Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

ÖDP Genel Başkanı Ufuk Uras'ın İstanbul 1. Bölge'den bağımsız aday olmasıyla ilgili ne düşünüyorsunuz?

a.rifat: Bir iktidar hedefi yok ki ÖDP nin. olsaydı bunun politikası yapılırdı. DTP den icazet almaya çalışılmazdı. AB cilik, Ufuk Uras- Baskın Oran ve benzerlerinin temel rengidir. kemiksizdirler hedefsizdirler AKP ye sıcaktırlar. tünel kazmak kuyudan yukarı bakmak gibi güzel söz söyleme sanatıyla iştigal ede gelirler. DTP nin desteğini alabilirlerse belki seçilirler de. mecliste AB ci cenahın pasta süsü olurlar.
yalnızdeniz: Alındı. AB bu tür kirli ilişkilerin,eline silah alan çetelerin kol gezdiği bir ülke olmaktan hukuk devletine giden süreci başlatacak.Zaten fincancı katırları ürktü bile,direniyorlar,devamlı savaş tan çıkarı kimlerin oluyorsa doğuda ve g.doğuda bu pis savaşın,terörün bitmesini istemeyenler onlar.Sıradan vatandaşın burda sdsadece asker yetiştirmek ve şehit vermekle görevi var.Ama ya parayı vuran,silah ve eroin kaçakçılığı yapanlar? Korucuların sahipleri kimse savaşı isteyenler o aşiretler,Bucak vs
22 Haziran 2007 . Ankete Git
yalnızdeniz: Yazdıklarınızın çoğuna katılıyorum,ancak AB konusunda hemfikir değiliz.Zaten gizlice yıllarca Cumhuriyet okuyan yıllardan sonra derinle ilgili olmamak mümkün değil.Aleviler kabul etmedi başta ailesi ama bu tür ilişkilerin su yüzünde olması beklenmez zaten. Rumuzu yanlış yazmanız önemli değil,bazen bayanım diye iltifat edenler oluyor yorumlarıma.Bucak aşireti cezası kesinleşti liderinin dün ama Ağar ne diyor onun için,savunuyor.Hapse girmesi lazım ve yeni olayları çıkyor,azmettiren olarak ifadesi
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: özür her seferinde müstear isminizi yanlış yazmışım. yalnızdeniz olacaktı
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: o zamandan bu yana munevveranımızın tutumunda da pek bir değişiklik olmamış. ne dersiniz? üslubuma gelince iğneleyici olabilir belki ama saygısız olmaması lazım. istemeden öyle bir sonuca yol açtıysam özür dilerim. ab nin çetin altan ve mahdumlarının tarzı dışında nasıl savunulabileceğini gerçekten çok merak ediyorum ekmek musaf çarpsın.
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: eski osmanlı sivil paşalarından biri: bir iktidarda iki yönden hareket vardır. biri yukardan biri aşağıdan. bizde yukardan sultan herkesi ezer. aşağıdan ise halk kılını kıpırdatmaz. o nedenle bize kunduracı muştası gibi yandan bir kuvvet lazımdır. o da ecnebi sefaretleridir demişti. sadrazam fuat paşa da: ingiliz devleti alisi ile bozuşmaktansa basra gibi bir kaç değersiz eyaletin elden çıkması evladır demişti.
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: siz yukarıda saydığım kesimlere dahil değilseniz (ki değilsinizdir yoksa burada ne işiniz var?) bunda sizin için de hayat yok. eğer ab nin hakları üzerinde hassasiyetle durduğu ve tanımladığı azınlıklardan birine mensupsanız da bu böyle. emperyalizmin hayal gücü çok zengin değildir. 19 yy dan beri hep benzer yöntemleri kullanır. o nedenle fazla da değil biraz tarih bilinci ve çapraz okuma olmakta, olanın ne olduğu konusunda yeterince fikir verir.
