Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

KİM HAKLI? Geçtiğimiz Ekim ayında eşinden boşanan bir arkadaşım var. 7 yaşındaki kızı şu anda annesiyle kalıyor ve arkadaşım da haftasonları kızını görüyor. Bu arkadaşım önümüzdeki günlerde bir bayanla evlenme niyetinde. Geçen gün yaptığımız bir konuşmada, eğer eski eşi yeniden evlenirse kızının annesiyle kalmasına izin vermeyeceğini ve kızının tanımadığı bir adamla aynı evde oturmasını istemediğini söyledi. Ben de kendisinin de yeniden evlenmek üzere olduğunu hatırlattım ve yanlış düşündüğünü söyledim. Sizce kim haklı?

bjk1903: Arkadaşınızın yaklaşımı biraz duygusal. Herhangi bir mantığı yok. Burada önemli olan çocuğun birlikte yaşacağı üvey annesi veya üvey babası kaliteli ve iyi insanlar olsunlar.
10 Temmuz 2012
ışıl_ışıl: Arada fark yok olur mu? Fark var tabii ki... Çocuğun yabancı bir kadınla aynı evde kalmasındansa yabancı bir erkekle (annesi ile birlikte) aynı evde kalması çok daha iyidir.
26 Şubat 2010
JohnNash: Bayılıyorum şu fikirsizim, görüşsüzüm, bilinçsizim, şuursuzum seçeneğine.
21 Aralık 2009
ibrahimpekin: İşte ben bu tip Türk erkeklerini anlayamıyorum. Yahu aynı şey değil mi? Bende arada fark göremedim valla.
2 Temmuz 2009
8urhan: Çok karışık. Ben susma hakkımı kullanıyorum.
20 Ocak 2009
lord_jandon: Bir kız çocuğu annesinde kalıyorsa ve annesi başka bir adamla evleniyorsa bu bence olmaması gereken bir durum. çünkü küçük kız tanımadığı bir adamla aynı evde olacak. adam eğer şerefsiz çıkarsa olan küçük kıza olmuş olacak. tekrar evlenmekte bir sorun yok ama eğer ortada bir kız çocuğu ve tekrar evlenen bir anne varsa bence eş seçimini sadece aşkla yapmamalı bence arkadaşın evhamlanmakta haklı.
25 Kasım 2008
emay80: Hemen hemen aynı zamanlarda benim de bir arkadaşım eşinden boşandı ve tıpkı senin arkadaşın gibi 7 yaşında kızı var. Kız annesinde kalıyor. İlginç bir tesadüf. Benim arakadaşımda tıpkı seninki gibi düşünüyor ve ben de tıpkı senin gibi düşünüyorum. Sen paklısın ekinox.
13 Eylül 2008
anket87: Üvey bir anne ne demekse, üvey bir baba da aynı şey demektir. Sizin arkadaşınızın tek sorunu erkeklik gururuna yedirememek.
3 Eylül 2008
miki_5: Kızının başka bir adama baba demesini istemiyorsa aynı şekilde başka bir kadınla da yaşayamayacağını düşünebilir.Yani o haklı değil ama karısı da haklı değil.Bence ya böyle idare etsinler, evlenmesinler.Ya da ikisi tekrar evlensin.Çocuk için kötü olur yoksa.
17 Temmuz 2008
edepli_yat: Ben derimki çocuk güvenilen bir aile büyüğüne teslim edilsin büyük olmasına gerek yok hala teyze amca yada babaanne anneanne olabilir :.S ama bırakılan kişinin taraf tutmaması lazım mesela babaanneye bırakıldığında belki çocuğu anneye göstermez:Sbende spor karşılaşmasına çevirdim be:D
16 Temmuz 2008
delizeybek: Arkadaşınız haklı. Kadın bakış açısıyla durumu eşitlemeye çalışmışsınız. O bir baba hassasiyetiyle duruma yaklaşıyor. Kızının müstakbel eşiyle anlaşmasını sağlayabilir, olumlu bir ortam oluşturabilir. Ancak üvey babadan korumanın tek yolu olarak uzaklaştırmayı görüyor olmalı. Anlayışla karşılanabilir. Çünkü tamamen duygusal ve kesin bir çıkış bu. Kadınlar çoğu zaman erkekleri anlayamıyor. Belki evleneceği bayan da bu düşüncededir, bu feministçe ve şefkatten uzak bir yaklaşım.
