Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Geçtiğimiz on yılı düşündüğünüzde, ne şekilde adlandırırsak adladıralım yaşanmış bir süreç olan 28 Şubat, ülkemiz için faydalı mı yoksa zararlı mı olmuştur?

durgul: faydalı oldu ama islamcı cephe yine aynı şimdi göstere göstere değil gizli yapıyorlar bu daha kötü. O zaman bizim de müdahaleyi gizli yapmamız lazım
durgul: benden son söz. hayal kuruyorsunuz ama hayal kurmak güzeldir
11 Mart 2007 . Ankete Git
engineer: NA ZAMAN Kİ Bİ SOLCU GELDİ ÜLKEYE tÜRKİYE BATTI GİTTİ...ARTIK YEDİRMEYİZ AKILLANDIK.. ve birileri de şeriatı kötülüyo AK PARTİ şeriat getirecek deniyo...bööle bişi asla yok bunu bilin...laf uydurmayın kendinize gelin.... ve bunu diyenlere ek sözüm şu ki lütfen şeriatın tanımı öğrenip bana mesajla atsınlar... ne yaparsanız yapın BU ÜLKE SİZLERE RAĞMEN KURTULACAK: GÜZEL GÜNLER ÇOK YAKIN......
11 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: Ergenekon güzel demiş bu konu artık burada bitsin herkesin düşüncesi kendine kimse kimsenin düşüncesini değiştirme eğiliminde değil. Savunduklarımızı sadece bu platformda dile getirdik.Herkese tesekkürler
6 Mart 2007 . Ankete Git
ERGENEKON: Teşekkür ederim.Benden çoook var.Bizler sadece bugün içinde değil gelecek içinde düşünüp,çalışıyoruz. Bu konuyu baş örtüsü konusuna getirmeyelim arkadaşlar konu sapıyor çünkü.O başlı başına bir polemik konusur.
6 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: bu arada ergenekon polemiğin için kutlarım güzel yazmışssın. senden bu ülkede daha fazla olmalı ki layık olduğumuz yere gelelim. su ana kadargözüme çarpan yorumlarını yaklaşımları cok beğeniyorum. Pollemik comdaki favori üye sensin benim için. kendini de iyi yetiştirdiğin için tebrükler
5 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: Aynı amaca farklı yollardan hizmet. Bu da güzel.......!
5 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: bence de ama bir ortak noktamızın olması bile çok güzel değil mi?
5 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: Dinimizi sömürenlere izin vermeyelim sözüne katılıyorum. Diğerlerine ebediyen katılmayacağım... Asla ortak bir noktada buluşamayacağımız aşikar..
5 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: bu istediğiniz özgürlük t.c anayasasında t.c laik bir devlettir maddesiyle sınırlandırılmıştır üzgünüm bunun için anayasa değiştirmeniz gerekiyor bak aynı yere geldik
5 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: ben bütün dini sembollere kamusal alanda karşıyım beni neden anlamak istemiyorsun beni böyle kabul et fikirlerimi değiştiremeycek senin fikirlerni kabul edebilir bir duruma getiremeyeceksin. bu bana ters benim din , siyaset anlayışıma ters bana göre ikisi birarada olmaz. Din bireyleri ilgilendirir, siyaset yani yönetmek ve yönetilmek toplumları ilgilendirir.taban tabana zıt iki şeyi birarda götürmek yanlış. Dinmizi sömürenlere izin vermeyelim.
5 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: Boynunda haç olan birisi okula girmeye kalksa kim engel olur? O da hristiyanlığın sembolü değil mi? Aynı papanın girdiği yerlere bir kapalı bayanın girememesi gibi... Hem haçlı olanın girmesine engel olunsa hemen dersiniz ki ' Sizin dine hiç saygınız yok mu? ' Ama iş islamın sembolü olan başörtüye gelince birden değişiveriyorsunuz. Neden bu katı tutumunuz?. Kimsenin bir yerleri ele geçirmeye çalıştığı filan yok. Sadece istenilen özgürlük. Bu da en doğal hakkımız. Her zaman bunu isteyeceğiz....
5 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: Dinimiz başını içeride ört mü diyor? Başörtülü olarak kamusal alana girilmesi oraya dini getirmek mi oluyor. Olsa bile ne zararı var? Neden başörtülü olanlar dışlanıyor? Suç mu onun yaptığı sizce size zararı nedir? Bu onun kişisel tercihi değil midir? Saygı duyulması gerekmez mi? Açık olan nasıl dinsizliği getirmiş olmuyorsa kapalı olanda dini getirmiş olmamalı.
5 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: şeriatçı bir ülke olan iran bunu başarabildi mi?
