Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

POLLİN ABLA: 18 yaşında bir eşcinselim ve eşcinsel olduğumu ailem yeni öğrendi. Ailem doğal olarak tepkili davrandı, ama bu duruma alışıyor gibi. Sizce aileme ve çevreme nasıl davranmalıyım?

yaprak3: kendi cinsiyetinin güzelliğinin farkında değilsin , düşünsene bir kızla evlenemeyecen sonra sana baba diyecek çocuklarının olmayacak onlarla koşup oynayamayacaksın sonra yaşlıyken tek başına kalacaksın ..... sen bu durumdan vazgeç , benim nacizane yorumum bu
yaprak3: bu arkadaş , bu konusunu burda anket yaptığına göre herkesin yorum yazma hakkı vardır saygı sınrlarını aşmadan , yorum yazanlara da saygı sınırlarını aşmadan ...
7 Kasım 2008 . Ankete Git
fidem: Siz bir şey deseniz ne olacak ki? İnsanların hayatı ve seçimleri ne zamandan beri sizden sorulmakta? İsterseniz bir şeyler deyin, buyrun. Ancak burada diyebilirsiniz zaten.
6 Kasım 2008 . Ankete Git
zeynoop: ayrıca tek başına evlat edinirsin ona bişey demem. evlenmek istemezsin çocuk sahibi olmak istersin gider çocuk evlat edinirsin tek kelime etmem takdir ederim. ne olru burda çocuğun ya annesi yada babası olur. günümüzde pek çok çocuk var ya annesi yada babası olan.ama 2 annesi yada 2 babasının olması mtühiş derecede saçmalıktır mantıklı düşünün lütfen !
6 Kasım 2008 . Ankete Git
zeynoop: neden olumsuz bakıyosun ki. çocuk esirgeme yurdundaki bi çocuğu bir anne ve baba da evlat edinebilir yani eşcinsel 2 anneden yada eşcinsel 2 babadan daha hayırlı olur bence. eşcinsel 2 anne yada 2 baba çocğuna ne kdr sağlıklı cinsel eğitim verebilir ki çocuğun bu yönde bi eğilimi yoksa da sözde ebeveynleri sayesinde sapkınlığa gitçek insanlık çok ilginç yerlere gidiyor herkes kendi canının istediğini yapmaya çalışıyor kendinden başka kimseyi düşünmüyor çok kötü durum çok
6 Kasım 2008 . Ankete Git
Dilemma: Hangisinin daha sağlıklı olacağından kimse emin olamaz.
26 Ekim 2008 . Ankete Git
Dilemma: Zeynoop o söylediğim lafın gelişiydi. Çocuğun kötü örnek alacağını söylüyorsun, 'kötü' olduğu senin fikrin. Sen konuya her yönden hakim olamazsın ki. Ayrılmış bir anne baba psikolojisindense veya esirgeme kurumunda sokak hayvanı gibi kalmaktansa iki baba iki anneyle yetişmek daha sağlıklı!
26 Ekim 2008 . Ankete Git
dişi_vampir: öte yandan eşcinsel çiftler hetero çiftlere göre evlat edindikleri çocukların cinsel gelişimi ve hetero olsun homo olsun gerçekliklerini onlara bir dizi travma yaşatmadan kaldırabilecek durumdadır. en azından kendi hayatlarından ders almışlardır..
18 Ekim 2008 . Ankete Git
dişi_vampir: asıl siz saçmalamayın.insanlar tek başlarına evlat edinebiliyor, iki kişinin alması gereken sorumluluğu tek başlarına yüklenebiliyor buna izin var. ama konu eşcinsel bir çiftin evlat edinmesi olunca sorun evvela çocukların cinsel gelişimi ve 'onlar'a benzerler korkusu oluyor. birbirini çok seven iki insan tek bir anne ya da babanın olabileceği modelden çok daha başarılı bir model olabilir. kimse inkar edemez ki birşeyi ne kadar zor elde edersen o kadar değer verirsin bu insani insani bir zaafdır
18 Ekim 2008 . Ankete Git
zeynoop: Allah aşkına yapılan yorum çok saçma. Hollanda'da evlendikten sonra edinilen çocukların ne kdr sağlıklı olacağını çok merak ediyorum gerçekten. o çocukların psikolojisi ne kadar obzuk olacaktır tahmin bile edemiyorum. herkesin annesi ve babası varken çocukların 2 babası olucak ve annesi olmayacak saçmalamayın lütfen açın gözünüzü artık sapkınlığa göz yummayın :S
18 Ekim 2008 . Ankete Git
Dilemma: Şu da var herkes , 'herkes' gibi, çoğunluk gibi mutlu olmak zorunda değil. Her şeyden önce insanın mutlu yaşaması önemli. Gerisi onun bunun fasa fisosu..
