Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, bundan 16 yıl önce Refah Partisi İstanbul İl Başkanı iken, lideri Necmettin Erbakan’a sunmak üzere Kürt Sorunu Raporu'nu hazırlamış; bu raporda ifade ettiği görüşlerinden hangilerini sizce bugün de sürdürmektedir?

Mavi_sakal: Her ne kadar değiştiğini ifade etse de demek ki insanın fikirleri belirli bir ölçüde aynı çizgi üzerinde gidip geliyor ki hala aynı düşünceleri hayata geçirme gayretinde görüyorum kendisini.
mukanhan: Değiştim, gömlek değiştirdim diyen adamın değişmediği yerler de varmış demek ki. Ne yapılırsa yapılsın bölünme engellenemeyecek.Osmanlı'da da herşey denendi, işe yaramadı.Başka ve radikal yollar aranmalı, zaten yapmasan da yaptın diyorlar!
11 Ocak 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Tamam anladım ben o konuda size katılıyorum da. Sonuç olarak yukarıda din terörün çıkışı noktasında kullanılıyor demişsiniz haklısınız, din terörün bitişi noktasında devreye girebilir olması gereken budur ve faydalı da olur. Ve sözün özü Erdoğan'ın fikirlerinin birçoğu cazip geliyor.
11 Ocak 2008 . Ankete Git
selcuk74: lemik cok uzadı bence durgul ile aynı şeyleri savunuyoruz aslında
11 Ocak 2008 . Ankete Git
durgul: Beni yanlış anlıyorsunuz mavi sakal, ben dini suçlama yolunu seçmiyorum, ben dinleri çıkarlarına alet eden gerçek imansızlardan bahsediyorum
11 Ocak 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: durgül mesele ne biliyomusun. insanların birşeylere kendini çok kaptırıp mantığını devre dışı bırakması! tehlike işte burada. İnsanlar dini çıkarlarına alet etmişlerse bunda dinin ne suçu var? Birileri dini, birileri milliyetçiliği birileri başka duyguları sömürüyor ise suç bu fiklirlerde mi yoksa ona kanan cahil insanlarda mı? Huzuru dinsizlikte inançlızlıktamı aramalıyız peki yada kardeşliği? Ortadoğuyu kan gölüne çeviren inançları değil onları sömüren ve cahil bırakanlar 'inançsızlardır'...
11 Ocak 2008 . Ankete Git
selcuk74: yani birçok kişiyi kötülüklerden alıkoydugunu kabul ediyorsun o zaman islamiyet terore karsı bir dirençde sağlayabilir dimi?
11 Ocak 2008 . Ankete Git
durgul: Milyonlarca insandan bahsetmiyorum selçuk
11 Ocak 2008 . Ankete Git
selcuk74: ama bu din sayesinde kötü şeyler yapmayan milyonlarca insan var dinimizin yasaklarına uyan birçok kişiyi yok farzetme durgul
11 Ocak 2008 . Ankete Git
durgul: Bu insanlarla, bu din, bu dünyaya huzur muzur getirmez...Dünyaya bak, ortadoğuya bak, binlerce yıldır süregelen kavgaların ardında dinler var, dini kullananlar, tahrikçiler, rantçılar....Bugün onlardan Türkiye de de var........Ben itiraf edebiliyorum kendime
11 Ocak 2008 . Ankete Git
selcuk74: katılıyorum durgul sana
11 Ocak 2008 . Ankete Git
durgul: Aynı kaygıyı taşıdığıma emin olun, dini bu derecede kullanıp yozlaştıran kim varsa imansızdır
11 Ocak 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: durgül akp ne şeriat nede kürt kökenli grupların uzantısı değil. Geriye kalan ithamlarında herhangi bir kanıta dayanmıyor yani sadece senin öz fikirlerin. İslamiyet birlerini kötü amaçlarına alet edilsede özünün adalete hoşgörüye sevgiye dayandığını biliyoruz ama bu tür oyunlara karşı daha dikkatli olmak bizim vazifemiz islamiyetin bir kusur değil. İslamiyetin kuralları uygulandığı sürece kıyamete kadar dünyaya istenen düzen ve huzuru verebilir.
