Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın sözüne alternatif soru: Doğunun gericiliğini mi aldık?

berxay: Türkiye Arapların gericiliğini almıştır, doğuyla bir alakası yok. Tabi ki Arapların da içinde bulunduğu doğu medeniyeti büyük bir medeniyettir ama Arapların büyük bir kısmı da günümüzde çağdışı kalmıştır. Türkiye ve bu Akepe hükümeti son hızla Arapları örnek almaya devam etmekte.
4 Eylül 2012
ışıl_ışıl: Doğudan birşey almamıza gerek yok biz zaten geriydik, geriyiz, gericiyiz!
5 Aralık 2009
erdiizbulan: buyrun buradan yakın kendini doğudan üstün gören bir insan yığını acaba batıdan ne aldık mini etekleri mi gece klüplerini mi tek tek saymayalım istemiyorsanız buyrun ayrılalım kardesim emin olun dogunun o batı zihniyetine ihtiyacı yok
8 Ağustos 2008
çiçek1907: aynen öyle oluyor neyazık ki.
24 Temmuz 2008
betül_0794: Recep Tayyip'in gericiliğini aldık bence !
4 Temmuz 2008
oyuncakbulut: Malesef aynen öyle...
17 Haziran 2008
r.berkan21: güzel anket olmuş ve evet maalesef doğunun gericiliiğini ,araplarin kadinlara olan bakisini aldık
18 Mayıs 2008
quartz: biz hiç bişeyin bişeyini almadık biz buyuz.. kafamızdaki ne ise bir yerlerden değil içimizden.
8 Mayıs 2008
571_1453: Ona buna gerek yok... Yeterki biz biz olalım... Özümüze sahip çıkalım... İnsanlarımıza gereken değeri verelim...
1 Mayıs 2008
Tatarizma: Tabiki aldık Menderes'ten RTE'ye dek geçen sürede sağcı-gerici zihniyet yüzünden 60 yıldır onu alıyoruz zaten!
15 Nisan 2008
whiteyoungs: doğuda gericilik yoktur..medeniyet vardır.dünyadaki bilimin ekolleri doğu insanıdır. bu arada başbakanın reytingi çok yüksek diye,seveni de çok diye herkes onunla ilgili anket hazırlıyor,hoşuma gidiyor:)
15 Nisan 2008 . Polemikleri Oku
meşmet: her gün yeni yeni buluşlar yapan,teknolojide dünyanın 1 numaraları olan japonya ve çin gibi ülkelerin olduğu doğudan gericiliğinimi aldık?
20 Mart 2008 . Polemikleri Oku
eoktay75: Doğu bir çok medeniyetin beşiğidir,bir çok ilim fen adamı yetiştirmiştir. başbakan doğuya değil ortadoğu ve arap yarımadasına odaklandığı için doğu anlayışı bir az farklı haliyle.
14 Mart 2008
Lilimarlen: Ben almadım. Gericilikle işim olmaz benim. Ama RTE'nin hem gericiliğini hem ahlaksızlığını nereden aldığı belli.
14 Mart 2008
pittbull_14: Almak üzereyiz.
8 Mart 2008
Dilemma: Batının ahlaksızlığını, doğunun gericiliğini aldık, şunun ilmini bunun dinini değil, hep olumsuz şeyleri aldık...
22 Şubat 2008
kibritçi-kız: kendisi benim için birşey ifade etmiyor.bu tip abuk sabuk lafları üzerine de fikir yürütmek gibi bir niyetim yok.
21 Şubat 2008
ahmet_750: bu nebiçim soru şimdi?bişey anlamadım!doğuya lafmı atıyon yoksa başka bişeymi var ortada?bi açıklama olursa sevinirim.saygılar
15 Şubat 2008 . Polemikleri Oku
bozkurt__107: ben ne doğuya ne de batının örnek olarak alınmasını istemiyorum türkiye aldığı her kararla dünyada fikirleriyle bağımsız olsun isterim ama akp ile çok zor yaşasın Türk-İslam birliği....
14 Şubat 2008
blackrace: E arada kaldıysak ve batıdan ahlaksızlık geldiyse doğudan ahlak aldığımız söylenemez demek ki gericilik doğudan ithal.
13 Şubat 2008
pinokyo: Misafirperverdir doğu,insanları sıcaktır çalışkandır sabah 5 de başlar işe mahsülün hepsini ağa alsa bile.Çalışır doğulu iş olmasa bile.Hayali vardır doğulunun.Kurulacak fabrika evlenecek yada okutacak oğlanı ve kızı.Güneşin doğduduğu yerdir doğu.Ama onlar sadece karanlığını görür doğunun.Gerici,terörist,cahil diyorlar tüm bu mükemmeliklerden bunları çıkarıyorlar.Ama yinede seviyor onları doğu.Seçimden seçime kapısını çalanıda köyünü yakanı da.Yine de seviyor kendini karanlığa mahkum edenleri de
13 Şubat 2008
fulyaaacr: bence üniverstelerde türban kabul edilirsee tam alacaz o geriligi
13 Şubat 2008
e_X: bir gün sende basbakan olursan bunu soylersin.
13 Şubat 2008
temhem78: daha doğudan birşey almış değiliz. doğal gaz bir de petrol hariç
12 Şubat 2008 . Polemikleri Oku
ibrahimocak: doğudan batıdan herşeye razıyım fakat israilden ve abd den onu aldığımıza pişmanım.
12 Şubat 2008
siyahmasal: Ne batılıyız ne doğulu çok güzel bir sentez oluşturduğumuzu düşünüyorum....
12 Şubat 2008
missionkey: doğunun gericiiğini almadık doğuyu gerici yapanda zaten batılı olmaya çalışıp herşeyi yüzüne gözüne bulaştıranlar...
11 Şubat 2008
kagann81: Aslında Batıdan şunu aldık Kuzey'den şunu aldık falan böyle birşey yok. Her ne kadar toplumlar birbirlerini etkileselerde yaşayan her toplum kendi kültürünü, sanatını, edebiyatını kendisi yaratır. Ülkelerin birbirlerin çok etkilendiklerini ve sürekli birbirlerinden birşeyler aldıklarına katılmıyorum. Eğer a ülkesinde görülen şey, b ülkesinde de görülmeye başlanmışsa bu b ülkesindeki toplumunda a ülkesindeki zihin yapısından farklı olmadığını gösterir. İnsanlar birbirlerine benzer...
11 Şubat 2008
eliff2901: evet aldık almaya devam ediyoruz ve kendileri basımızda olduğu sürecede devam edicez
11 Şubat 2008
karaman: Gericilik , neye göre tanımlandığına bağlı bir terim. Ben İslam öncesi Cahiliyye Dönemi'ne dönme girişimlerini bu tabirle adlandırıyorum. Batı , şu an ship olduğu bazı olumlu özelliklerini de doğuya borçludur.
11 Şubat 2008
Anketi oluşturan üye: uyukucu . 5 Şubat 2008