Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

ERKEKLERE ÖZEL: Evleneceğiniz kadının türbanlı olup olmaması sizin için farkeder mi?

yanayakıla: kesinlikle istemem...insan içine çıkamam onla
dilek06: ben kimsenin avukatı değilim ama kendisine ayıp edildiğini düşündüğüm biri varsa gerekirse o kişinin avukatıda olurum,yırtınmak kelimesinin anlamı parçalanırcasına bağırmaktır ve burda kimsenin parçalanırcasına bağırdığı yok bi kere ortada kendini parçalayacak savunulası bi durumda yok.işte bu yüzden hoş bulmadım bu kelimeyi,neyse sende hoş kal..
5 Nisan 2007 . Ankete Git
en.cadi: dilek06, ister açık olun ister kapalı. Ama önce iade ettiğiniz lafın manasını öğrenin. Ayrıca, sılanur cahil mi kendi cevaplasın size mi kaldı :S Medeniyet konusuna ise hiç girmeyelim isterseniz. Bu polemikte bundan sonraki yazdıklarınızın cevapsız kalması sadece polemiği kapattığımızdan olacaktır. Hoş kalın (hoş kalın küfür değildir, hakarette) !
4 Nisan 2007 . Ankete Git
appeliuss: ya nedir derdiniz sizin.. kim uğraşıyor konuyu kapattık biz siz hala yazıyorsunuz. yırtınmak evet argodur ama anlamı bağırmak,haykırmaktır. şu an yaptığınız da budur. açık kapalı diye hala insanları ayırmanız da cabası. arkadaşın yorumu talihsiz ama açıklar diip sana layığı budur demek de ayrı bir olay. laiklik tartışılmıyor tartışılacak bir tarafı da yok.
4 Nisan 2007 . Ankete Git
dilek06: sayın bayan en cadı hanım,yırtınma lafından dolayı öncelikle sizi ayıplıyor ve arkadaş adına o lafı size aynen iade ediyorum,fikirler her zaman tartışılır konuşulur laikliği tartışırken lütfen laikliğe yaraşır medeniyette tartışalım.sılanur sıkma canını evet açık bi bayan olarak ben senin gibi din kardeşlerimi anlıyor ve sonuna kadar destekliyorum..
4 Nisan 2007 . Ankete Git
sılanur: 'yırtınmanızı gerektirecek birşey yok' bu lafı kendine yakıştırıyormusun
4 Nisan 2007 . Ankete Git
en.cadi: sılanur, gamze'ye yazdığım yorum sana da geçerli, bu kadar yırtınmanızı gerektirecek birşey yok. Üstüne alındığın bir durum yoksa, cevap yazmana da lüzum yok şekerim. Bak ne yazıyor orada. edepli kapananlara laf söyleyen yok !.
4 Nisan 2007 . Ankete Git
sılanur: evet encadı ne yazıkki senin dedigin gibi kapalılarda var.var demekten bile utanıyorum.siz onları kapalı olarakmı görüyorsunuz,tabiki hayır.sadece başını kapatmakla kapalı olunmaz.ama adam akıllı dinimizin gerktirdigi gibi kapalılarda var o yüzden genelleme konuşmayın.siz bizim gibilerin baş örtüsüne laf edemezsiniz.kimseyede ettirmem.şunuda söyleyeyim ben o dediginiz gibi yapmacık kapalılardanda degilim.dinimizin gerektirdigi gibi bir kapalıyım.yeter artık ugraşmayın kapalılarla yeter yaaaaaaa
4 Nisan 2007 . Ankete Git
istisna: vah vah insan içine çıkamazmış zaten türbanlı bayanlarda senin gibileri istemez...
4 Nisan 2007 . Ankete Git
en.cadi: Edepli olana birşey diyen yok okumuyor musun yazılanları. Adabıyla kapansın, demişiz okumadan yorum yazmanın manası nedir? Üzerine alınman gereken bir nokta mı yakaladın neyi savunuyorsun? Ne diyorsun???
4 Nisan 2007 . Ankete Git
fasli: Öyle kapananları savunmam tabi ki. Öyle kapanacağına kapanmasın daha iyi benim gözümde. Dinimiz sadece kapanmaktan ibaret değil. Ama insan içine çıkamam gibi bir ifadeye de polemik başlatılır yani onu demek istiyorum.