11 Ocak 2008 . Ankete Git
selcuk74: haklı oldugunuz yonler cok ama ideali benimsemek vede öğretmekte hepimizin görevi islam farklı gösteriliyor bu tur kişiler yuzunden ben onun kaygısını yaıyorum o kadar
11 Ocak 2008 . Ankete Git
durgul: Dediğiniz gibi olmalı zaten selçuk, doğrusu bu, ama kimse buna yanaşmıyor, farklı açılardan yaklaşılınca dinin faydasal boyutlarından çok dinin nasıl sömürüldüğü görünüyor
11 Ocak 2008 . Ankete Git
selcuk74: size saygım var ama gercek islamiyet şiddeti kabul etmez vede bu tur kişileri islah edebilir
11 Ocak 2008 . Ankete Git
durgul: İslamiyetin barışçıl yönü metal dünyada işlemez
11 Ocak 2008 . Ankete Git
durgul: Akp Hükümeti Kökeni daha Cumhuriyet yıllarına kadar giden Kürt ve şeriat kökenli ayaklanmaları çıkaranların bir uzantısı gibi.Ve kürt- islam sentezi üzerine kurgulamalar benim gözüme gözüme sokuluyor sizi bilmem.Bana göre en önemlisi dtpye gereken tepkinin Akp tarafından verilmediğidir Bugün pkk ile yarın Kerkük ile Kürt islam Faşizmine belki daha çok yaklaşırız.Bana tvden gördüklerim, gazeteden okuduklarım hiç inandırıcı gelmiyor, yazık,olan askerimize oluyor,bitmeyen bir ideanın aleti ediliyor
11 Ocak 2008 . Ankete Git
selcuk74: durgül ben islamiyetin barışcı yönünü anlatmaya calıştım herhalde sizde islamiyet barış ve sevgi dini oldugunu kabul edersiniz? islamiyette önce dünyadaki herşeyi sevmen gerekir ondan sonra gercek müslüman olabilirsin
11 Ocak 2008 . Ankete Git
durgul: Önce selçuk size...İslamiyet teröre çare olsa Pakistan, Orta doğu, El kaide falan filan olmazdı zaten, islamiyet, terörün çıkış noktasında kullanılıyor,
11 Ocak 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Akp islamiyeti kullanıyor diyorsun yamesela buna örnekler verebilirmisin? Doğuda neler yaptı islamiyeti kullanmak adına??
11 Ocak 2008 . Ankete Git
selcuk74: orada ki insnlar gayet dindarlardır yakından biliyorum islamiyette yok yere insan öldürme olmadıgından bence islamiyet bir şekilde çare olur
11 Ocak 2008 . Ankete Git
durgul: Çok da zıt kavramlar değil bence el kaide hizbullah gibi örnekler varken(İslamiyet terörü kışkırtıyor gibi bir şey söylemiyorum yanlış anlaşılmasın) Neyse konuya dönelim. AKP Seçim öncesi bölge turlarında farklı bir şey yapmadı, şu anda da yapmıyor, her zmanaki gibi islamiyeti rant haline dönüştürmüş, terörde de seçimde de kullanıyor....
11 Ocak 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: İslamiyet ile terör birbirine oldukça zıt kavramlardır. Bunu insanlara anlatmak ise islamiyetten yararlanmak ise evet katılıyorum.
11 Ocak 2008 . Ankete Git
durgul: Kürt sorununda islamiyetten faydalanmak veya bahsedilen devlet terörü güzel tespitlere giriyor mu caba
11 Ocak 2008 . Ankete Git
Mavi_sakal: Evet birçoğuna katılmamak elde değil güzel tespitler.
11 Ocak 2008 . Ankete Git
selcuk74: durgul bence haklı yonleri var inkar etmememiz lazım
11 Ocak 2008 . Ankete Git
durgul: Size göre doğru bir gayret içinde mi?
11 Ocak 2008 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: durgul . 6 Ocak 2008