Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Sizce Hüseyin Nihal Atsız kimdir?

ayazcem: Gerici zihniyet...
ayazcem: O zaman aynı kulvardayız....küçük farklı düşüncelerimiz olacaktır....
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
Held: Elbette inaniyorum.Atatürkün karsinda olan hic kimsenin yaninda olmam ben.
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
ayazcem: Held...Daha çok gerici zihniyet sözünü dinciler için kullanırım...Burda kullanmam pek karşılığını bulmamış haklısın....Peki sen bu insanın Atatürk yolunda olduğuna inanıyor musun inanıyormuydun ya da..?
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
Held: Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır! Muhterem milletime şunu tavsiye ederim ki; sinesinde yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki cevher-i asli'yi çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an feragat etmesin.' M.Kemal Atatürk Sayin Ayázcem yukaridaki sözler Atatürke ait. Sence Atatürk gerici zihniyete mi sahipti?
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
Held: Atatürk' de bir Türkcü idi.Daha Atatürk' ü anlayamamissin.Atatürkcüyüm diyorsun cok komikti bu.
17 Mart 2008 . Ankete Git
Held: Senin ilerici zihniyetin neymis acaba cok merak ettim.Begenmek zorunda degilsin ama, sacma sapan adlandirma yapmissin.
17 Mart 2008 . Ankete Git
ekinox: Akıllı Ol! mu diyorsun sen benim mervve kardeşime...iyi öğrenmişsin reisinden lafları....:)
12 Mart 2008 . Ankete Git
Held: Merve, sen kimi seversen sev umurumuzda degil.Türküz, Türcüyüz, Türkü severiz.Gerisini gec.
12 Mart 2008 . Ankete Git
ayazcem: O dediğin adamdan ben daha milliyetçiyim merak etme...Milliyetçilik ayrıdır faşistlik ayrıdır sizin zihniyetiniz faşisti de milliyetçi yapıyor.Bu adamın zihniyetiyle yani sizin milliyetçilik tarzınızla yaşanmaz bu ülkede sadece türklerin olmasını isteyemezsiniz...Ayrıca benim hakkımda söylediklerin cümlelerin hepsi yanlıştır.Yanlış analiz etmişsin...
19 Kasım 2007 . Ankete Git
ekinox: hayatını. türkler dışında tüm milliyetlere düşman ve bunların türkler için zararlı olduğunu söyleyecek kadar ileri gitmiştir. ırkçıların en sevdiği insanlardan biri olsada , adı bile beni ürkütüyor. türk diye kimse iyi insan olmaz. türk olmadığı içinde kötü insan olmaz. tekrarlıyorum , milliyetçiliğin bir adım ilerisi kapkaranlık ırkçılıktır ve ırkçılık tehlikelidir. kimse kökenleri yüzünden yargılanmamalıdır.
19 Kasım 2007 . Ankete Git
ekinox: silkinin ve kendinize gelin. milliyetçilik yanlış söylemlere kayarsa bir adım ötesi ırkçılıktır. kime karşı olduğumuza karar verelim. pkk bölücü örgütüne karşıyız , hatta düşmanız ama bu düşmanlığı tüm kürt vatandaşlara karşı bir harekete dönüştürürsek parçalanır ve yokoluruz. nihal atsız a gelince , bana göre kendisi türk ırkçılarının en özel şahsiyetlerinden biridir. orijinal bir adamdır. pergele benzeyen bir aletle kafatası ölçümleri yapıp kimin ne kadar oranda türk olduğunu bulmaya adamıştır
19 Kasım 2007 . Ankete Git
ekinox: yokluğumu fırsat bilip faşizan söylemlerine son sürat devam eden arkadaşlara sesleniyorum. bu ülke sadece türklere ait değildir. sadece türklerden oluşan bir ülke hayal edenlerin de asla Atatürk milliyetçiliği çizgisinde olduğu söylenemez. bu kişilere olsa olsa en hafif tabiriyle ırkçı denir. biz yüzyıllardır çeşitli milliyetlerden kardeşlerimizle kardeşçe bu topraklarda yaşıyoruz. anadolu kimsenin malı değil. son günlerde çeşitli sebeplerle artan milliyetçi rüzgarı arkasına alan arkadaşlar ,
19 Kasım 2007 . Ankete Git
no_doubt: ben 4 nesildir asker olan ve daha önemlisi Türklük olgusu üzerinde çalışmalar yapan,harici çalışmalara destek veren,sözkonusu tartışmalar nerede olursa olsunTürklük olgusunu aşılamaya çalışan bir ailenin şuanki son nesli olarak siz ve sizin gibileri şiddetle kınıyorum.
