Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Ozan Arif'in 'Ak mı Kara mı?' albümünü dinlediniz mi?

ekinox: ozan olmak kimlere kaldı ?ozan arifi haberlerden tanıyorum. ismail türüt denen adamla bir şarkı sözü yazmışlar. videosu da youtube da geziyormuş. ne menem bir adam olduğu şıp diye anlaşılıyor.
Held: Ozan Arif mi kafatasci?Yapmayin. Türkiyde kafatasci falan kimse yok.Milliyetciyim diyenler de ümmetci zaten.Iciniz rahat olsun.Sakin olun.
10 Nisan 2008 . Ankete Git
fisun: Bir şeyi unutmuşum, Osmanlının son zamanlarında dışlanan, saray efradı dışında ki halktır, müslümanlık dışlandı diyemeyiz.
3 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Sinirlenme Mukanhan:)) ben de klip için konuştum. Ozan Arif'i tanımam, yorumda yapmam. Herkes fikrinde özgürdür, halkı kışkırtmadıkça.....
3 Ekim 2007 . Ankete Git
mukanhan: Allah o klibin ve haızrlayanın belasını versin! Demek istediğimi anlatmanın başka yolu yoktu galiba. Klibi Ozan Arif mi hazırladı fisun :))
3 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Mukanhan, belirtmiştim daha evvel bunu. Tabi ki düşünce özgürlüğü olmalı, ama Hırant Dinkin resimleri eşliğinde çekilen klip hiç hoş değil. İnsanlar düşüncelerinden dolayı öldürülüyor ve arkasından klibe konu ediliyorsa bu insanlık suçudur.Hepimiz haddimizi bilmeliyiz. 'hepimiz Hırantız, hepimiz ermeniyiz' diyenlerde bilmeli hadlerini, klip çekenlerde...
3 Ekim 2007 . Ankete Git
mukanhan: Ancak fisun, ülkemizde dikkatimi çeken bir gelişme var: Bu ülkeyi kuran ve adını veren unsur olan Türkler,nedense Osmanlı'nın son döneminde Müslümanların uğradığı 'üvey evlat' davranışına uğruyor. Osmanlı'da sorun edilecek gayrimüslimlik vardı, şimdi etnik unsurlar kaşınıyor. Buna tepki gösteren birisi de kendine 'ozan' demiş ve düşünce özgürlüğünden biraz ben faydalanayım deyip şarkı sözü yazmış. Buna verilen tepki sence de aşırı değil miydi? Ülkemin bunca sorunu varken!..
3 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Evet sevgili Mukanhan. Sağduyulu ve itidalli olmalıyız. Bir tek Türkiye var ve gidecek başka yerimiz yok. Türkiye hepimizin, Sağcısı solcusu, hatta iktidar yanlısı her arkadaş, şapkayı önüne koyup öyle bakacak...
3 Ekim 2007 . Ankete Git
mukanhan: Hatalar yapıldı ve bunlar yeterince sorgulanmadı. Birilerinin maşası olundu. Ancak senin de belirttiğin gibi Türkiye artık hiç iyi bir durumda değil. Topyekun kararlılık ve sağduyu hakim olursa daha iyi olacak sanırım.
3 Ekim 2007 . Ankete Git
mukanhan: fisun seni anlıyorum ve taktir ediyorum. Aslında ben de artık insanların sağ-sol diye ayrılmalarını yadırgıyorum, bir kısmının emekçilikten, bir kısmının turancılıktan falan bahsetmesinin zamanı biraz geçti gibi. Aslında hiçbir şey kimsenin tekelinde değil, nasıl emekçilik kendine sol görüşlü diyenlerin tekelinde , nasıl milliyetçilik de kendine milliyetçi diyenlerin tekelinde olmadığı gibi. Ancak bazen heyecanlanıyorum, kızıyorum eski yaşananlara.Bir de onların şimdiki görünümlerine.
