Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Ergenekon operasyonuna bakışınız?

harshreal: 2003 ve 2004 de darbe planlayan isimlerin gözaltına alındığı bu operasyonu destekliyorum tabiki.Darbe günlükleri'nde yazanları okumuş ve ne olursa olsun darbe karşıtı biri olarak bu operasyonu destekliyorum. 1 ay önce türban konusunda mahkemelere saygı diyen arkadaşlar nedense şimdi aynı saygıdan mahrum konuşuyorlar.
harshreal: Balbayla ilgili olarak yazdıklarınız da doğrudur.Komiktir...Ama bu sadece bir örnek.Bunun gibi küçük yanlışlıklar ve ciddiyetsizlikler yüzünden ergenekonu görmezden gelmeyelim derim ben.Yanlış bir gözaltı böyle saçmalıklar ortaya çıkarmış olabilir.Neyse...Sonuç olarak yargıyı bekleyeceğiz...Bende saygı çerçevesindeki pollemikten dolayı teşekkür ederim :)herkes aynı fikirde olacak diye biirşey yok..yeterki medeni bir şekilde görüşlerimizi tartışabilelim...
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Saygı çerçevesindeki cevabınız için de teşekkürler... bence de yeter:)
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Konu bunun için önemli zaten, gündem değişti....
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: aynı kitabı Balbayın önüne delil olarak sunarsa tabi dalga geçilir. bu kadar sulandıran yine malum gazeteler, adam ben çıkarken rica ettiler yayınlamayın diye dedi, ama baktım ben çıkmadan benim sorgum gazetelerde çıkmış dedi. bu dava ciddiye nasıl alınır siz söyleyin?
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
harshreal: Yeter tabi fisun hanım...6 aydır doğru düzgün ekonomi konuşulmuyor bu ülkede.Gerilim bize ne kazandırdı ki...
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Olay bu işte türban konusunda saygılı olan arkadaşlar demiştiniz ya, bu yüzden sonuçlanmış dava ve sonuçlanacak davayı ayıralım dedim. ben saygılıyım yargıya, bu da sonuçlansın onada saygılıyım ama sonuçlansın lütfen. herkesin dline bu kadar düşen bir dava tabi gazeteciler tarafından da ciddiye alınmamaya başlar. ben size Balbayın açıklamalarını dinleyin derim, bazı yerler gerçekten dalga geçilmeyecek gibi değil. Balbayın kitabını okunacaklar listesine alan emniyet,
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Olay bu işte türban konusunda saygılı olan arkadaşlar demiştiniz ya, bu yüzden sonuçlanmış dava ve sonuçlanacak davayı ayıralım dedim. ben saygılıyım yargıya, bu da sonuçlansın onada saygılıyım ama sonuçlansın lütfen. herkesin dline bu kadar düşen bir dava tabi gazeteciler tarafından da ciddiye alınmamaya başlar. ben size Balbayın açıklamalarını dinleyin derim, bazı yerler gerçekten dalga geçilmeyecek gibi değil. Balbayın kitabını okunacaklar listesine alan emniyet,
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Olay bu işte türban konusunda saygılı olan arkadaşlar demiştiniz ya, bu yüzden sonuçlanmış dava ve sonuçlanacak davayı ayıralım dedim. ben saygılıyım yargıya, bu da sonuçlansın onada saygılıyım ama sonuçlansın lütfen. herkesin dline bu kadar düşen bir dava tabi gazeteciler tarafından da ciddiye alınmamaya başlar. ben size Balbayın açıklamalarını dinleyin derim, bazı yerler gerçekten dalga geçilmeyecek gibi değil. Balbayın kitabını okunacaklar listesine alan emniyet,
8 Temmuz 2008 . Ankete Git
harshreal: Ama birçok gazete ve yazar olayı saygılı, mantıklı bir çerçevede tartışmak yerine kutuplaşıyorlar.Bir taraf ergenekonu ciddiye bile almazken, diğer taraf olayla ilgili başka yorumlar yapmaya da devam ediyor. İnsanlar birbirlerini dinlememeye başladılar...Medyanın çok daha dikkatli olması lazımken toplumu resmen ikiye ayırmaya başladılar...Fevri yorumlardan kaçınmak gerek...Gerilim kimseye birşey kazandırmaz...
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Tamam sayın harshreal, ben zaten bunu söylemenizi bekledim, hep birlikte bekleyip görelim, gazetecilerin yargılarıyla insanları suçlamayalım, suçu olanda cezasını çeksin ama bir an önce olsun bunlar. bu ülkeyi gerdikleri ve karmaşaya soktukları sizce de yeter değil mi?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Alper Görmüş kim? hukukçu mu, yargılama ve gizli olan soruşturma belgelerini yayma hakkı var mı? bunlara kendiniz vicdani cevap verin...bana vermeyin bu cevabı kendinize verin...
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: sayın harsreal, ben hukuku tartışmıyorum ama hukuk henüz devreye dahi giremedi, yan yargı. yargı devreye girmeden resmi iddianame olmadan yazılan herşey suçtur. hukuk diyorsanız bu da hukuk kuralı? niçin bunları tartışmıyorsunuz?hadi diyelim inanıyorsunuz, niçin insanları yargılıyorsunuz, ortada resmi suç yok. anlatmak istediğim bu, benim hukukla yargıyla sorunum yok, eninde sonunda yargı işini yapar.yargıya saygılıyım ama hani yargı nerede?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
harshreal: Neden iddianame hala yok diye ben de soruyorum zaten fisun hanım.Bu konuda ben de hemfikirim sizinle...Yargı, ergenekon hakkında yorum yapan o gazeteciler değil elbette...ama ben yorumlar yapılsın istiyorum.görüşleri okuyalım...olay tartışılsın istiyorum ki gerçeği bulalım.Aslında iddianameyi görmeden ve mahkemenin 'kesin' kararını görmeden 'kesin' konuşmak da doğru değil...
