Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Deniz Baykal'ın türbanlı ve çarşaflı bayanları CHP'ye katmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?

bozkurt__107: yani bilmiyorium adamların yaptığı tamamen göz boyamak madem türbanlılara saygıları var neden üniversitelere girmesine destek vermediler partiler tutarlı olmalı bu bence tamamen yapmacıklık siyasi rant sağlamak için....
quartz: iyi bay bay
28 Kasım 2008 . Ankete Git
dpd06: ben zaman da okurum evrensel de okurum sabah da okurum hanımefendi,ama fikirlerinizi paylaşmıyorum ne yaparsınız
28 Kasım 2008 . Ankete Git
quartz: ha bir tek sen mi anladın deniz baykalın iyi niyetini de bunca chpli neden böyle yaptı diye ayağa kalktı? (dpd06 - 22:50) cümlenizi oturup düşünün. mantık da süper onlar karşı çıktı hoop sana noluyor birader :)) hürriyet tek gazete değildir. okunacak bir çok da köşe yazarı ve haber vardır.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
dpd06: bir de bana dalga geçiyor diyorsunuz,ağız tadıyla polemik bile yapılmıyor,neden karşıt fikrilileri küçük görme gibi bir eğiliminiz var çözemedim ama neyse
28 Kasım 2008 . Ankete Git
quartz: bilginiz olsun 4-5 gazeteyi elden geçiriyorum ben tavsiye ederim.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
quartz: aynen böyle devam edin, aynı ezber bozmayın.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
dpd06: sizden farklı şeyler okuyorum diye okumamış olmam mı gerekiyor.hürriyet okumuyorum mesela,chpli yazarlar pek ilgimi çekmiyor da,aslında arada okuyup gülüyorum,solu ne hale getirdiklerini görüyorum o kadar...
28 Kasım 2008 . Ankete Git
quartz: ben kendi çıkarımı yapmış yazmışım, eğer gazeteleri okursanız kimlerin ne düşündüğünü de görürsünüz. yani ben tek değilim, yani hem okumayın bir de dalga geçer gibi laf sokun bunlar çok enteresan şeyler. kusura bakmayın ama mal bu başka çare var mı? açıklamışım durumda yanılgıya düşmezler ise bu belki sorunları aşacak şey.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
dpd06: bu konuda hemfikiriz işte,sandıkta cevap gelecek yine,maalesef
28 Kasım 2008 . Ankete Git
quartz: eğer daha yukarıda yazdığıma farklı bir cevap verilmeyecekse bence konuyu kapatalım, tüm köşe yazarları konu kıtlığı var gibi zaten buna atlamışlar yeter yani, sandıkta neyse cezası kesilir.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
dpd06: ha bir tek sen mi anladın deniz baykalın iyi niyetini de bunca chpli neden böyle yaptı diye ayağa kalktı?
