Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Eski Türk Ceza Kanunu'nun 141 ve 142. maddesine göre 25 Temmuz 1951 'de T.C vatandaşlığından çıkarılan Nazım Hikmet ' e 06. 01. 2009 tarihli bakanlar kurulu toplantısında alınan iade-i itibar kararıyla yeniden T. C vatandaşlığı verildi. Siz 58 yıl sonra verilen bu kararı nasıl değerlendiriyorsunuz?

kelebekkkkkk: Akepe benden zırnık alamaz. Tükürürüm onu alır ancak.
dpd06: Konudan baya sapmışız hakikaten.Sonuç her zamanki gibi yok:D
7 Mart 2009 . Ankete Git
Ktulu: Öyle tabii. Özel okul konusuna da katılmıyorum gerçi xD Eğitim sistemi, müfredat gibi konular varken bir okulun özel-devlet okulu olması 'ortam' dışında hiçbir fark yaratmıyor. Neyse biz yine baya sapıyoruz konudan farkında mısın xD
7 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Bizim insanımız iş bulamıyor ki yiyecek bulsun.Dertleri başlarından aşkınken bir de oturup kitap mı okuyacaklar?Yiyecek yemek bulamazken çocukların en iyi eğitim veren özel okullara mı gönderecekler yoksa siyaset mi tartışacaklar?Ben yurtta kalıyorum ve her katta 28 kişiyiz.Temizlikçi teyzelerimiz var,inanın nasıl yorulduklarını anlatamam.Resmen eşşek gibi çalışıyorlar.Maaşları asgari ücret.Peki bütün gün bilgisayarıyla facebookta gezen yurt müdürü ne kadar alıyor?Ayda 2000lira...Garip...
7 Mart 2009 . Ankete Git
Ktulu: Açıkçası ben ekonomiye bağlıyorum, tabi birkaç örnek verilebilir bunun tersi ancak yine de eknomik rahatlık insanları her konuda daha aktif yapacaktır bence. İnsanlar geçim derdi düşünmeyecek, ağız kokusunu bastırmaya çalışmayacak ki başka şeylere de ilgi gösterebilsin.
7 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Okur-yazarlık konusunda hep Küba'ya imrenmişimdir.Ne zorluklar yaşıyorlar,kapitalist ambargosu altındalar ama okuma-yazma oranları yine %90 üzerinde.Üniversite mezun oranı %70.Meclisteki kadın oranı %47!!!Bir de bize bakın,kadın milletvekili yok denecek kadar az.Maalesef böyle işte.Bu istatistiklere daldıkça ben daha karamasar oluyorum,çünkü ülkenin genel tablosu hiç de iç açıcı değil
7 Mart 2009 . Ankete Git
Ktulu: http://tr.wikipedia.org/wiki/Okur_yazarlık evet yanlış biliyormuşum.
7 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: İngiltere'ye gülebilmek için onlara biraz olsa da yaklaşmamız gerek.Sömürgeleri sayesinde kendilerini en yükseğe çıkarttılar,her şeyde öndeler.Teknolojide de,eğitimde de,sömürgecilikte de.Bu iyidir kötüdür o tartışılır yalnız İngiltere'ye gülmek için 40 fırın ekmek yemeliyiz herhalde.Sizin demek istediğinizi anladım ben,okumak gerek ama okuduğunu da anlamak gerek diyorsunuz.Yalnız çevrenizle değil de genelle karşılaştırın durumu.Kadınların okuma-yazma oranı erkeklere oranla çok küçük mesela.
7 Mart 2009 . Ankete Git
Ktulu: Yanlış biliyo olabilirm doğrudur. Ben öyle biliyorum. Şimdiye kadar 3 kişi duydum/gördüm okuma yazma bilmeyen. 26 senede sadece 3 kişi görebiliyorsam çok şanslıyım sanırım :) Benim görüşüm bunlar tabi, gerçekleri yansıtmayabilir. Malezyayı aşağıyalanlara gülerim, sadece Malezya'yı değil, dünyanın X ülkesini aşağılayanlara da gülerim. Hemen her türlü sanayi üretimi konusunda bizden iyi olduklar belliyken hele. Yönetim şekinden dolayı gülünecek bir ülke varsa o da İngiltere'dir kanımca :)
7 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Okuduğunu 'işlemek' zaten cahil olmadığının kanıtıdır.
7 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Buyrun güvenilir ve sağlam bir kaynak,kısacık bir yazı,istatistikler her şeyi ortaya koyuyor zaten...http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=49138
7 Mart 2009 . Ankete Git
Ktulu: toplumlara göre evet entellektüel de görüyorum, ancak elindeki bilgiyi doğru işlemek konusunda ne kadar başarılı olduğu evet, tartışılır.
7 Mart 2009 . Ankete Git
Ktulu: ...geçiyor. Okuduğumuz gazete, kitap, izlediğimiz televizyonun doğruluğunu kesin kabul edersek, interneti kullanmazsak zaten milyonlarca kitap okusak da bilgiyi 'çöp' olarak tutmaktan başka bir işe yaramayız. Önemli olan o eldeki bilgiyi de mantık süzgecinden geçirip 'işlemek'tir. Her türlü teknik-sosyal bilgiyi alabilir, depolayabilirsiniz. Ama yanlış yorumlarsanız bunun yarardan çok zararı olur. Bilgiye güvenemezsiniz, zekanıza güvenirsiniz. Ben Türk toplumunu cahil görmüyorum. Diğer ...