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Ya zehirlee , sen niçin karışıyorsun? arkadaşın rahatsızlığı varsa niye yorumuma polemik açtın derdi. sen kim oluyorsun da karışıyorsun? benim ne delilim olacak anlamadım ki mantığımın almadıklarını soruyorum, gazetecilerin ağzından savunma yapmıyorıum ki.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Fisun hanım delillerlemi konuşuyursunuz siz peki? anket başliği ergenekon operasyonuna bakışınız diye sorulup yorum istenmiş harshreal arkadaşımızda yorumunu yapmiş ve sizde arkadaşın yorumuna polemik açmişsiniz tartışmaya girmişsiniz onun için evvelen sizin bu şahısların buyle bir örgütlenmenin içinde olmadıklarının delillerini sunmanız gerek mez mi?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
harshreal: O gazeteci alper görmüş fisun hanım.isterseniz google'dan arama yapıp bu gazetecinin açıklamalarına da bakabilirsiniz.Ayrıca türban sonuçlanmış bir dava.tamam.ama bu gözaltılar da yine savcılığın izniyle yapılıyor.Yani yine hukukun üstünlüğünün söz konusu olduğu bir durum...
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Ben ergenekon saçma demedim ki, niçin hala idianame yok ve sizin gazetecileriniz olmayan iddianameyle insan yargılıyor diyorum. ve de yine diyorum bunlar kim? yargı ,bu gazetelerv e gazeteciler mi? yargı başlamadan bu olanlar normal mi?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
kukuli: zehirli ben köre göz olurum ama kör cahile dert anlatamam yüzüne vururum sıkışır cevap vermez ortamı geniş kalaba buldu mu viyaklar.Yanlız kör cahilden korkmam,körün bedduasından korkarım.Ben biliyom zaten sen anladın onların hepsini ;)
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Zehirlee şimdi şikayet etsem zırlanır durursun, sana cevap vermiyorum... çünkü içinden çıkamayınca çamur ve zehirinizi saçmaya başlıyorsunuz. terbiye sınırlarını zorlama diyorum...
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Ben fatih altaylı okumam, benim yerime yorum yapmayın, sorduğum sorulara cevap verin ya da bilmiyorum deyin.. bilmediğiniz delili olmayan konularda da aynı okuduğunuz gazeteci gibi yorum yapmayın. onlara soran yok, ama burada yorum yapana ben sorarım...
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Ne zaman bitcek bu sitedeki çoçuğumsu, benim polemiklere yazmamalar falan
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Türban sonuçlanmış bir davadır, olayı saptırmayalım, o gazeteci kim? ismi yok mu? lütfen konu dahlinde cevap verin. bu dava sonuçlu değil henüz iddianame aşamasında bile değil, kıyaslama yapamazsınız.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
harshreal: Siz ergenekonun nasıl saçma olduğundan o kadar eminseniz bizde ordan eminiz diyeceğim ama ben kesin konuşmuyorum.Yargıyı bekliyorum...Ama ergenekon sürecini de sorguluyorum...Hergün Sabah'ı da okuyorum hürriyeti de okuyorum.Size de tavsiye ederim.Sadece fatih altaylı okuyunca karşı tarafı anlamak zor oluyor...
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Hacı gözümsen... sen istediğin yere yaz ben anlarım:)
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Yaf get Fisun adım adım batmak bu olsa gerek, bir sonraki süreçte bunlar doğru olsa dahi gazetenin yaptiği suctur diyerek, o zamanki sonuç karşısındaki kıvırmaların dahi kapısını aralııyon. Bir ülkenin tamamıyla dalga gecercesine devlet kademlerinde kümeleşip çeteleşme suclarından bahsediyoruz. Varsa olayların doğruluk payı ortaya çıktıktan sonra biz gazeteye suç işledin kardeşim ülkenin altını oymaya çalişan bir çeteyi nasıl ortaya çıkarırsın diye sorar cezalandırırız.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: Bir kere ilk önce şunu söyleyeyim, ben yorumu saygı çerçevesinde sayın harshreale yaptım ve saygı çerçevesinde cevap aldım. Zehirlee ve ercü olayı çarpıtıp bizkaçkişiyize getirmek ilk önce yorumlarla alakalı değil ve olayı çarpıtmaktan başka bir şey değil. bunlara cevap bile vermem, seviye sınırlarını zorlamayın.
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
kukuli: Yanlış yere de yazsam sen üzerine alabilirsin Zehirli hiç çekinme sana hitaben yazılmış yazılar çoğu :)
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
harshreal: O gazetecinin kim olduğu belli.O gazetecinin yaptığı açıklamalar da bir çok yerde yayınlandı(Doğan medya grubu hariç).Benim kızdığım nokta işinize gelince hukuk var,işinize gelmeyince hukuk yok...Türban davasında hukuk vardı da şimdi neden yok?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
Zehirlee: Kukuli bu yorumunuda yanliş yere yazmadın demi?:)))
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
fisun: İşinize gelince gazeteci bir senedir soruyor diyorsunuz! biz de soruyoruz, bir seneyi geçti niçin hala yargı başlamıyor, niçin iddianame yok? gazeteci paşaya ispat edeyim demiş, o gazeteci, yargının neresinde? avukat mı, yargı hakimimi? bunlarla olayı şekillendiren sizler, neden bu kadar eminsiniz? kim bunlar size bu kadar güven veriyorlar?
7 Temmuz 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: Zehirlee . 3 Temmuz 2008