Anket Sitesi

Yorum Üzerindeki Polemikler

AKP hükümetinin 10 yıl içindeki icraatlarını nasıl buluyorsunuz?

ibrfinans: ben başarılı buluyorum. nereye baksan yatırım var. yollar hastaneler okullar. sağlık sistemindeki kolaylıklar. uluslar arası başarılar. objektif olarak baktığımızda bunları görmek zor değil
taçsızkral07: Biraz daha yazarsak destan olacak en iyisi sen yoluna ben yoluma...
2 Ocak 2013 . Ankete Git
Faran.: İki saç teliyle tahrik olan bencede hayvandır. Fakat saç bağlama şekline göre siyasi görüş tayin etmekte akıllıca değildir. Benim çevremde bahsettiğin şekilde başı kapalı olup akp den nefret eden, milliyetçi partilere oy veren yada hiçbir siyasi görüşü olmayan insanlar var. Bu konuda basmakalıp düşündüğünüzü kabul edin artık... Dini sebeplerle başını örtenler saçlarının gözükmemesine özen gösterirler, bu da dini bir hassasiyettir saygı duyulması gerekir.
2 Ocak 2013 . Ankete Git
taçsızkral07: Bugün AKP dün refahtı bunlar aynı görüşün farklı savunucularıdır,bir iki saç teli görüp tahrik olan adam da hayvan oğlu hayvandır.
2 Ocak 2013 . Ankete Git
Faran.: Sen filmlerde verilen imajı dinimizin emri olan başörtüsüyle karıştırıyorsun taçsızadam ve bu konuda bilgisiz olduğunu kabul et. Ninelerimizin başındaki örtü saçının tek telini dahi göstermeyecek şekilde kapalıdır öyle adile naşit türkan şoray tarzında birşey değildir. Türban diyerek bir bağlama şeklini kastediyorsun ki asla ve asla akp seçmenine has birşey değildir... Başını o şekilde bağlamak 10 senelik bir olayda değildir onların hepsi de ak partici değildir, ezberden konuşma !
2 Ocak 2013 . Ankete Git
taçsızkral07: Pırıl pırıl,ninenin stiline yüzde yüz uyulsun demedik,başörtüsü ile türbaın farkını açıklamaya çalıştık.Hiç mi Türkan Şoray filmi izlemediniz,Adile Naşit falan?Başörtüsü oradadır.Türban dediğimiz şein tek bir modeli vardır.Onu da sadec bellli bir siyasi görüşü temsil edenler takar.Sokaktaki AKP li bayanları ayırt etmek hiç de zor değil bu durumda.Sokaktaki umurumda değil de devlet dairesinde siyaset yapılmaz bir kez daha söylüyorum.
1 Ocak 2013 . Ankete Git
Faran.: Yine pırıla katılıyorum ayrıca o fotoğrafın sorumlusu bana göre ak parti değil. Ak partinin burdaki hatası sorumluların tespiti konusunda yavaş davranılmasına engel olamamasıdır.
31 Aralık 2012 . Ankete Git
pırıl_pırıl: Siz komünizmin kurbanlarına rağmen komünizmi savunmaya devam etmiyor musunuz? İşte arada öyle bir fark var.
31 Aralık 2012 . Ankete Git
dpd06: Ha fotografi savunmussunuz ha o fotografin sorumlusunu, arada ne fark var?
29 Aralık 2012 . Ankete Git
Faran.: dpd o fotoğrafı savunan biri yok ortada kendi kendine konuşuyorsun resmen. pırıl'a da yazdıklarında katılıyorum.
29 Aralık 2012 . Ankete Git
pırıl_pırıl: Hal böyle iken milletin kullandığını sınıflandırma cüretinden vazgeçmenizi tavsiye ederim. Anladığınız konulardan konuşun!
28 Aralık 2012 . Ankete Git
pırıl_pırıl: Başörtülü de olunsa insanın toplum içince bir statüsü, iş yaşamında bir konumu var. Ninenler gibi niye giyinilsin? Siz dedeler gibi mi giyiniyorsunuz da? Dedem gibi giyinmeyene ne diyeyim ben şimdi? Kaldı ki başrötüsü diye adlandırdığınız şeyin dinle alakası yok. Birçoğu gelenkten gelme. Hatta teyzeleri görüyoruz televizyona filan çıkınca ya da asortik bir düğünde omuzlarına indiriveriyorlar başörtsünü. Niye? Çünkü dinle alakası yok. Dinle alakalı olanları tenzih ederim.