2 Nisan 2007 . Ankete Git
en.cadi: Böyle bir polemikte ne işim olur benim zorla çekmeye çalışıyorsun. Edepli olana birşey diyen yok okumuyor musun yazılanları. Adabıyla kapansın, ama minibüste, otobüste sık sık yakaladığım etraftan çekinmeden erkek arkadaşlarının kucağında oturan, öpüşen türbanlı namus abidelerini savunma bana, gözüme mi inanayım sana mı? Ayrıca, dinde zorlama yoktur diye bilirim ben, kim hangi hakla kapanmak istemeyeni kapatır. Bu nasıl bir çelişkidir.
2 Nisan 2007 . Ankete Git
appeliuss: tepki gösterirken biraz lafın nereye gittiğini düşünmek lazım. kaldı ki insan istediği ile beraber olur.allah büyük konuşturmasın yeter ki.bazı erkekler karısı dekolte giyinsin istiyor. bazısı da kapansın istiyor. yada kişi öyle giyinir giyinmez. bunlar tartışılmıyor zaten. tartışılan şeyler çok farklı. ayrımına dikkat etmek gerekiyor. benim diyeceklerim burada son buluyor. iyi eğlenceler...
2 Nisan 2007 . Ankete Git
fasli: senin bahsettiğin yorumu herhalde girl yapmış. Onun yorumu biraz yanayakıla'ya tepkisinden dolayı gibi gözüküyor bence.Yoksa herkes hakkında öyle düşündüğünü zannetmiyorum. Ama eğer sen kapalılara saygılı isen bil ki onlar da sana saygılıdırlar. Biz de böyle düşünenlere saygı duyarız. Herkes böyle olmalı bence.
2 Nisan 2007 . Ankete Git
appeliuss: ben açmazdım. beni hiç karıştırma. konuyu da çevirme. ben arkadaşın o yorumuna yazdım. ben şimdi vücudumu mu sergiliyorum öyle dolaşan da var ama onun tercihi. beni alakadar etmiyor. ben hiç bi zaman bunu neden düşünüyorsunuz demem. ben kanunları söylerim mantığını söylerim. ayrıca cadi da açmazdı. o arkadaşın konu ile yorumu da yeterince saygısızdı. insanları ayrımayın dedim. o lafı derken yorumu yapana dedim ama taraflı bakışın bunu görmeni engelledi
2 Nisan 2007 . Ankete Git
seym@: appeliusa burada bir nokta da katılıyorum..o tür vücud hatları meydanda kapalılar layıkıyla kapanmış olamazlar tabi..ay görünce sinir olurum dize kadar kısa etek daracık bir bluz başında başörtü...lütfen bunlara bakıp ta genelleme yapmayın arkadaşlar, bunlar kapanmayı içlerine sindirememiş bayanlar. Bir nokta da açık bayanlara olan saygım onlara olan saygımdan kat kat daha fazladır..
2 Nisan 2007 . Ankete Git
fasli: İyi o zaman yukarıdaki polemik açılan yorumu bir tersine çevirelim.' Açık birisini kesinlikle istemem. Çünkü onunla insan içine çıkamam...' böyle bir yorumu ben yapsaydım peşin 3 kişi hemen polemik açacaklardı. Kimler olduğunu tamin etmek zor değil muhteşem üçlü durgul,encadi,appileus... sonra da diğerleri onlara katılacaklardı. Yapılan saygısızca yorumu eleştireceğine açılan polemikleri eleştiriyorsun.
2 Nisan 2007 . Ankete Git
appeliuss: demiş ki öcü mü kapalı olan bende dedim ki layıkıyla kapanıyor içten inanıyorsa başımızın üstünde yeri var dedim. eğer verdiğim örnekteki gibiyse bence başı açık diye vücudu sergileyen falan diye ayrıma gidecekse bunu yapmayın dedim. bu nedemek.. o öyle düşünürse benim onu ne gözle görmemi bekler. ben onun giyimi böyledir diye bi yorum yaptım mı? okumuyor musun? başını örtmeyi savunmak da saçma. kime ne? bu tarz polemikleri hep sizler açıyorsunuz. ayırıyorsunuz insanları.