19 Kasım 2007 . Ankete Git
no_doubt: siz ve sizin gibilerin görüş açısı atatürkün cumhuriyetin kuruluş yıllarında isyan çıkaranları zaptetmek için istiklal mahkemelerini kurdurdugunda ve sayısız kişiyi asıldıgında da bunu vatan millet bütünlüğü için değil faşist ideolojisi üzerinden yaptığını savunmaktadır.millyetçiliği sizin gibi salt ülkücü ve öcü gibi gösterenler ne milliyetçiliğin sözlük anlamından ne de atatürk ilkelerindeki anlamından bihaberdirler.Görüşü sağ sol orta aşağı yukarı ne olursa olsun bir insan milliyetçi olabilir
19 Kasım 2007 . Ankete Git
no_doubt: sizin liderinizin atatürk ve önünüzün de aydınlık oldugunu söylemişsiniz.bence sizin önünüz aydınlık değil aksine zifiri karanlıktır.çünkü bağlı olduğunuz ideoloji her neyse sizi öylesine köreltmiş ki bunu 'milliyetçilik görüldüğü yerde ezilmelidir' gibi algılayıp öyle savunuyorsunuz.milliyetçiliği ülkücülükle aynı tutup,belli bir parti,grup veya zumreye ait oldugunu savunuyorsunuz.bence siz ne atatürk ne de atatürk milliyetçiliği hakkında en ufak bir bilgiye sahip değilsiniz.
19 Kasım 2007 . Ankete Git
no_doubt: ayazcem siz ve sizin gibilerin bugünlerde sayısının özellikle arttığını görüyorum ve ne savunduğunuzu bile bilmeden kör gibi oraya buraya çarptığınızı düşünüyorum.nihal atsız ı gerici zihniyet olmakla savunmanız sizin fazla ilerici olmanızı gösterir ki sizin düzeyinizde bir ilerici henüz dünya tarihinde varolmamıştır.kendinizi şanslı görebilirsiniz.eminim nihal atsızı en basitinden google da yazıp birkaç farklı kaynaktan araştırmamıssınızdır bile.merve hanım için de aynı şeyler geçerli
19 Kasım 2007 . Ankete Git
ayazcem: Ona da katılıyorum...Ama adam polemik açmış bizde cevap verdik...
18 Kasım 2007 . Ankete Git
Ugugug: Ayrıca şunu da belirteyim, bu adam gerici sınıfına girmiyor, başka çeşit bir sorun kendisi, belki faşist diye nitelendirilebilir merhum.
18 Kasım 2007 . Ankete Git
Ugugug: Bence esas içi boş olan böyle zihniyetlerin savunulmaya ihtiyacı vardır. Doğrular, savunulsun veya savunulmasın yerini bulur.
18 Kasım 2007 . Ankete Git
ayazcem: Bir lafı düzgün anlamaya çalışalım...Ne demek istediğim gayet açıktır.....Benim yazımda savunulmaya ihtiyacı var gibi bir ifade yok...Gerektiğinde de Atatürk'ümüzün değerlerinin savunulmaya da ihtiyacı vardır....Bu zihniyetler varsa....
18 Kasım 2007 . Ankete Git
Ugugug: Atatürk'ümüzün savunmaya ihtiyacı mı var sizce?
18 Kasım 2007 . Ankete Git
ayazcem: Yahu şu Nihat Atsızı koruduğun kadar Atatürkü savunduğunu görsem susacam aslında ama...Tartışmaya bile girmem bu çağdaşlıktan nasibini almamış yazar için...
18 Kasım 2007 . Ankete Git
mervve: Lazları,Kürtleri,Çeçenleri,Çerkezleri,Pomakları,Boşnakları,Arnavutları...vs bile düşman kabul etmiştir.İnsana insan olduğu için değer veririz biz,kökeni ne olursa olsun.Siz ise sizden olmayanları sevemiyorsunuz.Siz Türkçü'sünüz biz Türk'üz...!
18 Kasım 2007 . Ankete Git
keremege: Susma Merveciğim. Bu arkadaş ırkçı bir zihniyette. Faşizim yanlısı, gerici bir şahsiyet. Asıl susması gereken o...
18 Kasım 2007 . Ankete Git
mervve: Faşizmin içinde şiddet vardır,milliyetçilikte de.Bu milliyetçilik Atatürk milliyetçiliği değildir.Faşizmde ırkçılık vardır,eşitlik yoktur...Eğitimsiz toplumların benimsediği kanlı ideolojidir faşizm.Kesinlikle öğreneceğim çok şey var ama hiçbir fikrim yoksa susarım ;)
18 Kasım 2007 . Ankete Git
Held: merve, eminim sorsam faşizmin ne demek olduğunu açıklayamazsın. Bu tür konular için daha çok gençsin. Sana gelince de ayazcem, senin zihniyetin aydın değil, zifirî karanlık. Atatürk de liderin falan değildir. Öyle olsa ömrünü Türklüğe, Türk tarihine, Türk milliyetçiliğine vakfetmiş büyük bir fikir adamına 'gerici zihniyet' gibi bir hezeyan savurmazdın. Senin zihniyetin olsa olsa Türk düşmanı devşirme bir zihniyettir.
18 Kasım 2007 . Ankete Git
ayazcem: Benim zihniyetim aydınlık....Liderim de Atatürk.....Sen gerici olarak görüyosun demek....ne diyim ki....))
2 Kasım 2007 . Ankete Git
mervve: Benimde aklıma faşizm geliyor...Benim zihniyetim de faşist olsun mu? :)
2 Kasım 2007 . Ankete Git
Held: Gerici zihniyet senin sahip olduğun zihniyettir.
2 Kasım 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: türkhilali . 19 Ağustos 2006