7 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Ayrıca Türkiye okuryazarlık oranında dünyada 52.!Malezya dahi,bir çok kişinini aşağıladığı malezya dahi bizden önde.Kazakistan,Moğolistan,Filistin,Çin...hepsi %90ın üzerinde.Avrupa'da okuryazarlık %99,9..Siz istatistiklere yalnış bakmışsınız
7 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Şaka mı yapıyorsunuz?nternette ne uyduruk bilgiler var,gerçi uyduruk kitaplar da var ama yapmayn allah aşkına,bir dünya klasikleri,bir ince memed,bir jack london okumak,gerekirse siyasi kitaplar okumak nasıl yararlı olmaz?İnsanın ufku genişler..Bugün yayımlanan yok ergenekon yok şemdinli vs gibi saçma kitaplardan bahsetmiyorum ki ben.Eğer ki birine güvenip sadece onun kitabını okuyorsak bu da cehalettir.Başka görüşleri okumamak saçmalık olur zaten.Okumak ama neyi?İşte bu önemli
7 Mart 2009 . Ankete Git
Ktulu: Partilere körü körüne takım tutar gibi bağlanma olayında katılıyorum. Ama okuma yazma oranı gibi, kitap okuma gibi konularda da bazı noktalarda katılmıyorum. Okuma oranı düşük gibi gözükse de okuma-yazma oranı Avrupa ve Amerikaya göre daha yüksek bir ülkeyiz. Tabi bundan ziyade okumanın kalitesi önemli. Ancak 'kitap' okuyarak bunun aşılacağı görüşüne de karşıyım. Malum internet gibi bir kaynağımız varken, bilgilerin doğruluğuna inanıp inanmamamız kitabını okudğumuz kişiye sadece 'güvenmekten'
7 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Daha yeni bir istatistik sonucu açıklandı,Türkiye'nin %70i yılda 1 kere bile kitap okumuyor!Büyük bir çoğunluk okuma-yazma bilmiyor,okul yaptırılmasındansa cami yaptırılmasını tercih ediyor...Bütün bunları göz önünde tuttuğunuzda karşınızda kandırılması çok kolay bir toplum buluyorsunuz.Bunu inkar edmeyiz,Türk toplumu cahil bırakılmıştır,darbelerle de susturulmuştur.Eğitim denen şey çocuk oyuncağına dönmüştür.Bunları görmezden gelip halkı entellektüel görmek de komikliktir
7 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: Benim genel yorumlarımı okuduğunuz zaman insanları asla aşağılamadığımı,aksine her zaman umut beslediğimi,aşağılayanlara kızdığımı görürsünüz.Ancak,önlerinde binlerce örnek olan ve bu örnekleri görmezden gelip,hala körü körüne belli bir pariye bağlanan,ki buna mhp,chp ya da akp de dahil her insan cahildir.Sabit fikirli her insan acınası bir insandır.Ben sadece akp diye düşünmüyorum ki bunu,herhangi bir partiye,iyiliğine kötülüğüne bakmadan körü körüne itaatten bahsediyorum
7 Mart 2009 . Ankete Git
Ktulu: Ben insanları saf yerine koymanın çok yanlış olduğunu düşünüyorum. Bu 'ben akıllıyım, geri kalan herkes saf' demek. Çok yanlış. Sen görüyorsanıdiğer insanlar da görüyordur. Şu partiye oy verenler akıllıdır, diğerlerine verenler kördür, akıl sağlığı şöyle böyledir demek ne kadar mantıklı?
7 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: %47 lik oy çıktıktan sonra bu milleti saf yerine değil koyun yerine koymak lazım...Gerçi %53 lük oy gelicekmiş gibime geliyor,gerçi son sıçrayışları olacak umarım.Nazıma gerçekten değer veren kesim zaten akp'ye oy vermez çünkü nazımın fikirlerini de benimsemişlerdir.Yalnız 2002de akpye oy verip,29 mart seçimlerinde kararsız kalanlar bu icraatlara bakıp karar vericekler.Tek tek değerlendirmeyin.Davos,Nazım,Ahmet kaya,kürtçe tv...
7 Mart 2009 . Ankete Git
Ktulu: Ne alakası var canım, Nazım Hikmet'in mezarını buraya getirdi diye oy mu vericek insanlar? Kimseyi bu kadar saf yerine koymayın yahu ayıp...
7 Mart 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Şşş. Çarpılırsın mazallah.
2 Mart 2009 . Ankete Git
dpd06: internetten tayyip erdoğanın komünizm ile ilgili sözlerine bir bakın.Komünist olduğu için vatanından kovulan Nazımı neden şimdi ve niçin vatandaşlığa geri alıyorlar söyler misiniz?peki ya ahmet kayanın mezarını getirmek için yapılan girişimler?ona ne diyeceksiniz?tam da seçim arifesi,ne tesadüf?! yakında deniz gezmişin vasiyetini yerine getirip,onu taylanın yanına gömerlerse hiiiç şaşırmam...seçim yatırımı için her şey mübahtır,oy toplayacağını bilse karl marx'ın mezarını da buraya taşır!
1 Mart 2009 . Ankete Git
Ktulu: 51de akp mi attı vatandaşlıktan? geri alınca mı suç oluyor?
1 Mart 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: kim geri alıyor vatandaşlığa?? ve neden şimdi??
19 Ocak 2009 . Ankete Git
guvenmu: ölüler üzerinden siyaset kim yapıyor.siz mi onlar mı?
17 Ocak 2009 . Ankete Git
kelebekkkkkk: Doğru. Çok bile.
17 Ocak 2009 . Ankete Git
Tun-cem: Tükürüğüne yazık etme )))
17 Ocak 2009 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: Tun-cem . 7 Ocak 2009