Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Bir gazeteye konuşan gazeteci Fatih Altaylı, 'Doğan'ı Doğan yapan CHP'nin yönetiminde bulunduğu İş Bankası’dır. İş Bankası’yla yaptığı ortaklıklar Doğan Medya Grubu'nu Türkiye'nin en zenginlerinden biri yapmıştır. Elbette Aydın Doğan da bunun karşılığını, CHP'nin siyasi rakiplerini yıpratarak ödemek durumundadır' dedi. Siz bu iddialara katılıyor musunuz?

partocar: İşin daha trajik tarafı, bir partinin bankası var. Kim bu partinin Atatürk'ün partisi olduğunu söyleyebilir? Halktan yediği faizleri seçim zamanı meydanlara asılan bayraklara yatıran bir zihniyet.
30 Mart 2013
en.cadi: Fatih Altaylı kalemini kaça satmış sordun mu?
29 Mayıs 2011
selcuk74: Fatih altaylının cesur bir yazar oldugunu biliyorum bence de fikirleri dogru
3 Nisan 2009 . 1 üye beğendi
salkımsöğüt: Herkesin bir fiyatı varmış. Altaylı'nın ne kadar acaba?
26 Şubat 2009
Ulusal34: kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş.
2 Ocak 2009
yakbulut: katılmamamak mükün değil.bir medya grubunun direk hükümetle savaşı eksikti.bence doğan chp destekli olarak bu kadar ileri gidiyor.birbirlerine diyet borcu olduğu kesin.kimse kızmasın ama bu benim özgür ifadem.chp demek=doğan grubu demek=ya ver ya karalanmayı göze al=haksız kazanc=gerici zihniyet=derebeylik düşüncesi vsvsvsv.
7 Ekim 2008
melodrama: Daha düne kadar Aydın Doğan iktidarın yanında idi. Ne zaman ki menfaatlerine ters düşen hareketler oldu iki dakika da iktidara sırtını döndü. Bu haber tamamen CHP yi karalamak için
1 Ekim 2008
siyahmasal: Doğan medya grubu bu kadar güçlü değildi şimdi aldı başını gidiyor o yüzden bu güç nereden geldi düşünmek lazım,doğruluk payı vardır söylediklerinde ama CHP zaten bir isimden ibaret olduğu için artık herkes kesesini doldurma derdinde...
29 Eylül 2008
fidem: Erman Toroğlu söylenecek her şeyi söylemişti hakkında: 'kabzımal olduğum için hıyarın iyisinden anlarım' diyerek...Üzerine laf söylenmez aslında. Sadece 2002 nisan ile 2002 ağustos aylarındaki yazılarını okumak yeter... Oksijen ziyan etmeyelim derim ben, zaten az kaldı...Çok katıldım bu iddialara, çoook
21 Eylül 2008
dpd06: buna inanırsak geçen yıla kadar nasıl AKP yalakalığı yaptığını ne ile açıklarız?Mizah dergilerinden birinin kapağından:aydın doğan ve tayyip yumruk yumruğa kavga ederken biri çıkar ve şunu söyler:Durun siz kardeşsiniz...Ne çabuk unuttuk aydın doğanın nasıl akp yalakalığı yaptğı o günleri?
16 Eylül 2008
husogs: chp aydın doğan ikisinin arasında bi fark yok ikiside bitene kadar bu ülkenin istenmeyeni olarak kalacak sadece her konuya muhalefet olurlar başka bi işe yaramazlar içki masasında memleket kurtaranlar
16 Eylül 2008
ayazcem: Fatih Altaylı'yı hangi kaba boşaltsan o kabın şeklini alır..Bana kimse ama kimse Aydın Doğan'ın Chp yandaşı olduğuna inandıramaz..Çünkü şu son olaya kadar Akp ile hiç ters düşmedi..Emin Çölaşan dinci diye mi kovulmuştu?...
14 Eylül 2008
xmystery: Ya bu Aydın Doğan Akp'li değil miydi?
14 Eylül 2008
menntre: Benim dikkatimi su cekti.Dogan medyasinda fatih altayli ile ilgili yazi gormedim.Yoksa cok sey bildigi icin Dokunulmuyormu bu adama.Ve savcilar neden bu fatih altayli denen adamin dediklerine kulak asmiyorlar.Adamin dogan hakkinda ne soylediyse teker teker cikiyor.Alin larsiniza soylesin tek tek eger sucluysa bu aydin dogan cezasini ceksin.chp+aydindogan ortakligini sokaktaki cocuk bile biliyor.Dogan medyasini takip eden bunu cok iyi anlar.
14 Eylül 2008
sevgiozlemi: Görünen köy kılavuz istemez
12 Eylül 2008
delizeybek: yürekten canı gönülden katılıyorum.Hatta Aydın Doğan ve kuklalarının çok daha pis ilişkiler içinde olduğunu düşünüyorum.
