Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

9 Nisan 1949'da kurulan, kısa adı NATO olan Kuzey Atlantik Antlaşması Örgütü'ne bakış açınız nedir?

durgul: Nato komünizm tehlikesine karşı kurulmuştur. Ortada kominist rusya kalmadı. Geçenlerde nato misyonunu açıklamış. İslama karşı batı medeniyetlerini korumak. Türkiye Nato'nun kurucu üyelerinden biriyken, şu an bu misyona ne kadar uyuyor. Bu misyonda olan Natodan Türkiye üyeliğini hemen çekmeli.
durgul: Herkesin gözünün olduğu bu coğrafyada milli iradeye dayalı egemenlik gerçekten çok zor ve gitgide zorlaşıyor
12 Kasım 2007 . Ankete Git
Ugur18: bu yüzden laikliğe sahip çıkmalıyız. Atatürk yeni kurulan devletin ne katı komünist nede aşrı faşist bir devlet olmasını istedi Türk halkının kendi seçtiği liderlerle yönetilen, insanının aklı hür vijdanı hür demokratik bir ülke yaratmak istedi fakat bu coğrafyada çok zor.
12 Kasım 2007 . Ankete Git
durgul: İslamiyet ve komunizmin değerler yönünden pek çok ortak yönü vardır, size katılıyorum. Diğer bir taraftan komünizm dünya üzerinde özellikle 1900 lü yılların ilk yarısında ortodoks ülkelere mal edilmiştir. Aslında yani emperyalist müslüman ülkesi de var hristiyan ülkesi de, dine göre siyasi ayrım çok da mantıklı değil
12 Kasım 2007 . Ankete Git
Ugur18: komünizim bence dini konuda Türklere ters gelen bir ideoloji ondan dolayı Türkiyede büyük kitleleri etkileyemedi 68-80 dönemlerinde komünizm tanrısızlık olarak halka gösterildi bu şekilde halkta bir önyarğı oluştu ama islam ve komünizmin ortak yönleri çoktur emperyalist çevreler tarafından buda kullanıldı yinede komünizm son demlerini yaşıyor bencede şirinleri sevmeyen çocuk pek azdır kardeşlik içinde yaşarlar ve yapılan yanlışlığı el birliğiyle düzeltirler
12 Kasım 2007 . Ankete Git
durgul: Halbuki ne kadar güzel bir arada ortakça bir yaşamı paylaşırlar şirinler, ben de komünizmi çağrıştırdığı için pinokyonun yasaklandığını duymuştum, halbuki ne kadar sevimlidirler
12 Kasım 2007 . Ankete Git
ekinox: geçenlerde çok ilginç birşey öğrendim. şirinler çizgi filmini bilirsiniz. bu filmde komünizm propagandası yapıldığı gerekçesiyle dünyanın pekçok ülkesinde yasaklanmış. bizimkilerin bunu farketmemiş olması tuhaf.
12 Kasım 2007 . Ankete Git
durgul: Çok haklısın ugugug komünizmin yıpratılmasında bu dediğin çok etkili olmuştur, Salt komünizmin üzerine nesillerce yüklenen bu kirlilik bir çok beyinde komünizmi tehlikeli olarak yerleştirmiştir. Ama komünizmin temeli insanlığa çok şeyler kazandırabilirdi. Bundan sonrasında ise ben komünizmi misyonunu tamamlamış bir ideoloji olark görüyorum, en kirli ve en temiz ideolojidir komünizm. PKK ise bana göre sosyalist komünist değil olsa olsa nasyonal sosyalist olabilir
12 Kasım 2007 . Ankete Git
Ugugug: Şimdi komünizm bu kadar suistimal edilirken sen komünizmle ortaya çıkan birine nasıl güvenebilirsin ki, bence en büyük problem budur.
12 Kasım 2007 . Ankete Git
Ugugug: Bana göre de reformdan geçmek kaydıyla öyledir ve bu yüzden de her olumsuz iş yapan komünizmin arkasına saklanmış tarih boyunca ve hâlâ da saklanıyor. Dilim varmıyor ama pkk'ya bile soracak olursan onların tamamı komünist, zaten pkk'nın kürtçe açılımı da kürdistan işçi partisi.
12 Kasım 2007 . Ankete Git
durgul: Komünizm bana göre en insani ideolojidir
12 Kasım 2007 . Ankete Git
fisun: Evet bu yeni akımları ben de merak ettim! Liberalizm demezsin umarım, zira kapitalistlerin kullandığı yeni yöntem bu, sosyalist kapitalizm gibi bir şeyler zırvalıyorlar son zamanlarda. ikisi ne kadar bağdaşıyorsa artık...
9 Kasım 2007 . Ankete Git
ekinox: mesela?beni aydınlatırsan sevinirim.
9 Kasım 2007 . Ankete Git
Ugugug: Hepsinin daha modern yeni akımlar var.
9 Kasım 2007 . Ankete Git
servetcembar: Komünizmin yerine bunların hiçbiri konamaz...
9 Kasım 2007 . Ankete Git
ekinox: peki komünizm eskimiş ve çekiciliğini yitirmişse bunun yerine konulabilecek fikir nedir? faşizm ? emperyalizm ? kapitalizm ? hangisi daha çekici? komünizm biraz önce saydıklarımın hepsinden daha insancıl ve daha az tehlikelidir.
9 Kasım 2007 . Ankete Git
Ugugug: Yani sonuç olarak bence tehlike değildir komünizm ama şu da bir gerçektir ki, artık fikren eskimiş ve eskisi kadar genç ve bu sebeple de çekici değildir.
9 Kasım 2007 . Ankete Git
Ugugug: Madem herkes yanıtlıyor, bence de komünizm başlı başına tehlike değildir ancak bazı çevrelerce bazı şeylerin kominüzm adı altına gizlenerek gerçekleştirilmesi tehlike olabilir. Yine Türkiye'deki anayasal rejim için baktığımızda Atatürk ilkeleri ve Cumhuriyet'în vasıflarına karşı bir çıkış olup, bu anlamda tehlikedir. Bir de Türkiye'de komünizmi destekleyen parti göz önüne alındığında yine bir tehlikedir, zira uzun süre o çevrede bulundum.
9 Kasım 2007 . Ankete Git
Mohikan: soru bana yöneltilmedi ama,ilgimi çektiği için cevap veriyorum.komünizm tehlike olabilir,farklı bir yönetim biçimidir.mevcut yönetim biçimi için tehlikedir.
9 Kasım 2007 . Ankete Git
mervve: Senin yorumun olmayabilir ama sormak istedim durgul (abla,hanım size nasıl uyarsa) :) Komünizm tehlike midir?
9 Kasım 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: d-genc . 2 Kasım 2007