Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Siz zamanın gözüyle mi İslam'a bakar ve değerlendirirsiniz, yoksa İslam'ın gözüyle mi zamana bakar ve değerlendirirsiniz?

Tun-cem: Sadece kendi gözlerimle bakarım.İslamın gözünden baktığım zaman ileride gericilik ve takiyyecilikten başka bir şey göremiyorum.İslamı kullanıp çıkar sağlayanlar,namusu bir karış sıkmabaştan ibaret görenler,devlet memuru olduğu halde akşama kadar devletin internetinde dolaşarak eline kalem almayıp haram maaş alanlar islamdan bahsedince kendi siyasi görüşümün ne kadar doğru olduğunu bir kez daha anlıyorum.Bu açıdan islamın gözüyle hiç bir şeye bakmam.
Tun-cem: Sözlerimin yerini bulması hoşuma gitti.Bilen biliyor kendini.
26 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: İş saatinde bölücülük mü? Dtp lilerde mecliste ama, iş yerlerine sızmış olmaları da muhtemel. Bunların telini dinleyen yok mu acaba ben onu merak ediyorum. Cumhuriyetçiler, ulusalcılar dinleniyor ya, bunları dinleyen yok mu?Bölücülükten bir çete oluştursunlar onlarıda öyle tutuklasınlar bence.
26 Mart 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Herkes dönüp kendine bakmalı diyorum ben. Bir de devletin internetinde iş saatinde bölücülük yapanlar var. Ama ben onlaar beddua etmiyorum, Allah ıslah etsin diye dua ediyorum.
26 Mart 2008 . Ankete Git
servetcembar: 'Devletin internetinde iş saatinde islamcılık yapmak'...Gerçekler diyorsun...Farketmiştim bunu bir hafta kadar önce...Öyle güzel dile getirdin ki...
26 Mart 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Teşekkürler servetcembar kardeş, bunlar tamamen içinde yaşadığım gerçeklerdir.
26 Mart 2008 . Ankete Git
servetcembar: Mükemmel bir durum tespiti...Tebrikler...
26 Mart 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Devlete hiç bir şey üretmeden haram maaş alanlara ne bu dünyada varsa da öbür dünyada hakkımı helal etmiyorum.Allah onlardan kat kat fazlasıyla hepsini çıkarsın diye de beddua ediyorum.Ve tekrar söylüyorum iftira kelimesi bana çok uzaktır.Kimseyi hedef almadım.Üzerine alınanlar da kendileri düşünsünler.
26 Mart 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Yukarıda bahsettiğim kpss memurlarında var.Onlarda akşama kadar sitelerde gezip islamcılık yapıyorlar.Sonra da bana haram ve sevap edebiyatı yapıyorlar.İşte ben bunlardan bahsediyorum.Kpss den giren çok az insan kendi imkanlarıyla iş başı yapmıştır.95 puan aldığı halde işbaşı yapamayıp,76 puanla işbaşı yapanları çok biliyorum.Hemde tercihleri aynı kurum ve il olduğu halde.Yarası olan gocunur arkadaşlar.Çocuğumun hakkını erzak olarak dağıtanlara ve bunları alıp kullananlara,bedfavadan memuriyete
26 Mart 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Ben ve benim gibi bir çok arkadaşımda bırakın tayinle başka bir yere geçmeyi 28 yıldır aynı yerde , aynı zor şartlar altında çalışmaya devam ettiğimiz gibi başka bir odaya dahi verilmiyoruz.Hayatımda kimseye iftira atmadım, atmamda bunların hepsi benim yaşadığım gerçekler.Akşama kadar devletin internetinde gezerek memurculuk oynayanlar bunları anlamazlar. Bırakın internete girmeyi bizim işyerindeki bilgisayarımızda bu bile yok ama sadece ben ve benim düşüncemde olan arkadaşlarda yok.../.
