Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Sizce ülkemizde türban konusu neden bu kadar çok tartışılıyor?

tommyer: Bazi insanlarimizda, Islam deyince akla Arabin, acemin yasantisi geldigi icin, gercek Islam'dan bihaber olundugu icin, cahil olundugu icin. Insanlarimiz dine bir siyasi partinin oy artirim araci kadar deger verdikleri icin. Abaza, namussuz erkekler elalemin bacisina baktigi ve herkesi kendi gibi sandigi icin. Turklerin geleneksel basortusunu tarihe gomerek Turk Kulturune bu sekilde de ihanet etmek icin. Son olarak, gercekten boyle inandigi icin takanlar, siyasetcilere 'yeter bizi kullandiginiz'
fisun: Medeni kanun mu , şeri kanun mu karar verin kim takiyye yapıyor anlayalım. Müslümanlık tek türbanla olmaz, yazdık o kadar anlamıyorsanız benim sorunum değil. Yalnız başkalarına takiyye yapıyor demek için kendi maskelerinizi indireceksiniz.
3 Şubat 2008 . Ankete Git
mervve: tommyer'in yorumuna şapka çıkarıyorum , harika özetlemiş.
3 Şubat 2008 . Ankete Git
abdulkadirba: Takiyye yapan sizsiniz.Sanki türbana karşıymışınız ama başörtüsüne değilmişiniz havalarındasınız.Halbukü açıkça sizin isteğiniz başın hiçbir şekilde örtülmemesi.
3 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Örtünmek dinin emriyse , diğerlerinide uygulayın, onları uygulamayınca müslümanlığımız engelleniyor demiyorsunuz. Miras hukukundan vazgeçin, 4 tane eş alma hakkınız medeniyete sığmıyor değil mi, ama bir türban herşeyin çözümü, takınca dinin gereği yerine geliyor. yazık esas size. Ya dine göre yaşarsınız, takiyye yapmazsınız, ya da medeni hukuk neyse uygularsınız. ben hem öyle hem böyle yaparım, herkes bana uyar derseniz, böyle gerginlik yaşar herkeside gerersiniz.
3 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Evet ekinox, yaradanı kimse kandıramaz, kaldı ki bizi bile kandıramıyorlar...
3 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Lisede müslüman değil, üniversitede mi müslüman oluyor bu insanlar. kamuda çalışacaksa hakim olacaksa, avukat olacaksa müslüman olmayacaklar mı. sadece üniversite ile mi sınırlı müslüman olacaklar. biz kanmıyoruz, bu ileride yapılacak olanların ön adımıdır. Siz de bizi kanıyor zannediyorsanız yanılıyorsunuz, yok gerçekten samimiyseniz, zaten kendi üzerinizden bunu yapanlara karşı çıkarsınız. Ben sizi bayan zannetmiştim, yine bir erkek türbanın arkasında??
3 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Ben hiç batmam, öyle bir kaygım da hiç olmadı. İnsan fikirlerinden dolayı niye batsın ki? Hah şöyle kendi hakkınızı kendiniz savunun. Dini inancı için takana laf söyleyene zaten ben karşı çıkarım ilk önce. Göremediğiniz bu zaten, kullanılıyor ve ülkenin bütün gündemi buna bağlanıyor. Ninemin başörtüsü değil beni ilglendiren, siyasi bu düzenbazlığa alet olanlardır. İster üstünüze alın, isterseniz alınmayın. bir sürü okuyan var ve onlarda üstlerinden yapılan bu gerginlikten rahatsız
3 Şubat 2008 . Ankete Git
ekinox: kafalarını bağlayanlar , benim 5 katım makyaj yapıyor. daracık etekler giyiyor...amaç dikkat çekmemek ve erkekleri tahrik etmemek ise bu yaptıkları nedir. hem başları kapalı hem de hala beğenilmek için çırpınıyorlar. kimi kandırıyorlar bu kızlar? sizleri kandırdıkları kesin ama yaradanı kandıramazlar...
3 Şubat 2008 . Ankete Git
Efsane1: İşte sorunda hep ben bilirimci rektörlerin keyfi uygulamalarından kaynaklanmakta. Her şeye tepeden bakan soyunmayı çağdaşlaşmak olarak sanan lar tarafından...
3 Şubat 2008 . Ankete Git
Efsane1: Fison,Sen her kadını veya kızı erkek veya siyaysiler zoruylamasıyla mı takıyor sanıyorsun.Yazık! Bunu dini gereklilik olduğunu hatırlatmaya gerek var mı? Kaldı ki böyle bir şeyı de olsa acaba isteyerek takanları da madur edecek şekilde bir yasak getirmek doğru mu? Lütfen yazıştıkça batmayın...
