Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Zina suç olmalı mı?

lookmystyle: yoksa olmasın mı o kadar koyverelim gitsin mi bu biz yoksa müslümanlıktan mı cıkıyoruz acaba
lightlila: sanki yasaklanınca babasız cocuk bitecek de.beklemeyin böyle birşey.zina ancak toplumun ahlaki değerleri yükseltilince azalır (yine bitmez).kanun olması herkesi bağlar bu durumda inancında böyle bir yasak olmayanlara baskı ve zulümdür.işi kökünden halletmek yasakla kanunla olmaz.bkz trafik kuralları
28 Haziran 2007 . Ankete Git
böcek54: doğrucu seni tebrik ediyorum.aynen katılıyorum.annabel demişsin resmiyette yasak ilişkiden doğan çocuklar yok sayılıyor demişsin.ama istanbul gibi büyük bir şehirde birinin elinde bali birinin elinde tiner birinin elinde rakı şişesi köprü altlarını mesken tutmuş durumdalar.hani yoktu bunlar.sonra hırsızlar,kapkaçcılarla kim başa çıkacak.soruyorum annabel ve senin gibi düşünenlere.batağı kökünden kurutmak lazım.yoksa büyük şehirlerde çok fazla karşımıza çıkar 3 ve 6 harfliler.
19 Şubat 2007 . Ankete Git
aykan22: Neden suç olsun ınsanlara karışmayın ne yaparsa yapsın
13 Aralık 2006 . Ankete Git
KG*: iyi de arkadaşlar bu her Türk müslümandır zihniyetinizle sürekli olarak üstünde durduğunuz Toplumun ahlak yapısı bozulmuyoru mu? Bence bunu bozan temel etken her Türkü müslüman olarak düşünmeniz.Ben bir Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak konulacak her yasaya uyma zorunluluğundayken benim dinimde yasak olmayan sırf sizin dininizde yasak olan bir olay için yargılanmak zorundamıyım?Sırf siz öyle inanıyorsunuz diye? Peki ya ben öyle inanmıyorsam? Bu kadar mı hoşgörüsüzsünüz?
12 Aralık 2006 . Ankete Git
umutkahya: Türkiye'de resmi nikah bu görevi görüyor ne demek?
9 Aralık 2006 . Ankete Git
doğrucu: offf annabell kaç kez daha anlatıcam şu anda asıl olan resmi nikahtır islamiyette(türkiyede resmi nikah bu görevi gördüğü için) sadece dini nikahlar kabul edilmemektedir hem devletçe hem de dinen.ancak hem resmi nikah hem de evliliğe dua ile başlayalım denir de dini nikah kıydırılırsa işte o zaman tam olur bunun ötesi yok islamda tek eşlilik esastır ve resmi nikahtan sonra yapılan dua amaçlı dini nikah esastır oku da artık saçmalamaaaaaaa
8 Aralık 2006 . Ankete Git
turkcekonus: Helal kıldığı yol yanlızca evlendiğin kişiyle yapılması.
8 Aralık 2006 . Ankete Git
annabell: suffice, 'helal yollar' yazıp, yeni polemiklere başlatma..helal yol kuma gidip başkalarından çocuk yapma yolu mu...başkalarının kocasından doğan çocuklara 'veledi-zina' denir. resmi nikah olmadan doğan bu çocuklar, 'yoktur'.çünkü, kimlikleri yoktur
7 Aralık 2006 . Ankete Git
umutkahya: annabell gerçekten süper açıklamışsın tebrik ederim.suffice'ye bir sorum olacak Allah'ın helal kıldığı yollar nedir?Ve mantığını da söylerse çok sevinirim.Ayriyetten ben hangi konuda açıyorum polemiği insanlar başka şeyler diyor.Babasız çocuklar evet doğuyor olabilir ancak bu asla yasaklanmasını gerektirmez.Yasaklayın deyip atıcağınıza buna bir çözüm bulmaya çalışmıyorsunuz ki durumuda abartıyorsunuz.
7 Aralık 2006 . Ankete Git
annabell: senin nick'in çok mu düzgün.. o nick'in zina ile ne ilgisi var. konuyu dağıtmayalım lütfen
6 Aralık 2006 . Ankete Git
kurukafa: aşağıdaki kardeş o nebiçim nick ya. düzgününü bulamadınmı
6 Aralık 2006 . Ankete Git
bisik59: annabell iyi ki varsın
6 Aralık 2006 . Ankete Git
annabell: bence sevişirken suçluluk duyulmamalı.. zevk almayı ve vermeyi öğrenmeli....seks mutluluk getirmeli..kahkahalar atarak sevişmeli..her sevişmeden sonra 'oh be dünya varmış' demeli...sevişmek denince gerginlikten ölmemeli, kasılıp kalmamalı, bir erkekle sevişirken, ona birşeyler bahşediyormuş gibi hissetmemeli, zevk almayı bir hak gibi görmeli...ve en önemlisi sevişmeyi aşk gibi görmeli...aşık olmadan, sevişmemeli...
6 Aralık 2006 . Ankete Git
genious21: bugün avrupayı yönetenler avrupada 40 -50 yıl önce doğanlar40-50 yıl sonra avrupayı bugün doğanlar yönetecek bu ahlakla kim bilir nasıl yönetecekler50 yıl önce türkiyede özgürlük isteyenler bugünki gençliği (bir ksımını)görselerdi acaba o özgürlüğün ne kadarını isterlerdi ileriyi görmek için teleskopa gerek yok bugün zina suç olmasın diyenlerin ahlakı yapılarını sorgulamaktansa onların çocuklarının yapacağı cinsel tercihleri sorgulamak benim için daha önemli korkmayın çocuklarınız sizi geçecek
5 Aralık 2006 . Ankete Git
seym@: Avrupa bu gün çok büyük ahlaki çöküntü de...toplumlarının ailevi durumu bozulmuş..çarpık bir hayat yaşıyorlar..siz de görüyorsunuz...bu da nikahsız birliktelikten kaynaklanıyor...zina yüzünden nice babasız çocuklar büyüyor...
5 Aralık 2006 . Ankete Git
turkcekonus: O söylediğinin yapılamadığı durumlarda var suffice.
5 Aralık 2006 . Ankete Git
ebru2006: annabell agzina saglik. Senin gibi düsünenleri can-i gönülden kutluyorum. Helal olsun.
5 Aralık 2006 . Ankete Git
annabell: zina suç olsun da....peki, cinsel ihtiyaçlarını gidermek için komşunun eşeği, keçisi, koyunu ile 'maddi' aşk hayatı mı yaşasınlar
5 Aralık 2006 . Ankete Git
umutkahya: zinanin icerigi ve anlami bir kisinin evlenmeden cinsel iliskiye girmesidir sen buna karsi misin?
5 Aralık 2006 . Ankete Git
lookmystyle: iki kişinin birbirini severek birlikte olmalarında yanlış değil ama zina içerik olarak bambaşka bir konu
4 Aralık 2006 . Ankete Git
umutkahya: olmasın tabi bir bunun koyvermekle alakası yok ikincisi sen kendin için müslümanlıktan çıkmaktan bahset sen ve senin gibiler seks yapmıyorsa yapmasın ancak başkarınada karışmayın
4 Aralık 2006 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: nygma . 3 Eylül 2004