26 Mart 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Görüyorumki bazı arkadaşlarımız herşeyi üzerine alma geleneğini devam ettiriyorlar.Halbuki ben sadece yaşadıklarımı ve gördüklerimi buraya aktarıyorum.Tam 6 yıldır işyerime kpss alınan memurların tamamı tarikat ve cemaat üyeleri.İçlerinde bir tane bile normal bir türk vatandaşı olmazmı.Ayrıca kömür ve erzak dağıtılan insanları çevremizde görmeyen varmı acaba merak ediyorum.Bu memurlar birde iş beğenmiyorlar.Anında tayinini aldırıp en yatak yerlere kapağı atıyorlar.../.
26 Mart 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Eğer görürsem emin ol eleştiririm..
25 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Ben gerçekçi olduğum için görüyorum ve parti olarak değil, herkesi eleştiriyorum. Sizlerde deneyin...Ayrıca mavi gördüğüme mi inanacağım sana mı? Gözüme ihanet mi edeyim yani. Benim oturduğum yerde iki kişi alıyor böyle, neyi, kime ispat edeceksin anlamadım. Gidip şikayetmi edeyim? yapılacak bişi yok deyip oturmuyorum ama anlatmaya çalışıyorum en azından. İşine gelmiyor diye yok sayamazsın. Sanal bir alemde kimi niye kandırayım ki?Hata vardır ve bunu görüp sen de eleştirmedikçe devam edecek...
25 Mart 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: fisun sizde biraz gerçekçi olun.Senin siyasi görüşünü tam olarak bilemiyorum ama kadrolaşma her parti döneminde oldu ve olacaktır diyorum ama bunu legalleştirme çabasında değilim.Oy için birşeyler dağıtanlara bende hakkımı helal etmem.Ama siz birilerine kömür dağıtıldığını görüyorsunuz ama ne amaçla dağıtıldığını kendiniz yazıyorsunuz adeta.akp li olmayıpta belediyenin muhtarın dağıttıklarını kaçırmayanları da ben görüyorum.Siz birşeyi görüp onu herşeye genellemeyi alışkanlık haline getirmişiniz
25 Mart 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Neden neyi, nerde, ne başlık altında tartışacağımızı bilmiyoruz?
25 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Onun için de , benim çocuklarımın rızkından kesilen vergi var. Bunu da sen iyi düşün!...
25 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Diye yok olmuyor bazı şeyler. Tıpkı dağıtılan şeyler gibi. Ben gözümle gördüm, sen de gözünü açaran görebilirsin. Ben destekliyorsam bu en doğrudur dediğiniz müddetçe bunlara prim veren sizler olursunuz. Bunu vebalini de ödersiniz. Çünkü ben hakkımı helal etmiyorum. Çok muhtaç olup yardım alanlar haricinde hakkımı helal tmiyorum. Alıyorlar gözümle görüyorum. Anlayabiliyor musun? Bunun vebalini yüklenmeyi seçmeyin. Oy için yardım alan veren herkese hakkımı helal etmiyorum.
25 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Evet toplumun herkesimi, artık objektif bakabilen akpartili tanıdıklarım bile telaffuz ediyor bunu, tabi arkasından senin dediklerini de sıralamayı ihmal etmiyorlar. Toplumdaki ahlaki çöküşün bir isareti de budur, yapılan yanlışa, bir başkasıyla örnek vererek onu legalleştirme çabası. Kim yaparsa yapsın arkadaşım sen, ben hepimiz buna karşı koyamıyorsak orada sorun ve etik olmayan şeyler vardır.Particilikten, cemaat, tarikat ilişkilerinden sıyrılabilirsek bunları görebiliriz. Siz yoktur dediniz
25 Mart 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Toplumun her kesimi mi? İyi düşün.. Kadrolarşam her hükümet döneminde olmuştur ve olur. Bunun önüne geçmek imkansız gibi irşey. Ama kpss sınavını kazananlar arasında dincilerin seçilip yerleştirilmesi gibi bir iddia varsa, neye dayanarak böyle birşey ortaya attığını soruyorum kendisine? Kpss ile yerleşen bizler neden hep habersiziz bu olaylardan? Kömür dağıtılır bize bişey düşmez, alımlar hile ile olur bizim haber yok Tuncem bu işin içinde olsa gerek. Maşallah herşey önce ona iletiliyor baksana.