5 Ekim 2008 . Ankete Git
Dilemma: Eşcinseller de basbayağı aile kurabilirler. Hollandada evlenip birkaç evlat edinmek mesela... Hem yaprak şuna gerçekten inanki 'vazgeç' kelimesi çok uygunsuz çünkü bu bir tercih değil. Bunu bu sitede kaç yüzbin kere söyledim hatırlamıyorum. :)
5 Ekim 2008 . Ankete Git
berksa: bence yaprak haklısın
5 Ekim 2008 . Ankete Git
dpd06: ona zaten istesek de zorla hiçbirşey yaptıramayız.ki benim anlatmaya çalıştığım şey bana göre olaya yanlış baktığın.sen hala diyorsun ki -kaçırdığı hayatın güzelliklerini anlatmaya çalışıyorum-.onun bu şekilde de hayattan zevk alabileceğini düşünmüyorsun.kaçırdığı birşeyler yok.zaten eşcinsellerin de gayet güzel bir hayatı olabilir.ben bunu anlatmaya çalışıyorum ama anlaşamıyoruz doğal olarak
17 Eylül 2008 . Ankete Git
yaprak3: sonra ona , kaçırdığı hayatın güzellklerini göstermek , neresi kötü bunun ?
17 Eylül 2008 . Ankete Git
yaprak3: ben bu arkadaşa yaptığı bir anket sonucunda sadece bir yorum yazdım zorla ona bir şey yaptırmaya çalışmıyorum
17 Eylül 2008 . Ankete Git
dpd06: yaradılışına uygun davran,psikoloğa git.bunları yazan sen değil misin?ben yanlış mı okumuşum?benim anlatmaya çalıştığım şey eşcinselliğin bir sorun olmadığı.sen en ufak bir özelliğinden vazgeçebilirmisin?bu senin kişiliğindir,huyundur.ben bugun istesem değişebilir miyim?tsbii ki hayır.18 yaşına gelmiş bir insandan bahsediyoruz burda.12-14 yaşında olsa hadi neyse.böyle yaşayan ve gayet mutlu bir sürü insan var.bizden farklı diye neden değişmesli diyoruz?
17 Eylül 2008 . Ankete Git
yaprak3: yazdıklarımın hiç birisini anlamamışsın ya da anlamamazlıktan geliyorsun
17 Eylül 2008 . Ankete Git
dpd06: bence yanlış düşünüyorsunuz.neden diyecek olursanız şöyle açıklayayım.siz eşcinsellerde bir gariplik olduğunu seziyorsunuz.değişebileceğini psikoloğa gitmesini falan söylüyorsunuz.işi sürekli,allah bizi böyle yarattı cümlesine getiriyorsunuz.peki size şöyle sorayım:eşcinselleri kim yarattı?onlar gökten mi indiler?eşcinselliği toplumun sorunu olarak görürseniz beni zaten asla anlayamazsınız.
17 Eylül 2008 . Ankete Git
pellin_88: bence yaprağın yorumu na katılıyorum
17 Eylül 2008 . Ankete Git
leylimley: efecan'ın yaşı henüz çok genç, ama kendini en iyi kendi tanır ve ifade edebilir. Ben de destek almasını ve ancak belirli bir takım psikolojik destek aşamasından sonra kendini tanımlamasını ve en doğru yolu kendisinin çizebileceğini düşünüyorum.
16 Eylül 2008 . Ankete Git
leylimley: Sevgili yaprak3, sizin dedmek sitediğinizi ben anlıyorum, en azından belli bir olgunluğa gelmeden karar vermemesi ve psikolojik sorunu var mı yok mu, bu aşamaya nasıl gelinmiş tabi ki üzerinde durulmalı. Fakat şöyle bir durum da var ki, eğer doğuştansa bu eğilim, size şu anki tercihiniz ne kadar doğal geliyorsa karşındakinizi şahsıda bu açıdan değerlendirmeniz gerekiyor. size yanlış yoldasın vazgeç dense, kendinizi nasıl hissederdiniz? siz zorla bir bayandan hoşlanabilir misiniz?
16 Eylül 2008 . Ankete Git
yaprak3: efecan psikiyatris den destek almalısın bu durumdan kurtulmak için
16 Eylül 2008 . Ankete Git
yaprak3: yaratılışa uygun olarak yaşarsa daha çok mutlu olacağına eminim
16 Eylül 2008 . Ankete Git
yaprak3: ve arkadaşa bu durumdan pişman olmadan vazgeçmesini tekrarlıyorum
16 Eylül 2008 . Ankete Git
yaprak3: eşler çift olarak bir erkek bir bayan olarak yaratılmış ! ve ben hala yorumumum arkasındayım
16 Eylül 2008 . Ankete Git
dpd06: ugugug sana şiddtle katılıyorum.Cinsiyetinin güzelliğinin fazlasıyla farkında bu arkadaş:)hastalık falan değil ki bı gayet normal.hayatına devam et,her zaman nasılsan öyle ol.ayrıca Yaprakçım;eşcinsellerin de sevgilileri olur yani yalnız ölmezler hatta onların aşkları daha büyük olur bizzat şahit oldum.çevremde öyle bir çift var.Efecan ın arkasındayım,hatta bunu ailesiyle paylaşacak cesareti bulabildiği için onu tebrik ediyorum.
16 Eylül 2008 . Ankete Git
Ugugug: Aslı bence yorumunuzun aksine efecan tam da kendi cinsiyetinin güzelliğinin farkında :)
16 Eylül 2008 . Ankete Git
Uyku: yaprak bu onun elinde olan birşey değil. sen nasıl kadınlara cinsel olarak ilgi duymuyorsan, o da ilgi duymuyor, erkek olmasına rağmen duymuyor çünkü hormonlarında bir yerlerinde sorun var. senin söylediğin bir köre 'gör', bir sağıra 'duy' demek gibi birşey.
16 Eylül 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: efecan . 6 Eylül 2008