Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Mustafa Kemal Atatürk'ün en sevdiğiniz özelliği hangisidir?

Ashaf: İleri görüşlülüğü . .
menntre: gereksiz yaziları gordum sıkıldım.Atatürkün en büyük özelligi çok kısa zaman çok şeyi düşünüp başarması. ileri görüşlülügüde süpermiş.
2 Ekim 2008 . Ankete Git
solider: Atatürk'ün her özelliğini seviyorum.Sevmeyenler çatlasın.
7 Eylül 2008 . Ankete Git
solider: Atatürk'ün her özelliğini seviyorum.Sevmeyenler çatlasın.
7 Eylül 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Kımıl zararlısı deyince gerisine gerek kalmıyor zaten .Bırakalım hariçten gazellerini okusunlar.
10 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Evet ispat bekliyorum kimi kısıtllattırmışım?filozof ayaklarına yatıp laf sokuşturmakla olmuyor, ispat ettttt.
10 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Öyle lafı söyleyip kaçmak yok, beni burada suçlu konumuna sokamazsın kaldı ki şikayet edersem bile kurallar dahilinde normaldir, sen kimsin ki beni yüreksiz olmakla suçluyorsun, bunu ispatlayacaksın, herkese söyleyip kaçma terbiyesizliği sana aittir. yalancılığı aynen sana iade ediyorum. bu kadar olmaz ya, yalan dolanla sindirme operasyonuna amma alışmışsınız. yemezler...
10 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Bende onu diyorum tam olarak işte , bu kadar yüreğiniz var. .. İyi geceler...
10 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Sanki ben kısıtlatmışım, bu ne yaa, insanları infaz etme hobi haline gelmiş , şikayet edersem de söylerim, bu kadar yüreğim var...
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Ne diyorsun sen ya, açık konuş, hiç bir düşüncemden sakınmam, hala anlayamadıysan senin sorunun, kelimelerin arkasına da hiç saklanmadım şimdiye kadar, kim kısıtlandıysa söyle, ya da sus, bilmiyorum dedim anlamıyor musun?
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: İstediğin de nasıl da anlıyabilmiş görünmeyi becerebiliyon bak.
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Ben pc başında yokken silinen yorum olduysa bilemem, her dakika burada değilim.
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Kusura bakma anlamak zorunda değilim anlamadım da, aykırı yorum yazan kim bilmiyorum...
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Özgür düşünceden korkuyorsun ama iş özgürlüğe geldi mi mangalda kül bırakmazsın...gülemiyorum bile...
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Ha bu arada Editöre ricadır ceza verilecek se kalem i kırsın.
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Çok ilginç Fisun ben kimin kısıtlattığını dahi anlamişken sen kimin kısıtlandığını anlammişsin, ilginçliği kadar sacmada.
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
68-ruhlu: vay.eminim iyi bi şeyler söylemişsinizdir..
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Anlamsızlıklarla anlamlar, anlaşilmaz zaten . Biz anlamlıklarımızla anlıyacağımızı anlamişizdir zaten.
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
68-ruhlu: asırları aşmak diye bi söylem var.bilmem size mantıklı geliyor mu?
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Kurandaki ayetleri değiştir demedik ki ,anlayamıyorsunuz , neyse ne anlarsanız o, değişmiyor bir şey, fidem haklı boşuna yazıyoruz. kim kısıtlandı anlamadım?
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
68-ruhlu: kur'anın yeniden değerlendirilmesi mi?incile çok özendiniz galiba.
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Zaten kölelerden hizmetçilerden falan da bahsediliyor... Ama biz (özellikle de Fisun Abla) Kuran'ın yeniden değerendirilmesi ve günümüz koşullarına uygun olarak biçimlenmesi gerekir deyince bu arkadaşlar esip gürlüyor, bizi kafir falan ilan ediyorlar... (fidem - 21:39)...... Belkim soruna cevap olur.
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: soruna cevab ı epeyce bekleyecen... kısıtlanmıştır...