3 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Bu yazdıklarımın, Bütün sağ görüşlü arkadaşlar tarafından da , değerlendirilmesini isterim. Eleştirilerilerimizi lütfen birbirimizi kırmadan yapıcı boyutlarda değerlendirerek yapalım. Hepinizden rica ediyorum...
3 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Eğer ülkem söz konusuysa, çocuklarımın geleceği söz konusuysa, Kurt işareti yapanlarla aynı safta olmak beni asla rahatsız etmez. Uzlaşma kültürünü edinmemiz gerekiyor. 'söz konusu vatansa, gerisi teferruattır' Bu vatanı sen ne kadar seviyorsan , onlarında o kadar sevdiklerini düşünerek yola çıkarsan, belki biraz isyanlarını bastırabilirsin. Sevgi ve saygılarımla.....
3 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Ekinox, Ben de fanatik milliyetçiliğe karşıyım. Ama bu herkes için geçerli, Kürt milliyetçiliği şu anda , tehlikeli ve ülke bütünlüğünü tehdit ediyor. Bir zamanlar ve hala bize kominist diye bağıran çok arkadaşım da hatalarının farkında. Vatan sevmenin sağı solu yok! Unutma ki, ülkenin bütünlüğü tehlikedeyse, bazı ideolojilerimizi geri planda tutmak zorundayız. Artık bu tür tartışma lüksümüz yok. Emekçi mücadelene, bu adamları başımızdan attıktan sonra devam etmeni öneririm.
3 Ekim 2007 . Ankete Git
ekinox: ne tür bir eylemden bahsediyorsun. tek başıma yapmadım , kurt işareti yapanlarla da bir eyleme katılmam sözkonusu olamaz.ama şunu tekrar belirteyim, bir kişinin hak ve özgürlükler için mücadele etmesi onu pkk lı yapmaz.bunu böyle görmezsen beni anlayamazsın. her türlü fanatik milliyetçiliğe karşıyım.emekten bahsetmekten vazgeçmem , tekeller emekçileri sömürmekten vazgeçmediği sürece.eski kafalı diyorsan , evet eski kafalıyım.
2 Ekim 2007 . Ankete Git
mukanhan: Bugün Hulki Cevizoğlu, gazetesindeki köşesinde: 'Beynim Türkiye bitmiştir diyor, ama dilim söylemeye varmıyor' demiş. Gerçekten Türkiye bitmek üzere, ama hala eski kafalı arkadaşlarımız 'emekçilik'ten, 'halkların özgürlüğü'nden bahsediyorlar. Ben 'emekçiyim' diyenlerden daha emekçiyim, halklara özgürlük diyenlere de cevabım pkk terörüdür.Ekinox'a soruyorum: Hiç bu zamana kadar pkk terörüne karşı sokağa çıkıp eylem yaptın mı?
2 Ekim 2007 . Ankete Git
servetcembar: Fisun haklı..'Böl ve yönet' bize uyguladıkları..Birlik olmalıyız...
2 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Sen ne kadar suçlanıyorsan bizler de suçlanıyoruz. Farkındaysan hepimiz darbeci , bölücü olduk. Ben artık sol ya da sağ diye adlandırılan insanlardan bıktım. Gördüğünüz gibi biz burda kavga ederken atı alan üsküdarı geçti. Artık kavga etmeyelim, sadece çocuklarımıza bağımsız bir türkiye bırakmak için uğraşalım. Başka Türkiye yok, o da elimizden gitmek üzere. Biz kavga edersek, başkalarının işine geliyor, hala görmüyor musun canım arkadaşım.!
2 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Ekinox' cuğum bak yine hemen üstüne alıyorsun. benim kastım çekilen video klipti. İnsanlar düşüncelerini söyleyebilirler, ama bunu Hrant Dink'in görüntüleriyle klip yaparlarsa ben buna provokasyon derim. İsmail türüt ya da ozan arif beni ilgilendirmezler eğer ki suçlularsa zaten yargılanırlar. Benim istediğim sadece , biraz sakin olmanız. Çok berbat bir dönemdeyiz. Gündemin değişmesi bir sürü gerçeğin üstünü örtmeye yarıyor. Tek dileğim vatanseverlerin bir araya gelmesi. Çok mu şey istiyorum?