5 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: eğitim sağlık,özgürlük konusunda eşit fırsatlar istediğiniz için mi seriatı istiyorsunuz gerçekten
5 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: islamiyeti neden kamusal ve siyasal yaşama bu kadar ısrarla sokmak isteğinizi anlamış değilim. Din bireyseldir toplumsal değil. Bazı yerlere dinimizi götüremeyiz.Çünkü onun yeri içimizidr. Burası laik bir ülke anlıyorsunuz değil mi. Gereken reformları ulu atatürk yaptı bunlar da anayasada yer aldı. sizin ve sizin gibilerin yapmak istediği rejim değişikliğ.ine zemin hazırlayarak yavas yavaş seriatı yerleştirmek istemektir. Yoksa niye bu kadar uğrasasınızki dimi yani
5 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: AKP'nin şeriatı getirmeye çalıştığını sakın söyleme çünkü ben buna ancak gülerim çünkü bunun mantıklı bir yanı yok. Şeriatı getirmek eğer herkese eğitim sağlık,özgürlük konusunda eşit fırsatlar vermek ise sözüm yok. AKP'nin yapmak istediği sadece bundan ibarettir. Tabi işinize gelmediği için şeriat geliyor diye ortalığı ayağa kaldırıyorsunuz. Ayıp ayıp...
5 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: Sen medeniyeti yaşarsın ama kapalılar islamiyeti yaşayamaz, senin kamusal hayatın olur fakat kapalıların olamaz, sen okula gidersin fakat kapalılar gidemez ise sen de eyvallah dersen ben de derim ki sen ne kadar bencil bir insansın. Senin vicdanın buna elveriyor demek. AKP hiçbir zaman senin başını kapatmaya zorlamaz fakat darbeler kızları başlarını açmaya zorluyor.
5 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: Darbe olursa başım açık gezerim, secme ve secilme hakkımı kullanırım, kamusal hayatım olur, okula giderim , medeniyeti yaşarım, ama şeriat olursa 1000 yıl geriye gideriz.
5 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: islamcı cepheden kastım bunun siyasi uzantısı olan akp. Dini siyasete alet edenler ve seriat özlemi duyanlar sadece maske değiştiriyor içerik aynı. Bu büyük ülkülerine hiç bir zaman ulasamayacaklar. Bunu gerçekleştirmeye yönelik gizli çabaları gizli müdahalelelr gerektirebilir.Evet gerekirse darbe ama seriat değil. Darbe şeriatın yozluğundan her zaman iyidir.
5 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: akp yönetiminin faaliyetlerini doğru bulmuyorum ben islam dinine mensup hiç kimseye bir şey demiyorum ama şeriat özlemi çekenler varsa bu ülke hiç bir zamn şeriatla yönetilmeyecek çok isteyen suudi arabistana gitsin.ben de müslümanım bana göre din kul ile allah arasındaır kimse bunu siyasi malzemeye cevirmesin. Allahın siyasete falan karıştığı yok dininizi kalbinizde yaşayın arkadaslar. Müslümanlığın vecibelerini yerine getiriseniz dinimizi siyasete alet edip koltuk yarısına girmeyin ayıp
5 Mart 2007 . Ankete Git
ERGENEKON: Her darbe kötü değildir arkadaşlar.Bu ülkenin boğazına sarılan emperyalist uzantısı eller hangi kılığa girmiş olursa olsun millte eliyle,milltein gücü yetmez ise Türk milletinin ordusu ile bertaraf edilir.Dinci ile Dindar arasındaki farkı anlayamayan arkadaşlar islamdan ne kötülük gelir gibi saçma laflar edebiliyor.Dindar adam, haçlı planlarının temsilcsisi olur mu?,müslüman topraklara giden füzelere seyirci kalır mı?,Haçlıların dayattığı yasaları aynen geçirir mi?Yolsuzluk yapar mı? Halkını aza
3 Mart 2007 . Ankete Git
engineer: Allah aşkına saçm saçma konuşmayın..nesi faydalı...krize girmemiz mi yoksa cumhuriyein baltalanması mı...unutma bu ülkede demokrasi var ....ve 18 şubatı ve yapanları ve sizin gibi destekçilerini kınıyoruz...unutmayın biz ilericiyiz diyes sizlr asıl gericisiniz...
2 Mart 2007 . Ankete Git
sephiroturk: iste kohremis bir zihniyet goruntusu daha durgul gibiler her zaman yanlis yapti bir de bunun faturasini islamciya cikkarti bunlar degismez
1 Mart 2007 . Ankete Git
fasli: durgul hanım siz kimsiniz acaba? Gizli gizli müdahaleyi siz mi yapacaksınız? Hiç sıkılmadan darbe çığırtkanlığı yapıyorsunuz. Kime niçin müdahale ediliyormuş? Bu mu sizin demokrasi anlayışınız?
1 Mart 2007 . Ankete Git
mustafa-de: islamiyetten veya islamı yaşayan insanlardan ülkemize ne zarar geldi anlamış değilim unutmayalım biz osmanlı tornuyuz
1 Mart 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: mustafa-de . 27 Şubat 2007