2 Nisan 2007 . Ankete Git
fasli: Herhalde açık saçık olanları eleştirenler veya başörtüsünü savunanlar dediğiniz gibi giyinmiyordurlar. O bahsettiğiniz insanlar ailesinin zoruyla veya çevre baskısı nedeniyle başlarını örtüyorlar. Eminim kendi çocuklarına da başörtüsü örtmesini tavsiye etmezler. Çünkü kendileri de hallerinden memnun değiller. Burada başörtüsünü savunan bayan arkadaşlar herhalde onlardan değildirler. Zorla başlarını örtenler burada bu şekilde başörtüsünü savunmazlar.
2 Nisan 2007 . Ankete Git
appeliuss: vücut sergilemek demiş de arkadaş. ne demek layığını bulursun? bence ona sor o ne demek diye bana soru yönelteceğine. insanları bu şekilde ayırmaktan utanmayana sor.
2 Nisan 2007 . Ankete Git
appeliuss: verdiğim örnekteki değil,sütyeni elbisesinin içinden belli olan değil,göğüs dekoltesi yapan değil. eğer kapanmaksa bu salt saçı değil vucudun hatlarını belli etmeyen tarzda olmalı. çok şık ve uygun giyinenler de var. örneği iyi oku.sorman bile abes bunu.
2 Nisan 2007 . Ankete Git
appeliuss: kusura bakmayın ama layıkıyla kapananın başımın üstünde yeri var ama daha geçen yaz gördüm başını iyice sıkmış(sıkma baş tarzı) ayağında stilettolar eteği dizinde ve beyaz ve kiloş ve arkasından gelen ışık olduğu gibi içini gösteriyor bide sevgilisi ile sarılmış dolaşıyor. o yüzden yorum yaparken bence etrafınıza iyi bakın ben öyle dolaşamam. insanları da ayırmaktan vazgeçin.
2 Nisan 2007 . Ankete Git
girl: sen hiç bakmıyormusn etrafına ya kapalılar öcümü bence kapalı ve bilinçli hiçbir bayan seninle zaten evlenmez..senin amacın belli vücudunu sergileyen birni arıyorsun inş layığını bulursun
2 Nisan 2007 . Ankete Git
sılanur: yok beddua edemiyorum çünkü aldıgı kapalı kıza yazık olacak
27 Mart 2007 . Ankete Git
durgul: aman durduk yere çocuğa beddua etmeyiniz yazık ona. neyapsın çarşaf içindeki tel örgülerle cevrilmiş beyni
27 Mart 2007 . Ankete Git
sılanur: onunla insan içine çıkamam derken bütün kapalılarada taş atıyorsun.yani kapalıları biz uzaylı gibi görüyorsun.inan bana asıl senin o beynin le sen insan içine çıkmamalısın.ken di fikrini söylerken düşün ne yazacagını öyle yaz.çarşaf giyenlere laf atıyorsun,ne mutlu onlara ki çarşaf gelenegini hala sürdüre biliyorlar.rabim inşallah sana kapalı bir kız nasib eder diyecegim ama kıza yazık olacagından diyemiyorum...
27 Mart 2007 . Ankete Git
seym@: yaw kimi çarşaf giyiyor kimi sadece başını normal bağlıyor..sen hiç biriisini mi sevmiyorsun?
27 Mart 2007 . Ankete Git
yanayakıla: Sizin bi gelişmiş modeliniz olan çarşaflılarıda görüyoruz onlar aşırı düşkün bu tür şeylere toplum içinde nasıl karşılandıkları da malum...ama size gelin çarşafla dolaşın deseler o kadar da değil dersiniz neyse beni kimse ilgilendirmiyor ben sadece kendi fikrimi belirtmiştim kimseyle işim olmaz herkez özgür...herkez kendi savını destekliycektir bu tür konularda tartışmanın doğrusunu belirlemek zor herkez bildiğini yapsın
27 Mart 2007 . Ankete Git
seym@: aman aman..bizden ne kadar çok nefret eden varmış?..yani kapalılardan...çok kıt fikirleriniz var.
27 Mart 2007 . Ankete Git
yanayakıla: Ben kendi fikrimi söyledim benim evleneceğim kadın türbanlı olamaz....herkezin benimsediği şeyler farklı olabilir sen niye üstüne alınarak bana hakaret ediyorsun...eleştirirken bile tutarlı olmak lazım...yorumumu iyi okursan kimseyi eleştirmedim kendimden bahsettim...
27 Mart 2007 . Ankete Git
sılanur: eminim oda senin gibi saçma düşünceleri olan biriyle insan içine çıkamaz.
27 Mart 2007 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: mknsm . 22 Mayıs 2006