28 Kasım 2008 . Ankete Git
quartz: ülkede başka her şey süpermiş de bir bu düzeni bozmuş gibi sürekli bu konuyu deşmeyin, konu ile araştırmaları okuyun bari.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
quartz: sizin asıl o aklınızdan çıkması gereken soru, bunca sağ parti yönetiminde neden kılık kıyafet kanunun uygulanmadığı ve 80 döneminde türban işinin nereden çıktığı? ne ypmalıymış chp başını kapatanı reddecek bunca yıldır iktidar olmak istemiyor denen adam buna talip olduğunu bas bas ifade ediyor bundan mı çekiniyoruz peki, bırakın oy hesabını kendileri yapsın çarşaf olayından da türban zımbırtısı da sıktı artık. başka konu yokmuş kadınların başka sıkıntıları yokmuş
28 Kasım 2008 . Ankete Git
quartz: yahu nasıl adamsınız yani akp alıp da saçları fönlülere rozet takınca ne oluyor birden türbanla ilgili düşüncesi mi değişiyor, var mı böyle bir açıklama, yada çarşaflıyı falan milletvekili yapma gayesi, neden böyle bir gerzekçe şov yapsın sizin aklınızdan geçecekleri tahmin mi edemeyecek, bu insanlar bu ülkede yaşıyor mu yaşıyor ne diyeceksiniz git bi çay koy sen mi, tutmuşlar rant bilmem bişey yani başını örtmüşse devletin laik olabileceğine kanaat getiremez.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
dpd06: ---Türk--- siyaseti diyorum,burdaki siyasette her şey mübah,akpnin alevi açılımı var da alevilere ne hak vermişler bugüne kadar,kaç yıldır iktidardalar,üstelilk başkentin büyük şehir belediye başkanı kalkmış yıkmazsak yakılır diyor,bu da taban tabana zıtlıktır ama chpyi desteklemiyorum,yaptığı yanlıştır,hatta salaklıktır,var olan elit kesimin oylarını kaybedecekler,çarşaflıların oylarını zaten kazanamayacaklar.ama türkiyede siyasette her şey mübahtır
28 Kasım 2008 . Ankete Git
beril41: Hayır daha önce de alevilerle ilgili bir açılımı vardı Ak Parti'nin. Ama lütfen çok rica ediyorum bir insan durşuna bu kadar aykırı birşey yaparsa ne demek doğru olur?
28 Kasım 2008 . Ankete Git
dpd06: e zaten bu bir siyasi parti,Türkiyedeki siyaseti biliyorsunuz.CHPli değilim zaten,baykaldan da nefret ederim.siyasete güven kalmadı.yalnız şunu da bilin ki 'cemevlerini biz yıkmazsak,yakacaklar' diyen İ. Melih'in partisi akpde kalkmış alevi yaltaklığı yapıyor son günlerde.yani bunu sadece chpye mal etmek biraz salaklık olur.gözü açıp da ne var ne yok başkaları ne yapıyor bakmak lazım
28 Kasım 2008 . Ankete Git
beril41: Seçime beş kala olması enteresan değil tabi.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
quartz: araftan bu şekilde gelmesinin başka bir açıklaması yoktur, içimizdekilerin eleştirsi içinde dünkü balbay ın yazısını tavsiye ederim, çizgi de değişiklik yoktur ama vatandaş da budur, yıllarca elitlerden oluşuyor dendi, halkı kapalılar olarak ele aldılar şimdi açılım yapınca olay oldu bu da çok enteresan bir durum.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
quartz: kaldı ki kılık kıyafet kanununa muhalefet eden bu durum yıllarca görmezden gelinmiş bu insanlar böyle bir şekilde yaşamış, ve biz sizi kabul etmiyoruz diyeceksiniz, yıllarca dedi dedi ne oldu? şimdi bu sizi rahatsız etti birden neden acaba, başkaların istismarından bu insanlarında bıkmış olabileceğinin farkında mısınız? chp bu yanlışa düşmez politikalarını bunu olumluya çevirecek şekilde yönlendirirse bundan kayıbı en çok bu istismar ile başa gelmiş olanlar yaşayacaktır, bu eleştirilerin karşı t
28 Kasım 2008 . Ankete Git
quartz: neyin ne olduğunu açıklamak ranta girmez. öncelikle örtünmenin ne açıdan svunulduğu bizi ilgilendirir bu eğer inanç özgürlüğü dışında ise buna şiddetle de karşı çıkarız. o yüzden ne amaçla örtündüklerini ben bir kadından dinlemek isterim bir delizeybek kişisinden değil. bir kere mantığınız o kadar mersine değil tersine ki ne anlatsak boş, tesettürün manasını çözün sonra konuşun. bu çelişme değildir çelişme sizin idrak yeteneklerinizdeki tıkanmadır.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
quartz: bir kere saçma bir yerden konuyu yakalıyorsunuz, şov şeklinde yapılmış olması bizleri rahatsız etti ancak yıllarca dinsiz damgası yiyen bir partinin bu yönde açılım yapması önemlidir, gerisini getirirlerse ki bu bilmem nerede türbana özgürlük değildir açılım doğru yerini bulacaktır bu gün cumhuriyet halk evleri hep varoşlarda açılmıştır neden acaba? rant için mi ben sanmıyorum, rant anca yoksulu daha yoksullaştırıp ümük siyaseti yapıp sonra kömür dağıtmaktır
28 Kasım 2008 . Ankete Git
delizeybek: insanların örtünme amacından size neki. ne amaçla taktığı kendi sorunu. pembe türbana niye takılıyorsunuz. sonuçta her rengin bir anlamı var siyah taksa bir anlam yüklemiyormusunuz. geçin bunları türbanının nasıl olacağına ne amaçla taktığına türbanlı kendi karar versin.türbanın tek çıkış noktası din olmadığına gelenek mahalle aile baskısı işin içinde olduğuna göre bırakın çekiştirmeyi artık.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
delizeybek: chp ye giren türbanlıları hangi gruba koyuyorsunuz merak ettim şimdi bunlar laikmi oldu, bunlar bana göre artık türbanlı değil mesela. chp de Atatürkçü imajını lekeledi. Baykal ve yerden yere vurduğu 'sadece siyasi simge olarak türban takanlar' en azından samimiyetsizlikte eşitlendiler artık.
