Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

PKK'nın son saldırılarından sonra vatansever milletimiz yollara çıkıp hain PKK'yı lanetlemek için yürüyor. Bu yürüyüşlere katıldınız mı / katılacak mısınız ?

d-genc: Acımız çok büyük ancak katılmadım ve katılmayacağım bu yürüyüşlere. Irkçe şovenist bir gösteriye dönüştürmeye çalışanlar oluyor çünkü. Bozkur işaretleri yapılıyor sanki şehit bir tek onların gibi
d-genc: Ben ne diyorum burda kaç gündür? Yeni mi anlamaya başladın beni? Sana katılıyorum anca böyle zamanlarda ortaya çıkarlar zaten çünkü ideolejik temelleri yoktur ki konuşsunlar. Böyle verilen tepki(!) nin de kabul edilebilir bir yani yok
30 Ekim 2007 . Ankete Git
2moro: ya oraya cikip binalarin camlarini indirenleri hic görmüyormusunuz onlarin nasil birer insan olduklarini.cekmisler esrari,cesaret sinirsiz,önlerine geleni yikiyorlar.normal bir insan bunu zaten yapmaz.mhp lilerde zaten anca böyle olaylar oldugu zaman cikiyorlar ortaya,ondan önce hic piyasada yoklar ama neyse.mhp reklami yaptiklari dogru,ama onlarda tepkilerini böyle cok daha iyi verebileceklerini zannediyorlar.
29 Ekim 2007 . Ankete Git
d-genc: Çoğu miting belirli bir gruba hitap eder bu çok normal ama tüm Türkiye'yi yasa boğan bir konuda kendine siyasi rant sağlamaya çalışan grupların olması normal görünecek bir şey değil ki bir de yaptıkları taşkınlıklar eklenince olay ırkçı bir gösteriye dönüşüyor.
28 Ekim 2007 . Ankete Git
2moro: kardesim mitingler genelde zaten hep belirli bir gruba veya bir kuruma hitap ediyor.bozkurt isareti yapip yapmamak bunu engelleyemez.slogan atmak bile,yani mesela 'kahrolsun pkk' demek bile kismen senin siyasi görüsünü ortaya koyar.bu mitinglere katilmanin bir kacinilmazidir.rahatsiz oluyorum diyorsan,katilmazsin.seni zorlayan da yok sanirim,..umarim.
28 Ekim 2007 . Ankete Git
d-genc: TKP'nin binalarına da saldırıldı ki bu da ülkücülerin mitinge katılımlarındaki amaçlarını gösterir. Sokakta siyasi malzeme her yerde yapılıyor diye tüm Türkiye'nin çağrıldığı mitinglerde de mi kendi siyasi propogandalarını yapacaklar? Hele de ölen askerlerimiz için yapılan bir mitingte. "Şehit mitingi" düzenleniyor "ülkücü hareket engellenemez" deyip bozkurt işareti yapılıyor . Bunun için katılmadım katılmayacağım ülkücülerin siyasi propogandaya çevirdikleri mitinglerde işim olmaz.
28 Ekim 2007 . Ankete Git
mervve: Bırak arkadaşım ya nedense sadece bu zamanlarda ortaya çıkıyor bunlar memlekette neler olup bitiyor hiçbir zaman tepki koymazlar.Sözde milliyetçi olmamak lazım.Sokakta küfür edip,bozkurt işareti yapmanın kimseye faydası olmaz.Şunu da söylemek istiyorum bu şehitlerimizi önemsiz saydığım anlamına gelmesin o konudaki düşüncelerimi zaten daha önceden belirttim.
27 Ekim 2007 . Ankete Git
2moro: ona bakarsaniz siyasi malzeme her dakika heryerde yapiliyor.sokakta gördügünüz her türbanli kadin(kendisi farkinda olmasa da) siyasi bir malzemedir.bunlar sizi rahatsiz etmiyor da allahin bozkurtuna mi taktiniz?tarikatlar her yerde cirit atip milletin beynini yikiyorlar,gözlerini boyuyorlar,onlari söylemezsiniz ama !!!
27 Ekim 2007 . Ankete Git
famılyrock: Benim için MHP den başka birşey çağrıştırmıyor bozkurt işareti... Ne amaçla kullanılabilirki başka... Onları gören gösteriden uzak duruyor etrafta da bi tek onlar kalıyor... Siyasi malzeme yapıyorlar basbaya...
27 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Dtp binalarından başka yere saldırdıklarını duymadım, ama bu yapılan hareketi onayladığım anlamına gelmez tabi ki. Açık düşüncemi sorarsanız, Dtp nin kürt vatandaşlarımızı değil, pkk yı temsil ettiğine inandığım için bu tepkiyi çok da kınayamıyorum. İnsanları sürekli tahrik edercesine demeç verip, 'onlar bizim kardeşimiz, kimse bize terörist dedirtemez' diyen adamlara, dokunulmazlık kılıfıyla bir müeyyide uygulanamıyorsa, tepki verilecek tek yeri hedef alıyorlar. Kapılarına çiçekmi bıraksınlar
27 Ekim 2007 . Ankete Git
d-genc: Ayrıca bu polemik burda biter ekinox ablam yorum yazdıysa üstüne yorum yazmak bize düşmez:))
26 Ekim 2007 . Ankete Git
d-genc: Ülkücüler vereceği zararı bu ülkeye verdiler vermeye de devam ediyorlar. Ayrıca fisun 'arkadaşım' ben benim işaretim daha güzel demiyorum ben cenaze ve yürüyüşlerdeki bozkurt işaretlerinin olmaması gerektiğini söylüyorum farkındaysan kendisi zafer işaretini içine soktu. Ayrıca saldırıya uğrayan tek bina DTP'nin binaları değil başka pek çok bina da saldırıya uğruyor,tahrip ediliyor. Ayrıca ben de budan(siyasi malzeme haline getirilişinden) yakınıyorum
26 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Ben de apo posteri açanlardan nefret ediyorum ama onlardan asla tırsmam, tırsmıyorum. onlar bizden tırssın. Ve bu aralar o posteri açıp zafer işareti yapanları, gaziyi birbirine katanları gördükçe, senin dediğin malum işaret beni rahatsız etmiyor artık. Etki , tepki bunu kabul etmek gerek.