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: keşke böyle olmasaydı. ama tarih keşkelerle niyetlerle yürümüyor ne yazık ki? ayrıca ben ab yanlılarının tamamını kemiksizlikle suçlamam. bir ara toplumdaki desteğin %70 e dayandığı söylenirdi. eğer bu doğruysa en azından o an için %70 işbirlikçi olması lazım. bu akla ve tabiata uygun olmaz. yapılmak istenen o %70 in olması gereken gerçek boyutuna yani %3-5 lere indirilmesidir. çünkü bu süreçten sadece acenta burjuvazi, hortumcu, porno tüccarı üniversite sahibi bir avuç insanın çıkarı vardır.
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: demokrasiden anladığım şu ama: ertesi gününden emin olmayanın her an işsiz kalacak olanın, toprak ağasının marabası, aşiret reisinin bağlısı, tarikatın müridi olanın bilinci ipotek altındadır. demokrasi laf kalabalığı ve oy hakkı da değildir. o yüzden çelişki gibi görünebilir ama büyük demokratik atılımlar hep zor altında yapılmıştır. fransız ihtilali kebiri, amerikan devrimi ve iç savaşı ve türk devrimi bazen gerçekten bazen de ihtimal olarak bazı kellelerin düşmesi ile gerçekleşmiştir.
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: o da malatya da bazı kürt aydınlarınıi amerikan işbirlikçiliği ile tutumlarından dolayı eleştirdikten kısa bir süre sonra öldürüldü. severdim kendisini yazık oldu. öldürülmesi bahsettiğiniz derin devlet operasyonları açısından tam düşeş oldu. tarihimizle özellikle yakın tarihimizle yüzleşeceksek kulaktan dolma bilgilerle yapamayız bunu. küçük amerika ve ab süreci ile yüzleşmeden de yapamayız. demokrasiden korkmam ben. demokratik devrimimizin yeniden yükselmesi için çaba harcıyorum.
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: bir kaç örnek daha vereyim. siz derin devletle haklı olarak ilgilisiniz. uğur mumcu pkk mit ilişkilerini araştırırken öldürüldü suç iran a atıldı. jandarma genel komutanı eşref bitlis abd nin pkk ya yardım yaptığını söyledi sonra uçağı buzlanmadan düştü denildi. oğlu babamı susurluk çetesi ve jitem içindeki amerikancılar öldürdü dedi. hablemitoğlu alman vakıfları ile ilgili sözler söyledi temize havale edildi. bizim hepimiz hrant dink iz konsorsiyumu kılını kıpırdatmadı. hatta hrant dink bile...
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: our boys nave done it. 12 martta ve 12 eylülde yüzlerce vatansever subay biçildi. tümgeneral celil gürkan, binbaşı erol bilbilik, talat turhan ve isimlerini hatorlayamadığım yüzlerce asker zibervey köşkünde işkenceden geçirildi. amerikan işbirlikçisi bir kesim komutanın; tusiad vb oluşumların cesaretlendirmesi ve çatlı, kocadağ, devsol, thkpc mlspb benzeri odaklar eliyle yaratılan dehşet ortamından ürken sıradan halkın desteğini alarak gerçekleştirdiği işlerle yüzleşirken adam gibi yüzleşelim.
