Anket Sitesi

Ankete Yazılan Yorumlar

Eski Yargıtay Cumhuriyet Başsavcısı Sabih Kanadoğlu, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün Kayıp Trilyon Davası nedeniyle görev süresi bitmeden yargılanması gerektiği iddiasını bir televizyon kanalında tekrarladı. Siz bu iddiaya katılıyor musunuz?

unesyusuf: cumhurbaşkanı sadece vatana ihanetten yargılanır diye biliyorum
15 Aralık 2008 . 1 üye beğendi
emay80: Gitsin işine be! Ülkenin içine etti görev süresi boyunca, hala mı yakamızda eli kanadoğlu' nun. ülkenin istikrarını niye istemezler bunlar anlamıyorum.
11 Eylül 2008
bad_lady_17: Öyle bir şey olmuş olacağını sanmıyorum.
24 Temmuz 2008
ulusalci: hiç kimse dokunulmaz olamasın. Tüm kişiler yargılanabilmeli.. kim isterki? bir hırsızın, dolandırıcının başbakan, cumhurbaşkanı hatta milletvekili olmasını.
16 Temmuz 2008
siyahmasal: Adamlar trilyonları götürüyor bir de başımıza cumhurbaşkanı oluyor,yargılansın tabii masumsa aklanır hem...
14 Temmuz 2008
pinokyo: Sabih Kanadoğlu'da hep ses getirecek açıklamalar yapıyor.Davaya dönersen Erbakan yargılandıda ne oldu evinde yatıyor.Abdullah Gül'ün de varsa suçu yargılanmalı tabiki ama ceza alacağını sanmıyorum daha doğrusu yargılanacağını sanmıyorum
29 Haziran 2008
_serhat_: bir defa bu adama katılmam imkansız... çünkü bu adamın derdi yasa falan değil... kendi istediği şekildeki bir Türkiye... anayasa kitapçığını okusun öyle gelsin
23 Haziran 2008
mervve: Ben sadece Gül değil tüm cumhurbaşkanlarının görev sürecinde yargılanabilmesi taraftarıyım. Tıpkı dokunulmazlıkların kaldırılmasını acayip derece de desteklediğim gibi..Yaptığı hainlikler kimsenin yanına kalmamalı, hatta ertelenmemeli...
22 Haziran 2008
bozkurt__107: sonuçta erbakanın yakın dostu bence erbakan gibi onun yakınındaklerinde yargılanması gerekiyor die düşünüyorum
19 Haziran 2008
kibritçi-kız: katılıyorum.Atatürkiye'de yaşamanın en güzel yanı nedir biliyor musunuz Atatürk düşmanları?sizlerin geçici,bizimse kalıcı ve ölümsüz oluşumuz..:) torunlarım ve onların torunları da hep bu rejim ve yönetim şekliyle yönetilecek.kimler geldi kimler geçti..hepsinin gidişini izlemek ayrı bir zevkti.
18 Haziran 2008
teddy: bir cumhurbaşkanın görev süresinde yargılanması yakışıkalmaz. bir suçu varsa görev süresi dolduktan sonra yargılansın.
18 Haziran 2008
muhtar1149: Bence yarğılanması lazım derken asıl niyetini saklamak istemiş eminim asmak istiyordurda ancak bu kadarını söyleyebiliyordur.Bu Yassıada sevdalıları konuşmaktan ne zaman vazgeçecekler çok merak ediyorum.
18 Haziran 2008
ayazcem: Bir Cumhurbaşkanı düşün...Halkın azımsanmayacak bir bölümü o benim cumhurbaşkanım olamaz desin...Bir cumhurbaşkanı düşünün eşi Türkiyeyi,İnsan hakları mahkemesine şikayet etsin...Bir cumhurbaşkanı düşünün trilyonları kaybetsin...Bir cumhurbaşkanı düşünün..."Cumhuriyet rejimi milletimize dayatılmıştır" desin...Bir cumhurbaşkanı düşünün....Atatürk'ü saymayan arap kralının ayağına gitsin.....
18 Haziran 2008
servetcembar: Şu anda bir saltanat düzeninde yaşadığımız için böyle bir yargılamanın olabileceğini düşünmüyorum...Padişahın da ve vezirinin de vakti gelecek...
18 Haziran 2008
ekinox: Cumhurbaşkanı olması onu ayrıcalıklı kılmaz bana göre. ortada kanunlara ters bir durum varsa her Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı gibi o da yargılanmalı ve suçluysa hüküm giymeli. bu olursa tabii çok utanç verici bir durum yaşanır ama bu utancın sebebi başsavcı değil davaya rağmen onun Cumhurbaşkanı olması için diretenlerdir...
18 Haziran 2008
Mavi_sakal: Cumhurbaşkanımız vatana ihanet dışında hiçbirşey ile yargılanamaz. Kanadoğlu sürekli birşeyleri kitabına uydurmaya çalışıyor, son kullanma tarihi geçmiş bu şahsın..
18 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
dariusmaneng: Ben Sabih Kanadoğlu'nun bir an önce 'patavatsızlık', 'boşboğazlık' veya 'lakaytlık' gibi sebeplerle yargılanması ve mümkünse cezalandırılması gerektiğini düşünüyorum. Ne trilyonmuş o öyle?! Böyle ağzından köpükler saçarak 'trilyooon' deyince insanlar da bir şey zannediyor! Halbuki İstanbul'da iki tane orta lükslükte ev parasıdır 'trilyooon' dedikleri bu para. Bu trilyon yüzünden zan altında bırakılan insanların herbiri bir kaç kuruş koysa ortaya trilyonlar çıkar halbuki!!!