3 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Anlatmıyor, anlatamıyorsun çünkü. Yine türban hakkı savunmak sana düşmüş:)) Acıyorum evet , o kadınlara acıyorum. Ben hiç acınacak hale düşmedim, düşmemek için de alnım açık başım dik kendi hakkımı savunacak kadar aydınlık beyinliyim. Karışmayın kadınlarınız haklarını kendi savunsun. Okumak adı altında, bu sömürü yeter artık, ülke germek ve bölmekten başka bir işe yaramadığını hala anlayamadıysanız yazık size.
3 Şubat 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Acınacak halde olan sen ve senin gibiler.. O acıdığınız kadınlar öyle evlatlar bıraktılarki ülkemize Allah'a şükür bugün o insanlar sayesinde kızları çocukları yıllardır mahrum oldukları bir hakkı elde edicekler inşallah. Göz zevkinize biraz halel gelicek belki ama daha önemli hakikatler var artık ülkemizde. Bir ferdin eğitim hakkı!! bilmem size birşeyler anlatıyor mu..
3 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Oynanan oyunu iyi bliyorsunuz ama çarpıtmakta da üstünüze yok. siyasi simge yapan kim, size esas zararı veren kim? Onları yargılayın, milleti suçlu ilan edene kadar, siyasete kim sokmuş, kim sömürüyor onları yargılayın, bu gün en büyük zararı yine sizler görüyorsunuz ama hala farkında değilsiniz. Bu mu açık beyinli olmak? Sizin üzerinizden nutuk atan siyasiler ve erkekler mi akıllı, siz mi?
3 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: Zavallı kadınlara acıyorum ben, bu gün türbanlıların önünde bir erkek bildiri okuyordu, bir diğer erkek kafasına türban takmış yürüyordu, kendi haklarını savunamayacak kadar acizliklerine üzülüyorum, bildiriyi ben okuyacağım diyen molla kılıklı adamın arkasında çok zavallı görünüyorlardı. Atamın bana verdiği hakları böyle koruyan, onun verdiği seçme seçilme hakkıyla bu günlere gelen, zavallı hemcinslerime acıyorum. türbana da sonuna kadar hayır dyorum.
3 Şubat 2008 . Ankete Git
Efsane1: O oyunları da söyleyeyim. Daha önce ikna odaları kurdular Baş örtülüler için baktılar geri adım atmıyorlar bir hile ile evvela kiraladıkları mankenlere başını örttürüp ileri geri konuşturdular daha sonra dabak neymiş bunlar dediler ve yasakladılar. Asıl istedikleri sadece kendi gibi düşünen insanlar Oluşturmak.
3 Şubat 2008 . Ankete Git
Efsane1: Hiç kendini kandırma başörtüsü konusunda öyle oyunlar oynandı ki maksatları aslında Baş örtülüyü Üniversiteye almamak. Kaldı ki bir kaç kişi simge için takıyorsa o, onunla Allah arasında kalır.Bu bir kaç kişi yüzünden bütün Baş örtülü madur edilebilir mi? Hangi insafa sığar.
3 Şubat 2008 . Ankete Git
abdulkadirba: Bak gene dağıttın kendini,toparlan biraz.Benden tavsiye gözünü aç,kapalı farkında değilsin.
3 Şubat 2008 . Ankete Git
hacıyatmaz: Sen o kadar çok yağcı tanımışsın ki herkesi onlar gibi yağcı sanıyorsun,abdulkadirba!
3 Şubat 2008 . Ankete Git
fisun: 'Yağ çekmek' ne çirkin bir nitelendirme. siz şu an kime yağ çekiyorsunuz öğrenelim o halde. Sizin lugatınızda, eğiliminizde, böyle bir kavram var ki, başkalarının yağcılığını anlayabiliyorsunuz!
3 Şubat 2008 . Ankete Git
batsalli: sizlerde ancak tayyibin ve diğer imamların..
3 Şubat 2008 . Ankete Git
abdulkadirba: Evet,sizler ancak birbirinizin dilinden anlıyor birbirinize yağ çekiyorsunuz.
3 Şubat 2008 . Ankete Git
batsalli: tommyer çok güzel anlatmışsın arkadaşım, seni anlayanlar zaten seninle aynı fikirde, diğerleri anlasa onlarda aynı fikirde olurdu, içlerinden bikaçı anlasa bile işine gelmiyor. sanada saygılar....