28 Kasım 2008 . Ankete Git
quartz: yahu sizlerin eşitlik anlayışını ben çok merak ediyorum kendinize daha çok eşitlikçi bir eşitlik anlayışı ile kör topal demokrasiyi ağzınıza sakız ettiniz. ayrıca dpd doğru diyor amaç nedir tesettür ile, kafa derisinden çıkan kılları mı kapamak, ziyneti mi gizlemek, bir karar versek şu aptal eşitlik inanç özgürlüğü zırvalarınızdan kurtulsak pek bir iyi olacak.
27 Kasım 2008 . Ankete Git
dpd06: ben kendi adıma saygısızlık yaptığımı düşünmüyorum sadece bir soru sordum o kadar ama tepkiniz sert oldu,her neyse zorlayacak değilim ya
27 Kasım 2008 . Ankete Git
ekinox: kimsenin inancına karışan yok, anlamıyor musun? kurallar var. insanların gözüne inançlarını sokarlarsa insanlar da onlara gerekeni yapar ve söyler. üniye de giremezler, kamu kurumlarına da. nokta.
27 Kasım 2008 . Ankete Git
beril41: Size ne pembesinden, sizden güzel olan saçlarından. Kimse sizin tipinize, giyiminize, inanmamanıza karışıyor mu? Siz neden inansın inanmasın insanların tercihlerine karışıyorsunuz? Benim eşitlik anlayışıma uymuyor bunlar. Çünkü adil değil. Ama soran oldu mu en demokratik en modern en çağdaş düşünce sizinkidir. Üzgünüm ama saygı içermeyen bu zihniyetinize ben de saygı duymuyorum ve hiçbir zaman da duymayacağım. Nokta.
27 Kasım 2008 . Ankete Git
ekinox: başındaki peruk benim saçlarımdan daha güzel Beril hanım. ben saçımı toplayıp gidiyorum okula, bu hatunlar fönlü saçlarla savura savura geziyor. ben kimsenin ilgisini çekmiyorum, herkes bunlara bakıyor. sakladığı tüyleri de kız öğrencilerden saklıyor bu arada. bu şekil olanlara takılırım, ortak paydamız yok. konuşmaya gerek de yok...
27 Kasım 2008 . Ankete Git
dpd06: beril41,islamiyete inanmayan bir insanım.türban bir erkeğin nefsine hakim olması için kadının 2. plana atılmasından başka bir şey değildir bana göre.türbanınızı takarsınız,inanırsınız o ayrı mesele ama bence türban sadece kadınların 2. planda kalmasını sağlamaya yarar.ayrıca peruk takmak yine dikkat çekmektir,çingene pemnesi türban takmak yine dikkat çekmektir.bir çok türbanlı bu şekilde geziyor.amaç nerede kaldı ben onu anlamadım
27 Kasım 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: yetkin17 . 17 Kasım 2008