Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Özelleşen Araç trafik muayeneleri yüzünden bir çok eski model araç , muayeneden geçemediği için araç sahipleri sıkıntı içinde. Ama bir taraftan da AB standartları ve Trafik güvenliği meselesi var. Sizce hangisi? Güvenlik mi, yoksa maddi durumu zayıf olan vatandaşın mağdur edilmemesi mi?

padişah: Hükümet ülkeyi geliştirmek adına binlerce icraat ortaya koydu, düşmanlar çatır çatır çatlarken!Muayene istasyonlarıda işte bunlardan sadece birisi...
24 Ocak 2010
ışıl_ışıl: Muayene işe yaramadıktan sonra 1 anlamı yok. Günveliğin sağlandığı şekil kullanılmalı, formalite icabı yapılmamalı...
10 Ocak 2010 . Polemikleri Oku
kkaappttaann: Araç muayene istasyonlarındaki sistem çok güzel çok beğendim aracın en ufak kusurunu bile söylüyorlar,böyle devam etmeli bence.
4 Ekim 2009
Ugugug: Cana geleceğine mala gelsin derler. Bu konuda da öyle düşünüyorum. Aksi takdirde bunun ucu para için adam öldürmeyi meşru görmeye kadar gider.
12 Temmuz 2009
quartz: Özelleşmiş de nolmuş adamlar 17:00 dedi mi memur misali dükkanı kapıyor.Tabii sıkıntı olur. Ancak araç muayeneleri daha çok emisyon için yapılıyor (AB standartı bu esasen). Ülkemizde bırakın 10 yaş 20 yaşın üzerindeki araç yollarda, böyle bir araçla zaten güvenli bir kullanım düşünemiyorum trafikte, adam aracı çarpsa umru bile değil. Ayrıca ötv yi falan düşürdüler de araç almak,otomobilini yenilemek bazıları için hala çok zor. Son güne bırakmayın işinizi.
19 Mart 2009
rcelik86: tabiki trafik güvenligi çok önemli aynen devam edilmeli hatta daha da sıkı tutulmalı kontroller.
14 Mart 2009
8urhan: İkisininde orta yolu bulunmalı.
16 Ocak 2009
MARMELAT_06: Araç muayene istasyonaları önünde birkaç tane yamyam duruyor. Onlara 20 lira veriyorsunuz, tüm işlerinizi hallediyorlar. Muayeneye de girmiyorsunuz. Yarım saat içinde ruhsatınızın sayfası geliyor. Burası Türkiye.. Bkz. Kendimden biliyorum.
11 Ocak 2009 . Polemikleri Oku
azeytinli: Maddi durumu zayıf olan vatandaş neden araç alacağım ya da elimdeki aracı muhafaza edeceğim diye ısrar ediyor belediye otobüslerinde rahat edemiyolar mı paşalar
9 Ocak 2009
keremege: Elbette güvenlik daha ön planda ama kardeşimin süper bir serçesi var, kendi çabalarıyla aldığı ilk arabası. Ona serçe demek de biraz ayıp olur aslında:) Hiç yarı yolda bırakmadı onu.. Ve şimdi ondan ayrılmak zorunda kalacak. Kötü olan bu sadece:)...
9 Ocak 2009
ayazcem: Vatandaş mağdur olmasın diye başka vatandaşın zarar görmesi saçma olur...
8 Ocak 2009
sevgiozlemi: Cana geleceğine mala gelsin derler bizim oralarda.
8 Ocak 2009
servetcembar: Üstüne başına ne kadar dikkat ediyorsan,arabanın durumuna da o kadar dikkat edeceksin...Çünkü,trafik sosyal hayatın bir parçası...Can güvenliği en önemli şeydir...
4 Ocak 2009
siyahmasal: Sadece işin para boyutu yok ki,bir de o yolu işgal eden binlerce araç var bekleyen kuyrukta.AB standartlarına uymaya sözüm yok ama işler düzgün yürümeli,bir çözüm bulunmalı bu sıkıntıya...
1 Ocak 2009
pinokyo: Can daha önemli o yüzden önce sağlık önce güvenlik :)
1 Ocak 2009
ibrahimpekin: Güvenlik tabi önemli ama vatandaş mağrur edilmeden olmuyor mu bu güvenlik?