3 Şubat 2008 . Ankete Git
hacıyatmaz: Konu türban oldu mu mevzu uzuyor ama ekonomi,terör,sosyal sorunlar,yolsuzluk,çeteçilik,dış ilişkiler oldu mu tık yok hemen mevzu değiştirme ihtiyacı duyup konuyu yine bez parçasına getiriyorlar,namusun arın saçtan çıktığını sanıyorlar.Arkadaşlar saçtan çocuk olmaz ki saçı saklayalım,önemli olan saçın altındakini yönetebilmek,tabi kafa kapasitesi yeterse...
3 Şubat 2008 . Ankete Git
hacıyatmaz: Tommyer boşuna kendini paralama dostum bunların saygı anlayışı kıt.
3 Şubat 2008 . Ankete Git
tommyer: Babaannemiz gibi takmak da su donemde bir nevi Turnusol kagidi gibi bir islev gorecektir, kim musluman, kim siyasetci ortaya cikacaktir. (Boyle bir ayrim yapiyorum, cunku dini siyasete alet edebilenin o dine bir parca saygisi olmadigini dusunuyorum). Yani basortusu duzenlemesini universitelerle sinirli kalmasi ve siyasetciler tarafindan bir daha kullanilmamasi kosuluyla destekliyorum. Turbana kesinlikle hayir. Saygilarimla.
3 Şubat 2008 . Ankete Git
tommyer: Ancak bu insanlar simge oldugu icin taktiklari kadar bu sebepten de takiyorlarmis, sohbetlerinde bulundum, hakkatten aralarinda tam militan siyasal islamci olan iki paralik etmezler de var (boyle soyluyorum, cunku kutsal dinimizin adinin siyaset denen igrenc bir is ile yanyana gelmesinden tiksiniyorum) hakikaten inanci icin boyle takip da sizin Erbakan, Tayyip gibi egoist siyasetcileriniz yuzunden kendini kullanilmis hisseden de. Yeter artik bu kizlari siyaset rahat biraksin. Babaannemiz gibi ta
3 Şubat 2008 . Ankete Git
tommyer: Efsaneyi unutmusum, Turbanla basortusunu nasil ayirt edeceksin demis. Arkadasim sen bana 1 milyon kisi getir iclerinde turbanli olsun basortulu de olsun, hepsini ayirt ederim, goz var izan var! Kimi kandiriyorsun, turbanin ne oldugu apacik ortada, azicik pariltili vede dikkat cekici. Turbanli kizlarin da bu yuzden isine geliyor, babaannem gibi takarsam kimse bana bakmaz diyor, hatta ciktigim evlenecegim kisi bile gozunu disari diker diyorlar.Bana itici geliyor ayni zamanda bir simge oldugu icin,
3 Şubat 2008 . Ankete Git
tommyer: Son soz; Gericilik Islam degildir. Islam en son gericiler aittir. Saygilar.
3 Şubat 2008 . Ankete Git
tommyer: cikarmayan insan %90 olsa ne farkeder, biz dogru bildigimiz yoldan donmeyiz, Ulkeyi sattirmayiz, vatani boldurtmeyiz, kutsal dinimizi oy araci olarak kullandirtmayiz onu koruruz, ve de butun bu olagelen kotulukleri ve butun gundemi siyasetcilerin sacmaliklarla ortmesine izin vermeyiz, Babaannemin basortusune evet gericiligin simgesi Turban'a hayir. 'Dinimize bizzat gerçeğe nasıl inanıyorsam buna da öyle inanıyorum- akla aykırı, ilerlemeye engel hiçbir şey içermiyor'M.Kemal Ataturk. Son soz, Geri
3 Şubat 2008 . Ankete Git
tommyer: ' Allah'a kavuşacaklarını düşünenler ise şöyle konuştular: 'sayıca az nice topluluk vardır ki, sayıca çok nice topluluğa Allah'ın izniyle galip gelmiştir. Allah sabredenlerle beraberdir.'Bakara Suresi-249 buradan da, o asagiladiginiz sayica az insanlarin takvaca belki de o coklarindan ustun olabilecegini anlayabilirsin. Bu bakimdan %47'yi getirip durmayin, Allah katinda bile insan topluluklarinin sayica ustunlukleri onemli degildir. Kalite onemlidir kalite. Ulkesinin babalar gibi satilmasina ses
3 Şubat 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: batsalli . 21 Ocak 2008