12 Eylül 2008
ekinox: aydın doğan'ın ne pislik bir adam olduğunu yazmaya gerek yok. medya karteliydi kendisi.şimdi ona bir rakip çıktı. akp medya karteli. itler dalaşacak,biz seyredeceğiz. bir süre sonra ya ikisi de ortadan kaldırılır ya da anlaşır ve el sıkışırlar. Türkiyede işler böyle yürür. yalnız anlamadığım Altaylı'nın ne halt yemeye şimdi bunları söylediği.bir gazetenin genel yayın yönetmenliğini teklif etmiştir belki akp ona da .yakışır liboşuma...
11 Eylül 2008
Taz: Bunu duymamıştım.Ama sanki doğru gibi...
11 Eylül 2008
keremege: Eğer durum bundan ibaretse, Emin Çölaşan'ın Hürriyet'den neden atıldı? 22 yıl emek verdiği gazetesinden atılmasının arkasında, RTE yok mu? Doğan'ın iktidara boyun eğmesi yüzünden atılmadı mı? Altaylı'nın bu sözlerinin doğruluk payı olmadığının en büyük ispatıdır bu olay.
11 Eylül 2008
meşmet: güya akp'yi ssvunmuş.hadi doğan pek temiz olmayabilir,ama akp ondan daha krli...
11 Eylül 2008
durgul: Karalamaya devam
11 Eylül 2008 . Polemikleri Oku
quartz: ülkemin başbakanı çıkıp mahale kavgası yapar gibi laflar ediyor, aydın doğan gibi bir işadamı çıkıp rest çekiyor çık açıkla diyor, başbakanda tık yok,rezillik resmen. birden fatih altaylı haber yapıyor, başbakan mantığı ile fatih altaylı bu haberi neden şimdi yapıyor?kaldı ki seçim dönemlerimde al gülüm ver gülüm hallere noldu, chp den zerre haber çıkmıyordu, arsenikli su olayında ne oldu? emin çölaşan a yapılanlara arayıp aferin dedi mi başbakan acaba?
11 Eylül 2008 . Polemikleri Oku
teddy: doğru söylemiş.. ama anketten doğru sonuç alamazsınız sitenin son zamanlardaki kullanıcı kitlesi belli.. ankete verilen puandan bile bunu anlamak mümkün ;)
11 Eylül 2008
servetcembar: Biri söylemiş Fatih'e çık bunları söyle diye..Besbelli...
11 Eylül 2008
Tatarizma: 6 yıl boyunca Tayyip'le can ciğer kuzu sarmasıydı araları şimdi bozuldu .. Neden bozuldu? Çünkü ABD artık Tayyip'i istemiyor ABD Tayyip'i kullandı ve şimdi atacak.. Tayyip artık ABD'nin kendisine verdiği misyonu taşıyamıyor.. Feodal Kapitalizm gibi çarpık bir düşünceye sahip,Türban gibi küçük konulara takılıyor,Ergenekon safsatasını elini yüzüne bulaştırıyor..ABD'nin Türkiye'de görmek istediği yeni başbakan Ali Babacan'dır...
10 Eylül 2008
Ugugug: Mutlaka doğru söylemiştir, bunlar iyi geçinirken birbirlerinin karıştırdığı haltları öğrenir, düşman olduklarında kullanmak için bir köşede saklarlar zaten. Aydın Doğan'ı en yakından tanıyanlardan biri Altaylı, ve yanlış hatırlamıyorsam ilk kez onun gerçek yüzünü deşifre ediyor. Peki acaba ondan kendini çok mu farklı görüyor, belki de tek farki gazeteci kimliğidir. Onun haricinde Türkiye'nin ikinci Aydın Doğan'ı kim deseler ilk kendisinin adını verirdim.
10 Eylül 2008
neandarthel: bence fatih altaylı saçmalamış.
10 Eylül 2008
leylimley: Ben Fatih altaylı kadar dönek bir gazeteci daha görmedim. yahu insanda biraz omurga olur. Aydın doğan şimdiye kadar akp ye yalakalık ederken neden yazmadı ?
10 Eylül 2008
pinokyo: Bu ülke böyle hemen hemen her basın organı dolaylı yada direkt olarak bir partiyi destekler misal Erbakan talimatıyla ve "kayıp trilyonlar" yada bilmem nereye yardım yapılmak amacıyla halktan toplanan paralarla kurulan Kanal 7'nin AKP ve hocanın partilerini desteklediği gibi.Ah canım ülkem ah.
10 Eylül 2008 . Polemikleri Oku
Anketi oluşturan üye: emay80 . 10 Eylül 2008