte sonradan pkk nin cani cehenneme demek, tutarsizliginin cok acik örnegidir.Yasaminiz sadece takkiyeden ibaret, baska bir sey yok.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Zehirle aklin sira yine imalarla satasmaya calisiyorsun ama senin o aklin buna yetmez.Fasist kimse sözünden onlar alinsin beni ilgilendirmiyor.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
ercü: Sonuç olarak pkk doğu ve güneydoğu bölgelerinin gelişmemiş olmasınının yegane sebebi değildir. Pkk bu sebebi malzeme seçerek kürtleri ezmiş ve bu bölgeleri kullanmıştır. Ordaki halkın bunun bilincinde olduğuna inanıyor zorraki durumlardan dolayı ya taraf seçilmiş yada taraf olmaya zorlanmıştır.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Zehirlee: 1980 yıllara kadar T.C devletinin sırasıyla gelmiş iktidarların hepsi. 1980 yıllardan sonra ise gelişmemişliğin tetiklediği terör. Olaya genel bakmak isek terör yokiken ki sürecte ki geri kalmışlığının nedeni olarak terör bahanesinin arkasına gizlenmiş gibi oluruz.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Dilemma: Bu soykırımcı zihniyet ne böyle? Hep anlamsız ve gerçekleşmeyeceğini bildiğin hayallerle yaşamak ne saçma şey. Herkes birbirini asıyor, ne olacak acaba bu işin sonu....
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Peki zehircim eğer bugün bir Bingöl, Tokat kadar gelişmiş bir il değilse bunun sorumluları kimler sence?
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Zehirlee: mavi cim son sürece göre konuşursak evet bölgenin gelişmemesinin en büyük nedenlerinden biri terör dür deriz ama sürece genel bakarsak bu defa karşımıza terör ün en büyük nedeni gelişmemişlik tir die çıkar.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
ercü: Arkadaşlar dtp ninde canı cehenneme , pkk nında canı cehenneme, ırkcı faşistlerinde canı cehenneme, anlarsınız belki he (zehirle yorumunda biraz değişiklik yapıp genelleme yaptım kusura bakma)
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Olaya kabaca bakarsak (sizin baktığınız gibi) her iki taraftanda ölenler var evet. Ama biri vatanının varlığını birliğini muhafaza etmeye çalışırken diğeri bölücülük yaparken, askerine kurşun sıkarken.. Biz türkler deyip karşı tarafa kürtleri alamassın bir kere.. biz kürtler ve türkler vs.. karşımzıda pkk var ve pkk asla kürtlerin temsilcisi yada haklarının savunucusu değildir. Doğu bölgemiz bugün eğer hala gelişememiş bir bölge ise bunun en büyük nedeni terör belasıdır.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
abuzittin: Biz (türkler), pkk bizim askerlerimizi öldürüyor diyoruz hakikaten de öldürüyor. Benim ilkokul arkadaşım da şehit oldu. Ama kürtlerin de (en azından bazı kürtlerin, DTP'lilerin) sizin askerleriniz, ordunuz bizim evlatlarımızı, gerillalarımızı (bizim terörist dediklerimiz) öldürüyor diyor. Dağda ölen teröristlerin de aileleri var. Onlar da kan davası güderse ne olacak bu işin sonu? Tamam bir çok yanlışlar yapıldı, çok acı şeyler yaşandı. Ama artık insanlar ölmesin demek çok mu zor.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
abuzittin: Konu pkk olunca akıl kayboluyor, duygular devreye giriyor. Duygular da ancak 'hain bunlar, asalım keselim' benzeri cümleler kurduruyor. Halbuki biraz aklımızı devreye soksak... Ne istiyoruz? Pkk silah bıraksın, dağlarda kimse kimseyi öldürmesin. Peki nasıl olacak? Biraz da buna kafa yoralım. Olayı kan davası haline dönüştürmeye gerek yok.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Held cim dtp ninde canı cehenneme , pkk nında canı cehenneme, ırkcı faşistlerinde canı cehenneme, anlarsın belki he!!
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Held: Teröre ve teröriste hosgörü bekleyen hainler bu hosgörüyü ancak emperyalistlerin kuklasi olmuslardan görebililrler.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Temel eşitliğin temel kardeşliği, temelde eşitsizliğin üvey küçük kardeşliği değil.
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: DTP kapatılmalı ve vekilleri vatana ihanet ile yargılanmalıdır. Terörizmin mecliste söz hakkı yoktur, olmamalıdır... Ayrıca terörist ile de masaya oturulmaz...
8 Mayıs 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: aalperarik18 . 25 Mart 2008