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: sonra bucak ile çatlı nın şoförlüğünü yaparken yakalandı susurluk kazasına. cenazesi bir cemevinden kalktı. kendisini binlerce alevi uğurladı. ne tenakuz değil mi? halbuki aleviler susurluk benzeri çetelerden ne çok çekmişlerdi. o nedenle susurluk olayı engin cinman gibi munevverlerimizin havsalasının alacağından biraz daha karmaşıktır. ya da tam tersi çok daha basittir. 13 eylül günü dönemin abd elçisi washington a şu mesajı geçmişti:
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: sonra bucak ile çatlı nın şoförlüğünü yaparken yakalandı susurluk kazasına. cenazesi bir cemevinden kalktı. kendisini binlerce alevi uğurladı. ne tenakuz değil mi? halbuki aleviler susurluk benzeri çetelerden ne çok çekmişlerdi. o nedenle susurluk olayı engin cinman gibi munevverlerimizin havsalasının alacağından biraz daha karmaşıktır. ya da tam tersi çok daha basittir. 13 eylül günü dönemin abd elçisi washington a şu mesajı geçmişti:
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: sonra bucak ile çatlı nın şoförlüğünü yaparken yakalandı susurluk kazasına. cenazesi bir cemevinden kalktı. kendisini binlerce alevi uğurladı. ne tenakuz değil mi? halbuki aleviler susurluk benzeri çetelerden ne çok çekmişlerdi. o nedenle susurluk olayı engin cinman gibi munevverlerimizin havsalasının alacağından biraz daha karmaşıktır. ya da tam tersi çok daha basittir. 13 eylül günü dönemin abd elçisi washington a şu mesajı geçmişti:
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: sayın yalçındeniz size susurluk kazasında vefat eden hüseyin kocadağ hakkında da bilgi vereyim. bu kişi alevi kökenliydi. polis içinde solcu hamisi bilinirdi. yanlış hatırlamıyorsam pol-derin kurucu veya yöneticilerindendi. 12 eylül dönemindeki olaylar sırasında yaptığı kıyaklar yüzünden bir çok silahlı külahlı tayfasından solcu kendisini hürmetle hatırlar. klasik bir kurguydu yani iyi polis kötü polis. tüm bu geçmişine rağmen 12 döneminde bırakın kovuşturmaya uğramayı yükselmeye devam etti.
22 Haziran 2007 . Ankete Git
yalnızdeniz: Cümlelerinizin içinde o kadar çok giydirme var ki,hainliğe kadar! AB'ci olmak kemiksizlik mi bugün? Herşeyi de ABD'ye bağlamayın,Bucak aşiretinin ve liderinin aldığı ceza onaylandı ve korumaları ve şoförünün jitem belgeleri ortaya çıktı.Veli Küçük adları emekli oldu ortada yine,ABD ile ne ilgisi var bunların.Demokrasi bu tür içerdeki ne idüğü belli yapılanmaları çözecek,demokrasiden de bu kadar korkmayın.AByi bunun için istiyoruz zaten.
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: yeri gelmişken: bilgiciler derken bilgi üniversitesini kasdettiyseniz o konuda naçizane biraz bilgi vermek isterim. bu üniversitenin mütevelli heyeti başkanı turgut un oğlu ahmet özal ın samimi arkadaşıydı. 1989 lar olması lazım 900 lü seks hatları buna kiralanmıştı. oradan iyi voli vurdu. ardından bu paraları hayırlı bir işte kullanmaya karar verdi. bastırdı parayı. fikri açıdan ağırlığı olan namlı profesörleri transfer etti. bazıları kilo itibariyle de ağırlığı olan muhterem şahsiyetlerdir.
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: o zaman şöyle yapalım. savunmak isteyen arkadaşlar ab ye girme hedefini savunsunlar. benim yanıldığımı, abarttığımı, baskın hocamızın tabiri ile sevr paranoyası içinde olduğumu göstersinler cümle aleme. bunu buradan yapacak hiç kimseyi hainlikle filan suçlamayacağım. gerçekten merak ediyorum hangi paradigmaların, parametrelerin, argümanların kullanılacağını. bu tabirleri de tabiri caizse gönül rahatlığı ile kullanabilirler.
22 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: sayın yalçındeniz. bence iki çete var türkiye de (aslında çok da... konumuzla ikisi ilişkili) biri sizin bahsettiğiniz susurluk çetesi. ki iplerini abd derin devleti tutar elinde. ikincisi ise karen fogg un kör agop çetesi. bunun ipleri de ab dolayımı ile gene abd derin devletinin elindedir. peki ya türkiyenin derin devleti diyeceksiniz. yok öyle birderin devlet. keşke olsa...