1 Temmuz 2008
pelinç: arkadaşıız haklı o kadar sapık karakterli insanlar var ki ...
1 Temmuz 2008
blacksun2: adam karısına izin vermiyor kendisi yapıyor bu ne iştir ya? Türkiye hep böyle kadınlara hayır erkeklere evet!
30 Haziran 2008
Lilimarlen: Bir çocuğun anne babasından ayrı kalması o çocuğu gerçekten olumsuz yönde etkiliyor. Her ne olursa olsun olan çocuğa olur. Bu yüzden anne babalar gereken fedakarlığı her zaman göstermelidir. Konuya geleyim; sen haklısın elbette arkadaşım.
12 Haziran 2008
fidem: Arkadaşınız belirlesin o zaman eski eşinin evleneceği kişiyi... Bu nedir ki yahu, demek kendisi evleneceği kadının çocuğu olursa ona tecavüz edecek...
5 Haziran 2008
oyuncakbulut: Kendisi niye evleniyormuş o zaman? Arkadaşın biraz bencil ve hep kendine müslüman galiba.
5 Haziran 2008
hendek82: adam tipik türk erkegi düsüncesinde. o evlense bile ex karisi hala onundur. o evlense kendine yediremez. ama sorsan cocuk icin yapiyodur. yalan.
4 Haziran 2008
yeldaayda: eşler ayrıldıktan sonra birbirlerinin hayatına müdahele etmemeli genelde maalesef erkekler bu konuda çok bencil kendisi yaparken hiç sorun yok
2 Haziran 2008
mervve: Hocam tabii ki siz haklısınız. Annesine sorsanız o da çocuğunun başka bir bayanla aynı evde yaşamasını, ona kendisinden daha yakın olmasını istemez. Boşanma durumlarında olan çocuğa oluyor, onlara üzülüyorum.
20 Mayıs 2008
danzig: O zaman minik kız anneannesinde kalmaya devam etsin...
9 Mayıs 2008
ekinox: bir kadına 'tekrar evlenirsen çocuğu senden alırım' demek , 'tekrar evlenemezsin' demekle aynı şeydir bana göre...arkadaşım , bana göre , kızı üzerinden eski eşine baskı uyguluyor...
26 Nisan 2008
sidarefsun: sen haklısın tabiki de bence arkadaşın çok düşüncesiz
25 Nisan 2008
turanci: Zaten ayrılarak kızı için iyi bir şey yapmamış umarım sorun cözülür.
23 Nisan 2008
servetcembar: Haklı ya da haksız değil önemli olan burada..Çünkü kim haklı olursa olsun,olan yine küçücük kıza olacak...
23 Nisan 2008
elifduman75: üvey anne bütüngün çocuğun başında duracak anlasamazlarsa çocuk için daha büyük sorun olur üvey baba akşamdan akşama evde olur vede anneler çocuklarını daha iyi kollar babalar evlenince çocukları eskisi kadar önemli olmaz öncelik hanımı olur istisnalar hariç tabi bu benim görüşüm
22 Nisan 2008
perperok: Kalp bölünmüş ortadan ikiye,çocuk kalmış göbekte.Annesinin yanı olsa ne babasının yanı olsa ne,yanarım çocuğa..
21 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
aynaz: yani her ikisi de evlenmek üzereymiş o zamn eski karısına karışamaz
21 Nisan 2008
ayazcem: Hocam ne derse ben imzalarım bişey demesin boş kağıda imzalarım...
21 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
pinokyo: Yaşım itibari ile ahkam kesecek değilim ama boşanmalarada en ciddi hasar çiftin çoçuğunda meydana geliyor bence bu konu üzerinde aşırı hassas davranılmalı çoçuk istediği kişide yani anne ve babasının yanında zaman kısıtlaması olmadan kendi kararı ile istediği süre kalmalı.Çiftler bence kendi geleceklerinden çok çoçuğun geleceğini düşünmeli.Yeniden evlenme 2. plana atılıp çoçuk üzerine gelecek planları ve geleceğini şekillendirme yönünde atılımlar yapılmalı.
21 Nisan 2008
yaprak3: kendide evlenmesin o halde
21 Nisan 2008
Anketi oluşturan üye: ekinox . 20 Nisan 2008