31 Aralık 2008 . Polemikleri Oku
Ulusal34: sıkı olması iyi tabiki de, abartı olaylarda görmüyor değiliz.
31 Aralık 2008
emas: Ben elektrik tesisatçısıyım.Yani o kadar iyi bir gelirim yok.Toros marka aracım var iyi kötü idare ediyor. Aracımın değeri en fazla 4000YTL. kaportasında vuruklar vardı değişti ama boyanmadı diye kabul etmiyorlar, bu boyanın can güvenliği ile alakası ne ? Tamponda ezikler var, bunun can güvenliği ile alaksı ne ? Lpg sızdırmazlık muayenesi olmadan araç muayenesi yapmıyorlar.Buna da tamam dedik.Peki neden kapalı alanlarda park yapamıyoruz.Kanunlara göre aracımı çöpe atmalıyım yazık değil mi bana?.
31 Aralık 2008
krgz: Trafiğe çok kurban veriyoruz,azcık parası olan tabii ki ihtiyaçlardan ötürü araç sahibi oluyor ve beklenen durum.o yüzden;gevşemesini istemiyorum,toplu taşıma araçları bize gayet iyi hizmet veriyor çok pahalı değil,bilemiyorum ama can güvenliği öncelikli geliyor benim için,laf olsun diye alanlar azalır,diğerleri kaideyi bozmaz bence,hoşçakal...
30 Aralık 2008
Tun-cem: Adamın sinyal lambası çalışmıyor, fren lambası çalışmıyor , bakıyorsun trafikte fink atıyor.Lastikler kabak hız yapıyor , karda buzda trafiğe çıkıyor.Fren boşalmasından dolayı daha geçenlerde aşti önünde faciadan dönüldü.Vatandaşın mağduriyeti önemli değil ,diğer vatandaşların hayatı önemli.Arabasına adam gibi bakmayan çıkmasın trafiğe, bakacak parası yoksa da arabaya hiç bimmesin. İnsanların hayatı daha önemli.
30 Aralık 2008
ekinox: 4 x 4 lerle gezenler hiç mi kaza yapmıyor yani? araç kadar sürücünün de önemi var trafik güvenliğinde...
30 Aralık 2008
kelebekkkkkk: Yeni araç kullanılmalı eskiyse de bakılmalı araca.. Hayatımız değerli..
30 Aralık 2008
umutcul: Acele giden ecele gider meselesi burda da aynen geçerli can güvenliği olmadıktan sonra mağdur olup olmaması hiç önemli değil. Bence çok güzel bir uygulama. Ama bazı yerlerde bu kuralı deşenler var. Yolun ortasında arıza yapıp trafiği altüst eden o kadar araç oluyor ki, özellikle istanbul trafiğinde.Gel de şimdi bunlar mağdur olmasın diye uğraş, bu durumda mağdur olanlar ne olacak.
30 Aralık 2008
dpd06: güvenlik diyorum çünkü mağdur da olsa vatandaş en azından canlı olacak,güvenli olmayan bir araçta hem kendinin hem de başkalarının ölümüne sebep olabilir ve hayattayken mağduriyetini gidermek için bir şeyler yapabilir.gerçi bizim mağdur vatandaşlar hükümete neredeyse tapıyor.utanmasalar iyiki bizi mağdur ettin diyecekler...her neyse önemli olan güvenliktir diyorum.çünkü hiç kimsenin yaşama hakkını elinden alma hakı yok.gerçi bu durum iki ucu şeyli değnek..
29 Aralık 2008
unesyusuf: aracım hatlı minibüs ve ben tam bin ytl masraf ettim yine geçmedi olmadık sorunlar çıkıyor araç şuan muayenesiz ve ben ne yapacağım bilmiyorum
29 Aralık 2008
mihver54: trafik güvenliği önemli bir durum ama kazalar daha çok yeni model arabaların ayağı gıdıklayan gaz pedallarından kaynaklanıyor.. yine de standartları neyse onları geçemeyen araçlar trafiğe çıkmasın
29 Aralık 2008
Anketi oluşturan üye: fizikcitolga . 29 Aralık 2008