25 Mart 2008 . Ankete Git
fisun: Kadrolaşma herkesçe malum, Tun-cem Bey'i böyle konuşmaya sevkeden sadece hayalcilikle nitelenirse, bana göre sen de hayalcisin Mavi. Kim bilir belki senin de bilmediğin şeyler vardır. Niçin herşeyi üstüne almayı seçiyorsun? Toplumun her kesiminden haykırılıyorsa bir şeyler, artık düşünme zamanı gelmedi mi?
25 Mart 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Tuncem herkes sizin gibi sabit fikirli değil. Allah'a tövbe eden, namaz kılmaya başlayan insanların saf duygularını bile aleyhinde kullanabiliyorsunuz.. Kpss'ye islamcılar alınıyormuş.. Siz resmen hayal dünyasında yaşıyorsunuz.. Nasıl bir ayrımcı zihniyete sahipsiniz anlam veremiyorum.. Gençlik dinine sahip çıkyorsa hükümete mi suç buluyorsunuz? Bizim için neden bahsettiğiniz şekilde bir eleme yapılmadı? İftiraların o kadar basit ve tutarsız ki 5 yaşındaki çocuğa anlatsan güler bunlara...
25 Mart 2008 . Ankete Git
mystig26: .. develeri 100 dinara kamulaştırdım git bedelini hazineden al demiş. İşte gerçek İslam olanın kamu hakkına yaklaşımı. Bunun gibi binlerce misalle dolu İslam ve Türk tarihi varsın şimdi bu açıdan kendini Müslim tanımlayanlar düşünsün, bence gerisi boş.
25 Mart 2008 . Ankete Git
mystig26: Sevgili Tun-cem görüyorum ki oportinist yaklaşımlardan rahatsızsınız, alın size gerçek islam olanın anlayışından bir örnek özellikle islamı kullananların iyi okuması gereken bir kıssa; Bir gün Hz Ömer bir gurup semiz deve görmüş, bu develer kimin demiş yanında bulunan biri de 'Müslümanların emirinin oğlunun' demiş yani kendi oğlunun develeri, buradan hayvanların kamu malından da otladığı düşüncesiyle oğlunu çağırığ 'develeri kaça aldın' diye sormuş oğluda 100 dinara aldım demiş. Hz Ömerde..
25 Mart 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Ama olaya bu yönden önce siz bakarak polemik açtınız, şimdi de anketle alakası yok diyorsunuz. İslami yönden bakarım diyenlerde benim anlatmaya çalıştığım kişilerdi oysa.Hem de büyük bir çoğunluğu adamlar bakış açılarını bile değiştirdiler inanın.
25 Mart 2008 . Ankete Git
beril41: olabilir de bu anketle alakası yok... uzaktan ve yakından...
25 Mart 2008 . Ankete Git
Tun-cem: Neyi anlatmaya çalıştığınızı anladım arkadaşlar da,bu iktidardan önce caminin kapısından geçmemiş bambaşka bir dünyada yaşadıkları halde sırf bu göstermelik islamcı hükümet geldi ve yönetim kadrolarına da kendi fikirlerinden insanları aldı diye onlar gibi görünmek için hertürlü karaktere bürünen bukelamunlara prim veriliyorsa,onlar için gerçek müslümanlık dediğiniz şey havada kalıyor.KPSS yi kazananlar içinden bile islamcılar seçilip işe alınıyor ve akşama kadat internette islamcılık oynuyorlar.
24 Mart 2008 . Ankete Git
golden6: beril41 e aynen katılıyorum
24 Mart 2008 . Ankete Git
beril41: iyi de islamı kullananlar, haram maaş alanlar zaten islamı yaşamayıp onun gözüyle olaylara bakmayanlardır... şayet o kişiler islamiyeti gerçek manada yaşasalardı bunları yapıyor olmazlardı...
24 Mart 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: Mavi_sakal . 24 Mart 2008