2 Ekim 2007 . Ankete Git
ekinox: politikalarıyla ters düşersem direk bölücü olmakla suçlanıyorum/ suçlanıyoruz. ben kendimde bir yanlış görmüyorum açıkçası. eylemler diyor arkadaş , her yeri yakıp yıkmışız. ben mücadelem için kızılaya inmişim , ben öğretmenim. polis beni öldüresiye dövüyor , oysa ben onun çocuğuna eğitim vermeye çalışıyorum. ben bölücü müyüm şimdi?hülya avşarın selülitleri demiş , arkadaş. oturup da magazin programı seyredecek kadar boş biri değilim ben. sadece haberleri izlerim.
2 Ekim 2007 . Ankete Git
ekinox: fisun , sana katılmıyorum. provakatif davrandığımı da düşünmüyorum. bunlar solcuları sindirmek için hep pkk lı olmakla suçluyorlar. ben deli miyim? pkk yı savunmam mümkün mü? ne sol faşizmden yanayım , ki pkk kürt faşizmi yapıyor , ne de sağ faşizmden. ben emekçilerin yanındayım. ben de emekçiyim. insanların insan gibi yaşaması için mücadele ediyorum. hakettikleri ücreti alabilmeleri için , çocuklarına umutlu bir gelecek bırakmaları için mücadele ediyorum. bunları talep ederken devlet
2 Ekim 2007 . Ankete Git
fisun: Arkadaşlar ülkenin birliğe en ihtiyacı olduğu dönemde bu tür atışmalar hiç güzel olmuyo. Bir takım yanlışları sürekli yinelemenin kime ne faydası dokunacak. Geçmişi orada bırakıp hep birlikte birşeyler yapmaya çalışmak varken, sizler hala eski sol sağ kavgasına dönüyorsunuz. Artık gerçeklerin farkına varıp, provokatif her türlü eylemden uzak durmak sanırım en faydalı yoldur.
2 Ekim 2007 . Ankete Git
gokturk038: Siz solculugu hep yanlıs tanıttınız bu ülkeye. kendınızı eylemlerın lıderlerı sandınız sonrada eylem yaptıgınız her yerı yakıp yıktınız. eger dogru solcu olsaydınız ve solculugu ısmaıl cem gıbı bulent ecevıt gıbı dogru anlatsaydınız kımse solculara bır sey demezdı. agzınız dusunce ozgurluguyle actınız halen o davadasınız bakın sımdı dtp lılerde oyle dıyo.
2 Ekim 2007 . Ankete Git
ekinox: bu ülkede düşünce özgürlüğü yok. düşünce özgürlüğü olmamasının ceremesini en fazla çekenler de solcular. her söylediği ya da yazdığı yüzünden hapse tıkılanlar yine solcular. ozan bozuntusuna gelince niye düşünce özgürlüğünden bahsediliyor?
2 Ekim 2007 . Ankete Git
mukanhan: milliyetçi'ye sonuna kadar katılıyorum. Akıl yaşta değil, baştadır ekinox. Bu ülkede bazılarına düşünce özgürlüğü var bazılarına yok mu? Çifte standarda gelmez bu millet ona göre!
2 Ekim 2007 . Ankete Git
Tun-cem: Ozan arif ozan değil ortalığı bozandır.Memleketi karıştırmaya kalkan bir provakatördür.Ülkemizde yaşayan herkesi ben severim yeri geldiğinde, yaratılanı severim, yaratandan ötürü deyip kafatasçı milliyetçilik yapanları hitlerin askerlerine benzetirim. Seçim meydanlarında ip çilik yapanlar şimdi kimin yanındalar.Ozan arif ozan değildir.Kendince bir tarzı olan, belli görüşlere hitap eden bir mahalli sanatçı(cık) tır.
22 Eylül 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: milliyetçi42 . 4 Eylül 2007