28 Aralık 2012 . Ankete Git
Asimasal: O fotoğraflar yıllardır gözardı edilen olayların sonucudur.. Hainliğin kaçakçılığın terörizmin de ispatıdır. Akpninde bu olaya gerektiğinden çok daha fazla öenm verdiğini düşünüyorum.
28 Aralık 2012 . Ankete Git
dpd06: http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalGaleriHaber&ArticleID=1114246&CategoryID=77&HaberPage=6 Şu fotoğrafın sorumlusu Akp iken kalkıp hala katilleri savunuyorsunuz ya, ben sizin dininize de imanınıza da gram inanmıyorum. Vicdanı olan, allaha inanan bu fotoğrafa rağmen ssavunulur mu? Ama kime neyi neden anlatıyorsun...Azıcık utanır yahu insan ama nerde?
28 Aralık 2012 . Ankete Git
Faran.: Ayrıca eski kuşaklar gibi giyinmek zorunda mı bu insanlar ??
28 Aralık 2012 . Ankete Git
Faran.: Çok tipliliğe bu şekilde yaftalar yaparsınız tek tipliliği de kabul etmezsiniz. Vücut hatlarını belli etmek dinimizde yoktur bu konuda hem fikiriz ama başını isterse arkadan bağlar isterse önden, ister bone takar isterse iç başörtüsü..Şu siyasi, bu dini... şeklinde ayırmaya kimin yetkisi var ? Özgürlük anlayışınız böyle mi ?
28 Aralık 2012 . Ankete Git
taçsızkral07: Kırmızılı pembeli morlu örtüler erkekleri daha da tahrik edebilir o ayrı.
28 Aralık 2012 . Ankete Git
taçsızkral07: Türban başı sıkar,arka tarafı topuz gibi görünür,siyasi simge olan budur.Dışarda kapalı olanların yüzde 70-80 i bu şekildedir.Bunların çoğunun göğüs,kalça bellidir,sadece başları kapalıdır.Başörtüsünde bi kere bone yoktur.Tek tiplik de yoktur.Altta genelde uzun etek vardır.Dedimya,eski kuşaklar hep böyledir.Burda resim paylaşımı olsa daha ii izah ederdim.
28 Aralık 2012 . Ankete Git
Faran.: Dağın başında ne diyanet kursundan bahsediyorsun?? Herkes caminin kuran kurslarına gidiyor benim örnek verdiğim yerde başkada şansları yok. Ayrıca rejim karşıtı diye bir iddiada bulunamazsın hakkında hiçbirşey bilmediğin bir kurs hakkında. Başörtüsü ile türban arasındaki farkı da izah eder misin çok merak ediyorum. Başörtüsü olunca ne oluyor türban olunca ne oluyor ?
28 Aralık 2012 . Ankete Git
taçsızkral07: Diyorum ki diyanetin kursları her zaman açıktı.Anneannen niye onlara gitmedi de rejim karşıtlarına gitti onu soruyorum.Başörtüsü kuranın emriydi,sizin milli görüşçüler bunu türban adıyla siyasi sembol haline getirdi.Başörtsü ayrıdır türban ayrıdır.Anadoluya çık,hatta senden 2 kuşak yaşlı olan başörtülü birine bak anlarsın farkı.
28 Aralık 2012 . Ankete Git
Faran.: Din düşmanlığı yapanları da bu millet iktidara getirmez bunu da hatırlatayım. İlkokul çocuklarının gittiği cami kurslarında (-ki hepsi diyanetin görevlendirdiği hocalar) terörist yetişmiyor. Polise askere molotof atıp çatışanlar oralardan gelmiyorlar bunu da hatırlatayım. Son olarak senin altı okun, bozkurdun bilmem neyin bunlar hep siyasi figürlerdir, başörtüsü ise dinimizin emri olarak Kuran'da geçmektedir bunu da hatırlatayım.. Farklı şeyleri aynı kategoriye koymaya çalışma.
28 Aralık 2012 . Ankete Git
taçsızkral07: Ben sokakta takılan örtüye hiçbir zaman karışmam,dediğin gibi alakadar etmez.Ama kamu kuruluşuna üzerinde altı oku andıran bir elbiseyle,3 hilalle,bozkurt resmiyle girmek de yasak olmalıdır,tıpkı türban gibi.
27 Aralık 2012 . Ankete Git
taçsızkral07: Anneannenin gittiği kuran kursu nurcuların mıydı,süleymancıların mıydı,yoksa Kubilay'ı şehit eden yobaz tayfasının zihniyetindekilerin miydi de kapatıldı kimbilir.Diyanet işlerinin kuran kursları her zaman açıktı.Rejim düşmanlığı yaparak hiçbir şey öğrenilemez.