22 Haziran 2007 . Ankete Git
yalnızdeniz: Benim derdim soros'u savunmak değil,siz tartışan,fikir açıklayan AB yanlısı herkese isim vererek bir yerlerin adamı olduğunu söylüyorsunuz.bu ülke kendi gerçekleriyle en azından yakın tarihiyle 12 Eylülle yüzleşmeli,bugün her taraftan silahlı sivil güçler ortaya çıkıyor yasadışı susurluk artıkları yakalanıyor.Ne bunlar,ülkeyi çatışmaya hazırlıyorlar,kim bunlar Bilgi'ciler mi,adını yazdıklarınız mı yada emekli ülkeyi sadece kendinin sanan bazı kurtarıcılar mı?
21 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: ya da tersini yapalım siz anlatın bana soros un iyiliklerini faydalarını.
21 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: ya da tersini yapalım siz anlatın bana soros un iyiliklerini faydalarını.
21 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: ya da tersini yapalım siz anlatın bana soros un iyiliklerini faydalarını.
21 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: ya da tersini yapalım siz anlatın bana soros un iyiliklerini faydalarını.
21 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: ya da tersini yapalım siz anlatın bana soros un iyiliklerini faydalarını.
21 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: unutmuşum. soros açık toplum enstitüsü ve benzeri kurumların ne olup ne olmadığını anlatamayacağım gerçekten. eli kitap tutan gözü gören münevverlerimiz bu hususu bir araştırsınlar önce hazır beklemesinler. ondan sonra tartışalım.
21 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: toplu cevap: 12 eylül döneminin, yarı aydın-k.burjuva-öğrenci temelli sol hareketlerde yarattığı travmanın bu tür kafa karışıklıklarına neden olduğunu düşünüyorum. 12 eylül ün bir emperyal operasyon olduğunu unutan bu insanlarımız, kendi devleti ve milletine karşı aynı emperyal çevrelerle ittifak halindeler ve bunu da kolaylıkla aklileştirebiliyorlar. bir süre geçtikten sonra safların daha netleşeceğini ve taşların yerine oturacağını düşünüyorum hepinize hürmetlerimi sunuyorum
21 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: almanya yı unutmuşum: onların afganistandaki askerleri de taliban kafaları ile futbol oynayıp bedenleri ile barbekü partisi yapmamışlar mıydı? alev almış insan bedenleri karşısında şehevi kahkahalar atan da aynı askerler değilmiydi? bana demokrasi filan demeyin. artık bu sözü duydum mu olmayan saçlarım diken gibi dikiliyor.
21 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: konu şeriat değildi ben onu murat belge türü insanların ne kadar önder ne kadar fikir adamı olduğunu gösterebilmek için örnek olarak verdim. akp kendi hedefleri ile ab nin ve abd nin hedefleri arasındaki paralellik eşgüdüm içinde çalışmalarına yol açıyor. yoksa türkiye önündeki tehlike şeriat değil bence. ama bu akp nin islamo-faşist bir yönleri olmadığı anlamına gelmez.
21 Haziran 2007 . Ankete Git
a.rifat: emperyalizmin karakter değiştirdiği ve hatta artık geçersiz bir kavram olduğu bana anlatılabilirse ve ırakta olanın emperyalizmin temel davranış biçimi olmadığı gösterilebilirse ben ab karşıtı olmaktan vazgeçeceğim. eşcinsel hakları kadın hakları azınlık hakları iyi güzel de ırak halkının yaşama hakkı noluyor? ab kriterleri arasında bu yok. türkiye de sendikal haklar için ya da asgari ücretin arttırılması için ab nin baskı yaptığını duydunuz mu hiç?
21 Haziran 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: d-genc . 12 Haziran 2007