26 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Ekinox'cuğum sanırım ağır şeyler yaşamışsın. Bazılarımız bunu üstünden atamıyor. Hepimiz kıyısından köşesinden yaşadık. Biraz tolerans göstermeye çalışırsan zamanla bu duygunun daha yumuşayacağına inanıyorum. Eğer kinlerimizi içimizde tutarsak, o kinler bizi daha boğar diye düşünüyorum. Ben sizleri tenkit etmiyorum bu hassas bir konu, ama şu sıralar böyle şeyleri ardınıza atmaya çalışmalısınız ki sinirleriniz gerilmesin.
26 Ekim 2007 . Ankete Git
ekinox: salı günü kızılaya indim. ykm nin önünde büyük bir grup toplanmıştı.slogan atıyorlardı ve malum işareti yapıyorlar. giremiyorum aralarına , tırsıyorum. yapmasalar şunu olmaz mı? ben sivilim , siyasi görüşümü belli eden hiçbir giysim veya işaretim yok.
26 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Dikkat ederseniz, eleştirdiğiniz siyasi malzeme konusu, sizin de, siyasi malzeme konusu haline getirmiş olduğunuzu, çağrıştırdı bana. Böyle hassas bir konuda bile onlar, biz haline getirmeniz çok ama çok yanlış kanımca. Gaffurun kulakları çınlamıştır:))
26 Ekim 2007 . Ankete Git
ekinox: fisun , haklısın ama bu işareti görünce benim de tüylerim diken diken oluyor. birsürü şey geliyor aklıma.
26 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: d-genç arkadaşım siz bozkurt işaretinden ne kadar rahatsız oluyorsanız ben de zafer işaretinden rahatsız oluyorum, çünkü aynen sizin de ifade ettiğiniz gibi kullanım amacından sapmış herşey insanı rahatsız eder. Böyle bir konuda rahatsızlıklarınızı bir kenara bırakmalısınız, Tepki hepimizin tepkisiyse, sen şöyle yaptın, benim işaretim daha güzel polemiği meseleyi çok basite indirgemiyor mu sizce!
26 Ekim 2007 . Ankete Git
mervve: En az onlar kadar tehlikeliler geçmiş pek parlak değil,neyse karıştırmamak lazım şimdi ama Kurtlar İmparatorluğu kitabını öneririm sana.
25 Ekim 2007 . Ankete Git
2moro: sonucta pkk ya tepki büyük.dtp gibi pkk yandasi bir partinin binasina saldirida bulunmalari da hic sasirtici degil.bozkurttan sana bi zarar gelmez merak etme;) sen 'durmak yok yola devam' sloganindan endise et asil.
25 Ekim 2007 . Ankete Git
mervve: Kesinlikle ırkçılık almış başını gidiyor.Pazar günü Konak'tan Gündoğdu'ya yürünecek ama ben katılmayacağım çünkü ülkücülerin rant sağlamak amaçlı yaptığı bir eyleme dönüşeceği belli.Zaten bir milleti ya din ya da milliyetçilik olgusunun istismarıyla yıkabilirsiniz...
25 Ekim 2007 . Ankete Git
d-genc: Herzaman normal karşılanacak durumlarda bulunmuyorlar. Dernek ve parti binalarına saldırmak gibi. Bir kaç PKK'lı zafer işareti yaptı diye zafer işaretinden rahatsız olunmaz zafer işareti tüm dünyada var olan bir şeydir. Ayrıca zafer işareti Türkiye'de daha PKK yokkenden beri vardı,varolacaktır
25 Ekim 2007 . Ankete Git
2moro: bu kadar sehit haberinden sonra milletin türk bayraklariyla sokaga dökülmesi ister istemez insanin milliyetcilik duygularini kabartabiliyor normal karsilamak lazim.rahatsiz olunmasi gereken bir isaret varsa bu en basta zafer,en son bozkurt isareti olmasi gerekir;)
24 Ekim 2007 . Ankete Git
d-genc: Bunun tepkiyle ilgisi yok. Ben de arkadaşlarım da tepki veriyoruz ancak bozkurt işareti yaparak değil. Bozkurt işareti ülkücülere aittir. Her tepki veren bozkurt işarati de yapmıyor hayatını kaybeden asker hepimizin askeri herhangi bir partinin değil .Bu olayları da siyasi malzeme olarak kullananları kınıyorum
24 Ekim 2007 . Ankete Git
sancar2: vatandaşların çoğu o öfkeyle bu hareketi yapıyor..bu yapanların hepsi oy verse mhp iktidar olur,tepkiden dolayı yani..kafanıza taş düşse ülkücülerden bileceksiniz..
24 Ekim 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: witch888 . 21 Ekim 2007