27 Aralık 2012 . Ankete Git
Faran.: Vatan haini senin gibilerin zihniyetidir tacsızadam. Kimsenin başındaki örtü seni alakadar etmez. Bu güne kadar yasaktı madem bundan sonra yasak değil. İtirazın varsa mahkemeye git. Kuran yasaklanmadı diyorsun. Benim anneannem gittiği kuran kursu kapatıldığı için kuran öğrenememiş. Hangi dönem olduğunu sende gayet iyi biliyorsun. Ben bunu bildiğim için senin boş laflarına bakmaya hiç gerek yok.
27 Aralık 2012 . Ankete Git
taçsızkral07: Gençleri cemaat evlerine topluyorlar,TV yasak,internet yasak,gazete yasak,istediğin kitabı okuyamazsın,neymiş,maneviyatı bozuyomuş.Gören de sahiden dindar sanacak.İktidirın yediği haltlardan haberleri olmasın diye yasak bunların hepsi.Hala bu vatan hainlerine oy veriliyor ya pes doğrusu.
26 Aralık 2012 . Ankete Git
taçsızkral07: Kadın sadece başını açıyor diye hiçbir erkek tahrik olmaz,ona tahrik olan örtülüye de olur çünkü ruh hastasıdır.Kamu kurumlarında açsalar ölmezler.Dışarıda hiçbir baskı yok zaten.Şimdiki iktidar sevdalılarını görüyoruz.Dedesinin mezarını okuyamıyormuş,Atatürk niye latin harflerini getirmiş?Mezar okutacaksın da tarihçi mi bulamadın?Osmanlıca öğreneceksin de kurs mu bulamadın?Deniz anası gibi laflarla bu ülkenin bağımsızlığını kazandıran insanlar karalandı.
26 Aralık 2012 . Ankete Git
taçsızkral07: Bir kere bu ülkede kuran hiçbir zaman yasaklanmadı,bazı siyasi partiler başörtüsünü siyasete alet ettiği için başörtüsü kamu kurumlarında yasaklandı,uzman askerlerde de hiç bir değişiklik olmadı.Eşkiyanın yurt içinde ve dışında yerleri belli,kandile kaç defa girildi?Ayrıca eskiden er şehit oluyodu şimdi uzman.Bunda sayıca çok büyük bir fark yok.
26 Aralık 2012 . Ankete Git
ibrfinans: bu ülkenin başında 30 senedir pkk belası var. 30 senedir bunu bitirmek istemedikleri için binlerce acemi asker şehit oldu. dağa uzman asker gönderemedimi ordu senelerce?? bu hükümetin de bir çok yanlışı var elbet. bazı kesimlere çok fazla yüz verildi. çok fazla sesleri çıkar oldu demokratik olcaz diye. ama eskiden ımf nin önünde elpençe divan duruyosun. şimdi borç para istemeye geliyolar. yanlış sa yanlışl doğruysa doğru. bunlar babamın oğlu değil. yanlış yaparlarsa alırlar cevağlarını sandıkda.
26 Aralık 2012 . Ankete Git
ibrfinans: çağdaşlığı sadece başını açmakda sananlar yüzünden bu ülkede uçak fabrikası kapatıldı. ve bugüne kadarda saçma sapan şeylerle millet meşgul olurken, o taklit ettikleri batılılar uzaya çıktı aya çıktı. ülkeyi doğalgaz anlaşmalarıyla askeri anlaşmalarla sattılar. şimdi askeri üretiminin yarısını kendn karşılıyosun bunuda mı görmüyosunuz. o suçsuz dedğin ordu senelerce dağa acemi er yaerine uzman askewr göndermeyi düşünemedimi?? bak bakalım kaçtane er şehit oluyo çatışmada şu anda. eskiden neydi???
26 Aralık 2012 . Ankete Git
ibrfinans: nesil dediğin oyle 3-5 senede yetişmez. atatürk den sonra başlayan ve bugüne kadar gelen yönetimlerde askeri mantıkla zorla atatürk dayatıldı. atatürkçülük ardına gizlenerek insanların dini inançları horlandı. bu ülkede kuran yasaklandı. başörtüsü takanlar bilmem kaçıncı sınıf insan statüsüne sokuldu. senelerce insanlar sırf başörtüsü takıor diye okuma hakkı ellerinden alındı. atatürk ün muhteşem zekasını anlamayan sözde atatürkçüler yüzünden insanlar atatürk e düşman oldu.
26 Aralık 2012 . Ankete Git
taçsızkral07: Siz daha yolla hastaneyle kömürle övünmeye devam edin bakalım ne olacak.
25 Aralık 2012 . Ankete Git
Anketi oluşturan üye: Pollemik.com . 29 Mart 2012