18 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
Ugugug: Ben hukukçu değilim, dolayısıyla bu konuda yorum yapmam beklenemez. Hukuk başka şeye benzemez, ama şunu belirtmeden geçmek istemiyorum; anayasamızın ve diğer kanunlarımızın hâlâ yoruma son derece açık olması, utanılacak bir durumdur. Bu anayasanın baştan sona, tarafsız bir şekilde değiştirilmesi gerekli. Anayasa bu haliyle zaten hukukçuları bile birbirine düşürüyor, bir de benii sokmayın araya. Vakti gelince anayasa düzenlemesini hep beraber gerçekleştiririz.
18 Haziran 2008
hay-LAZ: sanki bu ülkenin anayasasını o oluşturmuş. ortaya bi laf atıyo sonra istediği yönde gündem oluşturmaya çalışıyo. şaklabanlıktan başka bişey değil iddia ettikleri
18 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
Tun-cem: Bunun bir iddia olduğunu sanmıyorum.Sayın Kanadoğlu boş konuşacak biri değildir.
18 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
sirdi21: ya iyi kötü türkiye cumhuriyetinin cumhurbaşkanına emekli bir baş savcı böyle sözler sarf etmemeli. darbe dönemleri geride kaldı artık rahat bırakında bu insanlar biraz rahat yüzü görsünler. bizim abd den diğer zengin avrupa ülkelerinden ne eksiğimiz var. hatta fazlamız var. hangi ülkede 4 mevsim birden yaşanıyor hangi ülkede verimli bukadar toprak var ya allah rızası için rahat bırakında bu ülke biraz kazansın insanlar rahat görsün yeter artık...
18 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
naramsin: birinin görevinin ne olduğu önemli değildir hukuk herkese eşit işlemeli.cumhurbaşkanı suç işlemiş olbilir pek tabi yargılanmalıdır kesinlikle.
17 Haziran 2008
şenoba_lı: eskı başsavcı aslında cumhurbaşkanının yargılanmasıyla ılgılenmıyor.bu hukumete ve zıhnıyete karsı bır alerjı var.sevmedığı ıcınde böle haksız ve bence doğruluk payı olmayan ıthamlarda bulunuyo.yapmayın ya bu ulkenın cumhuru bılmem neyı hatırlatıyo bıze.sevselte sevmesekte ulkenın cumhuru reısıyse bırakalım süresı bıtsın ondan sonra varsa bır problem ondan sonra yargılansın
17 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
dogasuada: Evet,nasıl Başbakanlık yapmış Erbakan yargılanabiliyorsa aynı suçlamadan Sayın Gül'de yargılanmalıdır.Sayın Cumhurbaşkanının en sade vatandaştan yasa önünde farkı olmamalı yani yargılanmama hakkı tanınmamalıdır.
17 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
fidem: Hukuki bilgim çok derin değil, suç dosyasını da (hani şu habire kaybolan) okumadım fakat eğer ortada bir suç varsa mutlaka yargılanması gerekir. Ülkenin en baş temsilcisi, o makama tertemiz bir sicille oturması lazım. Eğer suçlu değilse zaten beraat eder ve kendi de alnı açık bir şekilde görevine devam eder.
17 Haziran 2008
fisun: Tabi ki katılıyorum ve iddia ediyorum, Türkiye tarihinin en karanlık ve şaibeli dönemini yaşıyor. Darbe dönemleri açıkça ortadaydı, adı cunta darbesi ne beklenebilir! şu anda demokrasi adı altında darbe yaşıyoruz bu çok daha korkunç...
17 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
Lilimarlen: Herşeyden önce Gül'ün zaten bu göreve layık olmadığı bir gerçek. Diğer bir iddia da istifa etmesi gerektiğiydi. Ne olursa olsun, kim olursa olsun yargılanmalı ve suçluysa cezasını çekmelidir. Böyle bir cumhurbaşkanını haketmiyor benim ülkem.
17 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
quartz: bunu çok önceden demişti, kim cesaret etti? tabi ki yargılanması lazım, önce dosyasını kaybettiler şimdi buldular. iddiaya katılmak için hukuki yeterliliğimiz olması lazım, sadece bir suç varsa konu ile ilgili zanlı ise bunun açığa çıkması gerekir. bu yönden neyse prosedürü uygulansın derim. c.başkanlığı gibi bir mevkiideki şahsın öncelikle temiz olması gerekir.
17 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
oyuncakbulut: Suç varsa suçlu cezasını çekmelidir.
17 Haziran 2008
kılıç1: Cumhuriyet tarihinde bu kadar şaibesi olan bir Cumhurbaşkanı gelmedi,eşi tarafından ülkesi şikayet edilen,hakkında davalar olan,iktidarın noteri gibi davranan boş seyahatlerle ekonomisi zayıf ülkemize yük getiren oldu mu?
17 Haziran 2008 . Polemikleri Oku
Anketi oluşturan üye: kafkas62 . 17 Haziran 2008