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Kuran'da reform demedik, dinde reform...
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
fidem: Yazıyorum yazıyorum, hala bana aynı soruyu soruyorsunuz... Hata bende, neden bir şeyler anlatmaya çabalıyorum ki.... Devam edin siz.
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Dinimizde asl olarak baza alınacak olan ayetlerdir. Bir insan ayetleri öğrenek rahatlıkla dinimizi öğrenip uygular. Hadislerde herkezce bilinen değişmeyen hadisler var ve anlam olarak güzel sözlerdir.Zaten dinimizi değiştirebilecek sözler olamadığından değişebilirliğine inanmıyorum. Ama farklı anlamlar yüklenip piyasada kitap olan din kitabı sayılmayacak kitaplarında var olduğuna inanıorum. Kendimce çözüm Kuran-ı kerimi okumak anlamak olduğunu düşünüyorum. Zira eyetler değişmemiştir.
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Çık piyasaya binlerce hadis hurafe kitabı dolu, okudukça dinden korkar insan, bu yasaklar bu acımasız dayatmalara dayanarak yüzyıllardır, baskıyla, toplum baskısıyla, insanları dinsiz ilan ederek sindirdiler, artık sinmeyeceğiz, doğru neyse o...bu piyasadaki kitapları halk alıp okuyor bizim dinimiz bu değil, önüne gelen hacıdır hocadır kitap yazmış, dua kitapları bir sürü zırva, bunlarla din öğreniyor insanlar...
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Ayetlerin zamanında öz olarak değiştiğinimi iddia ediyorsunuz? Hadis kuranın açıklaması değildir zaten. Kuran-ı kerim meali anlam olarak okuyabiliyoruz. Bir kaç tane fidem yazmış anlaşılmaz yada okunamaz değil. Ama reform başka bir durumdur eskinin yerine yenisi anlamına gelir. Değişiklik yerine daha iyi anlamak denilebilir. Evet köle halen var sadece şuan daha prf yapılıyor. Kadına olan saygısızlık yada insanların farklı tavırları Kuranı kerim in anlatıkları ile değil insanların saçmalıkları.
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Kıvırtıp oraya buraya çekmeden fikrim budur, sanırım fidemle aynı fikirdeyiz. Tutturmuşsun bir öz, arapçası özü kalsın sen oku, ibadetinide arapça yap, ama benim milletime doğrusu neyse onu öğretsinler, bu millet kendi diliyle öğrense zaten kimse kullanamazdı şimdiye kadar, işlerine gelmeyenler dayattı bize apapça ibadeti...esas kafir dinini insana yanlış öğretenlerdir bence, anlamadığı dilde hurafeyle ezberletenlerdir...
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Öz ,möz kardeşim, köle falan mı kaldı, evrensel madem, evrenselleştirmek için zamana uyarlayacaksın. ister kafir de ister mecusi, hiç umurum değil, bir hesabım var o da Allaha...özüne dokunma arapçası aynı kalsın, nasıl zamanında yorumlanmış, hadis madis deyip binbir açıklama yapılmış, uyarlarsın zamana, arap bedevi geleneğinden de temizler, güzel türkçenle sunarsın kendi insanına, kimsede tartışmaz şurda böyleydi hadis şunu yazdıydı diye... işinize gelmez ama...
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
ercü: Misvak ile diş temizlemek sünentir. Orda asl olan dişin temiz olama durumudur. Kadınların anllattığın şekilde kullanılması dinimizde red edilen insanların gelenekleriyle yoğurup saçmalaması durumudur. Ama dinimizi anlaşılmıyor yada insanlar anlamak istediği gibi anlaşılmıyor demen daha doğru olabilir. Kurandaki değişim öz olarak mı ihtiyaç duyuyorsun yoksa yerinde anlamamız gibi bir durumumu kast ediyorsun? tekrar sordum
9 Temmuz 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: meşmet . 4 Mart 2008